we hebben t niet over jou maar over japiooooooquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.
Ik vond haar, inclusief het koppie - lekkrrrr.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die borsten vond ik dus wel prima. Klein, maar prima.
Ik vond haar ook beeldschoon!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook geen megatieten en ook geen megakont. Toch een mooie meid.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me op dat Amanda veel minder vaak lacht sinds de komst van Nadia of zou het gewoon toeval zijn![]()
quote:
Pubertjes he, dan krijg je datquote:
Nadia krijgt allemaal complimentjes en amanda nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Valt me op dat Amanda veel minder vaak lacht sinds de komst van Nadia of zou het gewoon toeval zijn![]()
Dennis kan niet knallen, dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat het echt knallen word tussen dennis en huub.
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu?? Was dat alles?? Huub denkt dat het nu een vet saai feest gaat worden.
Ze hadden best voor drankjes en hapjes kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu?? Was dat alles?? Huub denkt dat het nu een vet saai feest gaat worden.
mag ik hopen want deze dame was echt n blunderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.
Vind jij een vrouw zonder vet mooi dan? Ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij moet echt een bloedmooi perfect wijf hebben volgens mij....pica's pls....![]()
hij zei ook dat hij het idee had dat dit een vet saai feest ging wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat Huub net zei dat er nog veel meer komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |