Doe dat zelf dan ook gewoon.quote:
38 miljoen? Het was toch 25?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef NY_Giant het volgende:
Nog een verschil met Portugal: volgens NOS Teletekst betaalt ManU ¤38 miljoen aan Sporting voor Nani. Ik zie dat bedrag niet zo snel betaald worden aan een Nederlandse club, hoe groot het talent ook is.
Zou kunnen hoor, maar 38 is in ieder geval wat nu op teletekst staat.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
38 miljoen? Het was toch 25?
Maar dan nog is het meer dan het gemiddelde toptalent uit Nederland. Volgens mij moet Nederland gewoon brutaler worden en hogere bedragen eisen.
Kan nietquote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
38 miljoen? Het was toch 25?
Maar dan nog is het meer dan het gemiddelde toptalent uit Nederland. Volgens mij moet Nederland gewoon brutaler worden en hogere bedragen eisen.
Inderdaad vergelijkbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of Chelsea dat een een speler van Reading aantrekt
Van the Man?quote:
Nog niet zo lang geleden zou een zaakwaarnemer die met een speler zoals Colin kwam aanzetten weggelachen worden. Nu wil Ajax hem hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Was hij zo slecht bij NAC? Hij heeft toch alle wedstrijden gespeeld. Het jaar daarop ook weer 20 wedstrijden bij PSV. Hij schijnt zich nu ook aardig staande te houden in het fysieke Championship.
Je kan het altijd proberen, en bij Ajax zijn ze ook niet achterlijk of zo.
Ja want er zijn ook zoveel spelers weggegaan bij Ajaxquote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden zou een zaakwaarnemer die met een speler zoals Colin kwam aanzetten weggelachen worden. Nu wil Ajax hem hebben
Dat blijkt ook wel uit de andere aankopen. Allemaal middelmaat
Het is geen 2001 meerquote:
Ajax heeft nou eenmaal al een hele sterke selectie, we hebben geen topaankopen nodig. Alleen breedte-investeringen zoals Deloge, Colin en de twee Afrikanen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden zou een zaakwaarnemer die met een speler zoals Colin kwam aanzetten weggelachen worden. Nu wil Ajax hem hebben
Dat blijkt ook wel uit de andere aankopen. Allemaal middelmaat
Hoezo is dat vergelijkbaar dan? Sidwell was een van de belangrijkste spelers van Reading.quote:
Nee dat de wet verandert is.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er nu niet met geld gesmeten wordt net als toen?
Delorge en Colin voegen geen breedte toe hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 17:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax heeft nou eenmaal al een hele sterke selectie, we hebben geen topaankopen nodig. Alleen breedte-investeringen zoals Deloge, Colin en de twee Afrikanen.
DAM was ironisch denk ikquote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoezo is dat vergelijkbaar dan? Sidwell was een van de belangrijkste spelers van Reading.
En in 3 weken kan je toch wel een aardig beeld van iemand krijgen. Als hij echt dramatisch is zullen ze hem een poster meegeven en de deur wijzen.
Kijk eens waar ik op reageerdequote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoezo is dat vergelijkbaar dan? Sidwell was een van de belangrijkste spelers van Reading.
En in 3 weken kan je toch wel een aardig beeld van iemand krijgen. Als hij echt dramatisch is zullen ze hem een poster meegeven en de deur wijzen.
Rigters ook niet. Maar betekent Rigters naar Blackburn een enorme verzwakkking vvan de PL? Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Delorge en Colin voegen geen breedte toe hoor
Hadden ze beter Rigters kunnen halen... Al gaat de Eredivisie er dan natuurlijk wel op achteruitquote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar 38 is in ieder geval wat nu op teletekst staat.
Ik niet i.i.g.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zie je niet dat Nederlandse clubs steeds vaker derde rangs spelers kopen?
Niet vaker dan 10 jaar geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zie je niet dat Nederlandse clubs steeds vaker derde rangs spelers kopen?
Dat is alleen zinvol als ALLE spelers daarbij werden betrokken die transfer in en uit de eredivisie maakten...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik niet i.i.g.
Maak dan eens een (goede) vergelijking tussen de spelers die nu en tien jaar geleden werden aangekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |