abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51064832
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet vaker dan 10 jaar geleden.
Colin en Delorge zouden nog niet eens eredivisie voetballen 10 jaar geleden.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51064876
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of misschien wel.

Dit zijn allemaal zulke non-argumenten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 17:58:48 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51065002
quote:

[..]

10 jaar geleden had Ajax alleen maar toppers natuurlijk (of ben je miskopen van toen vergeten...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 2 juli 2007 @ 18:01:49 #254
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51065081
quote:

[..]

Wat een onzin zeg.

10 jaar geleden had Ajax bijvoorbeeld Veldman, Berck Beelenkamp, Mensah, Gabrich en Hoekstra in de selectie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51065157
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee dat de wet verandert is.

Je contract is gewoon gerelateerd aan je contractduur

Er wordt nu net zo goed hoge bedragen betaald als vroeger.

Dus zulke bedragen zijn wel voorgekomen in Nederland.
pi_51065246
"Je contract is gewoon gerelateerd aan je contractduur"

Is trouwens weer een juweeltje.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_51065718
Vermoeiend he, discussieren met domme mensen .
pi_51066356
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef koningdavid het volgende:

Is trouwens weer een juweeltje.
Lees de FIFA regels prutser
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51066385
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er wordt nu net zo goed hoge bedragen betaald als vroeger.

Dus zulke bedragen zijn wel voorgekomen in Nederland.
www.fifa.com
pi_51066421
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.

10 jaar geleden had Ajax bijvoorbeeld Veldman, Berck Beelenkamp, Mensah, Gabrich en Hoekstra in de selectie.
Die speelden ook lekker vaak he
pi_51066423
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lees de FIFA regels prutser
Lees je eigen getypte zinnen eens door voordat je iets post, lieverd.

WTF slaat dit op?
pi_51066441
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die speelden ook lekker vaak he
Wie zegt dat Colin en Delorge dat wel vaak gaan doen dan?
  maandag 2 juli 2007 @ 18:47:37 #263
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51066542
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie zegt dat Colin en Delorge dat wel vaak gaan doen dan?
Dit dus.

!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51067791
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nooit naar de Portugese competitie kijk.

Maar alle clubs onder de Top 4 (Benfica, Porto, Sporting, Braga) trekken minder toeschouwers dan Sparta en hebben begrotingen vergelijkbaar met de degradatiekandidaten in Nederland volgens mij. Dat gecombineerd met het gegeven dat Heerenveen een Portugese bekerwinnaar met 4-0 van de mat speelt en AZ de toenmalige nummer 2 van Portugal (Braga) doodeenvoudig met 3-0 naar huis stuurt, bracht mij op het idee dat de rest van de Portugeze competitie geen ruk voorstelt.

Ik dacht altijd wel dat clubs als Twente, Heerenveen, Groningen, Roda en Vitesse makkelijk de subtop van Portugal aan zou moeten kunnen.
Die clubs kunnen de subtop van Portugal net zo makkelijk aan als andersom. Wat hier geldt als spelers van leuk eredivisieniveau met incidenteel een betere speler, geldt daar ook maar dan met het woord Superliga. Gewoon degelijke profs, waar je een paar betere spelers tussen kunt hebben.

Sporting Braga is natuurlijk een soort FC Twente dat toen even verrassend bovenin meedeed, geen structurele nummer 2. Ook geen top 4 trouwens. Als je in Portugal al een top 4 zou willen zien, moet je Boavista nemen denk ik.

En bekerwinnaars hoeven niet top te zijn natuurlijk, kan ook een ploeg zijn die zich op de beker richt.

Denk dat de balans behoorlijk in evenwicht zal zijn als de nummers 1 t/m 16 elkaar treffen, waarbij de Portugezen wel een fysiek voordeel hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51067835
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.
Boavista halve finale UEFA Cup in 2003.
www.thuisuiteten.nl
pi_51067918
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Was hij zo slecht bij NAC? Hij heeft toch alle wedstrijden gespeeld. Het jaar daarop ook weer 20 wedstrijden bij PSV. Hij schijnt zich nu ook aardig staande te houden in het fysieke Championship.

Je kan het altijd proberen, en bij Ajax zijn ze ook niet achterlijk of zo.
Bij NAC was hij in het jaar onder Ten Cate één van de betere spelers....
www.thuisuiteten.nl
pi_51068069
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet vaker dan 10 jaar geleden.
Klopt.

Voor het seizoen 1997/98, dus exact 10 jaar terug, haalde Ajax o.a. de volgende spelers:

Dean Gorré, Ole Tobiasen, Tom Sier, Shota Arveladze, Andrzej Rudy, Sunday Oliseh, Benedict McCarthy, Froylán Ledezma, Michael Laudrup en Gerald Sibon.

Daar zaten ook niet alleen maar toppers tussen....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 juli 2007 @ 19:33:47 #268
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51068430
quote:

[..]

Deze post heeft een hoog "opa-vertelt-gehalte".
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51068620
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt.

Voor het seizoen 1997/98, dus exact 10 jaar terug, haalde Ajax o.a. de volgende spelers:

Dean Gorré, Ole Tobiasen, Tom Sier, Shota Arveladze, Andrzej Rudy, Sunday Oliseh, Benedict McCarthy, Froylán Ledezma, Michael Laudrup en Gerald Sibon.

Daar zaten ook niet alleen maar toppers tussen....
Ik zie er dit seizoen de Tobiasen, Laudrup, Shota of zelfs McCartey en Olisey er niet tussen zitten
pi_51068655
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zie er dit seizoen de Tobiasen, Laudrup, Shota of zelfs McCartey en Olisey er niet tussen zitten
We hebben er niet eens zoveel gekocht
pi_51068679
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Deze post heeft een hoog "opa-vertelt-gehalte".
14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 19:42:36 #272
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51068788
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007
Meer opa vertellt dan dit wordt het niet: je klinkt als een verrzuurde ouwe knar die vind dat alles vroeger beter was terwijl dat aantoonbaar onzin is als je in de breedte kijkt
pi_51068851
We draaien het om!

Welke topspelers hadden Ajax, PSV en Feyenoord 10 jaar terug? Dus spelers die zo goed waren dat ze qua niveau helemaal geen gelijke meer hebben in de huidige ploegen?

En welke toppers liepen toen bij de andere clubs, van een niveau waarvan ze er nu geen meer hebben?

Zet hem op DAM!
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 19:52:34 #274
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51069139
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
We draaien het om!

Welke topspelers hadden Ajax, PSV en Feyenoord 10 jaar terug? Dus spelers die zo goed waren dat ze qua niveau helemaal geen gelijke meer hebben in de huidige ploegen?

En welke toppers liepen toen bij de andere clubs, van een niveau waarvan ze er nu geen meer hebben?

Zet hem op DAM!
Ik zal je een typische DAM-reply geven: " Je weet zelf heus wel welke spelers dat zijn"

van der Sar - er is nu geen betere keeper
F. de Boer - nog jong
Michael Laudrup (weliswaar op retour maar toch)
Jari Litmanen

maar daar stond een buslading aan pannekoeken tegenover
pi_51070784
PSV had de beste ploeg ooit in 97-98 dus ik denk niet dat het moeilijk is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')