Ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Ajax een speler van een Championship club gaat halen en een 4 jarig contract geeft, kun je dan nog zeggen dat de eredivisie sterker wordt?
Geef gewoon antwoordquote:
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoonquote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij is maar op proef, waarschijnlijk net zoals een pare dolle Afrikanen.
Mijn 'act'?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
KoningDavid, je act is niet meer grapig, hij begint nu zielig te worden
Wat begrijp je niet aan 'proefperiode'?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laat maar, je bent niet te helpen
Ik vind het nogal vreemd dat hij dan eerst 3 weken op proef komt, dat hoeft Makaay toch ook niet bij Feyenoordquote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een contract voor hem klaar die komt in principe gewoon
Makaay had een contract, Colin nietquote:Op maandag 2 juli 2007 16:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat hij dan eerst 3 weken op proef komt, dat hoeft Makaay toch ook niet bij Feyenoord?
Nee joh, tegen onze professionele debater DAM natuurlijk.quote:
Jaja, maar Colin lijkt me alleen een contract te krijgen als hij bevalt. Dan ligt er in principe voor iedere goede speler een contract klaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Makaay had een contract, Colin niet
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee joh, tegen onze professionele debater DAM natuurlijk.![]()
Makaay krijgt direct een contract omdat Feyenoord weet dat hij goed genoeg is.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Makaay had een contract, Colin niet
Was hij zo slecht bij NAC? Hij heeft toch alle wedstrijden gespeeld. Het jaar daarop ook weer 20 wedstrijden bij PSV. Hij schijnt zich nu ook aardig staande te houden in het fysieke Championship.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat maakt wel uit natuurlijk, net zoals het wel uitmaakt dat hij eerder gefaald heeft bij PSV en NAC
Dus de kracht van de Eredivisie hangt volgens jou af van de vraag of Ajax een bepaalde speler al dan niet aantrekt?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat maakt wel uit natuurlijk, net zoals het wel uitmaakt dat hij eerder gefaald heeft bij PSV en NAC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |