De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nooit naar de Portugese competitie kijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat is zwaar overdreven hoor. Denk dat als je de nummer 1 t/m 16 van Nederland en Portugal tegen elkaar laat spelen, je ongeveer op een gelijke stand uitkomt qua resultaten. Een club als NAC Breda is echt niet veel beter dan Marítimo Funchal of Académica hoor. Sowieso zijn die teams fysiek doorgaans beter in orde.
Denk dat het elkaar weinig ontloopt over de hele.
Welk overzicht bedoel je precies?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef Doc het volgende:
Het overzicht van de UEFA laat zien dat de top en subtop van Portugal goed met elkaar vergelijkbaar zijn. Hoe het daa onderzit zal ook niet extreem uit elkaar liggen. Vergelijk de resultaten van de Europees spelende ploegen met de de ploegen die geen Europees spelen in beide competities; die ligt in beide competities niet verder uit elkaar.
De eredivisie wordt steeds sterker #3quote:
Maar ik snap niet direct wat die statistieken over de subtop zeggen?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:23 schreef Doc het volgende:
[..]
De eredivisie wordt steeds sterker #3
(een paar post hierboven dus ...)
bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/
De top en subtop zijn de enige ploegen die Europees spelen. Die statistieken zeggen dus alleen iets over die clubs.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik snap niet direct wat die statistieken over de subtop zeggen?
Omdat die ook Europees speelt als een land in de top 8 speelt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik snap niet direct wat die statistieken over de subtop zeggen?
Echter je kan deze informatie combineren met de resulaten van de Europees spelende clubs in de eigen competitie (respectievelijk de Nederlands en de Portugese).quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De top en subtop zijn de enige ploegen die Europees spelen. Die statistieken zeggen dus alleen iets over die clubs.
Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat die ook Europees speelt als een land in de top 8 speelt.
Of wil je Twente en Heerenveen topclubs noemen?
Exactemundo. Vergelijkbaar dus. Hetgeen ook blijkt uit de ranking.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.
Nou moet ik zeggen dat buiten Ajax, PSV, Feyenoord en AZ de Nederlandse subtopploegen ook niet echt groots presteren Europees gezien.
Boavista en Guimaraes hebben wel eens in een kwartfinale gestaan, maar dat geldt voor Roda en Twente ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar volgens mij halen de Portugezen vrijwel al hun punten met Porto, Benfica en Sporting Lissabon. Ik kan me van geen van de andere ploegen ooit een noemenswaardige prestatie herinneren.
, PSV, Feyenoord en AZ de Nederlandse subtopploegen ook niet echt groots presteren Europees gezien.
Dus als Arsenal een speler van Crystal Palace aantrekt betekent dat volgens jou dat het niveau van de Premier League daalt?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Ajax een speler van een Championship club gaat halen en een 4 jarig contract geeft, kun je dan nog zeggen dat de eredivisie sterker wordt?
Op proef is wat anders dan een contract geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Ajax een speler van een Championship club gaat halen en een 4 jarig contract geeft, kun je dan nog zeggen dat de eredivisie sterker wordt?
Een 26 jarige speler die al een jaar of 3 in the championhip speelt en gefaald heeft bij PSV en NACquote:Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus als Arsenal een speler van Crystal Palace aantrekt betekent dat volgens jou dat het niveau van de Premier League daalt?
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er ligt al een 4 jarig contract klaar.
Maar geef eens gewoon antwoord
Geef gewoon antwoord op de vraag.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een 26 jarige speler die al een jaar of 3 in the championhip speelt en gefaald heeft bij PSV en NAC![]()
Jij bent in dienst van Van Geel?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er ligt al een 4 jarig contract klaar.
Maar geef eens gewoon antwoord
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef gewoon antwoordquote:
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoonquote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij is maar op proef, waarschijnlijk net zoals een pare dolle Afrikanen.
Mijn 'act'?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
KoningDavid, je act is niet meer grapig, hij begint nu zielig te worden
Wat begrijp je niet aan 'proefperiode'?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laat maar, je bent niet te helpen
Ik vind het nogal vreemd dat hij dan eerst 3 weken op proef komt, dat hoeft Makaay toch ook niet bij Feyenoordquote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |