burgerlijkheid bij vrouwen is geilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb anders niks negatiefs over burgerlijkheid gezegd.![]()
Ik dacht al "wat is ze lichtgeraakt".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Zover had ik niet teruggelezen hoor Plato.
Het kwam vooral door zo'n huillie-topic in KLB.
"Zeker ongesteld, die burgertrutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht al "wat is ze lichtgeraakt".![]()
Je bent gewoon grumpyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
"Zeker ongesteld, die burgertrut"
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
"Zeker ongesteld, die burgertrut"
En terecht. Ik moet m'n imago in stand houden.quote:
Dat valt me van je tegen.quote:
Leuk over sliertjes en bonkjes praten. Je praat ook graag over poep, dus dat kan er ook nog wel bij.quote:
Ik heb geen ervaring met ongestelde vrouwen, dus komt dat niet meteen in me op.quote:
tamponsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Leuk over sliertjes en bonkjes praten. Je praat ook graag over poep, dus dat kan er ook nog wel bij.
Prijs uzelf gelukkig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met ongestelde vrouwen, dus komt dat niet meteen in me op.![]()
Dat is echt kost voor de late vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben pleitos mensen. Ga maar eens beginnen aan "de ideale staat". Zo op mijn vrijdag avond
Succes ende plezierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben pleitos mensen. Ga maar eens beginnen aan "de ideale staat". Zo op mijn vrijdag avond
I know, vraag me af hoe snel ik het boek ga wegleggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is echt kost voor de late vrijdagavond.![]()
Ik denk in de eerste 10 pagina's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I know, vraag me af hoe snel ik het boek ga wegleggen
Ook daar heb ik absoluut geen verstand van.quote:
Het werkt bijna altijd, meer hoef je ook niet weten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook daar heb ik absoluut geen verstand van.![]()
Zelfs dit is voor mij eigenlijk al overbodige informatie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het werkt bijna altijd, meer hoef je ook niet weten.
Politieke filosofie is niet echt iets voor het weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou, dat was het dan. Na 35 bladzijden. Ik moet morgen een marker kopen voor alle goede stukjes die ik vind.
Nee klopt, ik heb de drang om zat te worden maar heb geen alcohol. Vreselijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Politieke filosofie is niet echt iets voor het weekend.![]()
Ik heb ook pas twee Grimbergen op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb de drang om zat te worden maar heb geen alcohol. Vreselijk![]()
Wie weet bedank je me voor die info, over 20 jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs dit is voor mij eigenlijk al overbodige informatie.![]()
tegen die tijd hebben ze misschien wel iets veel betersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wie weet bedank je me voor die info, over 20 jaar.
Ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen die tijd hebben ze misschien wel iets veel beters.
Lief van onsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
tegen die tijd brengen we hem wel op de hoogte van de update.
TD en CL!quote:
PG was uitermate tof. Ondanks de buitjes die we hebben gehad...quote:
Details!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik heb een fokshirt, don;t ask how: ik wil dood
quote:
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?quote:
Hier zie ik ze nooit...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?
Sunchaser?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?
Duh. Er zijn diverse slowchattieten waar ik aanzienlijk minder problemen mee heb.quote:
Dat dacht ik, daarom begreep ik AirwiN's reactie ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Er zijn diverse slowchattieten waar ik aanzienlijk minder problemen mee heb.
oeh vet mooi!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een ketting gemaakt!!
[afbeelding]
voor meer van mijn creaties kijk maar hier: zelfgemaakte sieraden
tieten?quote:
heh.. moet ik dan ook naar die bolle Sun kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee wel mn daarmee verkregen tshirt, tieten komen op foktv
Idem voor koekjes/caramelijs.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een chocoladecroissant op maar ik heb nog steeds honger.
Whehe, heeeel herkenbaar. Ik heb ook wel eens iemand van x-factor BIJNA aangesproken. Ik fietste langs 'm en dacht toen: "heeeee, die ken ik" en net toen ik heel hard "hoooi" wilde roepen, en wilde afstappen, realiseerde ik me dat ik 'm van tv herkendequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou. Ik was even met m'n moeder naar Zutphen en toen mam, erg langzaam, achteruit van de parkeerplek aan het rijden was, kwam hij net voorbij lopen. Wild aan het gebaren en lachen naar ons (omdat het zo langzaam ging denk ik) en ik dacht: Hij komt me bekend voor, laat ik even zwaaien.
Pas daarna dacht ik: Nee gek, dat is Harm Edens, die ken ik helemaal niet in het echt.![]()
![]()
![]()
Fotoooooooooooo'squote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef TwistedDarling het volgende:
En ik heb 2 paar nieuwe schoenen gekregen van m'n moeder, dus ik kan weer fatsoenlijk over straat als ik wat netter voor de dag moet komen.
Precies, herken-impulsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, heeeel herkenbaar. Ik heb ook wel eens iemand van x-factor BIJNA aangesproken. Ik fietste langs 'm en dacht toen: "heeeee, die ken ik" en net toen ik heel hard "hoooi" wilde roepen, en wilde afstappen, realiseerde ik me dat ik 'm van tv herkende.
Bekende nederlanders....
Dat moet even wachten tot ik weer in Utrecht benquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat moet even wachten tot ik weer in Utrecht ben
1 paar klassieke pumps, zwart, wel met hak maar loopbaar.
1 paar zilveren ballerina's, maar ook heel netjes.
Dan regelen we dat toch gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:32 schreef Burdie het volgende:
[..]klinkt heel erg leuk!!!!
.
Ik wil ze binnenkort zien.
Jullie eigen woonkamer of een andere?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net een woonkamer behangvrij gemaakt.
"Een willekeurige woonkamer"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie eigen woonkamer of een andere?
Ik dacht aan de vele verhuizingen waar Annie het over had, niet geheel willekeurig dus.quote:
Onze eigen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie eigen woonkamer of een andere?
De laatste is in zichtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht aan de vele verhuizingen waar Annie het over had, niet geheel willekeurig dus.
Ik visualiseerde al een gretige Annie die bij een willekeurig huis naar binnen stormt om het behang van de muren in de woonkamer te halen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht aan de vele verhuizingen waar Annie het over had, niet geheel willekeurig dus.
Gelukkig maar, dat verhuizen is ook niet alles.quote:
Wel een ludieke actie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik visualiseerde al een gretige Annie die bij een willekeurig huis naar binnen stormt om het behang van de muren in de woonkamer te halen..
Precies. Maar het is echt afzien soms. Het is gewoon veel werkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat verhuizen is ook niet alles.
Ja, voor in 2020 ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik 'm in de planning zetten voor ontlastig?.
Je hebt weer eens iets gedaan om trots op te zijn?quote:
Cultureel verantwoord bezig geweest. Ben met Hime naar het Huygens Museum geweest!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hebt weer eens iets gedaan om trots op te zijn?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef TwistedDarling het volgende:
En was het leuk?
Met mams wezen winkelen en per ongeluk naar Harm Edens zwaaien. Ik heb me wel vermaakt.quote:
Wij hebben de halve Jumbo leeg gekocht vanmiddag. Geen bonus, maar way goedkoper dan de Albert!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef CherryLips het volgende:
oeh ik heb vanmiddag cote d'or in de bonus gehaald.
ja, maar die zit hier nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben de halve Jumbo leeg gekocht vanmiddag. Geen bonus, maar way goedkoper dan de Albert!
Nog een reden om naar Den Haag te komen dan!quote:
Toen was ik er niet...quote:
Wanneer kom je weer?quote:
Ik vraag het aan je... Hoeveel reden wil je hebben?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen ideeals er reden voor is of als ik er zin in heb
dan zal het wel binnenkort zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het aan je... Hoeveel reden wil je hebben?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal het wel binnenkort zijn
Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd voor de grote Hime en AirwiN's zomer schoonmaak!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
bwuh ik verveel me en morgen ook de hele dag geen plannen
hahaha even kijken of ik me zo erg verveelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd voor de grote Hime en AirwiN's zomer schoonmaak!
Alle hulp is welkom!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk niet raar op als ik me echt zo verveel
Met een beetje geluk gaat ze strippen.quote:
Laat dan maar... Ik heb nu vooral behoefte aan iemand die de handen uit de mouwen steekt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat ze strippen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat ze strippen.
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic en zeggen dat alle leuke opmerkingen hierover al zijn gemaakt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Voor een t-shirt.
En dan heb ik het nog niet over de niet-leuke opmerkingen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic en zeggen dat alle leuke opmerkingen hierover al zijn gemaakt?
Ik ben nog niet op de hoogte van al het gedoe, laat staan alle opmerkingen die al zijn gemaakt, RealZeus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic en zeggen dat alle leuke opmerkingen hierover al zijn gemaakt?
Bespaar je de moeite inderdaad...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte van al het gedoe, laat staan alle opmerkingen die al zijn gemaakt, RealZeus.
Het zal me verder ook aan m'n reet roesten.
Jij? Ja hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic
Als je nou even wat verder terugleest in dit topic, dan staat het hele verhaal daar al.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite inderdaad...
Vertel liever over je close encounter met Harm van Eeden...
De eerstvolgende keer dat hij een flauwe grap maakt over autorijdende vrouwen, dan weten we wie er tot inspiratie heeft gediend!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je nou even wat verder terugleest in dit topic, dan staat het hele verhaal daar al.
Over autorijdende vrouwen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
Het is natuurlijk met deze TT wel weer ontopic om erover door te zeiken, dat dan weer wel.
Burgerlijkheid moet op de brandstapel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
Het is natuurlijk met deze TT wel weer ontopic om erover door te zeiken, dat dan weer wel.
Niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijkheid moet op de brandstapel...![]()
NIMBY.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijkheid moet op de brandstapel...![]()
Waarom niet?quote:
Wat zegt u?quote:
Waarom wel?quote:
En dat durf jij te zeggen met de straat waarin jij woont?quote:
Iets met fossiele brandstoffen die opraken?quote:
Brandstapels zijn zelfs op de Veluwe wat uit de mode. Behalve met Oud en Nieuw natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat durf jij te zeggen met de straat waarin jij woont?
Scheelt weer een hoop zinloos gebemoei met het gedrag van anderen...quote:
Alles wat uit de mode is, komt vanzelf weer in...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Brandstapels zijn zelfs op de Veluwe wat uit de mode. Behalve met Oud en Nieuw natuurlijk.
Uiteraard. Maar het begint natuurlijk nooit hier, wij zijn trendvolgers (op z'n best).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wat uit de mode is, komt vanzelf weer in...
De beste argumentatie die ik hier tot dusver tegen gezien heb is 'ja maar, zij begonnen'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat geeft iemand het recht om zogenaamde 'burgerlijkheid' af te kraken? Omdat ze toevallig zelf niet zo willen leven? Het is iemand goed recht om dat niet te willen, maar laat de mensen die daar wel voor kiezen dan ook gewoon lekker hun gang gaan.
Klopt, burgerlijkheid kan aan de ene kant een huisje-boompje-beestje betekenis hebben. Daar kan ik mij best in vinden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou is burgerlijkheid ook geen vastomlijnd begrip bij mijn weten, het is open voor interpretatie, waardoor meningen erover ook makkelijker verschillen. Denk ik.
Die laatste regel geeft tenminste aan dat je nog aan me denktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef AirwiN het volgende:
Het kan ook een een gedragsvorm zijn om een uitgesproken mening te hebben over alles dat niet aan die betekenis voldoet. En daar heb ik een broertje dood aan. Maar dat geldt niet alleen voor burgerlijkheid, dat geldt voor alle mensen die het zo goed voor een ander denken te weten...
Immer!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die laatste regel geeft tenminste aan dat je nog aan me denkt.
Bemoeizucht is imo niet een eigenschap van enkel de burgerlijken in de samenleving.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, burgerlijkheid kan aan de ene kant een huisje-boompje-beestje betekenis hebben. Daar kan ik mij best in vinden.
Het kan ook een een gedragsvorm zijn om een uitgesproken mening te hebben over alles dat niet aan die betekenis voldoet. En daar heb ik een broertje dood aan. Maar dat geldt niet alleen voor burgerlijkheid, dat geldt voor alle mensen die het zo goed voor een ander denken te weten...
Afzetten tegen een fenomeen dat je in het dagelijks leven uitoefent...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn definitie van burgerlijk is gewoon het eerste, daarom snap ik ook niet wat mensen daar nou zo voor problemen mee hebben.![]()
Als je voor tienen voor de deur staat, moet je ook ontbijt maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe laat word ik morgen verwacht air?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Bang dat ze zich stierlijk gaan vervelen als hun leven eenmaal in een rustiger vaarwater komt?
Kwestie van onvermogen om jezelf te vermaken?
Luxe-problemen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je voor tienen voor de deur staat, moet je ook ontbijt maken...
10.01quote:
Nee. Tegenreactie tegen continu veroordeeld worden "omdat iets zo hoort".quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Bang dat ze zich stierlijk gaan vervelen als hun leven eenmaal in een rustiger vaarwater komt?
Als ze dan toch naar Den Haag komt kan ze hier wel wat verse croissantjes bezorgen, het is op de route.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je voor tienen voor de deur staat, moet je ook ontbijt maken...
Ik wacht geduldig op mijn rosa en rose uitnodiging...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Ze heeft donderdag een fijne maaltijd in elkaar gedraaid Air. Met veel ongeduld, maar toch met een prima resultaat. Dat je het even weet.![]()
Jij mag mee ontbijten hoor...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze dan toch naar Den Haag komt kan ze hier wel wat verse croissantjes bezorgen, het is op de route.![]()
In de klaagtopics die ik tegenkom lees ik anders vrijwel altijd veroordelingen over hoe saai burgerlijke mensen wel niet zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Tegenreactie tegen continu veroordeeld worden "omdat iets zo hoort".
Zoals AirwiN al zegt, het is niet de inhoud, het is de manier waarop sommige mensen het uiten.
Ik hoorde alleen het eerste deel van de uitnodiging.quote:
Mwah, valt op zich allemaal mee. We hebben door andere bezigheden de afgelopen twee weken niks gedaan. Dus het hele aanrecht staat vol met afwas, huis moet goed worden gestofzuigd, sanitair goed schoonmaken en de vloer dweilen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
wat moet er schoon gemaakt worden dan? en is jullie huis groot?
oh ik mag niet meer helpen dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwah, valt op zich allemaal mee. We hebben door andere bezigheden de afgelopen twee weken niks gedaan. Dus het hele aanrecht staat vol met afwas, huis moet goed worden gestofzuigd, sanitair goed schoonmaken en de vloer dweilen.
Dat moet met z'n tweeen in een paar uurtjes te doen zijn... En dat gaan we morgen dus doen!
Ja, dat is een overreactie. Ik waag alleen te betwijfelen of dat de oorzaak is (je zou zeggen dat wanneer je zo'n vitale partyfiguur bent je zelden geconfronteerd zou worden met echt burgerlijke mensen tenslotte).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In de klaagtopics die ik tegenkom lees ik anders vrijwel altijd veroordelingen over hoe saai burgerlijke mensen wel niet zijn.![]()
Hij delegeert nu al naar jou en Hime.quote:
Dat ga ik je niet aan doen. Mijn rommel, dat ruim ik zelf op. Als ik je uitnodig, is dat voor de gezelligheid, niet om je voor mijn karretje te spannen!quote:
Ssssssht...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij delegeert nu al naar jou en Hime.
En de subtiele valstrik om je voor tien uur daar te krijgen is gezetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik je niet aan doen. Mijn rommel, dat ruim ik zelf op. Als ik je uitnodig, is dat voor de gezelligheid, niet om je voor mijn karretje te spannen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de subtiele valstrik om je voor tien uur daar te krijgen is gezet.
oke daar kan ik meelevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga ik je niet aan doen. Mijn rommel, dat ruim ik zelf op. Als ik je uitnodig, is dat voor de gezelligheid, niet om je voor mijn karretje te spannen!
Toch heb ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang werk je nu al bij het Ministerie? En dan al zoveel last van beroepsdeformatie....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit.![]()
met rosa naar het parkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iemand suggesties wat ik morgen kan doen?
Alsof die deformatie zo ambtenaarspecifiek isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang werk je nu al bij het Ministerie? En dan al zoveel last van beroepsdeformatie....
Toch al weer een halfjaar, het kan snel gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang werk je nu al bij het Ministerie? En dan al zoveel last van beroepsdeformatie....
Ik denk dat Plato van nature wel aanleg heeft...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof die deformatie zo ambtenaarspecifiek is.
zoeken ze nog vertalers?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch al weer een halfjaar, het kan snel gaan.![]()
Heb je al wat van die andere gehoord?quote:
neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al wat van die andere gehoord?
Tja, als je het zo brengt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Plato van nature wel aanleg heeft...
Niet bij mijn ministerie denk ik.quote:
Bij BuZa misschien?quote:
quote:
Dat zou kunnen, maar daar is het moeilijk om binnen te komen.quote:
Linkje voor CL!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar is het moeilijk om binnen te komen.![]()
Nu de bezuinigingen op het ambtenarenapparaat toch steeds meer op een farce beginnen te lijken maakt ze een gerede kans.quote:
Jouw held heeft drie weken geleden al een flink voorstel naar Guusje gestuurd hoor voor het Ministerie waar ik zit!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu de bezuinigingen op het ambtenarenapparaat toch steeds meer op een farce beginnen te lijken maakt ze een gerede kans.![]()
Weet ik, maar ik wed dat er uiteindelijk geen mens ontslagen wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw held heeft drie weken geleden al een flink voorstel naar Guusje gestuurd hoor voor het Ministerie waar ik zit!
Ik zie het binnen de directie waar ik zit nog wel gebeuren... Maar ja, stafafdeling he...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wed dat er uiteindelijk geen mens ontslagen wordt.![]()
Wellicht wat overplaatsingen of zo. Bij ons is het heel simpel: een verloop van 10 procent per jaar en er moeten er als het allemaal al door zou gaan 5 procent per jaar uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het binnen de directie waar ik zit nog wel gebeuren... Maar ja, stafafdeling he...
Bij deze directie moet er 33% uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht wat overplaatsingen of zo. Bij ons is het heel simpel: een verloop van 10 procent per jaar en er moeten er als het allemaal al door zou gaan 5 procent per jaar uit.![]()
Vertel jij eens over jouw meest ordinaire sex ervaring... En ben je die nuchter ondergaan, of was er bier in het spel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen we het niet gewoon over bier of seks hebben?
Dat zeg ik toch ook niet? Dat betekent niet dat je geen ordinaire sex kunt hebben...quote:
Morgen rond een uurtje of 11 afspreken dan maar?quote:
Dat is meer dan hier, maar dit is een beleidsdirectie en daar wordt minder hard gesnoeid. Hoer moet er ihooguit 20 procent uit en misschien nog wel minder omdat we bepaalde structurele taken doen die simpelweg niet geschrapt kunnen worden.quote:
Over bier wel, over seks niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat ligt inderdaad per Ministerie anders... Het is in ieder geval een hot item bij mij...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is meer dan hier, maar dit is een beleidsdirectie en daar wordt minder hard gesnoeid. Hoer moet er ihooguit 20 procent uit en misschien nog wel minder omdat we bepaalde structurele taken doen die simpelweg niet geschrapt kunnen worden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen rond een uurtje of 11 afspreken dan maar?![]()
quote:
Geeft AirwiN je de mogelijkheid om onder ontbijt maken uit te komen, is het weer niet goedquote:
seksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vanmiddag in Scheveningen een aantal Palmpjes gedronken.quote:
Het was er matig weer, maar we hebben ons er prima vermaakt.quote:
quote:
Is er een verband tussen die eerste en die tweede opmerking?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
seks
ik denk dat ik mrogen maar eens ergens ga winkelen
misschien is het welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
seks
ik denk dat ik mrogen maar eens ergens ga winkelen
neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen die eerste en die tweede opmerking?![]()
En wat moet Plato doen om wel een verband te maken?quote:
Het zou best mogelijk geweest zijn.quote:
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat moet Plato doen om wel een verband te maken?
Methodiek en motief staan volslagen los van elkaar.quote:
Dat wordt de volgende vraag: Wat moet er gebeuren dat Plato dit ook wil?quote:
Nou ja, het is een kwestie van smaak.quote:
Zo kwam het wel over anders...quote:
ik heb hier meer last vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is een kwestie van smaak.
Jullie interpreteren het verkeerd.quote:
Jij laat teveel ruimte open voor interpretatie. Ik hoop dat je beleidsstukken beter zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie interpreteren het verkeerd.![]()
Wij? Nooitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
The Internet, so lovely.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:
Chronisch aandachtstekort?quote:
Mits juist gedoseerd...quote:
Een goed beleidsstuk is juist multi-interpretabel, zodat de buitenstaander op het verkeerde been wordt gezet en de échte belanghebbenden tussen de regels door kunnen lezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat teveel ruimte open voor interpretatie. Ik hoop dat je beleidsstukken beter zijn...
En de misinterpretatie gaat vrolijk verderquote:
Uiteraard. Maar dat is met veel dingen zo.quote:
Zal ik je eens lekker krabbelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt overal jeuk.
het kwam over alsof je wilde zeggen dat ik dat zei om aandacht te krijgen ofzo, ik ben geen aandachtshoerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de misinterpretatie gaat vrolijk verder.
Was "behoefte aan aandacht?" minder in het verkeerde keelgat gevallen?
Sorryquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het kwam over alsof je wilde zeggen dat ik dat zei om aandacht te krijgen ofzo, ik ben geen aandachtshoer![]()
Zet "vergiffenis voor Litpho" maar gewoon op je boodschappenlijstje morgenquote:
Chocolade overdosis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt overal jeuk.
oke ik vergeef jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zet "vergiffenis voor Litpho" maar gewoon op je boodschappenlijstje morgen.
En terecht... chemische bende...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zal ik je eens lekker krabbelen.
Ik kan uiteraard niet voor jou specifiek spreken, maar er zijn in het verleden al wel mensen geweest die dat raadsel met succes hebben opgelostquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kan ik nu boos blijven op Litpho?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor jou specifiek spreken, maar er zijn in het verleden al wel mensen geweest die dat raadsel met succes hebben opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef eens een voorbeeld!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor jou specifiek spreken, maar er zijn in het verleden al wel mensen geweest die dat raadsel met succes hebben opgelost.
"Vroeger, toen ik nog echt een botte lul was..."quote:
Dat is geen specifiek voorbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Vroeger, toen ik nog echt een botte lul was..."
Lees de R&P SC van afgelopen week maar door dan... Litpho in full effect!quote:
Het ging om de mensen die kwaad zijn gebleven. Bij mijn weten (maar ik ben uiteraard de laatste die dat soort dingen weet) zijn daar deze week geen van bij gekomen. Anders had ik "vroeger" ook niet gebruikt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees de R&P SC van afgelopen week maar door dan... Litpho in full effect!
zo veelquote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit kritiek op mijn welbespraaktheid?quote:
Je hebt inderdaad voort geborduurd op ouder werk ja...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ging om de mensen die kwaad zijn gebleven. Bij mijn weten (maar ik ben uiteraard de laatste die dat soort dingen weet) zijn daar deze week geen van bij gekomen. Anders had ik "vroeger" ook niet gebruikt.
Dat heb ik gemist! In welk topic moet ik kijken?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Zo belangrijk is het dan weer net niet...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist! In welk topic moet ik kijken?![]()
Ik heb het al gevonden.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar doe geen moeite Plato, dat was niets nieuws onder de zon. Tenminste, als ze bedoelen wat ik denk dat ze bedoelen.
Gamma!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar doe geen moeite Plato, dat was niets nieuws onder de zon. Tenminste, als ze bedoelen wat ik denk dat ze bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |