FOK!forum / Sport Algemeen / [F1] Formula 1 Grand Prix de France #2
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 11:55



Na een uitstapje in Noord-Amerika is het hele Formule 1 circus weer terug in Europa.
Lewis Hamilton die in Canada en Amerika op overtuigende wijze aan de concurrenten liet zien hoe je moet racen.
Kan hij in Frankrijk opnieuw vlammen?
Wat kan teamgenoot Alonso?
Heeft Ferrari het lek boven en kunnen Kimi Raikkonen en Felipe Massa mee strijden voor de overwinning?
Veel plezier met de Grand Prix van Frankrijk vanaf het circuit Magny Cours.

Voor de uitslagen en statistieken van deze race kijk je natuurlijk op FOK!sport



Sinds 1991 is het Circuit de Nevers gastheer van de Formule 1 Grand Prix van Frankrijk.
De race Magny-Cours is echter niet de populairste op de kalender.
Het wordt ook wel de tegenpool van Monaco genoemd.
Waar het stratencircuit in Monte Carlo volledig in de ban is van glitter & glamour
is het Circuit de Nevers vaak een serene rust.
Misschien ook wel omdat het circuit niet al te makkelijk te bereiken is,
dankzij de (snel)weg die 6 kilometer voor het circuit ophoudt te bestaan.

Vaak zijn de races saai, door de beperkte inhaalmogelijkheden.
Eigenlijk is er maar een echte inhaalmogelijkheid; de snelle Estoril-bocht.
Voor de rest is geen echte inhaalmogelijkheid en uitdaging voor de heren coureurs.
De organisatie heeft echter aanpassingen beloofd waardoor inhalen dit jaar beter mogelijk moet zijn.

Het asfalt in Magny-Cours is zo glad als een biljartlaken,
wat het een circuit maakt waar aerodynamica-specialisten van dromen.
Het trage gedeelte vraagt om een goede tractie, wat van invloed is op de bandenslijtage.
Het middendeel is een snel gedeelte met een S-vorm.
Verder beschikt het circuit over een redelijk lang recht stuk.
De motor heeft het hier traditioneel redelijk zwaar te verduren.



Lengte circuit : 4.411 km
Aantal ronden: 70
Totaal afstand: 308.586 km
Ronde Record: 1:15.377 (2004 door Michael Schumacher)

Volgas: 64% van een rondje
Topspeed: 301 km/u
Langste volgas gedeelte 13 seconden (940 meter)
Bochten: 9 rechts en 8 links
Bandenslijtage: medium/low
Remslijtage: medium
Downforce-level: High
Grip-level: medium
Schakelen per ronde: 37

















Misschien wel de meest aansprekende race op Magny-Cours ooit werd verreden in 1999.
De kwalificatie was compleet verregend waardoor
Barrichello in zijn Steward de pole kon pakken voor Jean Alesi in een Sauber.
Titelkandidaten Mika Hakkinen en Michael Schumacher moeten vanuit de middenmoot starten.
De race word uiteindelijk gewonnen door Heinz-Harald Frentzen in een Jordan.
Zijn strategie was hierbij bepalend.
Hakkinen lag lang op de tweede plek totdat een spin een goede klassering verpestte.
Schumacher leek te gaan winnen, maar elektronische problemen gooiden roet in het eten.

In 2001 was de race het gevecht tussen Ralf en Michael Schumacher. Ralf pakte pole, Michael de wedstrijd.
Ook in 2002 was Schumacher de sterkste, al was het een cadeautje.
Kimi Raikkonen reed op kop toen hij enkele ronden voor het einde van de baan spinde.
Schumacher pakte door deze winst tevens zijn vierde wereldtitel.

In 2003 pakte Jos Verstappen in zijn Minardi op de vrijdag nog de voorlopige pole, iets wat op zaterdag niet meer lukte.
De winst in 2003 ging naar Ralf Schumacher voor Juan Pablo Montoya, waardoor Williams een dubbelzege scoorde.
In 2004 was het echter zijn broer Michael die dankzij een unieke 4-stops-strategie de winst wist te pakken.
Zijn snelheid gedurende zijn korte stints was zo hoog dat hij ongrijpbaar is voor Fernando Alonso,
die als tweede over de streep kwam.

In 2005 was Fernando Alonso wel de snelste in het thuisland van Renault.
Zowel tijdens de kwalificatie en de race was hij iedereen de baas. Kimi Raikkonen wist knap als tweede te finishen,
nadat hij eerst tien plaatsen werd teruggezet op de grid vanwege een motorwissel. Michael Schumacher werd op gepaste afstand derde.



De FIA besluit met ingang van het weekend in Frankrijk de laatste sessie van de kwalificatie in te korten.
Het effect is meteen merkbaar: de coureurs moeten al veel sneller beginnen met snelle rondes rijden,
in plaats van het grootste gedeelte van de sessie te gebruiken om brandstof te verbruiken.
Schumacher en Alonso geven een leuke show weg door elkaar een aantal keren uit te remmen.
Uiteindelijk rijdt Schumacher de snelste tijd en wordt Alonso in de startopstelling nog voorgegaan door Massa.
Albers rijdt een prima zestiende tijd, Button valt opnieuw tegen met een negentiende plaats.

Het beeld van de kwalificatie blijkt ook in de race te gelden.
Schumacher rijdt een foutloze wedstrijd en wint het met een drie-stop-strategie van Alonso, die voor twee pitstops kiest.
Tiago Monteiro maakt een korte vliegles mee als hij zijn wagen op een kerbstone lanceert.
De achtste plaats wordt fel bestreden door Webber en De la Rosa,
maar twee lekke banden maken een eind aan Webber's aspiraties.

BMW Sauber komt in Frankrijk met een leuke technologische vinding: de zogenaamde Twin Towers. Twee verticale vleugels op de neus moeten de luchtstroom rond het hoofd van de coureur beter sturen. Andere teams zijn enthousiast en kondigen aan het fenomeen te onderzoeken, maar de FIA gooit roet in het eten en verbiedt de Twin Towers in de dagen na de Franse Grand Prix.






















Vrijdag 29 juni 2007

10:00 - 11:30 vrije training 1
14:00 - 15:30 vrije training 2

Zaterdag 30 juni 2007

11:00 - 12:00 vrije training 3
14:00 - 15:00 kwalificatie training

Zondag 1 juli 2007

14:00 - 2007 FORMULA 1 Grand Prix de France 2007



Zaterdag 30 juni 2007

13:30 - 15:30 kwalificatie (RTL5)

Zondag 1 juli 2007

12:50 - 13:55 voorbeschouwing (RTL7)
14:00 - 15:40 Race(RTL7)
15:40 - 16:30 Nabeschouwing (RTL7!)

* De kwalificatie wordt op RTL5 uitgezonden i.v.m. de TT van Assen (motoGP) die op RTL7 plaats vind.



Het Weer in Magnycours

Live Timing

Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1

Zie de IRC FAQ voor meer informatie.

deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door Sanger & WEST
DeOP is hier te vinden!
Proud2beDiepfrieszaterdag 30 juni 2007 @ 11:56
Wat ik me afvraag, waarom rijdt Alonso niet?? Heb ik iets gemist?? Of heeft 'ie zoveel zelfvertrouwen??
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 11:57
quote:
Hamilton!?!?!

HAHAHAHA ... nieuw ronderecord!

1:14.843!!!
Die staat voorlopig wel effe
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 11:58
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom rijdt Alonso niet?? Heb ik iets gemist?? Of heeft 'ie zoveel zelfvertrouwen??
Hij rijdt nu, toevallig ^^
Schuifpuizaterdag 30 juni 2007 @ 11:59
Massa ook een 1:14 nu.

Voor de race misschien wel leuker dat McLaren ook erg snel is, maar hoop echt dat Ferrari kan winnen.
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 12:03
Uitslag van de derde vrije training:

Proud2beDiepfrieszaterdag 30 juni 2007 @ 12:03
zie ^^

Albers helaas toch weer achter Sutil.. Qua sectortijden gelijkwaardig/sneller (?), maar nu nog een hele ronde volhouden. Hamilton probeert een psychologische tik uit te delen of speelde McLaren gister verstoppertje??
SimtekF1zaterdag 30 juni 2007 @ 12:04
tvp
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 12:05
Is dit trouwens het eerste ronderecord met een V8?
GP500zaterdag 30 juni 2007 @ 12:13
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
zie ^^

Albers helaas toch weer achter Sutil.. Qua sectortijden gelijkwaardig/sneller (?), maar nu nog een hele ronde volhouden. Hamilton probeert een psychologische tik uit te delen of speelde McLaren gister verstoppertje??
Was heel vremd 2x was die sneller dan sutil, direkt de ronde na sutil.
Maar beide keren ging die de pits in, niet omdat die een misser maakte ofzo.
Want zijn 3e sector was dan gewoon 25.x geen uitschiter in de 26/27

Hij wil blijkbaar meer dan 1 snelle ronde.
GP500zaterdag 30 juni 2007 @ 12:14
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:05 schreef Googolplexian het volgende:
Is dit trouwens het eerste ronderecord met een V8?
Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.
je kan altijd wel even op 2 liters een rondje neerzeten.
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 12:16
quote:
Mixed fortunes for McLaren in Saturday practice
30/06/2007

Ahead of today's free practice session, the air temperature is 21 degrees C, while the track temperature is 32 degrees. It is bright and sunny, however, it is predicted that there will be rain today, possibly during this session, possibly during qualifying. Maybe both. Forecasters are still predicting rain for tomorrow's race.
Having suffered back pains yesterday, which prevented him running in the second half of the second session, Nick Heidfeld has had treatment overnight, and has now been given the all-clear to contest the remainder of the weekend.
With Ferrari dominating both sessions yesterday it will be interesting to see if the Maranello outfit can continue its impressive form today... and of course, tomorrow.
The lights go green and first out is Sato, followed by Albers, Sutil, Trulli, Liuzzi, Kubica and Davidson. No repeats of yesterday's problems when both Super Aguri drivers found themselves caught out by the narrowness of the Magny-Cours pitlane.
As ever, the drivers complete the installation lap then head back to the pits.
While Lewis Hamilton prepares to go out, Felipe Massa is in earnest conversation with one of his crew members, the Brazilian showing no sign of heading off to work.
Seven minutes into the session, Albers and Sutil are the first drivers to go out for a second run. At present the Dutch team is simply going through the motions, anticipating the arrival of the new car which should make its debut at Istanbul in late August.
Sutil sets the benchmark (18.505), but both Super Aguris are now on track and it isn't long before Sato has gone quickest, the Japanese driver posting 17.918. Anthony Davidson goes second with a 18.328.
Sato improves to 17.307 as Trulli, Liuzzi, Schumacher and Kovalainen leave the pits.
It isn't long before Trulli has set a new benchmark, the Italian crossing the line at 16.562. Meanwhile, Kovalainen gets it all wrong and goes off cross-country, as does Davidson just a few moments later.
As Schumacher goes second (16.801), all eyes are on Liuzzi who is pushing hard in the Toro Rosso. The Italian edges out Nick Heidfeld to take fifth.
Kubica goes third, ahead of Kovalainen, but Rosberg is on a very hot lap, having gone quickest in the first sector. At the line the German posts 16.685, which is only good enough for fifth, as Kovalainen goes second (16.501).
After twenty minutes, everyone has been out except the Ferrari duo. That said, as Kovalainen goes quickest (16.241), Raikkonen heads down the pitlane.
Kovalainen improves (16.216), but Raikkonen has already gone quickest in the first sector. The Ferrari star crosses the line at 15.874, thereby bumping his fellow Finn down to second. Luca Badoer, who is watching from the Ferrari garage, looks suitably impressed.
Massa heads down the pitlane, as Wurz goes fifth, ahead of Liuzzi, Rosberg, Schumacher and Coulthard.
As Fisichella takes full advantage of the tarmac run-offs, Raikkonen improves to 15.640. However, Massa is already quickest in the first sector. He's pushing hard, but the lap is aborted when the red flags come out.
It appears that some of the green run-off surface on the main straight has become loose and lifted away. Which present a safety problem. Herbie Blash and Charlie Whiting are on the scene within moments.
The area in question is on the outside at beginning of the main straight. Thing is, we can't really see a way of fixing it, as the cars are simply going to rip it up again as the run wide.
A small crowd of officials are attempting to stamp the fabric back into place, much as you would with carpet tiles. So much for F1 technology.
A replay shows that it was Anthony Davidson who ran wide and did the initial damage.
With the aid of a Stanley Knife some of the loose 'carpet' is cut away and the session continues.
When the lights go green Davidson is one of the first back on track, followed by Massa… whose hot lap was so rudely interrupted.
Not one to let a bit of carpet get in his way, Massa goes quickest, posting a 15.437. This is the signal for Hamilton to get to work.
As the Englishman begins his first flying lap, Massa improves with a 15.422. Kovalainen maintains third ahead of Kubica, Trulli and Schumacher.
Having gone quickest in the second sector, Hamilton crosses the line at 15.625 to go second, just 0.203s down on the Ferrari.
Still no sign of Alonso, as, in the Ferrari garage, Michael Schumacher chats with his old mates.
David Coulthard goes seventh, while teammate Webber remains down in sixteenth.
Kimi Raikkonen re-takes second with a 15.614, as Kovalainen consolidates fourth with a 15.830.
With eighteen minutes remaining, the McLaren crew continues to work on Fernando Alonso's car. After Hamilton's problems in yesterday's opening session, are we beginning to see the first sign of technical weakness in the Woking team's package.
An absolutely dumb moment in the pitlane as Raikkonen and Wurz almost crash. The Finn was entering the pitlane when the Austrian overtook him. Someone deserves a rollicking for could have been a very silly accident.
Fisichella goes fifth (16.269), slotting in behind his teammate and giving Renault cause for a little optimism.
That said, Takuma Sato splits the Renault duo, the Japanese driver posting 16.221 to go fifth.
Massa posts 15.031 to consolidate his place at the top of the timesheets, and demonstrate that yesterday was no fluke. It would appear that the Maranello outfit is back on form.
Jenson Button goes sixth, but within seconds in bumped back down again as Liuzzi improves with a 15.872.
Could have been our imagination but we're sure we saw something run across the track. Surely not another beaver!
Less than ten minutes remaining: Massa, Raikkonen, Hamilton, Kovalainen, Liuzzi, Schumacher, Button, Sato, Fisichella and Trulli. Still no sign of Alonso.
Button complains that despite having a set of new tyres on he's not finding an improvement in traction.
Rosberg is back on track, posting a personal best in the first sector. Hamilton is also on track.
As the German improves with a 15.735 to go fourth, Hamilton goes quickest in the second sector. At the line it's 14.843 which sees the McLaren go top of the timesheets.
Fisichella goes fourth with a 15.489, as Davidson improves to ninth. Elsewhere, Kovalainen, who is having a brilliant session, improves to third with a 15.404.
Wurz, Webber and Heidfeld are all on hot laps, as is Raikkonen. The finn improves to third, watched by Michael Schumacher and Willi Weber.
Meanwhile, with just over two minutes remaining, Fernando Alonso drives out of the McLaren garage… better late than never.
Massa goes quickest in the final sector but is unable to beat Hamilton's time. Elsewhere, Coulthard goes eighth.
Alonso begins his first flying lap of the session, his only flying lap of the session. At the first split he 0.036s down on Hamilton. But by the second it's up to 0.300. At the line the Spaniard posts 15.742, which is good enough for ninth.
The session ends with Hamilton quickest, ahead of Massa, Raikkonen, Kovalainen, Fisichella, Kubica, Rosberg, Alonso, Trulli and Coulthard.
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 12:16
Jemig, Hamilton toch wel verrassend. Ik heb vannacht al me managerteams bij elke managergame omgegooid naar Ferrari, achteraf misschien toch niet zo slim haha. Maargoed, het kan natuurlijk zijn dat Hamilton een vals signaal heeft afgegeven door superlicht een rondje te rijden. Evengoed briljant wat hij weer laat zien natuurlijk.

Leuk dat Spyker er stukken beter voor staat dan gisteren. Vooral in de 1e sector heeft Spyker veel gevonden. Ik denk dat ze wat minder vleugel hebben gezet enz.

Balen dat de kwalificatie tegelijk is met de MotoGp race op Assen..
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 12:17
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef GP500 het volgende:

[..]

Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.
je kan altijd wel even op 2 liters een rondje neerzeten.
Hamilton heeft het circuitrecord gereden. Ronderecords rijdt je inderdaad alleen in de race zelf.
Tackleberryzaterdag 30 juni 2007 @ 13:33
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:17 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Hamilton heeft het circuitrecord gereden. Ronderecords rijdt je inderdaad alleen in de race zelf.
Toch knap met een V8
Schuifpuizaterdag 30 juni 2007 @ 13:49
Vraag me af of het droog blijft, er ontstaat in die buurt wel wat lichte regen op dit moment.
Tismzaterdag 30 juni 2007 @ 13:57
Wat een mooie OP!

Ik hoop dat de race net zo goed wordt!
TheFreshPrincezaterdag 30 juni 2007 @ 14:09
Dat is al een flinke tik die Hamilton in het begin van de kwalificatie uitdeelt.
1m14s805

Daar kan de rest zich in gaan vastbijten...
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:18
Albers voor Sutil
TheFreshPrincezaterdag 30 juni 2007 @ 14:18
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef ElmarO het volgende:
Albers voor Sutil
Ook niet zo moeilijk deze keer Sutil moet lopen...
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:20
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ook niet zo moeilijk deze keer Sutil moet lopen...


STR voorlopig niet echt veel bijzonders. Had ik overigens ook wel verwacht.
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 14:27
Ollie zat weer verschrikkelijk te kloten met tijden en namen. Ik zal maar geen voorbeelden meer noemen, maar zet bij deze de livetiming uit
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:28
Versnellingsbak weer kapot bij RBR.
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 14:28
En het duurt gewoon een minuut voordat hij doorheeft dat Coulthard een probleem heeft...
gbmzaterdag 30 juni 2007 @ 14:29
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef vingerplant het volgende:
En het duurt gewoon een minuut voordat hij doorheeft dat Coulthard een probleem heeft...
idd... en dan ook niet zien dat DC gewoon de 1e 4 versnellingen mist...
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:30
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef vingerplant het volgende:
En het duurt gewoon een minuut voordat hij doorheeft dat Coulthard een probleem heeft...
Had het inderdaad ook al veel eerder door.
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 14:34
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:29 schreef gbm het volgende:

[..]

idd... en dan ook niet zien dat DC gewoon de 1e 4 versnellingen mist...
Inderdaad, wat ruimte maken ok, maar dat doe je niet in dat tempo in de 5e versnelling
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 14:44
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Inderdaad, wat ruimte maken ok, maar dat doe je niet in dat tempo in de 5e versnelling
Ik zag Sutil geloof ik ook wat ruimte maken, ja

p.s.: Wat loopt Mol veel te mompelen, zeg Lijkt wel een theekransje
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:47
Alonso binnen.
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 14:49
Oei! O_O (oeioeioeioei)

Leuk voor Hamilton ... minder voor Alonso dit zeg!
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:49
Dus het lag niet alleen aan Kimi dat die motoren kapot gaan.
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 14:51
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef ElmarO het volgende:
Dus het lag niet alleen aan Kimi dat die motoren kapot gaan.
Mwah ... Kimi kreeg het bijna elke race wel voor elkaar
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 14:53
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mwah ... Kimi kreeg het bijna elke race wel voor elkaar
Daar heb je ook wel weer een punt. Al houden die Ferrari-motoren het dan wel weer goed uit met Kimi. Dus het zal wel de bekende Mercedes-betrouwbaarheid zijn.
_Administr8or_zaterdag 30 juni 2007 @ 15:01
Massa
ElmarOzaterdag 30 juni 2007 @ 15:06
Uitslag van de kwalificatie:

MisterJ.Lozaterdag 30 juni 2007 @ 15:08
Alonso
Googolplexianzaterdag 30 juni 2007 @ 15:08
Geweldig, he ... die Heidfeld Kan niet naar 'm luisteren zonder te glimlachen.

"Fewwawi is too faw in fwont. But the wace is tomowwow."

edit: Ik zat het te typen terwijl Olav het zegt NOU let 'ie ineens wel op.
MisterJ.Lozaterdag 30 juni 2007 @ 15:09
Hmm lekkere pitspoezen in beeld
Fir3flyzaterdag 30 juni 2007 @ 15:10
Wow, had ik niet verwacht. Massa .
TheFreshPrincezaterdag 30 juni 2007 @ 15:17
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Wow, had ik niet verwacht. Massa .
Inderdaad. Netjes van Massa!
Wel pijn leiden voor de manager. Vanaf maandag een nieuwe leider vermoed ik
Walter_Sobchakzaterdag 30 juni 2007 @ 15:26
Olav: Alonso heeft maar 7 rondjes gereden, die heeft nog veel banden over. Wie weet gooien ze hem wel nokkievol morgen.....

Juist, en die banden gaan ze wisselen terwijl ie nog op de baan rijd, Olav...?

Nou, ben benieuwd wat Alonso er morgen van gaat bakken.
Fir3flyzaterdag 30 juni 2007 @ 15:40
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wel pijn leiden voor de manager. Vanaf maandag een nieuwe leider vermoed ik
De manager? I couldn't care less.
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 15:50
Yes!

Ik heb net Alonso en McLaren uit me team gegooid bij RTLGP manager.. Daarvoor heb ik Massa en Raikkonen gekocht + BMW chassis en STR. Al bij al een goede keuze denk ik.
vossszaterdag 30 juni 2007 @ 16:09
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef vingerplant het volgende:
En het duurt gewoon een minuut voordat hij doorheeft dat Coulthard een probleem heeft...
Volgens mij liet ie gewoon Allard even uitpraten, het gebeurde toen Allard aan het praten was en toen Allard klaar was met praten zei Olav het meteen.

Hoewel ik het ermee eens ben dan Olav vaak maar half op zit te letten was dit volgens mij gewoon de bedoeling, even Allard uit laten praten en dan de mensen thuis vertellen wat inmiddels in beeld is
WESTzaterdag 30 juni 2007 @ 16:10
Massa
UnoclaMzaterdag 30 juni 2007 @ 16:36
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens mij liet ie gewoon Allard even uitpraten, het gebeurde toen Allard aan het praten was en toen Allard klaar was met praten zei Olav het meteen.

Hoewel ik het ermee eens ben dan Olav vaak maar half op zit te letten was dit volgens mij gewoon de bedoeling, even Allard uit laten praten en dan de mensen thuis vertellen wat inmiddels in beeld is
Mja, je kan ook niet alles zien als commentator, er komt een enorme hoeveelheid data binnen, van tijden en onderzoeken naar auto's etc. Daarom zie je vrijwel altijd dat er met 2 commentatoren wordt gewerkt, dus wat dat betreft vind ik dat Olav het nog altijd uitstekend doet.

misschien ff offtopic, maar ik hoor op eurosport dat er bij de gp2 net 2 grote crashes zijn voorgedaan, heeft iemand misschien meegekregen wat er gebeurd is? nevermind, net gezien

[ Bericht 5% gewijzigd door UnoclaM op 30-06-2007 16:44:11 ]
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 16:51
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens mij liet ie gewoon Allard even uitpraten, het gebeurde toen Allard aan het praten was en toen Allard klaar was met praten zei Olav het meteen.

Hoewel ik het ermee eens ben dan Olav vaak maar half op zit te letten was dit volgens mij gewoon de bedoeling, even Allard uit laten praten en dan de mensen thuis vertellen wat inmiddels in beeld is
Nee, want hij riep nadat Allard uitgepraat was dat Coulthard ruimte voor zichzelf aan het maken was

Verder was het natuurlijk schandalig dat hij zich afvroeg of Wurz al over start/finish was terwijl die binnen stond en Sutil er al 2 minuten over deed een tijd te rijden in sector 2 terwijl Ollie vrolijk aan het brallen was dat zijn tijd niet snel genoeg was zonder te concluderen dat hij ergens stil zou moeten staan... En dit zijn slechts een paar voorbeelden, de race kijk ik morgen zonder livetiming...
D.zaterdag 30 juni 2007 @ 17:02
leuk om thuis te komen en te zien dat ze het weer eens op een ander kanaal hebben uitgezonden wat ik ten tijde van het programmeren natuurlijk niet wist
sander89zaterdag 30 juni 2007 @ 17:17
Morgen eerste regen race denk ik?
tvp
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 17:21
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef D.Rose het volgende:
leuk om thuis te komen en te zien dat ze het weer eens op een ander kanaal hebben uitgezonden wat ik ten tijde van het programmeren natuurlijk niet wist
Sorry, maar dat is toch echt je eigen stomme schuld. Je had het kunnen weten zo met de TT en Wimbledon op dezelfde dag
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef sander89 het volgende:
Morgen eerste regen race denk ik?
tvp
Er wordt water voorspeld, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben
TheFreshPrincezaterdag 30 juni 2007 @ 17:37
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:23 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Er wordt water voorspeld, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben
Beetje water is altijd goed!
Let it rain!
Tackleberryzaterdag 30 juni 2007 @ 17:44
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Beetje water is altijd goed!
Let it rain!
Laat er maar een lekker verrassende race komen!
D.zaterdag 30 juni 2007 @ 17:53
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:21 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is toch echt je eigen stomme schuld. Je had het kunnen weten zo met de TT en Wimbledon op dezelfde dag
Ja, dat wist ik ook dat dat op tv zou zijn
D.zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05
Nu toch nog kwali's op RTL7

tenminste, daar lijkt het op
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 18:30
Heeft iemand al een filmpje van de crash van Viso net met de GP2?
sjakie007zaterdag 30 juni 2007 @ 18:38
Die was echt heftig, ik had ook al gezocht, maar hij heeft echt geluk gehad, hij was gewoon ongedeerd. Maar bij dit soort momenten vraag ik me altijd af wanneer het eens echt mis gaat.
sjakie007zaterdag 30 juni 2007 @ 18:49
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1

echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Mikkiezaterdag 30 juni 2007 @ 18:53
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:20:22 ]
Tackleberryzaterdag 30 juni 2007 @ 18:55
Holy shit, weer een gevalletje met een oog en een naald...
sander89zaterdag 30 juni 2007 @ 19:01
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1

echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Die langs de baan staan zijn ook erg lucky, wat was de naam ook alweer van die mensen die vlaggen/hulpverlenen enz?
Tackleberryzaterdag 30 juni 2007 @ 19:02
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef sander89 het volgende:

[..]

Die langs de baan staan zijn ook erg lucky, wat was de naam ook alweer van die mensen die vlaggen/hulpverlenen enz?
track marshals
vingerplantzaterdag 30 juni 2007 @ 19:32
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1

echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Holy shit, die is heftig!
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 19:40
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1

echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Haha jezus, ik had de crash helaas nog niet gezien, maar dit zegt alles. Wat een megaklapper. Het doet mij vooral herinneren aan de crash van McNish op Donington Park in de toenmalige F3000.

Die van Campos was ook hard trouwens ja.. Het schijnt dat die Campos al dood was toen het wiel loskwam toen hij die gast voor hem aanreed, dus niet door de betonnen afzetting.
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 19:42
Dat Duitse commentaar is wel heerlijk trouwens!

'Um gottes will!'
Xebberzaterdag 30 juni 2007 @ 19:42
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1

echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Zo hey!
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 19:43
Ook heel godse gaaf als je die crash ziet trouwens, schrikken zul je wel.
Bernard0szaterdag 30 juni 2007 @ 19:46
Zijn er ook filmpjes van de andere crashes? Zuber is ook over de kop geraakt toch in de eerste bocht met Glock?
Fugiezaterdag 30 juni 2007 @ 19:47
toch goed om te zien dat de autos zoveel veiliger zijn tegenwoordig
UnoclaMzaterdag 30 juni 2007 @ 19:57
echt ernstig ongeluk ja, echt een wonder dat dit zo goed is afgelopen. moet er niet aan denken hoe het zou aflopen als je in monaco rijdt.
4-elementszaterdag 30 juni 2007 @ 22:32
Scheelde niet veel of enkele marshalls waren letterlijk een kopje kleiner...
Sallyzondag 1 juli 2007 @ 01:04
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:14 schreef GP500 het volgende:

[..]

Ronderecord is toch alleen mogelijk in de wedstrijd zelf.
je kan altijd wel even op 2 liters een rondje neerzeten.
Dat dacht ik dus ook!

*stiekeme tvp*
Sallyzondag 1 juli 2007 @ 01:08
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Olav: Alonso heeft maar 7 rondjes gereden, die heeft nog veel banden over. Wie weet gooien ze hem wel nokkievol morgen.....

Juist, en die banden gaan ze wisselen terwijl ie nog op de baan rijd, Olav...?

Nou, ben benieuwd wat Alonso er morgen van gaat bakken.
Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Automatic_Rockzondag 1 juli 2007 @ 08:08
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Sally het volgende:

[..]

Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Precies, dat dacht ik dus ook...
Bernard0szondag 1 juli 2007 @ 09:06
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:08 schreef Sally het volgende:

[..]

Alonso zat toch bij de top10-qualy? Die mag toch niet zomaar vol gegooid worden?
Alonso heeft inderdaad voor een startgewicht gekozen in Q3. Alleen als je je gekwalificeerd hebt in Q1 of Q2 mag je je tankinhoud nog wijzigen. Alonso heeft dus een probleem, vooral als het gaat regenen en zijn motor gewisseld moet worden. Kom maar op met die regen!
MonoSynthzondag 1 juli 2007 @ 09:12
whow... drie doden en twee zwaargewonden bij een helikopter-ongeluk bij Magny-Cours. Het gerucht gaat dat het Bridgestone-mensen zijn:

http://www.grandprix.com/ns/ns19345.html
Joenezondag 1 juli 2007 @ 09:36
Dat zou zuur zijn.
Sallyzondag 1 juli 2007 @ 10:12
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.com/videos/relevance/search/ernesto+viso/1

echt bizar, het lijkt ook wel op het fatale ongeval van Marco Campos, op precies hetzelfde circuit.
Iemand een filmpje dat wel afspeelt? Blijkbaar doetie het bij anderen wel, maar bij mij niks, noppes, nada. Ik zie wel beeld, maar dat staat zo stil als een huis.
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 10:26
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:06 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Alonso heeft inderdaad voor een startgewicht gekozen in Q3. Alleen als je je gekwalificeerd hebt in Q1 of Q2 mag je je tankinhoud nog wijzigen. Alonso heeft dus een probleem, vooral als het gaat regenen en zijn motor gewisseld moet worden. Kom maar op met die regen!
Als ze 'm uit de pitstraat laten starten mogen ze 'm volgens mij toch gewoon helemaal voltanken?? Ik denk dat Olav dat bedoelde.. Starten vanaf P20 of P22 maakt voor Alonso qua 'achterstand' niet zo veel uit, maar uit tactisch oogpunt biedt de pitstraat veel meer mogelijkheden.., toch??
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 10:27
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:12 schreef Sally het volgende:

[..]

Iemand een filmpje dat wel afspeelt? Blijkbaar doetie het bij anderen wel, maar bij mij niks, noppes, nada. Ik zie wel beeld, maar dat staat zo stil als een huis.
Misschien helpt het als je op het pijltje, links onder in beeld (play) drukt?? Bij mij speelt die de filmpjes automatisch af, maar misschien dat er bij jou handmatig gestart moet worden??
Sallyzondag 1 juli 2007 @ 11:28
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je op het pijltje, links onder in beeld (play) drukt?? Bij mij speelt die de filmpjes automatisch af, maar misschien dat er bij jou handmatig gestart moet worden??
Nee, allang geprobeerd... F5'n helpt ook niet, ander filmpje kiezen... Niks
Bernard0szondag 1 juli 2007 @ 11:31
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Als ze 'm uit de pitstraat laten starten mogen ze 'm volgens mij toch gewoon helemaal voltanken?? Ik denk dat Olav dat bedoelde.. Starten vanaf P20 of P22 maakt voor Alonso qua 'achterstand' niet zo veel uit, maar uit tactisch oogpunt biedt de pitstraat veel meer mogelijkheden.., toch??
Ja kan wel zijn ja. Maar ik lees net dat er alleen een kapotte Gearbox was ipv motor, dus Alonso zal gewoon van P10 starten denk ik. Ja dan kunnen ze hem niet volgooien.
Sallyzondag 1 juli 2007 @ 11:32
Iedereen alvast veel plezier met de race gewenst! Zoals gezegd kan ik 'm niet zien (EHBO'en bij een wielerwedstrijd, hoop niet dat het gaat regenen daar: schuift iedereen over de grond..) maar ik kan 'm mss wel horen: al zittend in de auto terwijl het regent Langs de Lijn luisteren (of op de mp3-met-fmradio-speler).

Enne.. nogmaals verzoek om de TT's neutraal te houden, mocht ik toch een onbedwingbare neiging krijgen om eerst op Fok! berichten te lezen en dan pas de video te bekijken
daar was eerder een soort van afspraak over gemaakt, overigens. net als op Fok!Sport zelf!
vossszondag 1 juli 2007 @ 11:41
http://youtube.com/watch?v=ASM74TUKFUM

Doet ie het zo wel Sally?
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 11:57
Het regent nu in Magny-Cours
Jnk18zondag 1 juli 2007 @ 12:09
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Het regent nu in Magny-Cours
Hopelijk blijft het regenen altijd spannende wedsytrijden in de regen

Race begint om 1 uur of begint dan de voorbeschouwing?
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 12:11
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Het regent nu in Magny-Cours
Als ze het maar niet in hun hoofd halen achter de safetycar te starten

Ik heb trouwens liever buien dan constant regen. Zou ook leuk zijn als het om 14:10 droog wordt, met die mensen die te vroeg op droog gaan enzo
Schuifpuizondag 1 juli 2007 @ 12:14
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Als ze het maar niet in hun hoofd halen achter de safetycar te starten

Ik heb trouwens liever buien dan constant regen. Zou ook leuk zijn als het om 14:10 droog wordt, met die mensen die te vroeg op droog gaan enzo
Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
Giemzondag 1 juli 2007 @ 12:14
Ow een regen race
Bernard0szondag 1 juli 2007 @ 12:23
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 12:30
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:23 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

De buien trekken inderdaad weg. Maar daar achteraan komen nog wat kleinere buitjes die nog voor spektakel kunnen zorgen. Maar je zult zien; het zal wel weer droog worden/zijn.
Zo te zien hebben zojuist de zware buien Magny Cours bereikt, die zijn allang weg als de race start maar de baan zal zeker in het begin nog vochtig zijn. Bovendien komen er inderdaad kleine buitjes aan maar je moet altijd even afwachten hoe dat zich ontwikkelt.
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 12:32
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:14 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Volgens mij zou dat heel goed kunnen, het lijkt erop dat de regen wegtrekt. (zie weerradar) Ik weet alleen niet exact waar magny cours ligt.
Moet je even in de OP kijken

Klik

Beetje schatten, maar goed te doen en dan verveel je je niet tot 14:00 uur
Sallyzondag 1 juli 2007 @ 12:34
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:09 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hopelijk blijft het regenen altijd spannende wedsytrijden in de regen

Race begint om 1 uur of begint dan de voorbeschouwing?

12.50 op RTL7 voorbeschouwing, start race 14.00 ook aldaar.
WESTzondag 1 juli 2007 @ 12:44
zo laptop erbij en buienradar van frankrijk ingeschakeld

RTL F1 begint zo na de reclame
WESTzondag 1 juli 2007 @ 12:48
voor de buienradar moet je even kijken tussen Bourges en Lyon daar tussen ligt magny cours
Jnk18zondag 1 juli 2007 @ 12:49
Keep us up to date zou ik zeggen WEST
WESTzondag 1 juli 2007 @ 12:54
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:49 schreef Jnk18 het volgende:
Keep us up to date zou ik zeggen WEST
jullie kunnen toch ook kijken?
#ANONIEMzondag 1 juli 2007 @ 12:58
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef Bernard0s het volgende:
Dat Duitse commentaar is wel heerlijk trouwens!

'Um gottes will!'
"heftiger abfluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug"

Hij had wel mazzel trouwens dat 'ie niet net zelf met zijn hoofd op die betonnen wand stuiterde.
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 12:59
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:54 schreef WEST het volgende:

[..]

jullie kunnen toch ook kijken?
Idd, ik geef niet voor Jan-met-de-korte-achternaam nog een keer die link
WESTzondag 1 juli 2007 @ 13:05
maarja er ontstaan nieuwe buien dus kan nog wel regen vallen

denk dat er nog wel wat valt
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 13:08
Er ontstaan ook nog steeds nieuwe buien, dus ik denk dat het wel goed komt.
Fir3flyzondag 1 juli 2007 @ 13:09
Laten we hopen dat het droog blijft.
WESTzondag 1 juli 2007 @ 13:12
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
Laten we hopen dat het droog blijft.
staticdatazondag 1 juli 2007 @ 13:15
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:32 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Moet je even in de OP kijken

Klik

Beetje schatten, maar goed te doen en dan verveel je je niet tot 14:00 uur
magny cours weet je waar het ligt
Fir3flyzondag 1 juli 2007 @ 13:17
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:12 schreef WEST het volgende:

[..]

Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 13:22
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:

Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
Het is toch niet te hopen dat we zometeen een spannende regenrace krijgen te zien.. Ik zie toch liever een saaie optocht met als winnaar de man die van pole vertrekt, zoals 9 van de 10 keer het geval is.

Kortom: laat het maar lekker regenen en dat Hamilton of Alonso als winnaar
sangerzondag 1 juli 2007 @ 13:26
Regenen met Heidfeld als winnaar lijkt mij ook niet verkeerd
Automatic_Rockzondag 1 juli 2007 @ 13:28
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:26 schreef sanger het volgende:
Regenen met Heidfeld als winnaar lijkt mij ook niet verkeerd
En punten voor Button..., dat zou ook wel weer eens leuk zijn
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 13:29
Maaruh het probleem met de wagen van Alonso was toch niet de motor maar de versnellingsbak? Wel geinig dat ze bij McLaren direct riepen, over de boordradio, tegen Hamilton dat het er op leek dat er een probleem was met de motor van Alonso (even de concurrentie op het verkeerde been zetten?). Het viel gelukkig allemaal mee en ik ga er dan ook wel vanuit dat Alonso een goede race zal gaan rijden.
vossszondag 1 juli 2007 @ 13:29
quote:
Domme blondjes, tieten, genoeg te doen
Mooie kerel is het
ElmarOzondag 1 juli 2007 @ 13:31
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:29 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh het probleem met de wagen van Alonso was toch niet de motor maar de versnellingsbak? Wel geinig dat ze bij McLaren direct riepen, over de boordradio, tegen Hamilton dat het er op leek dat er een probleem was met de motor van Alonso (even de concurrentie op het verkeerde been zetten?). Het viel gelukkig allemaal mee en ik ga er dan ook wel vanuit dat Alonso een goede race zal gaan rijden.
Als McLaren de voorgaande jaren een probleem had kon je er vergif op innemen dat het de motor was. Dus zo raar was het niet eens.
Grimmzondag 1 juli 2007 @ 13:32
2 uur toch?
Chivuzondag 1 juli 2007 @ 13:32
Die monteurs die Allard na gingen doen toen 'ie knielde bij de kerbs

Dit is nu echt waarom Allard zo geniaal is als pitreporter, men kent Allard gewoon en houdt hem compleet voor de gek terwijl 'ie Live aan het werk is
Kleffe_Dopzondag 1 juli 2007 @ 13:35
* doet regendansje
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 13:35
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef ElmarO het volgende:

Als McLaren de voorgaande jaren een probleem had kon je er vergif op innemen dat het de motor was. Dus zo raar was het niet eens.
Haha ja dat is inderdaad ook wel zo, maar ik dacht ook bij het zien van de beelden dat het de motor was want zo zag het er ook echt uit. Oeh! er ligt nog olie op de baan (Porsche-cup) en Button heeft dat ook gemerkt want hij schiet net rechtdoor.
WESTzondag 1 juli 2007 @ 13:36
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik heb liever een saaie race waar Massa een goede kans heeft om te winnen dan eentje waar iedereen kan winnen.
ik hoop dat het droog blijft en massa de wedstrijd uit crasht door een botsing met kimi en hamilton wint

Massa heeft geen kans als het droog blijft.., denk dat hamilton meer peut heeft en hij had een foutje gemaakt zei die.
WESTzondag 1 juli 2007 @ 13:39
olav denk dat het droog blijft
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 13:44
Hamilton
vossszondag 1 juli 2007 @ 13:47
Albers
sangerzondag 1 juli 2007 @ 13:49
Massa
Schuifpuizondag 1 juli 2007 @ 13:50
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:39 schreef WEST het volgende:
olav denk dat het droog blijft
Er zit idd niet echt regen meer. Het circuit ligt precies tussen die twee regenlijntjes in en daarna zit ook niets meer.

Maarja zeker weet je het natuurlijk nooit.
vossszondag 1 juli 2007 @ 13:50
Button
ElmarOzondag 1 juli 2007 @ 13:50
Ferrari
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:47 schreef vosss het volgende:
Albers
Dit komt enigszins cynisch over. Of ligt dat aan mij.
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 13:52
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef vosss het volgende:
Button
in yer hankerchief
WESTzondag 1 juli 2007 @ 13:53
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:50 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Er zit idd niet echt regen meer. Het circuit ligt precies tussen die twee regenlijntjes in en daarna zit ook niets meer.

Maarja zeker weet je het natuurlijk nooit.
ja dat zag ik ook
PPLzondag 1 juli 2007 @ 13:54
Nog een paar minuutjes...
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 13:58
Lekker begin voor Sutil
Kleffe_Dopzondag 1 juli 2007 @ 13:58
Goh problemen bij Spyker...
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:00
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:01
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goh problemen bij Spyker...
Kan Albers misschien eens een keer voorblijven.
Foo_nikszondag 1 juli 2007 @ 14:01
Zooooooo........... Crash!
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 14:02
Welke wagen zit Sutil nu in dan?? Aangezien Albers al in de T-car zit na z'n uitstapje in VT2?? Ik had wel iets begrepen over een extra chassis dat ze voor zaterdag uit Engeland hadden laten komen, dat is nu de wagen waar Sutil in zit?? Nee, de oude wagen van Albers dus (wat ik begrijp van Olav net..), maar die had toch een beschadigde monococque??
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:03
Here we go
sangerzondag 1 juli 2007 @ 14:03
GO!
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:03
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:03
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:04
Come on Alonso
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:05
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:06
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:10
Whoei, Heidfeld en Alonso
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:11
Ook netjes in beeld gebracht door de regie.
Te vaak zie je alleen maar de nummer een rondrijden en is er geen aandacht voor de rest van het veld.
sangerzondag 1 juli 2007 @ 14:14
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:01 schreef PPL het volgende:

[..]

Kan Albers misschien eens een keer voorblijven.
Chris heeft dit gelukkig pas 3x gehad dit seizoen
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:14
sangerzondag 1 juli 2007 @ 14:16
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Welke wagen zit Sutil nu in dan?? Aangezien Albers al in de T-car zit na z'n uitstapje in VT2?? Ik had wel iets begrepen over een extra chassis dat ze voor zaterdag uit Engeland hadden laten komen, dat is nu de wagen waar Sutil in zit?? Nee, de oude wagen van Albers dus (wat ik begrijp van Olav net..), maar die had toch een beschadigde monococque??
Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.

Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:17
Sorry HiDiHo, nutteloze bijdragen. Bespaar je de moeite en ga lekker genieten van de race
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:17
Ze hadden vanuit Engeland een nieuw chassis ingevlogen, wat ik gisteren kon vernemen
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:17
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.

Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
Mwa, laatste rondje weer iets sneller...
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:18
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Chris heeft dit gelukkig pas 3x gehad dit seizoen
Je weet best wat ik bedoel.
Over het algemeen rijdt Sutil stukken beter dan Christijan.
En van die smoesje over het niet passen van de auto bij zijn rijstijl en zijn banden...

Maximum Attack
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 14:19
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Goede vraag indd. Kan het ook nergens vinden.

Wat opvalt is dat Sutil nu in Albers zijn wagen zit, en dik langzamer is
Gezien Olav zei dat de wagen op Albers stond afgesteld (afstand naar de pedalen, etc.), moet het bijna wel de oude van Christijan zijn geweest?? Nouja, dat zullen we vast na afloop wel horen..

Pech voor Kovalainen die een goed weekend op deze manier weggegooid ziet worden..

Liuzzi Op snelheid top10, Speed verliest alleen maar plaatsen totnogtoe..
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:20
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Gezien Olav zei dat de wagen op Albers stond afgesteld (afstand naar de pedalen, etc.), moet het bijna wel de oude van Christijan zijn geweest?? Nouja, dat zullen we vast na afloop wel horen..
Olav zei dat dat het geval was ALS hij in Albers' auto ging rijden. Hij weet het zelf ook niet
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 14:22
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef PPL het volgende:

[..]

Je weet best wat ik bedoel.
Over het algemeen rijdt Sutil stukken beter dan Christijan.
En van die smoesje over het niet passen van de auto bij zijn rijstijl en zijn banden...

Maximum Attack
Alsof 'smoesjes' niet waar kunnen zijn... Joh, als Christijan de beste wagen van het veld zou hebben gehad en dan deze prestaties neer zet, dan had je recht van spreken gehad. Zolang die Spyker niet vooruit te branden is én mensen bij Spyker zelf bevestigen dat de huidige spec niet aan Albers aangepast gaat worden, dan lijkt het me dat jij uitgeluld bent
sander89zondag 1 juli 2007 @ 14:22
Gaat daar pas vanavond regenen jammer genoeg, geen regen race dus
uniekhoornzondag 1 juli 2007 @ 14:23
Laat de regen maar komen, even het hele veld door elkaar

Oh, niet dus
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 14:23
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Olav zei dat dat het geval was ALS hij in Albers' auto ging rijden. Hij weet het zelf ook niet
ALS had ik ff gemist... nouja, dan horen we het later wel.. Iig zal er dus naast de oorspronkelijke T-car nog een extra chassis aanwezig zijn geweest..
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:23
als als als
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:24
waarom leest niemand mijn bericht

In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:26
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
waarom leest niemand mijn bericht

In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
Maar dan weet je nog steeds niet of de T-car op Albers of Sutil was afgesteld
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:26
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef dronkeykong het volgende:
waarom leest niemand mijn bericht

In de auto van Albers zat een sceur in het chassis, daarom hij in de T car en werd er vanuit Engeland een auto ingevlogen
Ik heb het gelezen. tnx.
Ik dacht dat Olav ook al iets had gezegd dat het eigenlijk de auto van Albers niet kan zijn.
Dit i.v.m. lichaamslengte o.i.d.
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:28
Dat gelul over die reclame elke keer.
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:29
Ohw sry

Tot nu toe nog geen verkeerde wedstrijd
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:30
Sato heeft een probleempje gehad in de pits, heeft 10 seconden langer stilgestaan.

Edit: Rijdt daarna meteen een 18.7, zal wel niet hebben kunnen tanken
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:30
Voila. Het is al gebeurd.
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:32
Totaal gemist trouwens dat Sutil Albers voorbij is, had Ollie dat wel gemeld?
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:35
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
Totaal gemist trouwens dat Sutil Albers voorbij is, had Ollie dat wel gemeld?
Jup
proteuszondag 1 juli 2007 @ 14:36
Hopen voor Albers dat hij op een andere strategie staat, maar ik betwijfel het...
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:36
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:35 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Jup
Nadat ik m'n berichtje had getypt

Ollie leest mee, hoi Ollie
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:38
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
MisterJ.Lozondag 1 juli 2007 @ 14:39
Wat is er met zijn stem gebeurd LOL
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:39
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef dronkeykong het volgende:
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
Ja.
Zit inmiddels al weer 3 seconden tussen.
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:39
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef dronkeykong het volgende:
Whehehehehe maar heeft Sutil Albers gewoon op de baan gepakt?
Jups, zijn allebei nog niet binnen geweest.

Sutil rijdt ook supertijden, sneller dan de mensen vanaf Fisichella (p8).
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:40
Sutil goed bezig dus, helemaal als je koud in een T car moet stappen
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:41
WHAHAHAHAAAA Spyker goed bezig

-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:41
Er blijft wat hangen !!!!!!!!
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:41
Ik zeg even helemaal niets meer over Christijan Albers
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:41
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:41
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:41
Waaaaaaaaaaaah Albers met z'n slang

Mol: "Sodecitrus!!"
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:41
Mijn god !
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:41
Maximum Attack
MisterJ.Lozondag 1 juli 2007 @ 14:41
AHHAHAHAHAHA
sander89zondag 1 juli 2007 @ 14:41
OMG Albers, maar het was niet zijn schuldt weer zeker.
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:41
Albers.

"Sodecitrus"
admiraal_anaalzondag 1 juli 2007 @ 14:42
WTF
gitaarsnaarzondag 1 juli 2007 @ 14:42
Sanderrrrzondag 1 juli 2007 @ 14:42
omg
ElmarOzondag 1 juli 2007 @ 14:42
Albers
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:42
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Deze is goed
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:42
Albers, er stond "In Gear" SUKKEL
Joeriiizondag 1 juli 2007 @ 14:42
Wat een kneus!
DatMeenJeNietzondag 1 juli 2007 @ 14:42


Albers ga aub weer karten
pingu_zondag 1 juli 2007 @ 14:42
Wat een idioot.
MisterJ.Lozondag 1 juli 2007 @ 14:42
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef sander89 het volgende:
OMG Albers, maar het was niet zijn schuldt weer zeker.
JAWEL!
BigFirezondag 1 juli 2007 @ 14:42
Nederland het lachertje van de F1
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:42
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef sander89 het volgende:
OMG Albers, maar het was niet zijn schuldt weer zeker.
Echt wel.

Wat een racedebiel is dat.
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:42
Wat een lul die Albers zeg, levensgevaarlijk
Kleffe_Dopzondag 1 juli 2007 @ 14:42
Albers heeft dat bord helemaal niet nodig!
MrX1982zondag 1 juli 2007 @ 14:42
Spyker .
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:43
Vuilnisman kan CA ook mee ?
uniekhoornzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Daag Albers, tot nooit weer ziens... wat een sukkel.
pfafzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Eindelijk de laatste race van Albers.
Libriszondag 1 juli 2007 @ 14:43
Wat een eikel, hopelijk krijgt ie nu de zak
marcb1974zondag 1 juli 2007 @ 14:43
Albers

Meteen ontslaan die idioot
Googolplexianzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Nee ... dat was de auto van Albers ... Albers zelf is wel een goeie coureur hoor.


Mijn God wat een lul.
MrX1982zondag 1 juli 2007 @ 14:43
Ontslag voor Albers?
MisterJ.Lozondag 1 juli 2007 @ 14:43
Die is volgens mij exit na dit seizoen, wat een randdebiel
admiraal_anaalzondag 1 juli 2007 @ 14:43
zal dit zijn laatste wedstrijd zijn
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Team: "Stop >> In Gear"
Albers: "VROOOOOOOEEEM"

Martijn_fijnzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Albers, hilarisch
MonoSynthzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Albers
pingu_zondag 1 juli 2007 @ 14:43
Wel wazig, waarom kon hij vorig seizoen wat normaler racen?
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:43
Welkom terug Jos Verstappen
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:44
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Deze is goed
Het wordt elke race triester bij spijker
nipengzondag 1 juli 2007 @ 14:44
Weg met albers.
sander89zondag 1 juli 2007 @ 14:44
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

JAWEL!
Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.
Ik ben benieuwd hoelang die nog bij Spyker rijdt niet lang denk ik.
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:44
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Alsof 'smoesjes' niet waar kunnen zijn... Joh, als Christijan de beste wagen van het veld zou hebben gehad en dan deze prestaties neer zet, dan had je recht van spreken gehad. Zolang die Spyker niet vooruit te branden is én mensen bij Spyker zelf bevestigen dat de huidige spec niet aan Albers aangepast gaat worden, dan lijkt het me dat jij uitgeluld bent
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:44
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
Schunckelstarzondag 1 juli 2007 @ 14:44
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn
Kleffe_Dopzondag 1 juli 2007 @ 14:45
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef vingerplant het volgende:
Welkom terug Jos Verstappen
Ik zou ook bijna terug verlangen naar Jos
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:45
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
Ze hebben nog een installatie
admiraal_anaalzondag 1 juli 2007 @ 14:45
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn
denk ik ook
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:45
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef pingu_ het volgende:
Wel wazig, waarom kon hij vorig seizoen wat normaler racen?
Vond je
pingu_zondag 1 juli 2007 @ 14:45
En hoe tanken ze Sutil btw nu de volgende keer bij? Of hebben ze nog een paar complete reserveslangen?
DatMeenJeNietzondag 1 juli 2007 @ 14:46
Spyker .
Chivuzondag 1 juli 2007 @ 14:46
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef -Hans- het volgende:
ROFL en Sutil heeft zometeen ook een probleem.
Nee joh, die stopt gewoon een paar honderd meter verder
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:46
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:45 schreef vingerplant het volgende:

Ze hebben nog een installatie
!

Nog een geluk dat het ditmaal bij een drive through penalty blijft
pingu_zondag 1 juli 2007 @ 14:46
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:45 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Vond je
Beter dan nu imo.
Martijn_fijnzondag 1 juli 2007 @ 14:46
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef Schunckelstar het volgende:
dit zou wel eens een van de laatste races van albers kunnen zijn
Jammer, ik vind hem wel vermakelijk.

90% van de topics hier gaan ook over Albers, dus ik ben niet de enige die dat vind, denk ik.
Garudozondag 1 juli 2007 @ 14:46
Albers slaat de spijker op zijn eigen kop, wat een clown
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:46
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ALONSO !!!!!!!!!!!!!!!!
ElmarOzondag 1 juli 2007 @ 14:46
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Albers, hilarisch
Lig echt dubbel hier.
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:46
Halve race nodig om 1 auto te passeren.
MonoSynthzondag 1 juli 2007 @ 14:46
nou,wat geweldig... zijn hele race is verprutst doordat hij de hele tijd niet voorbij Heidfeld kwam...
ReMCoDijKSTRazondag 1 juli 2007 @ 14:46
Weg met albers. wat een kneus dat had ik nog niet eens gedaan.
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:47
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
!

Nog een geluk dat het ditmaal bij een drive through penalty blijft
Met of zonder slang?
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:47
Wel jammer als er geen Nederlander meerijdt.
Dan maar weer wachten op volgend jaar.
Misschien dat ze Doornbos terughalen nu hij het zo aardig doet in de champcars?
JohnFoKzondag 1 juli 2007 @ 14:47
iemand beelden van net in de pitstop?
Googolplexianzondag 1 juli 2007 @ 14:47
Erg apart weer ... de T-car is WEER sneller dan de afgestelde race-auto's...

Sutil was op een gegeven moment 0.6 sec per lap sneller (effe er van uitgaande dat beide coureurs even goed zijn )
nipengzondag 1 juli 2007 @ 14:47
Zo heeft even geduurd maar een Alonso is er voorbij.
Remcozondag 1 juli 2007 @ 14:47
Ik heb het net gemist, hoe is die naast de baan gekomen?
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:47
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Met of zonder slang?
Dat weet je maar nooit bij het Spyker team
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:48
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:48
Stormloop topic

Oh ja waar blijft Albers?? Is ie weer een smoes aan het verzinnen om te vertellen tegen Allard


PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:48
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het net gemist, hoe is die naast de baan gekomen?
Wie? Albers?
Proud2beDiepfrieszondag 1 juli 2007 @ 14:48
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef PPL het volgende:

[..]
Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??

Voorgaande races was het wel degelijk waar... Dit is gewoon een stomme fout van Christijan waarover het laatste woord zeker nog niet gesproken is. Het team en de lollipopman staan ongelovelijk te kloten, maar hij mag natuurlijk nooit weggaan wanneer dat bord nog niet helemaal weg is.
Remcozondag 1 juli 2007 @ 14:48
Ow ik lees het al
MisterJ.Lozondag 1 juli 2007 @ 14:49
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:44 schreef sander89 het volgende:

[..]

Ik bedoel daar mee volgens hem, ligt altijd aan een ander want Albers doet nooit iets fout.
Ik ben benieuwd hoelang die nog bij Spyker rijdt niet lang denk ik.
Ontslag papieren liggen vast nu bij de grote baas van het team
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:49
Come on Hamilton !!!!!!! het belooft nog een leuk slot te gaan worden
Kleffe_Dopzondag 1 juli 2007 @ 14:49
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef dronkeykong het volgende:
Stormloop topic

Oh ja waar blijft Albers?? Is ie weer een smoes aan het verzinnen om te vertellen tegen Allard


Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit moment
ElmarOzondag 1 juli 2007 @ 14:50
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Dat weet je maar nooit bij het Spyker team
Albers had gewoon geen zin meer om te stoppen en wou voldoende brandstof hebben.
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:50
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Je punt is??? Of ga je beweren dat Albers straks zegt dat 'ie niets fout deed??

Voorgaande races was het wel degelijk waar... Dit is gewoon een stomme fout van Christijan waarover het laatste woord zeker nog niet gesproken is. Het team en de lollipopman staan ongelovelijk te kloten, maar hij mag natuurlijk nooit weggaan wanneer dat bord nog niet helemaal weg is.
Ik hoop iig dat ie volgende keer weer gewoon in de wagen zit.
Joeriiizondag 1 juli 2007 @ 14:50
DIe reclame
MisterJ.Lozondag 1 juli 2007 @ 14:50
Cynisch een reclame over Albers nu
DatMeenJeNietzondag 1 juli 2007 @ 14:50
Net nu die reclame
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:50
"De snelste auto ter wereld besturen"

Droom verder
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:50
Hahahah die Reclame van AD
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:50
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Cynisch een reclame over Albers nu
Ironisch
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:50
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Denk dat ie gemolesteerd wordt door Gascoyne op dit moment
Volgens mij was ie een commercial aan het inspreken.
duncannnzondag 1 juli 2007 @ 14:51
Ik zag het niet.. wat gebeurde er met Albers?
nipengzondag 1 juli 2007 @ 14:51
Snelste auto met slang.
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:52
Kubica
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:52
Hamilton
MonoSynthzondag 1 juli 2007 @ 14:52
Ha mil ton
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:52
Lewis: 'Kijk Fernando, zo haal je snel een BMW in'
Razor21zondag 1 juli 2007 @ 14:52
F1 Spyker wat een prutsers
uniekhoornzondag 1 juli 2007 @ 14:52
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef nipeng het volgende:
Snelste auto met slang.

Ik word melig van jullie
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:53
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Lewis: 'Kijk Fernando, zo haal je snel een BMW in'
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:53
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef nipeng het volgende:
Snelste auto met slang.


Geen auto, geen Albers, wel een slang
admiraal_anaalzondag 1 juli 2007 @ 14:53
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:51 schreef duncannn het volgende:
Ik zag het niet.. wat gebeurde er met Albers?
Reed iets te vroeg de pits uit en nam de halve tankinstallatie mee
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:53
Wat hebben Nederlanders toch met tankinstallaties ?
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:53
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Razor21 het volgende:
F1 Spyker wat een prutsers
Hey Razor
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 14:53
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Lewis: 'Kijk Fernando, zo haal je snel een BMW in'
Chivuzondag 1 juli 2007 @ 14:54
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:53 schreef PPL het volgende:
Wat hebben Nederlanders toch met tankinstallaties ?
[afbeelding]
Ach, dit was de fout van de crew. Wegrijden terwijl men nog bezig is, da's wel wat anders Het is het verschil tussen er niet uit gebonjourd worden door je prestaties omdat het team zich schuldig voelt en eindelijk een prima excuus hebben om je er uit te bonjouren voor zowel je teleurstellende prestaties als je levensgevaarlijke acties
MonoSynthzondag 1 juli 2007 @ 14:54
Hamilton snel in S3
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:55
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:54 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ach, dit was de fout van de crew. Wegrijden terwijl men nog bezig is, da's wel wat anders
Ach het was vast de schuld van de lollipop-man.
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:55
ALBERS!!!!!
DatMeenJeNietzondag 1 juli 2007 @ 14:55
Albers
Flyduckzondag 1 juli 2007 @ 14:55
Straks nieuwe reclame met Aalbers: "het is de kick om weg te rijden met een complete tank installatie"
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:55
"Wat gebeurde er?"
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:56
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef dronkeykong het volgende:
ALBERS!!!!!
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:56
Oh, het was de schuld van Sutil
uniekhoornzondag 1 juli 2007 @ 14:56
Ah, het is Sutils schuld
PPLzondag 1 juli 2007 @ 14:56
Geeft ie nu gewoon de schuld aan Sutil?
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:56
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef vingerplant het volgende:
Lewis: 'Kijk Fernando, zo haal je snel een BMW in'
Inderdaad, en niet pas na een halve race.
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:56
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, het was de schuld van Sutil
Hij heeft wel gelijk hoor, en geeft ook gewoon zijn eigen fout toe...
PirEzondag 1 juli 2007 @ 14:56
Hij geeft wel toe dat hij fout zat, das dan weer wel eerlijk.
Arceezondag 1 juli 2007 @ 14:56
Wat een lulverhaal van Albers.
Stereotomyzondag 1 juli 2007 @ 14:57
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef PirE het volgende:
Hij geeft wel toe dat hij fout zat, das dan weer wel eerlijk.
Ja, aan het eind pas
sander89zondag 1 juli 2007 @ 14:57
Ooh het kwam door alle omstandigheden Zoon fout hoor je nooit te maken sukkel.
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:57
Goed hoor, je wordt zoek gereden door Sutil en geef hem nog ff de schuld
sangerzondag 1 juli 2007 @ 14:57
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef Arcee het volgende:
Wat een lulverhaal van Albers.
Kleffe_Dopzondag 1 juli 2007 @ 14:57
Vraag me wel af hoe Sutil dan binnen kan komen in de window van Albers...
Foutje met de radio?
nipengzondag 1 juli 2007 @ 14:57
Ok Albers lult er niet omheen in ieder geval. Hij weet niet waarom.
Schunckelstarzondag 1 juli 2007 @ 14:57
hier is volgens mij de smiley voor ontworpen
PirEzondag 1 juli 2007 @ 14:58
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vraag me wel af hoe Sutil dan binnen kan komen in de window van Albers...
Foutje met de radio?
Sutil zou een rondje later binnen komen, maar lag waarschijnlijk alweer een ronde voor op Gristijan
HiDiHozondag 1 juli 2007 @ 14:59
MonoSynthzondag 1 juli 2007 @ 14:59
27 rondjes op de zachte banden?? no way!
dronkeykongzondag 1 juli 2007 @ 14:59
Ferrari wel goed bezig weer in Europa
vingerplantzondag 1 juli 2007 @ 14:59
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef MonoSynth het volgende:
27 rondjes op de zachte banden?? no way!
Waarom niet? Hebben er al meer gedaan vandaag.
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 15:02
Wie opent alvast een nieuw deel ?
-Hans-zondag 1 juli 2007 @ 15:02
Kimi naar binnen !
Arceezondag 1 juli 2007 @ 15:02