abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51036952
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, dat is zwaar overdreven hoor. Denk dat als je de nummer 1 t/m 16 van Nederland en Portugal tegen elkaar laat spelen, je ongeveer op een gelijke stand uitkomt qua resultaten. Een club als NAC Breda is echt niet veel beter dan Marítimo Funchal of Académica hoor. Sowieso zijn die teams fysiek doorgaans beter in orde.

Denk dat het elkaar weinig ontloopt over de hele.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nooit naar de Portugese competitie kijk.

Maar alle clubs onder de Top 4 (Benfica, Porto, Sporting, Braga) trekken minder toeschouwers dan Sparta en hebben begrotingen vergelijkbaar met de degradatiekandidaten in Nederland volgens mij. Dat gecombineerd met het gegeven dat Heerenveen een Portugese bekerwinnaar met 4-0 van de mat speelt en AZ de toenmalige nummer 2 van Portugal (Braga) doodeenvoudig met 3-0 naar huis stuurt, bracht mij op het idee dat de rest van de Portugeze competitie geen ruk voorstelt.

Ik dacht altijd wel dat clubs als Twente, Heerenveen, Groningen, Roda en Vitesse makkelijk de subtop van Portugal aan zou moeten kunnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 1 juli 2007 @ 21:01:05 #182
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_51038052
nederland is zeker beter dan portugal, qua sterkte, toeschouwers en infrastructuur
in europees verband spelen kleinere portugese ploegen ook in de grotere stadions van sporting, benfica enz omdat hun eigen accomodaties niet voldoen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 21:16:50 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51038597
Het overzicht van de UEFA laat zien dat de top en subtop van Portugal goed met elkaar vergelijkbaar zijn. Hoe het daa onderzit zal ook niet extreem uit elkaar liggen. Vergelijk de resultaten van de Europees spelende ploegen met de de ploegen die geen Europees spelen in beide competities; die ligt in beide competities niet verder uit elkaar.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51038769
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef Doc het volgende:
Het overzicht van de UEFA laat zien dat de top en subtop van Portugal goed met elkaar vergelijkbaar zijn. Hoe het daa onderzit zal ook niet extreem uit elkaar liggen. Vergelijk de resultaten van de Europees spelende ploegen met de de ploegen die geen Europees spelen in beide competities; die ligt in beide competities niet verder uit elkaar.
Welk overzicht bedoel je precies?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 21:23:20 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51038841
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Welk overzicht bedoel je precies?
De eredivisie wordt steeds sterker #3

(een paar post hierboven dus ...)

bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/
pi_51041083
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Doc het volgende:

[..]

De eredivisie wordt steeds sterker #3

(een paar post hierboven dus ...)

bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/
Maar ik snap niet direct wat die statistieken over de subtop zeggen?
pi_51041147
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De top en subtop zijn de enige ploegen die Europees spelen. Die statistieken zeggen dus alleen iets over die clubs.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 22:24:59 #188
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51041401
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat die ook Europees speelt als een land in de top 8 speelt.

Of wil je Twente en Heerenveen topclubs noemen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juli 2007 @ 22:31:37 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51041685
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De top en subtop zijn de enige ploegen die Europees spelen. Die statistieken zeggen dus alleen iets over die clubs.
Echter je kan deze informatie combineren met de resulaten van de Europees spelende clubs in de eigen competitie (respectievelijk de Nederlands en de Portugese).

Vergelijk de punten Europees spelende ploegen in NL halen tegen niet Europees spelende ploegen in NL. En dito in Portugal. Dat zegt iets over de afstand tussen de niet Europees spelende ploegen en de Europees spelende ploegen in beide landen. En die is volgens mij vergelijkbaar.
pi_51042442
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Omdat die ook Europees speelt als een land in de top 8 speelt.

Of wil je Twente en Heerenveen topclubs noemen?
Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.

Nou moet ik zeggen dat buiten Ajax, PSV, Feyenoord en AZ de Nederlandse subtopploegen ook niet echt groots presteren Europees gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juli 2007 @ 11:22:58 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51052390
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.

Nou moet ik zeggen dat buiten Ajax, PSV, Feyenoord en AZ de Nederlandse subtopploegen ook niet echt groots presteren Europees gezien.
Exactemundo. Vergelijkbaar dus. Hetgeen ook blijkt uit de ranking.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:21:28 #192
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51055862
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

, PSV, Feyenoord en AZ de Nederlandse subtopploegen ook niet echt groots presteren Europees gezien.
Boavista en Guimaraes hebben wel eens in een kwartfinale gestaan, maar dat geldt voor Roda en Twente ook.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51061141
Als Ajax een speler van een Championship club gaat halen en een 4 jarig contract geeft, kun je dan nog zeggen dat de eredivisie sterker wordt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juli 2007 @ 16:01:54 #194
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51061373
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Ajax een speler van een Championship club gaat halen en een 4 jarig contract geeft, kun je dan nog zeggen dat de eredivisie sterker wordt?
Dus als Arsenal een speler van Crystal Palace aantrekt betekent dat volgens jou dat het niveau van de Premier League daalt?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:03:12 #195
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51061422
quote:
Op proef is wat anders dan een contract geven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51061734
Er ligt al een 4 jarig contract klaar.

Maar geef eens gewoon antwoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51061762
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dus als Arsenal een speler van Crystal Palace aantrekt betekent dat volgens jou dat het niveau van de Premier League daalt?
Een 26 jarige speler die al een jaar of 3 in the championhip speelt en gefaald heeft bij PSV en NAC
pi_51061797
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:15:24 #199
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51061800
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een 26 jarige speler die al een jaar of 3 in the championhip speelt en gefaald heeft bij PSV en NAC
Geef gewoon antwoord op de vraag.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 2 juli 2007 @ 16:15:49 #200
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51061816
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Jij bent in dienst van Van Geel?
pi_51061854
quote:
Ja.
pi_51062003
Hij is maar op proef, waarschijnlijk net zoals een pare dolle Afrikanen .
pi_51062026
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jij bent in dienst van Van Geel?
Geef gewoon antwoord

KoningDavid, je act is niet meer grapig, hij begint nu zielig te worden
pi_51062053
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij is maar op proef, waarschijnlijk net zoals een pare dolle Afrikanen .
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
pi_51062101
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
KoningDavid, je act is niet meer grapig, hij begint nu zielig te worden
Mijn 'act'?

Als jij het gewoon 'beantwoorden' van een vraag een 'act' vindt, begrijp ik waarom je het zelf nooit doet.
pi_51062137
Laat maar, je bent niet te helpen
pi_51062143
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan 'proefperiode'?
pi_51062156
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laat maar, je bent niet te helpen
pi_51062218
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vreemd dat hij dan eerst 3 weken op proef komt, dat hoeft Makaay toch ook niet bij Feyenoord ?
pi_51062224
Hehe, wat een clown ben je ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')