quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:06 schreef Mirre het volgende:
Zojuist gejoined. Was het al een poosje van plan.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef Crientj het volgende:
Ohhh Dat moet te halen zijn !
omgquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef superworm het volgende:
op zich is het een leuk idee, allemaal elke dag een of twee afgesproken liedjes uittypen (liedjes die toch iedereen wel heeft). vandaag:
Neh dat doe ik dus nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:12 schreef Nevermind het volgende:
[..]
omg
Leuk idee hoor, whatpulse, maar als je er extra tijd aan gaat verspillen door compleet overbodige dingen over te typen dan ben je echt een sukkel. Dat allemaal voor een getalletje ergens op internet
Bij mij gaat het meer de verslagen kant opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:14 schreef Crientj het volgende:
Ik doe anders toch niets.
Net zoals op school, ga ook nog eens een keertje kijken hoe dat zit zodat ik het op school kan draaien en dus nog meer kan sparen. (Hoezo levenloos af en toe.) Ook willen die profielen site's zoals Hyves en dergelijks ook wel helpen. Dingetjes overtypen af en toe is ook wel lekker. Of ineens besluiten je muziek helemaal op orde te maken (Alles met een Hoofdletter en Ft. enzovoort.)
Rechter muisknop op de W icoon en dan Mouse distance enabledquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe zit het met het aantal afgelegde mijlen van je muisaanwijzer? Bij mij blijft die namelijk op nul staan....
is een optie die je aan kunt zetten, kijk maar bij je instellingen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe zit het met het aantal afgelegde mijlen van je muisaanwijzer? Bij mij blijft die namelijk op nul staan....
Moet je wel de nieuwste versie hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
1.5 zit de muisoptie bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb versie 1.4 en daar zie ik niks staan over mouse distance oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |