14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Deze post heeft een hoog "opa-vertelt-gehalte".
Meer opa vertellt dan dit wordt het niet: je klinkt als een verrzuurde ouwe knar die vind dat alles vroeger beter was terwijl dat aantoonbaar onzin is als je in de breedte kijktquote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007
Ik zal je een typische DAM-reply geven: " Je weet zelf heus wel welke spelers dat zijn"quote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
We draaien het om!
Welke topspelers hadden Ajax, PSV en Feyenoord 10 jaar terug? Dus spelers die zo goed waren dat ze qua niveau helemaal geen gelijke meer hebben in de huidige ploegen?
En welke toppers liepen toen bij de andere clubs, van een niveau waarvan ze er nu geen meer hebben?
Zet hem op DAM!
Dus PSV is er al flink op vooruit gegaanquote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV had de beste ploeg ooit in 97-98 dus ik denk niet dat het moeilijk is
En die eindigde een straatlengte achter Ajax!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV had de beste ploeg ooit in 97-98 dus ik denk niet dat het moeilijk is
Pas 14 jaar? Ik heb sinds 1988 honderden eredivisiewedstrijden gezien en het is er gemiddeld niet slechter op geworden.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
14 jaar geleden zat ik al om de 2 weken in het stadion, dus ik kan redelijk vergelijken. En die vergelijking is niet positief voor 2007
Wat bedoel je hier precies? Dat beste ploeg van PSV ooit bestond uit geldwolven, of bedoel je iets anders... ?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet wat als je met geldwolven zit.
Bijna alle voetballers zijn geldwolven, dus dat lijkt me geen argument. Nee ok, bij Chelsea en al die andere Russische clubs waar jij zo idolaat van bent, lopen enkel liefhebbers van het spelletje.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je moet wat als je met geldwolven zit.
Altijd toch? Althans... zo niet, dan....quote:
Knap van je.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies? Dat beste ploeg van PSV ooit bestond uit geldwolven, of bedoel je iets anders... ?
Jezus, hij doet z'n best om een sociaalgestoorde te begrijpen en dat is niet altijd makkelijk!quote:
Sluit achteraan zou ik zeggen ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik snap echt geen zak van die DAM...
Hij is net Jezus; hij overstijgt ons allemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik snap echt geen zak van die DAM...
Volgens mij is het Cruijffquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is net Jezus; hij overstijgt ons allemaal.
DAM vergelijken met Jezus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is net Jezus; hij overstijgt ons allemaal.
Waarom kunnen ze dat dan niet? Dankzij Stan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze zouden komen wel.
Iemand nog gelezen dat PSV ondanks dat ze 30 miljoen verdient hebben in de CL nauwelijks investeren kunnen doen?
Ja. Maar we weten toch hoe dat komt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand nog gelezen dat PSV ondanks dat ze 30 miljoen verdient hebben in de CL nauwelijks investeren kunnen doen?
Door een zwakzinnige penningmeester die niet goed uit zijn woorden kan komen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Maar we weten toch hoe dat komt?
Bron over Ajax?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door een zwakzinnige penningmeester die niet goed uit zijn woorden kan komen.
Maar het blijft wel een feit dat de 2 grootste clubs van het land nauwelijks kunnen investeren
Waarom zou Ajax niet kunnen investeren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Door een zwakzinnige penningmeester die niet goed uit zijn woorden kan komen.
Maar het blijft wel een feit dat de 2 grootste clubs van het land nauwelijks kunnen investeren
Omdat DAM superman is en met zijn ogen door de muren in de boekhouding van Ajax kan kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax niet kunnen investeren?
Sahin is er al, en Guardado is toch redelijk dichtbij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze zouden komen wel.
Ik kan inderdaad prima een balans lezen en ik heb ook de aankopen van Ajax gezienquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat DAM superman is en met zijn ogen door de muren in de boekhouding van Ajax kan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |