Het is toch nog bijna niemand geluktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef Demon-X het volgende:
ok nog niet helemaal zeker hoe et allemaal werkt maar wel geinig
Hoe zit et alleen met cheaters? Lijkt me vrij makkelijk om te doen namelijk...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:43 schreef Fugie het volgende:
maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het werkt, neem aan dat whatpulse wel een verschil kan maken tussen echt ingetoetste keys of keys die door een macro worden getypt.
en wat via windows gaat is altijd te simulerenquote:WhatPulse opens a so-called "keyhook" when it's booted, which listens to incoming Windows messages about the keyboard
heb je ook heelmaal gelijk in, maar waar competitie is wordt altijd wel vals gespeelt. Ik hoop dan ook dat whatpulse daar genoeg maatregelen tegen heeft genomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zoiets kansloos willen maken zodat je in de ochtend weer een miljoen extra hebt? Daarmee verneuk je de complete competitie...
15 augustus. pulse je (niet) mee voor de megapulse?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:11 schreef Kinz het volgende:
Ik doe ook mee..Wanneer is de volgende megapulse?
zit zo. pulse jij maar is een keer, en dan zo hard als je kan in word ofzo zo veel mogelijk toetsjes en dan METEEN weer pulsen. dan zegt ie keys per second rate too high, try again later.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef Demon-X het volgende:
ok ik heb nog even verder gelezen op et WP forum over dat cheaten
Blijkbaar met de nieuwe versie zijn er een aantal soorten manieren van cheaten geblocked en er is een keys per second limiet.
Heb eigenlijk geen idee wat er precies gebeurd als je gepakt word maar het is nog steeds veels te makkelijk om te doen en niet echt te verhelpen
ja, dan wel. ik hoorde ervan en had het getest, het klopt wel, maar volgens mij ligt de max op 10 k/s ofzo, dus t is heel erg "planbaar" zeg maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Demon-X het volgende:
ja ok maar als je dan een half uurtje ofzo wacht met pulsen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |