Precies. Maar het is echt afzien soms. Het is gewoon veel werkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat verhuizen is ook niet alles.
Ja, voor in 2020 ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik 'm in de planning zetten voor ontlastig?.
Je hebt weer eens iets gedaan om trots op te zijn?quote:
Cultureel verantwoord bezig geweest. Ben met Hime naar het Huygens Museum geweest!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hebt weer eens iets gedaan om trots op te zijn?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:02 schreef TwistedDarling het volgende:
En was het leuk?
Met mams wezen winkelen en per ongeluk naar Harm Edens zwaaien. Ik heb me wel vermaakt.quote:
Wij hebben de halve Jumbo leeg gekocht vanmiddag. Geen bonus, maar way goedkoper dan de Albert!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef CherryLips het volgende:
oeh ik heb vanmiddag cote d'or in de bonus gehaald.
ja, maar die zit hier nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben de halve Jumbo leeg gekocht vanmiddag. Geen bonus, maar way goedkoper dan de Albert!
Nog een reden om naar Den Haag te komen dan!quote:
Toen was ik er niet...quote:
Wanneer kom je weer?quote:
Ik vraag het aan je... Hoeveel reden wil je hebben?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Geen ideeals er reden voor is of als ik er zin in heb
dan zal het wel binnenkort zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het aan je... Hoeveel reden wil je hebben?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal het wel binnenkort zijn
Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd voor de grote Hime en AirwiN's zomer schoonmaak!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
bwuh ik verveel me en morgen ook de hele dag geen plannen
hahaha even kijken of ik me zo erg verveelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd voor de grote Hime en AirwiN's zomer schoonmaak!
Alle hulp is welkom!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk niet raar op als ik me echt zo verveel
Met een beetje geluk gaat ze strippen.quote:
Laat dan maar... Ik heb nu vooral behoefte aan iemand die de handen uit de mouwen steekt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat ze strippen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat ze strippen.
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic en zeggen dat alle leuke opmerkingen hierover al zijn gemaakt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Voor een t-shirt.
En dan heb ik het nog niet over de niet-leuke opmerkingen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic en zeggen dat alle leuke opmerkingen hierover al zijn gemaakt?
Ik ben nog niet op de hoogte van al het gedoe, laat staan alle opmerkingen die al zijn gemaakt, RealZeus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic en zeggen dat alle leuke opmerkingen hierover al zijn gemaakt?
Bespaar je de moeite inderdaad...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte van al het gedoe, laat staan alle opmerkingen die al zijn gemaakt, RealZeus.
Het zal me verder ook aan m'n reet roesten.
Jij? Ja hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ff de RealZeus zijn in dit topic
Als je nou even wat verder terugleest in dit topic, dan staat het hele verhaal daar al.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite inderdaad...
Vertel liever over je close encounter met Harm van Eeden...
De eerstvolgende keer dat hij een flauwe grap maakt over autorijdende vrouwen, dan weten we wie er tot inspiratie heeft gediend!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je nou even wat verder terugleest in dit topic, dan staat het hele verhaal daar al.
Over autorijdende vrouwen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
Het is natuurlijk met deze TT wel weer ontopic om erover door te zeiken, dat dan weer wel.
Burgerlijkheid moet op de brandstapel...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
Het is natuurlijk met deze TT wel weer ontopic om erover door te zeiken, dat dan weer wel.
Niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijkheid moet op de brandstapel...![]()
NIMBY.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijkheid moet op de brandstapel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |