Heb je al wat van die andere gehoord?quote:
neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al wat van die andere gehoord?
Tja, als je het zo brengt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Plato van nature wel aanleg heeft...
Niet bij mijn ministerie denk ik.quote:
Bij BuZa misschien?quote:
Dat zou kunnen, maar daar is het moeilijk om binnen te komen.quote:
Linkje voor CL!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar is het moeilijk om binnen te komen.![]()
Nu de bezuinigingen op het ambtenarenapparaat toch steeds meer op een farce beginnen te lijken maakt ze een gerede kans.quote:
Jouw held heeft drie weken geleden al een flink voorstel naar Guusje gestuurd hoor voor het Ministerie waar ik zit!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu de bezuinigingen op het ambtenarenapparaat toch steeds meer op een farce beginnen te lijken maakt ze een gerede kans.![]()
Weet ik, maar ik wed dat er uiteindelijk geen mens ontslagen wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw held heeft drie weken geleden al een flink voorstel naar Guusje gestuurd hoor voor het Ministerie waar ik zit!
Ik zie het binnen de directie waar ik zit nog wel gebeuren... Maar ja, stafafdeling he...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wed dat er uiteindelijk geen mens ontslagen wordt.![]()
Wellicht wat overplaatsingen of zo. Bij ons is het heel simpel: een verloop van 10 procent per jaar en er moeten er als het allemaal al door zou gaan 5 procent per jaar uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het binnen de directie waar ik zit nog wel gebeuren... Maar ja, stafafdeling he...
Bij deze directie moet er 33% uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht wat overplaatsingen of zo. Bij ons is het heel simpel: een verloop van 10 procent per jaar en er moeten er als het allemaal al door zou gaan 5 procent per jaar uit.![]()
Vertel jij eens over jouw meest ordinaire sex ervaring... En ben je die nuchter ondergaan, of was er bier in het spel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen we het niet gewoon over bier of seks hebben?
Dat zeg ik toch ook niet? Dat betekent niet dat je geen ordinaire sex kunt hebben...quote:
Morgen rond een uurtje of 11 afspreken dan maar?quote:
Dat is meer dan hier, maar dit is een beleidsdirectie en daar wordt minder hard gesnoeid. Hoer moet er ihooguit 20 procent uit en misschien nog wel minder omdat we bepaalde structurele taken doen die simpelweg niet geschrapt kunnen worden.quote:
Over bier wel, over seks niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat ligt inderdaad per Ministerie anders... Het is in ieder geval een hot item bij mij...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is meer dan hier, maar dit is een beleidsdirectie en daar wordt minder hard gesnoeid. Hoer moet er ihooguit 20 procent uit en misschien nog wel minder omdat we bepaalde structurele taken doen die simpelweg niet geschrapt kunnen worden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen rond een uurtje of 11 afspreken dan maar?![]()
Geeft AirwiN je de mogelijkheid om onder ontbijt maken uit te komen, is het weer niet goedquote:
seksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vanmiddag in Scheveningen een aantal Palmpjes gedronken.quote:
Het was er matig weer, maar we hebben ons er prima vermaakt.quote:
Is er een verband tussen die eerste en die tweede opmerking?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
seks
ik denk dat ik mrogen maar eens ergens ga winkelen
misschien is het welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
seks
ik denk dat ik mrogen maar eens ergens ga winkelen
neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen die eerste en die tweede opmerking?![]()
En wat moet Plato doen om wel een verband te maken?quote:
Het zou best mogelijk geweest zijn.quote:
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat moet Plato doen om wel een verband te maken?
Methodiek en motief staan volslagen los van elkaar.quote:
Dat wordt de volgende vraag: Wat moet er gebeuren dat Plato dit ook wil?quote:
Nou ja, het is een kwestie van smaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |