1 |
quote:
quote:5 (5) SomethingAwfulGoons 991 2.937.294.225 +3.591.238 908.084.948 +942.135 5.946 +67
6 (6) FOK! 812 +2 2.921.304.550 +4.163.283 925.111.207 +1.352.261 11.844 +106
Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:11 schreef Jojogirl het volgende:
We hadden ze al ingehaald, maar nu zijn zij ons weer voorbij.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Is dat zo?
niet eens gemerkt dat hun weer ingehaalt hadden haha
edit: we staat nu gewoon 5e hoor!
quote:
Iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:47 schreef jaapio1984 het volgende:
86 miljoen is het verschil
Ik moet echt weer mensen charteren
Jaapio
een willekeurig persoon die graag bij de top wilt horenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef thedude0 het volgende:
wie is die nieuwe duitse gozer dan ? iemand op fok of gewoon een willekeurig persoon
Zoveel mensen doen er nog niet eens mee aan de megapulse.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef thedude0 het volgende:
Als SAG ons inhaalt dan weten we in ieder geval wiens schuld het is. die van de mensen die mee doen aan de megapulse namelijk, aangezien die nu niet meer gaan pulsen. [afbeelding]
als iedereen zou pulsen dan zouden we nu ergens in de top 3 gestaan hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zoveel mensen doen er nog niet eens mee aan de megapulse.
29 tegen 805 (ofzo)
dus er zijn altijd nog 776 mensen die wel pulsen
En nu klopt de link echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:02 schreef Blaaskaas het volgende:
Link klopt weer, stond een punt achter.
Goed idee! Welkom!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, misschien ga ik ook maar eens meedoen
Begin je dan weer op 0 of blijven je oude keys/clicks behouden ?quote:
Als je al een account had en je gebruikt nu weer dezelfde dan behoudt je je oude keys en clicksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin je dan weer op 0 of blijven je oude keys/clicks behouden ?
zoals fate zegt,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin je dan weer op 0 of blijven je oude keys/clicks behouden ?
paar leden die zijn overgestapt met een behoorlijk aantal keys (jaapio bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef Crazykill het volgende:
Hoe kan dat zo snel?
Laatste keer toen ik keek liepen we nog behoorlijk achter op SAG
Nicequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef fate het volgende:
[..]
Als je al een account had en je gebruikt nu weer dezelfde dan behoudt je je oude keys en clicks.
Btw: ook welkom aan de anderen!!!![]()
Weg bij got, dat moeten we hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice
* joined met 7,535,248 keys en 2,958,197 clicks![]()
Je kan kiezen of je het automatisch laat doen of zelfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef Cieva het volgende:
lijkt mij dat er redelijk wat nieuwe users komen door het nieuws bericht![]()
gaat dat pulsen automatisch of moet je het zelf doen wanneer je wil?
Idd, GoT hebben er wel ff genoeg gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Weg bij got, dat moeten we hebben![]()
Tot nu toe al 8 nieuwe user(s)!!!!
Hoeveel waren het er toen ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Tackleberry het volgende:
Het zou me verbazen als er weer zo'n grote horde nieuwe users bijkomt zoals de vorige keer, maar leuk zou het wel zijn
Te veel om te tellenquote:
quote:
Een MegaPulse is ook maar alleen het uitstellen van de 'echte score' van het team, dus dat boeit verder niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef Vlarp het volgende:
Nou is er een probleem. Ik ga binnenkort waarschijnlijk m'n PC opnieuw installeren (nieuw mobo, CPU en geheugen erin) en volgens mij moet ik dan pulsen voor ik Windows ga herinstalleren.. dus hoppa, zo een bak met keys voor de MP weg..
hij heeft 18 miljoen,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of fubar overkomt (zie nieuwsbericht) en ook benieuwd naar de stats van morgen
Of we moeten die team effe hacke of zowquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef superworm het volgende:
22 nieuwe users. welkom allemaal! ik denk dat als we een beetje doorhopsen zoals we doen, en we hebben 1000 users ofzo, dat we dan voor de 5 miljard keys ogame.pl wel ingehaald kunnen hebben, wij moeten dan 2 miljard en zij 1.5, dwz wij moeten eenderde meer pulsen dan zij en dan halen we ze in bij 5 miljard. al gaat dat nog MAANDEN duren, misschien wel jaren...
Dan moet je nog minder een leven opbouwen, en nog meer spullen gaan typen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef superworm het volgende:
wel slecht voor mn teamplek, trouwens, al die nieuwe users. ben al gezakt van 177 naar 180 en zal nog wel wat zakken als er nog toppers bijkomen... bah, maar heb t ervoor over
nah, ik haal ze wel weer in, gemiddeld 3 tot 5 plekken omhoog in een week... komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dan moet je nog minder een leven opbouwen, en nog meer spullen gaan typen.![]()
Inderdaad. Welkom welkom.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef nlboy het volgende:Ik zag weer het bericht op de FP staan, dus ik dacht doe maar even mee. Het is toch een kleine moeite.
in het begin ging dat wel makkelijker... maar moet je heel veel typen om een plaats te stijgen.. de verschillen zijn te groot.. als we nu meer users krijgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef superworm het volgende:
[..]
nah, ik haal ze wel weer in, gemiddeld 3 tot 5 plekken omhoog in een week... komt wel weer goed.
Kan ik hier aan mee doen? Dan zet ik mijn autopulse uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:58 schreef Jojogirl het volgende:
De vorige Megapulse was op 5 mei, bevrijdingsdag. De volgende hebben we gepland voor 15 augustus, om in bevrijdingssfeer te blijven: op 15 augustus capituleerde Japan en kwam er formeel een einde aan WO2. Ondertussen:
Megapulse 15 augustus wordt mede mogelijk gepulst door:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
Vlarp
Fugie
SpeedyGJ
Litso
yosander
glremme
Bouncer_Bone
Pietklaaso
ILCILA
JoOLz
oinkoink12
JortK
Mindstate
grizegrijn
Drumpie
MYM
donroyco
kovenant
Zo, die staat ook weer in dit nieuwe topic. Het blijkt trouwens nog maar 8k te zijn wat ik moet tikken voor 5 miljoen.
Jammer dat het om de keys gaat en niet zozeer om de clicks?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef Cieva het volgende:
You are in the team FOK!
zo laat ik ook maar meedoen
met mijn 4uur pokeren per dag zal ik ook wel wat clicks verzamelen
Gamen en veel msn'en of iets typen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef Rumille het volgende:
Met mn toetsen wil het niet echt vlotten.... wat doen jullie om zoveel te krijgen?
kan er niet gewoon een link komen naar dat adres dat automatisch het juiste topic opzoektquote:
de keys tellen mee voor de ranglijst zegmaar... de kliks voor de ''lol''quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef thedude0 het volgende:
Het gaat zowel om de clicks als de keys aangezien ze allebei apart meetellen
bijna alle premium services kun je via een andere site ook krijgen. als je inlogt op je whatpulse account op whatpulse.org kun je in je persoonlijke instellingen "XML Statistics" aanzetten. dan ga je naarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef Cieva het volgende:
zijn er hier ook mensen met Premium Services?
k bedankt!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef superworm het volgende:
[..]
bijna alle premium services kun je via een andere site ook krijgen. als je inlogt op je whatpulse account op whatpulse.org kun je in je persoonlijke instellingen "XML Statistics" aanzetten. dan ga je naar
http://www.appget.nl/WhatPulse/
en voer je je usernummer in, bijvoorbeeld van mij 196186, maar dan je eigen nummer. dan heb je na een paar dagen al hele leuke grafiekjes...
En in die 2 uur ben ik 2 plekken gezaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:59 schreef superworm het volgende:
we zijn tussen 12:54 en 14:54, da's dus TWEE uur, 49 miljoen ingelopen op ogame.pl!!!
in een maand 120k?.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef Pieter_1983 het volgende:
Ik doe nu ook sinds een maand mee, en heb pas 120,366 keys en 102,985 clicks maar ja alle beetje helpen he. sta rond plaats 700 op het moment.
Wel leuk dat we zo snel al die pipo's ingehaald hebben.
niet zeuren, ik vijf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
En in die 2 uur ben ik 2 plekken gezakt![]()
Ik haal dagelijks 70-80kquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
in een maand 120k?.....![]()
ikheb in een maand 800k![]()
.quote:whatpulse.org [ERROR]: Session IP Security failed. Logged attempt from <212.45.53.122>
ach ja, zoals ik al zei, alle beetjes helpen tochquote:
Jottumquote:You are in the team FOK!
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:24 schreef Cieva het volgende:
hoeveel keys hadden jullie erbij gekregen tijdens de vorige mega pulse?
Clocks van Coldplay.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef Rumille het volgende:
Als iemand kan raden welk lied dit is, vind ik het knap.
U2quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef Rumille het volgende:
*piano gedoe* *nog meer piano gedoe* *piano gedoe* *ander ritme met piano gedoe* *andere instrumenten* *trompet erbij* Lights go out in a canbebebebe fought me down and pulled my knees begging blabla come out blabla shoot a apple of my head blabla
blablabla
singing: ooooooeeeaaaaah whooooo aaahw *trompet weer ff tussendoor* meer aah ooeeh whooo
Confusion never stops, closing blabla come back ill take you home I could not stop blabla
Dit hou ik niet vol.
Als iemand kan raden welk lied dit is, vind ik het knap.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:55 schreef Cieva het volgende:
[..]
U2![]()
lama goede antwoord is al gegeven ik denk ook eens iets te weten
Ja, dat weet ik, maar aangezien het praktisch helemaal werkt via wine leek het me sterk dat er nog niemand een patch oid had gemaakt om ook onder linux de clicks en keys te kunnen tellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef thedude0 het volgende:
Er is alleen een windows versie van de client
Jammerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar aangezien het praktisch helemaal werkt via wine leek het me sterk dat er nog niemand een patch oid had gemaakt om ook onder linux de clicks en keys te kunnen tellenmaar helaas, dan maar geen deelname.
kijk hoeveel mijlpalenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef superworm het volgende:
heb ff gezocht: vorige megapulse (stuk of 25 mensen deden mee) gaf dit:
7 (7) FOK! 626 +1 2.367.072.721 +24.063.362 750.971.919 +8.008.489 7.368 +375
te vinden in dit topic: Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #75
oftewel, een megapulse van 24 miljoen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:06 schreef Mirre het volgende:
Zojuist gejoined. Was het al een poosje van plan.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef Crientj het volgende:
Ohhh Dat moet te halen zijn !
omgquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef superworm het volgende:
op zich is het een leuk idee, allemaal elke dag een of twee afgesproken liedjes uittypen (liedjes die toch iedereen wel heeft). vandaag:
Neh dat doe ik dus nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:12 schreef Nevermind het volgende:
[..]
omg
Leuk idee hoor, whatpulse, maar als je er extra tijd aan gaat verspillen door compleet overbodige dingen over te typen dan ben je echt een sukkel. Dat allemaal voor een getalletje ergens op internet
Bij mij gaat het meer de verslagen kant opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:14 schreef Crientj het volgende:
Ik doe anders toch niets.
Net zoals op school, ga ook nog eens een keertje kijken hoe dat zit zodat ik het op school kan draaien en dus nog meer kan sparen. (Hoezo levenloos af en toe.) Ook willen die profielen site's zoals Hyves en dergelijks ook wel helpen. Dingetjes overtypen af en toe is ook wel lekker. Of ineens besluiten je muziek helemaal op orde te maken (Alles met een Hoofdletter en Ft. enzovoort.)
Rechter muisknop op de W icoon en dan Mouse distance enabledquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe zit het met het aantal afgelegde mijlen van je muisaanwijzer? Bij mij blijft die namelijk op nul staan....
is een optie die je aan kunt zetten, kijk maar bij je instellingen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe zit het met het aantal afgelegde mijlen van je muisaanwijzer? Bij mij blijft die namelijk op nul staan....
Moet je wel de nieuwste versie hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
1.5 zit de muisoptie bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb versie 1.4 en daar zie ik niks staan over mouse distance oid.
x1.6 = 49.6 KMquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:30 schreef Bravebart het volgende:
30,95 mile
Terwijl ik het alleen maar in het weekend bijhoud
Tot voor kort in de ICT gewerkt maar ziek geworden en nu in de WAO.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
Welkom
Vertel is
wat houd jou dagelijks bezig op de computer![]()
op de site moet je inloggen, en dan een profiel aanmaken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Mirre het volgende:
[..]
Tot voor kort in de ICT gewerkt maar ziek geworden en nu in de WAO.
Vaak weinig energie dus ik doe eigenlijk van alles op de PC. Per dag aardig wat uren op de PC en dus ook aardig wat aanslagen en klikjes dus kan ik een nuttige bijdrage geven voor het Fok! Whatpulse team.
Even een vraagje over de 1.5 beta versie van Whatrpulse. Als je die net geinstalleerd hebt dan vraagt ie je username en wachtwoord en daar staat nog een vakje onder. Wat vul je daar in? Ik wil ook muismeters en dat zit alleen in die 1.5 versie, begrijp ik!! Je moet wat invullen in dat derde vakje.
Moet daar de teamnaam "FOK!" soms in?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef Mirre het volgende:
Dat profiel heb ik al want whatpulse met de oude versie draait hier al.
Eerst maar ff pulsen wat ik hier nog heb staan. Zonde anders.
Gelukt, ik draai nu ook versie 1.5![]()
Welk channel zit je dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:50 schreef Crientj het volgende:
Het gaat lukken !
Weer een gigantisch goede megapulse. Ik voel het ook aankomen !
Overigens gaat het typen nu hier wel erg lekker, ik heb een aantal niet dode msn gesprekken en ben op irc ook wel wat aan het wegtypen. (Zitten er eigenlijk nog meer mensen van uit hier ook op IRC?)
je kan uitzetten dat als je 2x op die icoon klikt dat je dan pulsed ;pquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef Ulreazj het volgende:
Kut kut, ben ik op mn game pc aan het sparen. Pulse ik nu al voor de 2de keer per ongeluk naja. Blijf ik wel doen, en op mijn 2andere pcs spaar ik dan wel door.En deze post even onnodig lang maken. OF toch maar niet.
DE megapulse gaat goed worden.
Normaal zit ik niet echt op de server van FOK. Ik zit op CW.. Mensen met irc weten wel wat ik bedoelquote:
Ik heb zo'n melding ook gehad. Autopulse stond toen op 10k en ik had snel alweer 10 k bij elkaar getypt. Je kan xx minuten niet pulsen dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Er schijnt een maximum aan het aantal pulses per dag te zitten? Een dergelijke melding kreeg ik net, of moet je minimaal xx minuten wachten tussen twee pulses?
Mee eens. Zitten hier wel meer dan 60 mensen, maar 1tje reageerde op wat ik zeiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Normaal zit ik niet echt op de server van FOK. Ik zit op CW.. Mensen met irc weten wel wat ik bedoel
Maarja.. Kom wel eens naar de server van FOK als ie leuker word ;o Vond hem die ene keer dat ik dr zat een beetje saai
en waarop gaje dan trakterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja welkom allemaaltyp maar lekker veel, als wel op de 1ste plek staan, trakteer ik jullie!
Wie weetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
en waarop gaje dan trakteren![]()
nieuw toetsenbord ?
Welke radio uitzending?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef Crientj het volgende:
Nog meer mensennnnWhoeiiiiiii
Ik zit nu overigens over de 35 k.
En dan vanavond ook nog die radio uitzending.Dat kan wel ongeveer 80 á 100 worden.
Maar dan moet ik wel nog meer doortypen
Het is toch nog bijna niemand geluktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef Demon-X het volgende:
ok nog niet helemaal zeker hoe et allemaal werkt maar wel geinig
Hoe zit et alleen met cheaters? Lijkt me vrij makkelijk om te doen namelijk...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:43 schreef Fugie het volgende:
maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het werkt, neem aan dat whatpulse wel een verschil kan maken tussen echt ingetoetste keys of keys die door een macro worden getypt.
en wat via windows gaat is altijd te simulerenquote:WhatPulse opens a so-called "keyhook" when it's booted, which listens to incoming Windows messages about the keyboard
heb je ook heelmaal gelijk in, maar waar competitie is wordt altijd wel vals gespeelt. Ik hoop dan ook dat whatpulse daar genoeg maatregelen tegen heeft genomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zoiets kansloos willen maken zodat je in de ochtend weer een miljoen extra hebt? Daarmee verneuk je de complete competitie...
15 augustus. pulse je (niet) mee voor de megapulse?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:11 schreef Kinz het volgende:
Ik doe ook mee..Wanneer is de volgende megapulse?
zit zo. pulse jij maar is een keer, en dan zo hard als je kan in word ofzo zo veel mogelijk toetsjes en dan METEEN weer pulsen. dan zegt ie keys per second rate too high, try again later.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef Demon-X het volgende:
ok ik heb nog even verder gelezen op et WP forum over dat cheaten
Blijkbaar met de nieuwe versie zijn er een aantal soorten manieren van cheaten geblocked en er is een keys per second limiet.
Heb eigenlijk geen idee wat er precies gebeurd als je gepakt word maar het is nog steeds veels te makkelijk om te doen en niet echt te verhelpen
ja, dan wel. ik hoorde ervan en had het getest, het klopt wel, maar volgens mij ligt de max op 10 k/s ofzo, dus t is heel erg "planbaar" zeg maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Demon-X het volgende:
ja ok maar als je dan een half uurtje ofzo wacht met pulsen.....
Ze kunnen het ook zien aan de leden aantal hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Ravii het volgende:
en mensen dan denken dat we een megapulse hebben
haha
Nee, ligt nog lager, rond de 5keys per seconde maxquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:37 schreef superworm het volgende:
[..]
ja, dan wel. ik hoorde ervan en had het getest, het klopt wel, maar volgens mij ligt de max op 10 k/s ofzo, dus t is heel erg "planbaar" zeg maar.
Als je een beetje kan typen, haal je dat al snel, hoe doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef fate het volgende:
[..]
Nee, ligt nog lager, rond de 5keys per seconde max.
Mn metal kan ik niet altijd zo goed verstaan en mn hardcore heeft niet zo veel tekst, nog een idee voor veel keys?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:31 schreef superworm het volgende:
tip om veel te typen als je niks weet: zet je favo cd op (met zanger of zangeres) en typ zo snel je kunt de lyrics mee. gewoon, de hele cd, heb je zo 30-50k in de pocket!
alles uittypen wat je denkt. al zal dat ook wel niet helpen als je hardcore luistertquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mn metal kan ik niet altijd zo goed verstaan en mn hardcore heeft niet zo veel tekst, nog een idee voor veel keys?
idd volgens randstad typetest haal k meer dan 6.5kps maarja dat houd je toch niet van pulse tot pulse vol dus moet lukken, vind et toch wel een beetje laag hoor, 5quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Als je een beetje kan typen, haal je dat al snel, hoe doen ze dat dan?
Dat probleem heb ik nu ook maar je moet dan gewoon niet elke 1000 gaan pulsen. Als je dan autopulse op bv 50000 zet, zal je erg moeilijk nog aan gemiddelde van meer dan 5 keys gerakenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Als je een beetje kan typen, haal je dat al snel, hoe doen ze dat dan?
Minstensquote:
Leden maakt niks uit, hangt puur vanaf hoeveel leden er nog mee doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef fate het volgende:
[..]
Minstens.
Trouwens al 84 nieuwe leden deze keer! Beter nog dan de vorige keer!
Zo hebben we al 2/5 van het leden aantal van ogame.pl!![]()
we komen in de buurtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef fate het volgende:
[..]
Minstens.
Trouwens al 84 nieuwe leden deze keer! Beter nog dan de vorige keer!
Zo hebben we al 2/5 van het leden aantal van ogame.pl!![]()
Sinds wanneer heeft fok 1500 leden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Leden maakt niks uit, hangt puur vanaf hoeveel leden er nog mee doen![]()
Voorbeeld
Ogame heeft 2000 leden daarvan pulsen er 800.
FOK! heeft 1500 leden, daarvan pulsen er 1400.
Check je winst maar
3 Miljard, nieuw nieuwsbericht?quote:5 FOK! 900 3,024,689,360 964,191,581 12497.2
Zo is het! Ondertussen de 900 leden gepasseerd, daar ook nog een nieuwsbericht voor, RainOfDeath?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:17 schreef Sirtalis het volgende:
Dus, ik ga voor de megatetrapuls als ik mijn pulse op 15 augustus doe, heb ik he zo goed?
Tuurlijk, wel 2 nieuwsberichten hé? En nog 1 voor de megapulse.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:22 schreef fate het volgende:
[..]
Zo is het! Ondertussen de 900 leden gepasseerd, daar ook nog een nieuwsbericht voor, RainOfDeath?![]()
Pos. | Naam | Gebruikers | Toetsaanslagen | Muisklikjes | Miles | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | LUElinks | 2.367 | 8.519.176.451 | +7.407.246 | 3.272.677.936 | +3.334.430 | 30.308 | +158 | ||
2 | (2) | GoT | 2.023 | -4 | 7.704.989.190 | -15.700.607 | 2.570.122.545 | -3.643.708 | 35.742 | +141 | |
3 | (3) | 1337 | 417 | 4.187.696.562 | +1.521.872 | 1.804.910.433 | +665.320 | 5.235 | +36 | ||
4 | (4) | OGame.pl | 2.331 | +1 | 3.532.914.466 | +4.448.692 | 1.748.478.456 | +2.354.013 | 12.439 | +48 | |
5 | (5) | FOK! | 906 | +93 | 3.029.185.809 | +86.360.805 | 965.849.181 | +31.799.100 | 12.532 | +402 | |
6 | (6) | SomethingAwfulGoons | 992 | +1 | 2.940.848.685 | +1.657.430 | 909.419.937 | +734.088 | 5.992 | +24 | |
7 | (7) | #Team.Quakenet | 385 | 2.450.139.059 | +649.165 | 814.469.787 | +186.793 | 4.081 | +7 | ||
8 | (8) | Hinnavaatlus | 408 | 1.757.258.361 | +1.088.966 | 788.235.502 | +650.989 | 9.452 | +22 | ||
9 | (9) | UC (United Christians) | 410 | 1.641.564.861 | +515.710 | 420.372.470 | +167.461 | 2.831 | +5 | ||
10 | (10) | AAO-Tracker | 445 | 1.400.213.563 | +297.574 | 494.505.279 | +128.757 | 2.172 | +3 | ||
11 | (11) | Zoomby.cl | 372 | 1.341.346.026 | +242.688 | 640.651.760 | +91.339 | 1.480 | +1 | ||
12 | (12) | Sultans of Pulse | 52 | 1.298.504.995 | +170.906 | 336.016.829 | +52.310 | 2.814 | +4 | ||
13 | (13) | SpreadFirefox | 225 | 1.261.935.975 | +631.061 | 472.333.964 | +221.174 | 5.504 | +16 | ||
14 | (14) | Gaia Online | 201 | 1.250.848.950 | +1.674.475 | 349.072.135 | +384.199 | 1.987 | +4 | ||
15 | (15) | [IMP] Italian Maniac Pulsers | 199 | 1.247.038.546 | +554.402 | 431.029.900 | +256.993 | 3.214 | +8 | ||
16 | (16) | TorrentBytes | 363 | 1.216.952.688 | +310.460 | 475.209.327 | +96.849 | 3.098 | +5 | ||
17 | (17) | Art of War | 139 | +1 | 1.195.355.499 | +387.095 | 768.222.129 | +141.373 | 3.341 | +6 | |
18 | (18) | TeaM ChiLe | 43 | 974.891.008 | +96.490 | 403.778.471 | +36.716 | 353 | |||
19 | (19) | Deltaanime | 105 | 954.985.449 | +506.830 | 272.980.197 | +174.523 | 1.446 | +4 | ||
20 | (20) | TNG Forum | 222 | 925.041.629 | +117.985 | 338.710.903 | +34.234 | 2.453 | +2 |
Rank | Gebr. | Toetsjes | Klikjes | Laatste puls | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | davemaster | 85.190.256 | +500.005 | 13.281.940 | +85.588 | 30-06-2007 23:20 | |
2 | (2) | Jo0Lz | 61.923.641 | 13.270.370 | 25-06-2007 08:19 | |||
3 | (3) | thebull | 59.776.211 | 10.055.280 | 11-06-2007 22:53 | |||
4 | (4) | MIsterio | 48.821.258 | 19.240.402 | 13-06-2007 08:22 | |||
5 | (5) | jaapio1984 | 38.914.915 | +112.544 | 7.309.597 | +12.593 | 30-06-2007 11:44 | |
6 | (6) | Kworb | 36.915.594 | +24.707 | 16.821.247 | +12.835 | 01-07-2007 03:36 | |
7 | (7) | YStec | 34.470.130 | 4.910.987 | 28-06-2007 00:39 | |||
8 | (8) | Niek | 30.049.748 | 11.929.021 | 12-04-2007 12:58 | |||
9 | (9) | xRammsteiNx | 29.040.345 | 3.569.337 | 08-05-2007 01:55 | |||
10 | (10) | n00b0 | 28.964.241 | 11.410.804 | 06-05-2007 00:41 | |||
11 | (11) | SpeedyGJ | 28.658.976 | 7.301.662 | 24-06-2007 23:51 | |||
12 | (12) | Dendroaspis | 27.529.523 | 11.980.859 | 11-06-2007 22:36 | |||
13 | (13) | wonderer | 26.458.854 | +22.246 | 2.281.447 | +481 | 30-06-2007 16:22 | |
14 | (14) | Subeta | 25.856.488 | 6.253.328 | 29-06-2007 00:22 | |||
15 | (15) | JMT | 25.847.435 | +56.441 | 4.776.063 | +7.305 | 01-07-2007 03:19 | |
16 | (16) | Legolas_Greenleaf | 24.266.230 | 4.262.499 | 01-06-2007 01:55 | |||
17 | (17) | Slarioux | 23.074.798 | 4.764.046 | 15-06-2007 11:09 | |||
18 | (18) | Droks | 22.957.890 | 3.129.123 | 01-11-2006 20:28 | |||
19 | (19) | Xebber | 22.649.000 | +11.000 | 1.627.761 | +1.378 | 30-06-2007 23:14 | |
20 | (20) | ChandlerFOK | 22.363.441 | 7.619.095 | 24-06-2007 21:50 | |||
21 | (21) | Bobbelzz0 | 20.100.601 | 10.545.644 | 25-06-2007 08:55 | |||
22 | (22) | djkoelkast | 19.619.320 | 3.576.683 | 17-06-2007 22:39 | |||
23 | (23) | dermax | 18.985.202 | +71.310 | 8.102.452 | +20.367 | 01-07-2007 01:55 | |
24 | (24) | beertenderrr | 18.495.036 | 3.374.298 | 28-06-2007 02:23 | |||
25 | (25) | _A.dministr8or_ | 17.855.856 | 4.516.659 | 11-11-2006 12:36 | |||
26 | (26) | Zebbie | 17.812.310 | 8.988.088 | 23-06-2007 03:15 | |||
27 | (27) | gateway | 17.555.028 | +1.000 | 5.440.934 | +915 | 30-06-2007 17:52 | |
28 | (28) | Messenga | 17.294.353 | 3.374.451 | 22-06-2007 17:22 | |||
29 | masterr112 | 16.435.778 | +16.435.778 | 8.284.282 | +8.284.282 | 17-06-2007 13:46 | ||
30 | (29) | -1 | mschol | 16.147.809 | 16.455.713 | 03-06-2007 09:36 | ||
31 | (30) | -1 | reda | 15.726.468 | 3.855.628 | 21-06-2007 22:44 | ||
32 | (31) | -1 | Fragmaster_Core | 15.586.192 | 2.597.585 | 13-05-2007 20:28 | ||
33 | (32) | -1 | Roönaän | 15.248.851 | 2.949.378 | 29-06-2007 17:36 | ||
34 | (33) | -1 | Bruce117 | 15.151.515 | 2.692.983 | 18-06-2007 23:06 | ||
35 | (34) | -1 | dromenvanger | 15.146.943 | 643.264 | 14-03-2007 13:56 | ||
36 | (35) | -1 | Jhingha | 15.080.872 | 4.440.292 | 01-06-2007 00:09 | ||
37 | (36) | -1 | Troel | 15.000.000 | 3.439.464 | 19-06-2007 21:01 | ||
38 | (37) | -1 | ollie | 14.995.386 | +14.737 | 8.679.029 | +10.275 | 30-06-2007 15:43 |
39 | (38) | -1 | godlike | 14.513.627 | 5.827.286 | 19-06-2007 01:18 | ||
40 | (39) | -1 | e.r.w.i.n | 14.287.267 | 3.802.650 | 29-06-2007 17:03 | ||
41 | (40) | -1 | Chell | 13.980.822 | 3.023.263 | 30-06-2007 00:47 | ||
42 | (41) | -1 | Jump | 13.660.624 | +2.468 | 6.472.101 | +521 | 30-06-2007 23:27 |
43 | (42) | -1 | BrunoDillen | 13.630.930 | 6.041.111 | 16-06-2007 12:00 | ||
44 | (43) | -1 | QuietGuy | 13.436.538 | 3.556.174 | 14-02-2006 12:57 | ||
45 | (44) | -1 | Flying | 13.020.732 | 4.485.418 | 29-06-2007 00:54 | ||
46 | (45) | -1 | Bengeltje | 12.910.144 | 2.280.729 | 29-06-2007 15:02 | ||
47 | (46) | -1 | LeeHarveyOswald | 12.847.877 | +8.290 | 2.434.594 | +1.799 | 30-06-2007 15:24 |
48 | (47) | -1 | wailun | 12.785.269 | 7.267.059 | 06-03-2007 23:07 | ||
49 | (48) | -1 | bakx | 12.266.873 | 1.619.295 | 28-06-2007 18:03 | ||
50 | (49) | -1 | commentator | 12.080.912 | +20.000 | 3.140.586 | +4.617 | 30-06-2007 22:04 |
Rank | Gebr. | Toetsjes | Klikjes | Laatste puls | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 187 | (243) | +56 | PulsyWulsy | 4.762.328 | +1.334.026 | 573.252 | +124.931 | 30-06-2007 14:43 |
2 | 177 | (201) | +24 | Versuvio | 5.064.309 | +856.879 | 2.448.411 | +600.871 | 30-06-2007 18:11 |
3 | 351 | (430) | +79 | Appelvla | 1.951.250 | +842.707 | 633.140 | +272.085 | 30-06-2007 22:11 |
4 | 1 | (1) | davemaster | 85.190.256 | +500.005 | 13.281.940 | +85.588 | 30-06-2007 23:20 | |
5 | 354 | (374) | +20 | NJ | 1.924.656 | +355.032 | 708.021 | +138.669 | 30-06-2007 23:17 |
6 | 133 | (135) | +2 | Tha_Duck | 6.972.427 | +351.247 | 2.854.012 | +101.424 | 30-06-2007 13:58 |
7 | 442 | (462) | +20 | detulp050 | 1.143.841 | +235.557 | 517.495 | +72.151 | 30-06-2007 13:41 |
8 | 389 | (396) | +7 | xballisticz | 1.578.983 | +214.625 | 512.598 | +47.715 | 01-07-2007 02:24 |
9 | 583 | (615) | +32 | Teqronaut | 416.900 | +181.069 | 198.316 | +83.350 | 30-06-2007 09:05 |
10 | 449 | (461) | +12 | Ronalld | 1.085.475 | +175.941 | 250.412 | +39.009 | 30-06-2007 19:07 |
11 | 152 | (152) | Gieling | 6.094.601 | +156.879 | 3.984.106 | +246.150 | 30-06-2007 13:09 | |
12 | 227 | (227) | FokkingKnut | 3.785.215 | +113.033 | 642.053 | +10.373 | 30-06-2007 23:44 | |
13 | 5 | (5) | jaapio1984 | 38.914.915 | +112.544 | 7.309.597 | +12.593 | 30-06-2007 11:44 | |
14 | 570 | (571) | +1 | VlaDjwt | 485.394 | +109.721 | 131.281 | +35.174 | 30-06-2007 20:28 |
15 | 170 | (167) | -3 | Gizmore | 5.303.376 | +103.978 | 2.217.710 | +49.500 | 30-06-2007 13:09 |
16 | 68 | (67) | -1 | snottyangel | 10.404.304 | +101.381 | 1.954.628 | +4.000 | 30-06-2007 21:49 |
17 | 207 | (203) | -4 | Dviate | 4.250.000 | +100.000 | 1.611.460 | +36.909 | 30-06-2007 17:31 |
18 | 627 | (649) | +22 | agrumes | 264.321 | +95.331 | 127.801 | +30.652 | 30-06-2007 19:56 |
19 | 222 | (217) | -5 | Gekkehoedenmaker | 3.953.893 | +95.000 | 509.925 | +3.879 | 01-07-2007 00:59 |
20 | 685 | (736) | +51 | Martinaz | 163.051 | +94.456 | 81.356 | +55.341 | 30-06-2007 22:10 |
21 | 542 | (543) | +1 | ErnieC | 606.262 | +82.089 | 169.811 | +27.305 | 30-06-2007 07:37 |
22 | 23 | (23) | dermax | 18.985.202 | +71.310 | 8.102.452 | +20.367 | 01-07-2007 01:55 | |
23 | 127 | (125) | -2 | flamingmoon1988 | 7.177.626 | +68.816 | 2.038.884 | +30.045 | 30-06-2007 22:08 |
24 | 366 | (356) | -10 | thedude0 | 1.825.177 | +67.910 | 1.188.476 | +49.242 | 01-07-2007 00:25 |
25 | 646 | (655) | +9 | Tjeerd09 | 227.374 | +67.081 | 102.828 | +37.433 | 30-06-2007 16:26 |
26 | 580 | (578) | -2 | superpong | 427.641 | +66.836 | 298.011 | +42.285 | 30-06-2007 17:20 |
27 | 455 | (447) | -8 | IM | 1.065.721 | +57.508 | 310.307 | +14.297 | 01-07-2007 04:08 |
28 | 15 | (15) | JMT | 25.847.435 | +56.441 | 4.776.063 | +7.305 | 01-07-2007 03:19 | |
29 | 721 | (756) | +35 | Ruupiez | 104.940 | +56.425 | 51.168 | +19.449 | 30-06-2007 13:17 |
30 | 184 | (180) | -4 | WyriHaximus | 4.786.070 | +54.870 | 824.198 | +7.466 | 01-07-2007 04:35 |
31 | 466 | (456) | -10 | Saragis | 1.007.568 | +54.360 | 510.527 | +31.890 | 30-06-2007 15:48 |
32 | 620 | (624) | +4 | dennus2007 | 272.488 | +53.718 | 80.849 | +11.459 | 30-06-2007 23:34 |
33 | 128 | (126) | -2 | vdvorst | 7.150.000 | +50.000 | 738.122 | +13.572 | 30-06-2007 13:00 |
34 | 348 | (337) | -11 | Amp. | 1.971.455 | +49.041 | 576.861 | +13.105 | 30-06-2007 12:24 |
35 | 629 | (626) | -3 | robinrombouts | 259.781 | +49.010 | 87.231 | +13.554 | 30-06-2007 09:35 |
36 | 667 | (671) | +4 | Jordy-B | 185.724 | +47.943 | 54.995 | +13.186 | 30-06-2007 15:15 |
37 | 263 | (260) | -3 | Apollo15 | 3.161.166 | +47.679 | 1.044.664 | +5.609 | 30-06-2007 16:56 |
38 | 235 | (229) | -6 | ikke_ook | 3.662.442 | +41.078 | 1.005.748 | +15.612 | 30-06-2007 13:00 |
39 | 532 | (519) | -13 | irbryan | 641.652 | +38.927 | 369.099 | +9.407 | 30-06-2007 16:25 |
40 | 71 | (70) | -1 | Anaketh | 10.184.469 | +35.885 | 3.370.555 | +9.213 | 30-06-2007 18:39 |
41 | 692 | (688) | -4 | Brambulance | 148.232 | +35.455 | 70.453 | +21.989 | 30-06-2007 22:47 |
42 | 658 | (652) | -6 | Shizzle_Nizzle | 198.044 | +34.774 | 85.045 | +12.987 | 30-06-2007 20:54 |
43 | 571 | (557) | -14 | Primof | 467.910 | +33.261 | 83.265 | +3.081 | 30-06-2007 20:41 |
44 | 84 | (84) | Geqxon | 9.342.940 | +30.743 | 2.071.852 | +5.639 | 30-06-2007 22:07 | |
45 | 538 | (528) | -10 | Bupatih | 618.593 | +29.903 | 157.487 | +11.038 | 30-06-2007 22:30 |
46 | 353 | (338) | -15 | VinceSTM | 1.940.430 | +29.304 | 1.245.428 | +21.831 | 01-07-2007 02:34 |
47 | 623 | (614) | -9 | Assassin92 | 268.794 | +29.207 | 108.916 | +8.602 | 30-06-2007 19:49 |
48 | 710 | (706) | -4 | Pieter_1983 | 120.926 | +25.385 | 103.598 | +16.503 | 30-06-2007 17:18 |
49 | 6 | (6) | Kworb | 36.915.594 | +24.707 | 16.821.247 | +12.835 | 01-07-2007 03:36 | |
50 | 387 | (372) | -15 | cosmick | 1.607.331 | +23.155 | 305.390 | +5.004 | 01-07-2007 00:27 |
1 | 659 | Rumille | 197.829 | +197.829 | 60.426 | +60.426 | 30-06-2007 23:41 | ||
2 | 685 | (736) | +51 | Martinaz | 163.051 | +94.456 | 81.356 | +55.341 | 30-06-2007 22:10 |
3 | 710 | (706) | -4 | Pieter_1983 | 120.926 | +25.385 | 103.598 | +16.503 | 30-06-2007 17:18 |
4 | 721 | (756) | +35 | Ruupiez | 104.940 | +56.425 | 51.168 | +19.449 | 30-06-2007 13:17 |
1 | 627 | (649) | +22 | agrumes | 264.321 | +95.331 | 127.801 | +30.652 | 30-06-2007 19:56 |
2 | 646 | (655) | +9 | Tjeerd09 | 227.374 | +67.081 | 102.828 | +37.433 | 30-06-2007 16:26 |
3 | 650 | affendart | 211.396 | +211.396 | 141.519 | +141.519 | 30-06-2007 20:24 |
1 | 593 | Chau | 379.295 | +379.295 | 90.673 | +90.673 | 14-04-2006 19:23 | ||
2 | 613 | RemcoFR | 302.470 | +302.470 | 145.618 | +145.618 | 30-06-2007 19:17 |
1 | 570 | (571) | +1 | VlaDjwt | 485.394 | +109.721 | 131.281 | +35.174 | 30-06-2007 20:28 |
2 | 580 | (578) | -2 | superpong | 427.641 | +66.836 | 298.011 | +42.285 | 30-06-2007 17:20 |
3 | 583 | (615) | +32 | Teqronaut | 416.900 | +181.069 | 198.316 | +83.350 | 30-06-2007 09:05 |
1 | 521 | ZoNiX | 688.864 | +688.864 | 757.743 | +757.743 | 26-06-2007 16:19 | ||
2 | 533 | Dissie | 637.277 | +637.277 | 455.723 | +455.723 | 30-06-2007 13:40 | ||
3 | 538 | (528) | -10 | Bupatih | 618.593 | +29.903 | 157.487 | +11.038 | 30-06-2007 22:30 |
4 | 541 | (526) | -15 | Estherastrada | 606.325 | +15.000 | 154.505 | +2.200 | 30-06-2007 20:06 |
5 | 542 | (543) | +1 | ErnieC | 606.262 | +82.089 | 169.811 | +27.305 | 30-06-2007 07:37 |
1 | 509 | Jamie555 | 744.015 | +744.015 | 378.861 | +378.861 | 21-10-2006 17:24 | ||
2 | 518 | (504) | -14 | Fannetje | 700.332 | +20.328 | 142.993 | +2.803 | 30-06-2007 17:30 |
1 | 429 | PiSanG | 1.218.990 | +1.218.990 | 411.396 | +411.396 | 26-05-2006 11:45 | ||
2 | 442 | (462) | +20 | detulp050 | 1.143.841 | +235.557 | 517.495 | +72.151 | 30-06-2007 13:41 |
3 | 449 | (461) | +12 | Ronalld | 1.085.475 | +175.941 | 250.412 | +39.009 | 30-06-2007 19:07 |
4 | 450 | trizz | 1.084.015 | +1.084.015 | 368.608 | +368.608 | 30-06-2007 14:40 | ||
5 | 466 | (456) | -10 | Saragis | 1.007.568 | +54.360 | 510.527 | +31.890 | 30-06-2007 15:48 |
1 | 295 | TRiXeS | 2.698.827 | +2.698.827 | 1.128.397 | +1.128.397 | 10-10-2006 14:54 | ||
2 | 303 | Cuthalion | 2.611.098 | +2.611.098 | 1.095.223 | +1.095.223 | 01-07-2007 01:46 | ||
3 | 315 | Blokkie | 2.484.502 | +2.484.502 | 453.731 | +453.731 | 30-06-2007 22:50 | ||
4 | 322 | nicks | 2.388.512 | +2.388.512 | 1.391.936 | +1.391.936 | 30-06-2007 13:15 | ||
5 | 333 | glashio | 2.261.312 | +2.261.312 | 905.622 | +905.622 | 30-06-2007 21:10 | ||
6 | 342 | astrostart | 2.038.982 | +2.038.982 | 549.998 | +549.998 | 30-06-2007 18:12 |
1 | 262 | Xalopalyps | 3.169.140 | +3.169.140 | 720.271 | +720.271 | 30-06-2007 23:45 | ||
2 | 266 | Erik Boender | 3.141.703 | +3.141.703 | 1.079.456 | +1.079.456 | 23-12-2006 23:12 |
1 | 179 | pinus | 4.965.466 | +4.965.466 | 2.094.596 | +2.094.596 | 30-08-2006 17:29 | ||
2 | 187 | (243) | +56 | PulsyWulsy | 4.762.328 | +1.334.026 | 573.252 | +124.931 | 30-06-2007 14:43 |
1 | 158 | tux83 | 5.905.000 | +5.905.000 | 1.217.393 | +1.217.393 | 30-06-2007 21:11 | ||
2 | 177 | (201) | +24 | Versuvio | 5.064.309 | +856.879 | 2.448.411 | +600.871 | 30-06-2007 18:11 |
1 | 152 | (152) | Gieling | 6.094.601 | +156.879 | 3.984.106 | +246.150 | 30-06-2007 13:09 |
1 | 114 | Vendris | 7.879.411 | +7.879.411 | 1.322.059 | +1.322.059 | 01-07-2007 04:07 | ||
2 | 122 | no_tukker | 7.553.747 | +7.553.747 | 2.961.724 | +2.961.724 | 30-06-2007 22:02 |
1 | 96 | DirkZz | 8.615.401 | +8.615.401 | 2.763.354 | +2.763.354 | 02-06-2007 14:20 |
1 | 29 | masterr112 | 16.435.778 | +16.435.778 | 8.284.282 | +8.284.282 | 17-06-2007 13:46 |
1 | 351 | (430) | +79 | Appelvla | 1.951.250 | +842.707 | 633.140 | +272.085 | 30-06-2007 22:11 |
2 | 187 | (243) | +56 | PulsyWulsy | 4.762.328 | +1.334.026 | 573.252 | +124.931 | 30-06-2007 14:43 |
3 | 685 | (736) | +51 | Martinaz | 163.051 | +94.456 | 81.356 | +55.341 | 30-06-2007 22:10 |
4 | 721 | (756) | +35 | Ruupiez | 104.940 | +56.425 | 51.168 | +19.449 | 30-06-2007 13:17 |
5 | 583 | (615) | +32 | Teqronaut | 416.900 | +181.069 | 198.316 | +83.350 | 30-06-2007 09:05 |
6 | 177 | (201) | +24 | Versuvio | 5.064.309 | +856.879 | 2.448.411 | +600.871 | 30-06-2007 18:11 |
7 | 627 | (649) | +22 | agrumes | 264.321 | +95.331 | 127.801 | +30.652 | 30-06-2007 19:56 |
8 | 354 | (374) | +20 | NJ | 1.924.656 | +355.032 | 708.021 | +138.669 | 30-06-2007 23:17 |
9 | 442 | (462) | +20 | detulp050 | 1.143.841 | +235.557 | 517.495 | +72.151 | 30-06-2007 13:41 |
10 | 449 | (461) | +12 | Ronalld | 1.085.475 | +175.941 | 250.412 | +39.009 | 30-06-2007 19:07 |
1 | 903 | (812) | -91 | vibey | 6 | 31 | 30-05-2007 20:29 | ||
2 | 898 | (811) | -87 | Troetelbeertje | 32 | 37 | 26-12-2005 11:56 | ||
3 | 894 | (810) | -84 | chiel226 | 60 | 347 | 30-04-2007 20:09 | ||
4 | 889 | (807) | -82 | pasclausha | 111 | 2 | 02-02-2005 21:48 | ||
5 | 890 | (808) | -82 | erazerbe | 94 | 41 | 15-09-2006 11:42 | ||
6 | 891 | (809) | -82 | Bob-B | 91 | 72 | 01-07-2005 17:56 | ||
7 | 886 | (806) | -80 | Tronix | 221 | 347 | 04-06-2006 14:25 | ||
8 | 883 | (804) | -79 | MJay | 258 | 622 | 01-02-2007 20:39 | ||
9 | 884 | (805) | -79 | Xtravical | 230 | 34 | 04-07-2005 01:10 | ||
10 | 878 | (802) | -76 | el.wulfo | 356 | 52 | 30-05-2007 19:55 |
1 | 29 | masterr112 | 16.435.778 | +16.435.778 | 8.284.282 | +8.284.282 | 17-06-2007 13:46 | ||
2 | 96 | DirkZz | 8.615.401 | +8.615.401 | 2.763.354 | +2.763.354 | 02-06-2007 14:20 | ||
3 | 114 | Vendris | 7.879.411 | +7.879.411 | 1.322.059 | +1.322.059 | 01-07-2007 04:07 | ||
4 | 122 | no_tukker | 7.553.747 | +7.553.747 | 2.961.724 | +2.961.724 | 30-06-2007 22:02 | ||
5 | 158 | tux83 | 5.905.000 | +5.905.000 | 1.217.393 | +1.217.393 | 30-06-2007 21:11 | ||
6 | 179 | pinus | 4.965.466 | +4.965.466 | 2.094.596 | +2.094.596 | 30-08-2006 17:29 | ||
7 | 262 | Xalopalyps | 3.169.140 | +3.169.140 | 720.271 | +720.271 | 30-06-2007 23:45 | ||
8 | 266 | Erik Boender | 3.141.703 | +3.141.703 | 1.079.456 | +1.079.456 | 23-12-2006 23:12 | ||
9 | 295 | TRiXeS | 2.698.827 | +2.698.827 | 1.128.397 | +1.128.397 | 10-10-2006 14:54 | ||
10 | 303 | Cuthalion | 2.611.098 | +2.611.098 | 1.095.223 | +1.095.223 | 01-07-2007 01:46 | ||
11 | 315 | Blokkie | 2.484.502 | +2.484.502 | 453.731 | +453.731 | 30-06-2007 22:50 | ||
12 | 322 | nicks | 2.388.512 | +2.388.512 | 1.391.936 | +1.391.936 | 30-06-2007 13:15 | ||
13 | 333 | glashio | 2.261.312 | +2.261.312 | 905.622 | +905.622 | 30-06-2007 21:10 | ||
14 | 342 | astrostart | 2.038.982 | +2.038.982 | 549.998 | +549.998 | 30-06-2007 18:12 | ||
15 | 429 | PiSanG | 1.218.990 | +1.218.990 | 411.396 | +411.396 | 26-05-2006 11:45 | ||
16 | 450 | trizz | 1.084.015 | +1.084.015 | 368.608 | +368.608 | 30-06-2007 14:40 | ||
17 | 509 | Jamie555 | 744.015 | +744.015 | 378.861 | +378.861 | 21-10-2006 17:24 | ||
18 | 521 | ZoNiX | 688.864 | +688.864 | 757.743 | +757.743 | 26-06-2007 16:19 | ||
19 | 533 | Dissie | 637.277 | +637.277 | 455.723 | +455.723 | 30-06-2007 13:40 | ||
20 | 593 | Chau | 379.295 | +379.295 | 90.673 | +90.673 | 14-04-2006 19:23 | ||
21 | 613 | RemcoFR | 302.470 | +302.470 | 145.618 | +145.618 | 30-06-2007 19:17 | ||
22 | 650 | affendart | 211.396 | +211.396 | 141.519 | +141.519 | 30-06-2007 20:24 | ||
23 | 659 | Rumille | 197.829 | +197.829 | 60.426 | +60.426 | 30-06-2007 23:41 | ||
24 | 791 | dsa87 | 34.810 | +34.810 | 4.940 | +4.940 | 30-06-2007 20:01 | ||
25 | 792 | Close_Up | 34.718 | +34.718 | 41.646 | +41.646 | 30-06-2007 23:40 | ||
26 | 793 | Lemjur | 34.693 | +34.693 | 3.884 | +3.884 | 08-06-2007 14:23 | ||
27 | 799 | Damanique | 25.902 | +25.902 | 2.065 | +2.065 | 01-07-2007 01:42 | ||
28 | 801 | ananaz | 24.046 | +24.046 | 4.898 | +4.898 | 30-06-2007 22:42 | ||
29 | 807 | laliho | 20.407 | +20.407 | 2.007 | +2.007 | 01-07-2007 00:46 | ||
30 | 810 | Pien85 | 18.481 | +18.481 | 4.651 | +4.651 | 01-07-2007 00:04 | ||
31 | 814 | Kalac | 17.740 | +17.740 | 20.898 | +20.898 | 26-06-2007 21:58 | ||
32 | 815 | maikelf | 15.647 | +15.647 | 4.358 | +4.358 | 30-06-2007 21:13 | ||
33 | 816 | Double-helix | 14.354 | +14.354 | 7.523 | +7.523 | 28-06-2007 22:07 | ||
34 | 817 | Nizno | 14.163 | +14.163 | 5.321 | +5.321 | 01-07-2007 02:21 | ||
35 | 820 | PulseLady | 12.967 | +12.967 | 3.447 | +3.447 | 01-07-2007 00:05 | ||
36 | 822 | chrishz | 12.758 | +12.758 | 4.008 | +4.008 | 30-06-2007 19:40 | ||
37 | 823 | masterboard | 12.658 | +12.658 | 2.553 | +2.553 | 30-06-2007 19:31 | ||
38 | 824 | jh0nny | 11.971 | +11.971 | 4.542 | +4.542 | 30-06-2007 17:48 | ||
39 | 825 | Brado | 10.971 | +10.971 | 954 | +954 | 30-06-2007 16:24 | ||
40 | 826 | Rossdale | 10.521 | +10.521 | 3.006 | +3.006 | 01-07-2007 02:07 | ||
41 | 827 | Impassive | 10.124 | +10.124 | 2.976 | +2.976 | 01-07-2007 01:15 | ||
42 | 830 | Rickvz | 8.409 | +8.409 | 390 | +390 | 30-06-2007 17:19 | ||
43 | 831 | Ruzie | 8.288 | +8.288 | 4.282 | +4.282 | 30-06-2007 17:11 | ||
44 | 832 | R-Boy | 7.668 | +7.668 | 2.109 | +2.109 | 30-06-2007 22:30 | ||
45 | 833 | chrismemore | 7.211 | +7.211 | 2.064 | +2.064 | 01-07-2007 01:17 | ||
46 | 834 | Hardrebel | 6.018 | +6.018 | 1.366 | +1.366 | 30-06-2007 22:15 | ||
47 | 835 | Milean | 6.000 | +6.000 | 1.126 | +1.126 | 30-06-2007 21:47 | ||
48 | 836 | Hi_flyer | 5.832 | +5.832 | 1.557 | +1.557 | 30-06-2007 20:15 | ||
49 | 842 | NoMercy285 | 5.214 | +5.214 | 379 | +379 | 30-06-2007 17:35 | ||
50 | 843 | Lyssah | 5.188 | +5.188 | 2.196 | +2.196 | 30-06-2007 18:15 | ||
51 | 844 | Ruzie2 | 5.144 | +5.144 | 462 | +462 | 30-06-2007 17:11 | ||
52 | 845 | Sneeuwpopje | 4.950 | +4.950 | 1.747 | +1.747 | 30-06-2007 21:59 | ||
53 | 846 | VeNc0 | 4.788 | +4.788 | 1.113 | +1.113 | 30-06-2007 20:38 | ||
54 | 847 | fridiot | 4.592 | +4.592 | 1.894 | +1.894 | 30-06-2007 22:51 | ||
55 | 848 | Cieva | 4.267 | +4.267 | 1.638 | +1.638 | 30-06-2007 16:23 | ||
56 | 849 | darknight333 | 4.129 | +4.129 | 6.961 | +6.961 | 01-07-2007 00:21 | ||
57 | 850 | mrdrako | 4.123 | +4.123 | 1.262 | +1.262 | 30-06-2007 18:25 | ||
58 | 851 | Nlboy | 4.098 | +4.098 | 1.752 | +1.752 | 01-07-2007 03:36 | ||
59 | 852 | weasel85 | 4.000 | +4.000 | 710 | +710 | 01-07-2007 01:26 | ||
60 | 856 | Sjoem | 3.683 | +3.683 | 1.946 | +1.946 | 01-07-2007 01:36 | ||
61 | 857 | metaalkop | 3.302 | +3.302 | 587 | +587 | 30-06-2007 18:16 | ||
62 | 858 | Bardee | 2.800 | +2.800 | 946 | +946 | 30-06-2007 19:04 | ||
63 | 859 | Robbiev85 | 2.788 | +2.788 | 2.337 | +2.337 | 30-06-2007 17:13 | ||
64 | 861 | Koelie84 | 2.444 | +2.444 | 668 | +668 | 30-06-2007 18:48 | ||
65 | 862 | lesfeip | 2.443 | +2.443 | 698 | +698 | 30-06-2007 17:21 | ||
66 | 863 | Errie83 | 2.414 | +2.414 | 817 | +817 | 30-06-2007 18:55 | ||
67 | 864 | freiss | 2.160 | +2.160 | 632 | +632 | 30-06-2007 18:07 | ||
68 | 866 | Vraatjuh | 2.000 | +2.000 | 1.030 | +1.030 | 30-06-2007 15:54 | ||
69 | 867 | Burakius | 1.771 | +1.771 | 4.574 | +4.574 | 01-07-2007 00:45 | ||
70 | 868 | noop | 1.670 | +1.670 | 1.522 | +1.522 | 30-06-2007 23:19 | ||
71 | 869 | georgezzz | 1.541 | +1.541 | 1.458 | +1.458 | 30-06-2007 16:39 | ||
72 | 871 | salem1989 | 1.184 | +1.184 | 186 | +186 | 30-06-2007 15:11 | ||
73 | 872 | Mirre | 1.121 | +1.121 | 322 | +322 | 30-06-2007 16:40 | ||
74 | 874 | Gibeon | 719 | +719 | 844 | +844 | 30-06-2007 18:16 | ||
75 | 877 | Kramurz | 428 | +428 | 45 | +45 | 30-06-2007 20:01 | ||
76 | 879 | reneenschede | 346 | +346 | 162 | +162 | 30-06-2007 22:44 | ||
77 | 880 | cr34t1v3 | 304 | +304 | 54 | +54 | 30-06-2007 13:41 | ||
78 | 881 | jna | 290 | +290 | 59 | +59 | 30-06-2007 22:10 | ||
79 | 882 | Pecunias | 269 | +269 | 215 | +215 | 30-06-2007 15:38 | ||
80 | 885 | knak | 226 | +226 | 109 | +109 | 30-06-2007 14:24 | ||
81 | 887 | Furyian | 194 | +194 | 104 | +104 | 30-06-2007 14:10 | ||
82 | 888 | aazwart | 150 | +150 | 137 | +137 | 30-06-2007 23:16 | ||
83 | 892 | Conekiller | 87 | +87 | 114 | +114 | 30-06-2007 23:01 | ||
84 | 893 | wuppeltje2 | 61 | +61 | 293 | +293 | 01-07-2007 00:28 | ||
85 | 895 | wuppeltje | 56 | +56 | 157 | +157 | 30-06-2007 14:58 | ||
86 | 896 | Gameaddictcom | 53 | +53 | 298 | +298 | 30-06-2007 17:32 | ||
87 | 897 | Supersheep | 50 | +50 | 210 | +210 | 30-06-2007 22:11 | ||
88 | 899 | Darkeye739 | 23 | +23 | 71 | +71 | 30-06-2007 13:42 | ||
89 | 900 | John_Gotti | 22 | +22 | 132 | +132 | 30-06-2007 15:56 | ||
90 | 901 | Kinz | 17 | +17 | 31 | +31 | 30-06-2007 20:09 | ||
91 | 902 | 2bobnl | 7 | +7 | 11 | +11 | 30-06-2007 13:52 | ||
92 | 904 | sirtalis | 1 | +1 | 23 | +23 | 30-06-2007 21:23 |
Pos. | Naam | Gebruikers | Toetsaanslagen | Muisklikjes | Miles | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | LUElinks | 2.367 | 8.528.473.897 | +9.297.446 | 3.277.248.626 | +4.570.690 | 30.443 | +135 | ||
2 | (2) | GoT | 2.025 | +2 | 7.715.289.762 | +10.300.572 | 2.573.767.903 | +3.645.358 | 35.863 | +121 | |
3 | (3) | 1337 | 417 | 4.189.301.831 | +1.605.269 | 1.805.666.156 | +755.723 | 5.265 | +30 | ||
4 | (4) | OGame.pl | 2.331 | 3.537.069.990 | +4.155.524 | 1.750.751.263 | +2.272.807 | 12.477 | +38 | ||
5 | (5) | FOK! | 919 | +13 | 3.036.351.285 | +7.165.476 | 968.037.389 | +2.188.208 | 12.670 | +138 | |
6 | (6) | SomethingAwfulGoons | 992 | 2.942.135.683 | +1.286.998 | 909.919.308 | +499.371 | 6.006 | +14 | ||
7 | (7) | #Team.Quakenet | 385 | 2.450.748.790 | +609.731 | 814.652.168 | +182.381 | 4.083 | +2 | ||
8 | (8) | Hinnavaatlus | 408 | 1.758.354.048 | +1.095.687 | 788.753.916 | +518.414 | 9.484 | +32 | ||
9 | (9) | UC (United Christians) | 410 | 1.641.841.171 | +276.310 | 420.468.282 | +95.812 | 2.833 | +2 | ||
10 | (10) | AAO-Tracker | 445 | 1.401.081.191 | +867.628 | 494.832.734 | +327.455 | 2.181 | +9 | ||
11 | (11) | Zoomby.cl | 372 | 1.341.991.031 | +645.005 | 640.953.158 | +301.398 | 1.482 | +2 | ||
12 | (12) | Sultans of Pulse | 52 | 1.298.742.043 | +237.048 | 336.129.449 | +112.620 | 2.819 | +5 | ||
13 | (13) | SpreadFirefox | 225 | 1.266.244.532 | +4.308.557 | 474.093.202 | +1.759.238 | 5.515 | +11 | ||
14 | (14) | Gaia Online | 201 | 1.252.361.382 | +1.512.432 | 349.342.358 | +270.223 | 2.010 | +23 | ||
15 | (15) | [IMP] Italian Maniac Pulsers | 199 | 1.248.101.421 | +1.062.875 | 431.363.078 | +333.178 | 3.222 | +8 | ||
16 | (16) | TorrentBytes | 363 | 1.217.524.359 | +571.671 | 475.423.912 | +214.585 | 3.106 | +8 | ||
17 | (17) | Art of War | 138 | -1 | 1.195.981.464 | +625.965 | 768.495.270 | +273.141 | 3.357 | +16 | |
18 | (18) | TeaM ChiLe | 43 | 975.010.813 | +119.805 | 403.849.925 | +71.454 | 354 | +1 | ||
19 | (19) | Deltaanime | 105 | 955.953.373 | +967.924 | 273.401.165 | +420.968 | 1.448 | +2 | ||
20 | (20) | TNG Forum | 222 | 925.668.688 | +627.059 | 339.014.743 | +303.840 | 2.471 | +18 |
Rank | Gebr. | Toetsjes | Klikjes | Laatste puls | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | davemaster | 85.190.256 | 13.281.940 | 30-06-2007 23:20 | |||
2 | (2) | Jo0Lz | 61.923.641 | 13.270.370 | 25-06-2007 08:19 | |||
3 | (3) | thebull | 59.776.211 | 10.055.280 | 11-06-2007 22:53 | |||
4 | (4) | MIsterio | 48.821.258 | 19.240.402 | 13-06-2007 08:22 | |||
5 | (5) | jaapio1984 | 38.914.915 | 7.309.597 | 30-06-2007 11:44 | |||
6 | (6) | Kworb | 36.938.342 | +22.748 | 16.837.599 | +16.352 | 02-07-2007 03:58 | |
7 | (7) | YStec | 34.470.130 | 4.910.987 | 28-06-2007 00:39 | |||
8 | (8) | Niek | 30.049.748 | 11.929.021 | 12-04-2007 12:58 | |||
9 | (9) | xRammsteiNx | 29.040.345 | 3.569.337 | 08-05-2007 01:55 | |||
10 | (10) | n00b0 | 28.964.241 | 11.410.804 | 06-05-2007 00:41 | |||
11 | (11) | SpeedyGJ | 28.658.976 | 7.301.662 | 24-06-2007 23:51 | |||
12 | (12) | Dendroaspis | 27.529.523 | 11.980.859 | 11-06-2007 22:36 | |||
13 | (13) | wonderer | 26.478.068 | +19.214 | 2.282.142 | +695 | 01-07-2007 16:22 | |
14 | (14) | Subeta | 25.874.536 | +18.048 | 6.257.087 | +3.759 | 02-07-2007 01:17 | |
15 | (15) | JMT | 25.870.047 | +22.612 | 4.785.105 | +9.042 | 02-07-2007 02:19 | |
16 | (16) | Legolas_Greenleaf | 25.108.276 | +842.046 | 4.443.826 | +181.327 | 01-07-2007 11:22 | |
17 | (17) | Slarioux | 23.074.798 | 4.764.046 | 15-06-2007 11:09 | |||
18 | (18) | Droks | 22.957.890 | 3.129.123 | 01-11-2006 20:28 | |||
19 | (19) | Xebber | 22.660.000 | +11.000 | 1.628.274 | +513 | 01-07-2007 23:06 | |
20 | (20) | ChandlerFOK | 22.363.441 | 7.619.095 | 24-06-2007 21:50 | |||
21 | (21) | Bobbelzz0 | 20.307.063 | +206.462 | 10.643.181 | +97.537 | 01-07-2007 21:31 | |
22 | (22) | djkoelkast | 19.619.320 | 3.576.683 | 17-06-2007 22:39 | |||
23 | (23) | dermax | 19.022.275 | +37.073 | 8.115.696 | +13.244 | 02-07-2007 00:38 | |
24 | (24) | beertenderrr | 18.555.036 | +60.000 | 3.392.807 | +18.509 | 01-07-2007 22:16 | |
25 | (25) | _A.dministr8or_ | 17.855.856 | 4.516.659 | 11-11-2006 12:36 | |||
26 | (26) | Zebbie | 17.812.310 | 8.988.088 | 23-06-2007 03:15 | |||
27 | (27) | gateway | 17.557.028 | +2.000 | 5.441.976 | +1.042 | 01-07-2007 22:04 | |
28 | (28) | Messenga | 17.294.353 | 3.374.451 | 22-06-2007 17:22 | |||
29 | (29) | masterr112 | 16.435.778 | 8.284.282 | 17-06-2007 13:46 | |||
30 | (30) | mschol | 16.147.809 | 16.455.713 | 03-06-2007 09:36 | |||
31 | (31) | reda | 15.726.468 | 3.855.628 | 21-06-2007 22:44 | |||
32 | (32) | Fragmaster_Core | 15.586.192 | 2.597.585 | 13-05-2007 20:28 | |||
33 | (33) | Roönaän | 15.248.851 | 2.949.378 | 29-06-2007 17:36 | |||
34 | (34) | Bruce117 | 15.151.515 | 2.692.983 | 18-06-2007 23:06 | |||
35 | (35) | dromenvanger | 15.146.943 | 643.264 | 14-03-2007 13:56 | |||
36 | (36) | Jhingha | 15.080.872 | 4.440.292 | 01-06-2007 00:09 | |||
37 | (37) | Troel | 15.000.000 | 3.439.464 | 19-06-2007 21:01 | |||
38 | (38) | ollie | 14.995.386 | 8.679.029 | 30-06-2007 15:43 | |||
39 | (39) | godlike | 14.513.627 | 5.827.286 | 19-06-2007 01:18 | |||
40 | (40) | e.r.w.i.n | 14.287.267 | 3.802.650 | 29-06-2007 17:03 | |||
41 | (41) | Chell | 14.012.685 | +31.863 | 3.026.511 | +3.248 | 02-07-2007 00:21 | |
42 | (42) | Jump | 13.663.092 | +2.468 | 6.473.518 | +1.417 | 01-07-2007 16:09 | |
43 | (43) | BrunoDillen | 13.630.930 | 6.041.111 | 16-06-2007 12:00 | |||
44 | (44) | QuietGuy | 13.436.538 | 3.556.174 | 14-02-2006 12:57 | |||
45 | (45) | Flying | 13.020.732 | 4.485.418 | 29-06-2007 00:54 | |||
46 | (46) | Bengeltje | 12.910.144 | 2.280.729 | 29-06-2007 15:02 | |||
47 | (47) | LeeHarveyOswald | 12.856.794 | +8.917 | 2.436.512 | +1.918 | 02-07-2007 00:36 | |
48 | (48) | wailun | 12.785.269 | 7.267.059 | 06-03-2007 23:07 | |||
49 | (49) | bakx | 12.266.873 | 1.619.295 | 28-06-2007 18:03 | |||
50 | (50) | commentator | 12.080.912 | 3.140.586 | 30-06-2007 22:04 |
1 | 383 | (636) | +253 | liez | 1.662.763 | +1.415.526 | 242.056 | +210.097 | 01-07-2007 20:42 |
2 | 16 | (16) | Legolas_Greenleaf | 25.108.276 | +842.046 | 4.443.826 | +181.327 | 01-07-2007 11:22 | |
3 | 181 | (192) | +11 | DrOetker | 4.906.468 | +277.280 | 2.189.910 | +65.418 | 01-07-2007 15:20 |
4 | 480 | (531) | +51 | jdekleijn | 915.139 | +271.518 | 513.495 | +87.807 | 01-07-2007 19:18 |
5 | 21 | (21) | Bobbelzz0 | 20.307.063 | +206.462 | 10.643.181 | +97.537 | 01-07-2007 21:31 | |
6 | 380 | (393) | +13 | WiseGuy_NL | 1.685.272 | +136.872 | 977.901 | +64.487 | 01-07-2007 11:27 |
7 | 478 | (498) | +20 | Nishanu | 934.197 | +134.778 | 249.470 | +36.979 | 01-07-2007 13:43 |
8 | 528 | (560) | +32 | colourAgga | 670.467 | +126.332 | 125.257 | +19.254 | 02-07-2007 02:00 |
9 | 107 | (111) | +4 | Eronymus | 8.110.489 | +109.406 | 3.133.640 | +46.470 | 02-07-2007 00:34 |
10 | 76 | (76) | Jegorex | 9.853.665 | +106.470 | 4.477.308 | +45.926 | 01-07-2007 20:12 | |
11 | 67 | (68) | +1 | snottyangel | 10.509.543 | +105.239 | 1.954.628 | 01-07-2007 15:18 | |
12 | 217 | (222) | +5 | Gekkehoedenmaker | 4.058.893 | +105.000 | 514.404 | +4.479 | 02-07-2007 01:01 |
13 | 642 | (697) | +55 | Damzkieee | 239.013 | +104.642 | 83.012 | +43.154 | 01-07-2007 13:13 |
14 | 491 | (501) | +10 | Luuksk | 854.462 | +91.155 | 422.544 | +58.907 | 01-07-2007 14:49 |
15 | 729 | (816) | +87 | Double-helix | 100.672 | +86.318 | 39.556 | +32.033 | 02-07-2007 05:28 |
16 | 715 | (791) | +76 | dsa87 | 119.812 | +85.002 | 21.782 | +16.842 | 02-07-2007 00:11 |
17 | 500 | (511) | +11 | WEST83 | 809.313 | +75.707 | 460.655 | +44.787 | 01-07-2007 21:21 |
18 | 407 | (412) | +5 | Quack | 1.425.757 | +69.159 | 582.894 | +29.035 | 01-07-2007 10:38 |
19 | 362 | (367) | +5 | davidov | 1.875.266 | +68.000 | 935.089 | +57.112 | 01-07-2007 23:48 |
20 | 262 | (263) | +1 | Apollo15 | 3.228.254 | +67.088 | 1.053.812 | +9.148 | 01-07-2007 22:58 |
21 | 243 | (248) | +5 | D4rkPr1nc3 | 3.509.578 | +62.016 | 2.724.026 | +67.653 | 01-07-2007 12:17 |
22 | 24 | (24) | beertenderrr | 18.555.036 | +60.000 | 3.392.807 | +18.509 | 01-07-2007 22:16 | |
23 | 71 | (71) | Anaketh | 10.244.367 | +59.898 | 3.391.624 | +21.069 | 01-07-2007 17:38 | |
24 | 563 | (569) | +6 | Droomert | 539.912 | +47.011 | 150.478 | +12.276 | 01-07-2007 11:21 |
25 | 566 | (571) | +5 | Primof | 514.406 | +46.496 | 88.361 | +5.096 | 01-07-2007 22:27 |
26 | 637 | (653) | +16 | RaptoR-X | 250.535 | +41.854 | 88.560 | +14.304 | 01-07-2007 14:20 |
27 | 448 | (455) | +7 | IM | 1.107.191 | +41.470 | 324.480 | +14.173 | 02-07-2007 03:23 |
28 | 184 | (185) | +1 | bertverwoerd | 4.827.290 | +41.457 | 1.922.309 | +45.555 | 01-07-2007 17:00 |
29 | 530 | (536) | +6 | guitarist.nl | 663.355 | +41.024 | 152.407 | +6.980 | 01-07-2007 21:43 |
30 | 249 | (252) | +3 | LightLuke | 3.445.330 | +40.000 | 1.750.678 | +15.765 | 01-07-2007 15:25 |
31 | 787 | (835) | +48 | Milean | 46.000 | +40.000 | 3.429 | +2.303 | 01-07-2007 22:03 |
32 | 347 | (353) | +6 | VinceSTM | 1.979.722 | +39.292 | 1.265.597 | +20.169 | 02-07-2007 01:37 |
33 | 122 | (122) | no_tukker | 7.592.676 | +38.929 | 2.968.299 | +6.575 | 02-07-2007 01:51 | |
34 | 795 | (862) | +67 | lesfeip | 40.000 | +37.557 | 8.490 | +7.792 | 01-07-2007 20:48 |
35 | 23 | (23) | dermax | 19.022.275 | +37.073 | 8.115.696 | +13.244 | 02-07-2007 00:38 | |
36 | 616 | (624) | +8 | Random Moron | 303.574 | +36.443 | 30.343 | +5.401 | 01-07-2007 20:44 |
37 | 782 | (815) | +33 | maikelf | 51.959 | +36.312 | 17.038 | +12.680 | 01-07-2007 21:54 |
38 | 503 | (507) | +4 | winggg | 783.398 | +33.769 | 364.424 | +27.274 | 01-07-2007 22:34 |
39 | 801 | (858) | +57 | Bardee | 35.866 | +33.066 | 4.608 | +3.662 | 02-07-2007 01:17 |
40 | 700 | (725) | +25 | knoekie | 132.996 | +32.815 | 61.863 | +17.583 | 02-07-2007 05:06 |
41 | 41 | (41) | Chell | 14.012.685 | +31.863 | 3.026.511 | +3.248 | 02-07-2007 00:21 | |
42 | 660 | (678) | +18 | maarten4 | 199.760 | +30.000 | 61.001 | +3.037 | 02-07-2007 02:45 |
43 | 809 | (867) | +58 | Burakius | 31.139 | +29.368 | 13.179 | +8.605 | 02-07-2007 02:56 |
44 | 583 | (586) | +3 | hanstin | 426.623 | +29.229 | 103.755 | +7.569 | 01-07-2007 23:59 |
45 | 797 | (827) | +30 | Impassive | 39.256 | +29.132 | 13.757 | +10.781 | 02-07-2007 02:11 |
46 | 718 | (747) | +29 | xmaartenx | 112.692 | +28.997 | 23.405 | +4.840 | 01-07-2007 20:37 |
47 | 780 | (799) | +19 | Damanique | 53.143 | +27.241 | 5.845 | +3.780 | 02-07-2007 02:28 |
48 | 699 | (716) | +17 | Ilja | 136.312 | +26.579 | 61.052 | +3.645 | 01-07-2007 22:35 |
49 | 84 | (84) | Geqxon | 9.369.219 | +26.279 | 2.078.674 | +6.822 | 01-07-2007 19:41 | |
50 | 88 | (88) | Janetje | 9.100.857 | +25.000 | 4.041.527 | +39.973 | 02-07-2007 02:19 |
1 | 715 | (791) | +76 | dsa87 | 119.812 | +85.002 | 21.782 | +16.842 | 02-07-2007 00:11 |
2 | 718 | (747) | +29 | xmaartenx | 112.692 | +28.997 | 23.405 | +4.840 | 01-07-2007 20:37 |
3 | 729 | (816) | +87 | Double-helix | 100.672 | +86.318 | 39.556 | +32.033 | 02-07-2007 05:28 |
1 | 642 | (697) | +55 | Damzkieee | 239.013 | +104.642 | 83.012 | +43.154 | 01-07-2007 13:13 |
2 | 656 | (659) | +3 | Rumille | 207.460 | +9.631 | 65.266 | +4.840 | 01-07-2007 23:27 |
1 | 616 | (624) | +8 | Random Moron | 303.574 | +36.443 | 30.343 | +5.401 | 01-07-2007 20:44 |
1 | 574 | McKillem | 465.004 | +465.004 | 164.130 | +164.130 | 01-07-2007 19:49 | ||
2 | 583 | (586) | +3 | hanstin | 426.623 | +29.229 | 103.755 | +7.569 | 01-07-2007 23:59 |
1 | 563 | (569) | +6 | Droomert | 539.912 | +47.011 | 150.478 | +12.276 | 01-07-2007 11:21 |
2 | 566 | (571) | +5 | Primof | 514.406 | +46.496 | 88.361 | +5.096 | 01-07-2007 22:27 |
1 | 528 | (560) | +32 | colourAgga | 670.467 | +126.332 | 125.257 | +19.254 | 02-07-2007 02:00 |
1 | 491 | (501) | +10 | Luuksk | 854.462 | +91.155 | 422.544 | +58.907 | 01-07-2007 14:49 |
2 | 500 | (511) | +11 | WEST83 | 809.313 | +75.707 | 460.655 | +44.787 | 01-07-2007 21:21 |
1 | 478 | (498) | +20 | Nishanu | 934.197 | +134.778 | 249.470 | +36.979 | 01-07-2007 13:43 |
2 | 480 | (531) | +51 | jdekleijn | 915.139 | +271.518 | 513.495 | +87.807 | 01-07-2007 19:18 |
1 | 383 | (636) | +253 | liez | 1.662.763 | +1.415.526 | 242.056 | +210.097 | 01-07-2007 20:42 |
1 | 217 | (222) | +5 | Gekkehoedenmaker | 4.058.893 | +105.000 | 514.404 | +4.479 | 02-07-2007 01:01 |
1 | 178 | (178) | Jojogirl | 5.000.185 | +5.185 | 2.855.090 | +1.534 | 01-07-2007 12:06 |
1 | 41 | (41) | Chell | 14.012.685 | +31.863 | 3.026.511 | +3.248 | 02-07-2007 00:21 |
1 | 23 | (23) | dermax | 19.022.275 | +37.073 | 8.115.696 | +13.244 | 02-07-2007 00:38 |
1 | 16 | (16) | Legolas_Greenleaf | 25.108.276 | +842.046 | 4.443.826 | +181.327 | 01-07-2007 11:22 |
2 | 729 | (816) | +87 | Double-helix | 100.672 | +86.318 | 39.556 | +32.033 | 02-07-2007 05:28 |
3 | 715 | (791) | +76 | dsa87 | 119.812 | +85.002 | 21.782 | +16.842 | 02-07-2007 00:11 |
4 | 795 | (862) | +67 | lesfeip | 40.000 | +37.557 | 8.490 | +7.792 | 01-07-2007 20:48 |
5 | 809 | (867) | +58 | Burakius | 31.139 | +29.368 | 13.179 | +8.605 | 02-07-2007 02:56 |
6 | 801 | (858) | +57 | Bardee | 35.866 | +33.066 | 4.608 | +3.662 | 02-07-2007 01:17 |
7 | 642 | (697) | +55 | Damzkieee | 239.013 | +104.642 | 83.012 | +43.154 | 01-07-2007 13:13 |
8 | 850 | (904) | +54 | sirtalis | 6.809 | +6.808 | 2.869 | +2.846 | 01-07-2007 21:18 |
9 | 480 | (531) | +51 | jdekleijn | 915.139 | +271.518 | 513.495 | +87.807 | 01-07-2007 19:18 |
10 | 810 | (859) | +49 | Robbiev85 | 27.617 | +24.829 | 9.898 | +7.561 | 01-07-2007 18:34 |
1 | 854 | (834) | -20 | Hardrebel | 6.018 | 1.366 | 30-06-2007 22:15 | ||
2 | 895 | (875) | -20 | Kerstboom | 638 | 1.548 | 31-05-2007 11:58 | ||
3 | 896 | (876) | -20 | cerror | 637 | 359 | 12-08-2005 19:16 | ||
4 | 855 | (836) | -19 | Hi_flyer | 5.832 | 1.557 | 30-06-2007 20:15 | ||
5 | 856 | (837) | -19 | denkjedat | 5.708 | 2.542 | 31-05-2007 21:07 | ||
6 | 857 | (838) | -19 | DennisDeMan | 5.623 | 1.776 | 04-07-2005 02:17 | ||
7 | 858 | (839) | -19 | Mezz_NL | 5.554 | 1.919 | 13-11-2005 00:05 | ||
8 | 859 | (840) | -19 | donroyco | 5.357 | 2.138 | 26-06-2007 20:27 | ||
9 | 860 | (841) | -19 | wimbo | 5.225 | 4.323 | 12-04-2006 12:04 | ||
10 | 861 | (842) | -19 | NoMercy285 | 5.214 | 379 | 30-06-2007 17:35 |
1 | 574 | McKillem | 465.004 | +465.004 | 164.130 | +164.130 | 01-07-2007 19:49 | ||
2 | 786 | jellerr | 47.967 | +47.967 | 14.113 | +14.113 | 01-07-2007 14:13 | ||
3 | 833 | Yoghi | 13.462 | +13.462 | 5.701 | +5.701 | 30-06-2007 20:47 | ||
4 | 835 | Siobhan | 13.199 | +13.199 | 2.895 | +2.895 | 02-07-2007 01:23 | ||
5 | 840 | VixenFromHell | 12.306 | +12.306 | 5.104 | +5.104 | 01-07-2007 14:09 | ||
6 | 853 | sniker | 6.300 | +6.300 | 10.000 | +10.000 | 01-07-2007 15:44 | ||
7 | 867 | Jaszaa | 4.172 | +4.172 | 2.500 | +2.500 | 02-07-2007 06:27 | ||
8 | 873 | Snakeye2209 | 3.371 | +3.371 | 3.231 | +3.231 | 02-07-2007 00:18 | ||
9 | 880 | ineker | 2.017 | +2.017 | 962 | +962 | 01-07-2007 22:56 | ||
10 | 882 | Knarp | 1.941 | +1.941 | 88 | +88 | 01-07-2007 21:21 | ||
11 | 891 | riekusr | 998 | +998 | 2.002 | +2.002 | 01-07-2007 20:29 | ||
12 | 893 | sparboom | 667 | +667 | 2.702 | +2.702 | 02-07-2007 00:27 | ||
13 | 901 | RaisedFist88 | 268 | +268 | 642 | +642 | 01-07-2007 21:13 | ||
14 | 905 | nl-boswachter | 187 | +187 | 618 | +618 | 01-07-2007 22:39 | ||
15 | 910 | casper4ever | 60 | +60 | 18 | +18 | 01-07-2007 12:34 |