je kan uitzetten dat als je 2x op die icoon klikt dat je dan pulsed ;pquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef Ulreazj het volgende:
Kut kut, ben ik op mn game pc aan het sparen. Pulse ik nu al voor de 2de keer per ongeluk naja. Blijf ik wel doen, en op mijn 2andere pcs spaar ik dan wel door.En deze post even onnodig lang maken. OF toch maar niet.
DE megapulse gaat goed worden.
Normaal zit ik niet echt op de server van FOK. Ik zit op CW.. Mensen met irc weten wel wat ik bedoelquote:
Ik heb zo'n melding ook gehad. Autopulse stond toen op 10k en ik had snel alweer 10 k bij elkaar getypt. Je kan xx minuten niet pulsen dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Er schijnt een maximum aan het aantal pulses per dag te zitten? Een dergelijke melding kreeg ik net, of moet je minimaal xx minuten wachten tussen twee pulses?
Mee eens. Zitten hier wel meer dan 60 mensen, maar 1tje reageerde op wat ik zeiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Normaal zit ik niet echt op de server van FOK. Ik zit op CW.. Mensen met irc weten wel wat ik bedoel
Maarja.. Kom wel eens naar de server van FOK als ie leuker word ;o Vond hem die ene keer dat ik dr zat een beetje saai
en waarop gaje dan trakterenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja welkom allemaaltyp maar lekker veel, als wel op de 1ste plek staan, trakteer ik jullie!
Wie weetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
en waarop gaje dan trakteren![]()
nieuw toetsenbord ?
Welke radio uitzending?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef Crientj het volgende:
Nog meer mensennnnWhoeiiiiiii
Ik zit nu overigens over de 35 k.
En dan vanavond ook nog die radio uitzending.Dat kan wel ongeveer 80 á 100 worden.
Maar dan moet ik wel nog meer doortypen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |