En nu klopt de link echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:02 schreef Blaaskaas het volgende:
Link klopt weer, stond een punt achter.
Goed idee! Welkom!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, misschien ga ik ook maar eens meedoen
Begin je dan weer op 0 of blijven je oude keys/clicks behouden ?quote:
Als je al een account had en je gebruikt nu weer dezelfde dan behoudt je je oude keys en clicksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin je dan weer op 0 of blijven je oude keys/clicks behouden ?
zoals fate zegt,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin je dan weer op 0 of blijven je oude keys/clicks behouden ?
paar leden die zijn overgestapt met een behoorlijk aantal keys (jaapio bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef Crazykill het volgende:
Hoe kan dat zo snel?
Laatste keer toen ik keek liepen we nog behoorlijk achter op SAG
Nicequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef fate het volgende:
[..]
Als je al een account had en je gebruikt nu weer dezelfde dan behoudt je je oude keys en clicks.
Btw: ook welkom aan de anderen!!!![]()
Weg bij got, dat moeten we hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice
* joined met 7,535,248 keys en 2,958,197 clicks![]()
Je kan kiezen of je het automatisch laat doen of zelfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:18 schreef Cieva het volgende:
lijkt mij dat er redelijk wat nieuwe users komen door het nieuws bericht![]()
gaat dat pulsen automatisch of moet je het zelf doen wanneer je wil?
Idd, GoT hebben er wel ff genoeg gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Weg bij got, dat moeten we hebben![]()
Tot nu toe al 8 nieuwe user(s)!!!!
Hoeveel waren het er toen ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Tackleberry het volgende:
Het zou me verbazen als er weer zo'n grote horde nieuwe users bijkomt zoals de vorige keer, maar leuk zou het wel zijn
Te veel om te tellenquote:
quote:
Een MegaPulse is ook maar alleen het uitstellen van de 'echte score' van het team, dus dat boeit verder niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef Vlarp het volgende:
Nou is er een probleem. Ik ga binnenkort waarschijnlijk m'n PC opnieuw installeren (nieuw mobo, CPU en geheugen erin) en volgens mij moet ik dan pulsen voor ik Windows ga herinstalleren.. dus hoppa, zo een bak met keys voor de MP weg..
hij heeft 18 miljoen,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd of fubar overkomt (zie nieuwsbericht) en ook benieuwd naar de stats van morgen
Of we moeten die team effe hacke of zowquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef superworm het volgende:
22 nieuwe users. welkom allemaal! ik denk dat als we een beetje doorhopsen zoals we doen, en we hebben 1000 users ofzo, dat we dan voor de 5 miljard keys ogame.pl wel ingehaald kunnen hebben, wij moeten dan 2 miljard en zij 1.5, dwz wij moeten eenderde meer pulsen dan zij en dan halen we ze in bij 5 miljard. al gaat dat nog MAANDEN duren, misschien wel jaren...
Dan moet je nog minder een leven opbouwen, en nog meer spullen gaan typen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef superworm het volgende:
wel slecht voor mn teamplek, trouwens, al die nieuwe users. ben al gezakt van 177 naar 180 en zal nog wel wat zakken als er nog toppers bijkomen... bah, maar heb t ervoor over
nah, ik haal ze wel weer in, gemiddeld 3 tot 5 plekken omhoog in een week... komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dan moet je nog minder een leven opbouwen, en nog meer spullen gaan typen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |