burgerlijkheid bij vrouwen is geilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb anders niks negatiefs over burgerlijkheid gezegd.![]()
Ik dacht al "wat is ze lichtgeraakt".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Zover had ik niet teruggelezen hoor Plato.
Het kwam vooral door zo'n huillie-topic in KLB.
"Zeker ongesteld, die burgertrutquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht al "wat is ze lichtgeraakt".![]()
Je bent gewoon grumpyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
"Zeker ongesteld, die burgertrut"
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
"Zeker ongesteld, die burgertrut"
En terecht. Ik moet m'n imago in stand houden.quote:
Dat valt me van je tegen.quote:
Leuk over sliertjes en bonkjes praten. Je praat ook graag over poep, dus dat kan er ook nog wel bij.quote:
Ik heb geen ervaring met ongestelde vrouwen, dus komt dat niet meteen in me op.quote:
tamponsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Leuk over sliertjes en bonkjes praten. Je praat ook graag over poep, dus dat kan er ook nog wel bij.
Prijs uzelf gelukkig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met ongestelde vrouwen, dus komt dat niet meteen in me op.![]()
Dat is echt kost voor de late vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben pleitos mensen. Ga maar eens beginnen aan "de ideale staat". Zo op mijn vrijdag avond
Succes ende plezierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben pleitos mensen. Ga maar eens beginnen aan "de ideale staat". Zo op mijn vrijdag avond
I know, vraag me af hoe snel ik het boek ga wegleggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is echt kost voor de late vrijdagavond.![]()
Ik denk in de eerste 10 pagina's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I know, vraag me af hoe snel ik het boek ga wegleggen
Ook daar heb ik absoluut geen verstand van.quote:
Het werkt bijna altijd, meer hoef je ook niet weten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook daar heb ik absoluut geen verstand van.![]()
Zelfs dit is voor mij eigenlijk al overbodige informatie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het werkt bijna altijd, meer hoef je ook niet weten.
Politieke filosofie is niet echt iets voor het weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou, dat was het dan. Na 35 bladzijden. Ik moet morgen een marker kopen voor alle goede stukjes die ik vind.
Nee klopt, ik heb de drang om zat te worden maar heb geen alcohol. Vreselijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Politieke filosofie is niet echt iets voor het weekend.![]()
Ik heb ook pas twee Grimbergen op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb de drang om zat te worden maar heb geen alcohol. Vreselijk![]()
Wie weet bedank je me voor die info, over 20 jaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs dit is voor mij eigenlijk al overbodige informatie.![]()
tegen die tijd hebben ze misschien wel iets veel betersquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wie weet bedank je me voor die info, over 20 jaar.
Ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tegen die tijd hebben ze misschien wel iets veel beters.
Lief van onsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
tegen die tijd brengen we hem wel op de hoogte van de update.
TD en CL!quote:
PG was uitermate tof. Ondanks de buitjes die we hebben gehad...quote:
Details!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik heb een fokshirt, don;t ask how: ik wil dood
quote:
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?quote:
Hier zie ik ze nooit...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?
Sunchaser?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?
Duh. Er zijn diverse slowchattieten waar ik aanzienlijk minder problemen mee heb.quote:
Dat dacht ik, daarom begreep ik AirwiN's reactie ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Er zijn diverse slowchattieten waar ik aanzienlijk minder problemen mee heb.
oeh vet mooi!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een ketting gemaakt!!
[afbeelding]
voor meer van mijn creaties kijk maar hier: zelfgemaakte sieraden
tieten?quote:
heh.. moet ik dan ook naar die bolle Sun kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee wel mn daarmee verkregen tshirt, tieten komen op foktv
Idem voor koekjes/caramelijs.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een chocoladecroissant op maar ik heb nog steeds honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |