Ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Ajax een speler van een Championship club gaat halen en een 4 jarig contract geeft, kun je dan nog zeggen dat de eredivisie sterker wordt?
Geef gewoon antwoordquote:
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoonquote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij is maar op proef, waarschijnlijk net zoals een pare dolle Afrikanen.
Mijn 'act'?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
KoningDavid, je act is niet meer grapig, hij begint nu zielig te worden
Wat begrijp je niet aan 'proefperiode'?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laat maar, je bent niet te helpen
Ik vind het nogal vreemd dat hij dan eerst 3 weken op proef komt, dat hoeft Makaay toch ook niet bij Feyenoordquote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
Makaay had een contract, Colin nietquote:Op maandag 2 juli 2007 16:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat hij dan eerst 3 weken op proef komt, dat hoeft Makaay toch ook niet bij Feyenoord?
Nee joh, tegen onze professionele debater DAM natuurlijk.quote:
Jaja, maar Colin lijkt me alleen een contract te krijgen als hij bevalt. Dan ligt er in principe voor iedere goede speler een contract klaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Makaay had een contract, Colin niet
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee joh, tegen onze professionele debater DAM natuurlijk.![]()
Makaay krijgt direct een contract omdat Feyenoord weet dat hij goed genoeg is.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Makaay had een contract, Colin niet
Was hij zo slecht bij NAC? Hij heeft toch alle wedstrijden gespeeld. Het jaar daarop ook weer 20 wedstrijden bij PSV. Hij schijnt zich nu ook aardig staande te houden in het fysieke Championship.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat maakt wel uit natuurlijk, net zoals het wel uitmaakt dat hij eerder gefaald heeft bij PSV en NAC
Dus de kracht van de Eredivisie hangt volgens jou af van de vraag of Ajax een bepaalde speler al dan niet aantrekt?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat maakt wel uit natuurlijk, net zoals het wel uitmaakt dat hij eerder gefaald heeft bij PSV en NAC
Doe dat zelf dan ook gewoon.quote:
38 miljoen? Het was toch 25?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef NY_Giant het volgende:
Nog een verschil met Portugal: volgens NOS Teletekst betaalt ManU ¤38 miljoen aan Sporting voor Nani. Ik zie dat bedrag niet zo snel betaald worden aan een Nederlandse club, hoe groot het talent ook is.
Zou kunnen hoor, maar 38 is in ieder geval wat nu op teletekst staat.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
38 miljoen? Het was toch 25?
Maar dan nog is het meer dan het gemiddelde toptalent uit Nederland. Volgens mij moet Nederland gewoon brutaler worden en hogere bedragen eisen.
Kan nietquote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
38 miljoen? Het was toch 25?
Maar dan nog is het meer dan het gemiddelde toptalent uit Nederland. Volgens mij moet Nederland gewoon brutaler worden en hogere bedragen eisen.
Inderdaad vergelijkbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of Chelsea dat een een speler van Reading aantrekt
Van the Man?quote:
Nog niet zo lang geleden zou een zaakwaarnemer die met een speler zoals Colin kwam aanzetten weggelachen worden. Nu wil Ajax hem hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Was hij zo slecht bij NAC? Hij heeft toch alle wedstrijden gespeeld. Het jaar daarop ook weer 20 wedstrijden bij PSV. Hij schijnt zich nu ook aardig staande te houden in het fysieke Championship.
Je kan het altijd proberen, en bij Ajax zijn ze ook niet achterlijk of zo.
Ja want er zijn ook zoveel spelers weggegaan bij Ajaxquote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden zou een zaakwaarnemer die met een speler zoals Colin kwam aanzetten weggelachen worden. Nu wil Ajax hem hebben
Dat blijkt ook wel uit de andere aankopen. Allemaal middelmaat
Het is geen 2001 meerquote:
Ajax heeft nou eenmaal al een hele sterke selectie, we hebben geen topaankopen nodig. Alleen breedte-investeringen zoals Deloge, Colin en de twee Afrikanen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden zou een zaakwaarnemer die met een speler zoals Colin kwam aanzetten weggelachen worden. Nu wil Ajax hem hebben
Dat blijkt ook wel uit de andere aankopen. Allemaal middelmaat
Hoezo is dat vergelijkbaar dan? Sidwell was een van de belangrijkste spelers van Reading.quote:
Nee dat de wet verandert is.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er nu niet met geld gesmeten wordt net als toen?
Delorge en Colin voegen geen breedte toe hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 17:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax heeft nou eenmaal al een hele sterke selectie, we hebben geen topaankopen nodig. Alleen breedte-investeringen zoals Deloge, Colin en de twee Afrikanen.
DAM was ironisch denk ikquote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoezo is dat vergelijkbaar dan? Sidwell was een van de belangrijkste spelers van Reading.
En in 3 weken kan je toch wel een aardig beeld van iemand krijgen. Als hij echt dramatisch is zullen ze hem een poster meegeven en de deur wijzen.
Kijk eens waar ik op reageerdequote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoezo is dat vergelijkbaar dan? Sidwell was een van de belangrijkste spelers van Reading.
En in 3 weken kan je toch wel een aardig beeld van iemand krijgen. Als hij echt dramatisch is zullen ze hem een poster meegeven en de deur wijzen.
Rigters ook niet. Maar betekent Rigters naar Blackburn een enorme verzwakkking vvan de PL? Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Delorge en Colin voegen geen breedte toe hoor
Hadden ze beter Rigters kunnen halen... Al gaat de Eredivisie er dan natuurlijk wel op achteruitquote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar 38 is in ieder geval wat nu op teletekst staat.
Ik niet i.i.g.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zie je niet dat Nederlandse clubs steeds vaker derde rangs spelers kopen?
Niet vaker dan 10 jaar geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zie je niet dat Nederlandse clubs steeds vaker derde rangs spelers kopen?
Dat is alleen zinvol als ALLE spelers daarbij werden betrokken die transfer in en uit de eredivisie maakten...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik niet i.i.g.
Maak dan eens een (goede) vergelijking tussen de spelers die nu en tien jaar geleden werden aangekocht.
Colin en Delorge zouden nog niet eens eredivisie voetballen 10 jaar geleden.quote:
Of misschien wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Colin en Delorge zouden nog niet eens eredivisie voetballen 10 jaar geleden.
10 jaar geleden had Ajax alleen maar toppers natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee dat de wet verandert is.
Je contract is gewoon gerelateerd aan je contractduur
Lees de FIFA regels prutserquote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef koningdavid het volgende:
"Je contract is gewoon gerelateerd aan je contractduur"
Is trouwens weer een juweeltje.![]()
www.fifa.comquote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er wordt nu net zo goed hoge bedragen betaald als vroeger.
Dus zulke bedragen zijn wel voorgekomen in Nederland.
Die speelden ook lekker vaak hequote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
10 jaar geleden had Ajax bijvoorbeeld Veldman, Berck Beelenkamp, Mensah, Gabrich en Hoekstra in de selectie.
Lees je eigen getypte zinnen eens door voordat je iets post, lieverd.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees de FIFA regels prutser
Wie zegt dat Colin en Delorge dat wel vaak gaan doen dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die speelden ook lekker vaak he
Dit dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zegt dat Colin en Delorge dat wel vaak gaan doen dan?
Die clubs kunnen de subtop van Portugal net zo makkelijk aan als andersom. Wat hier geldt als spelers van leuk eredivisieniveau met incidenteel een betere speler, geldt daar ook maar dan met het woord Superliga. Gewoon degelijke profs, waar je een paar betere spelers tussen kunt hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nooit naar de Portugese competitie kijk.
Maar alle clubs onder de Top 4 (Benfica, Porto, Sporting, Braga) trekken minder toeschouwers dan Sparta en hebben begrotingen vergelijkbaar met de degradatiekandidaten in Nederland volgens mij. Dat gecombineerd met het gegeven dat Heerenveen een Portugese bekerwinnaar met 4-0 van de mat speelt en AZ de toenmalige nummer 2 van Portugal (Braga) doodeenvoudig met 3-0 naar huis stuurt, bracht mij op het idee dat de rest van de Portugeze competitie geen ruk voorstelt.
Ik dacht altijd wel dat clubs als Twente, Heerenveen, Groningen, Roda en Vitesse makkelijk de subtop van Portugal aan zou moeten kunnen.
Boavista halve finale UEFA Cup in 2003.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.
Bij NAC was hij in het jaar onder Ten Cate één van de betere spelers....quote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Was hij zo slecht bij NAC? Hij heeft toch alle wedstrijden gespeeld. Het jaar daarop ook weer 20 wedstrijden bij PSV. Hij schijnt zich nu ook aardig staande te houden in het fysieke Championship.
Je kan het altijd proberen, en bij Ajax zijn ze ook niet achterlijk of zo.
Klopt.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zie er dit seizoen de Tobiasen, Laudrup, Shota of zelfs McCartey en Olisey er niet tussen zittenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt.
Voor het seizoen 1997/98, dus exact 10 jaar terug, haalde Ajax o.a. de volgende spelers:
Dean Gorré, Ole Tobiasen, Tom Sier, Shota Arveladze, Andrzej Rudy, Sunday Oliseh, Benedict McCarthy, Froylán Ledezma, Michael Laudrup en Gerald Sibon.
Daar zaten ook niet alleen maar toppers tussen....
We hebben er niet eens zoveel gekochtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zie er dit seizoen de Tobiasen, Laudrup, Shota of zelfs McCartey en Olisey er niet tussen zitten
14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Deze post heeft een hoog "opa-vertelt-gehalte".
Meer opa vertellt dan dit wordt het niet: je klinkt als een verrzuurde ouwe knar die vind dat alles vroeger beter was terwijl dat aantoonbaar onzin is als je in de breedte kijktquote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007
Ik zal je een typische DAM-reply geven: " Je weet zelf heus wel welke spelers dat zijn"quote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
We draaien het om!
Welke topspelers hadden Ajax, PSV en Feyenoord 10 jaar terug? Dus spelers die zo goed waren dat ze qua niveau helemaal geen gelijke meer hebben in de huidige ploegen?
En welke toppers liepen toen bij de andere clubs, van een niveau waarvan ze er nu geen meer hebben?
Zet hem op DAM!
Dus PSV is er al flink op vooruit gegaanquote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV had de beste ploeg ooit in 97-98 dus ik denk niet dat het moeilijk is
En die eindigde een straatlengte achter Ajax!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV had de beste ploeg ooit in 97-98 dus ik denk niet dat het moeilijk is
Pas 14 jaar? Ik heb sinds 1988 honderden eredivisiewedstrijden gezien en het is er gemiddeld niet slechter op geworden.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007
Wat bedoel je hier precies? Dat beste ploeg van PSV ooit bestond uit geldwolven, of bedoel je iets anders... ?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet wat als je met geldwolven zit.
Bijna alle voetballers zijn geldwolven, dus dat lijkt me geen argument. Nee ok, bij Chelsea en al die andere Russische clubs waar jij zo idolaat van bent, lopen enkel liefhebbers van het spelletje.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet wat als je met geldwolven zit.
Altijd toch? Althans... zo niet, dan....quote:
Knap van je.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies? Dat beste ploeg van PSV ooit bestond uit geldwolven, of bedoel je iets anders... ?
Jezus, hij doet z'n best om een sociaalgestoorde te begrijpen en dat is niet altijd makkelijk!quote:
Sluit achteraan zou ik zeggen ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik snap echt geen zak van die DAM...
Hij is net Jezus; hij overstijgt ons allemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik snap echt geen zak van die DAM...
Volgens mij is het Cruijffquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is net Jezus; hij overstijgt ons allemaal.
DAM vergelijken met Jezus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is net Jezus; hij overstijgt ons allemaal.
Waarom kunnen ze dat dan niet? Dankzij Stan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze zouden komen wel.
Iemand nog gelezen dat PSV ondanks dat ze 30 miljoen verdient hebben in de CL nauwelijks investeren kunnen doen?
Ja. Maar we weten toch hoe dat komt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand nog gelezen dat PSV ondanks dat ze 30 miljoen verdient hebben in de CL nauwelijks investeren kunnen doen?
Door een zwakzinnige penningmeester die niet goed uit zijn woorden kan komen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Maar we weten toch hoe dat komt?
Bron over Ajax?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door een zwakzinnige penningmeester die niet goed uit zijn woorden kan komen.
Maar het blijft wel een feit dat de 2 grootste clubs van het land nauwelijks kunnen investeren
Waarom zou Ajax niet kunnen investeren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Door een zwakzinnige penningmeester die niet goed uit zijn woorden kan komen.
Maar het blijft wel een feit dat de 2 grootste clubs van het land nauwelijks kunnen investeren
Omdat DAM superman is en met zijn ogen door de muren in de boekhouding van Ajax kan kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax niet kunnen investeren?
Sahin is er al, en Guardado is toch redelijk dichtbij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze zouden komen wel.
Ik kan inderdaad prima een balans lezen en ik heb ook de aankopen van Ajax gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat DAM superman is en met zijn ogen door de muren in de boekhouding van Ajax kan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |