gaaf!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Amanada vindt zoenen een reden om het uit te maken, dat is vreemdgaan.![]()
Ik vind het zo knap dat jullie daar naar kunnen luisterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Maar alleen als het met iemand van het andere geslacht is, neem ik aan????? Of geldt haar gezoen met Lieke niet, en haar gezoen met Mitch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
iemand gehoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef lorence1 het volgende:
waar is mitch klaar mee?
Lopen mijn stream achter of typ ik zo langzaam.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
Amanda vindt zoenen vreemdgaan, en een reden om een relatie uit te maken.
Wat Nadia nu een beetje doet zegmaar. Op zich wel slim, maar of het goed overkomtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Als er iemand duidelijk voor zichzelf opkomt is het Lieke.......Was het niet Amanda die 4,5 lang zich niet bij een groepje wilde aansluiten? Ik ben neutraal en ondertussen mee lullen met iedereen.
Ik ben een COSbikkel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat jullie daar naar kunnen luisteren![]()
Behalve als het met iemand van je eigen geslacht is blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
Amanda vindt zoenen vreemdgaan, en een reden om een relatie uit te maken.
Probeer het maar niet te begrijpen, dat domme gebazel van dat wicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar alleen als het met iemand van het andere geslacht is, neem ik aan????? Of geldt haar gezoen met Lieke niet, en haar gezoen met Mitch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |