Details!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik heb een fokshirt, don;t ask how: ik wil dood
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?quote:
Hier zie ik ze nooit...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?
Sunchaser?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat Fok!tvtieten per definitie die van SC zijn, toch?
Duh. Er zijn diverse slowchattieten waar ik aanzienlijk minder problemen mee heb.quote:
Dat dacht ik, daarom begreep ik AirwiN's reactie ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Er zijn diverse slowchattieten waar ik aanzienlijk minder problemen mee heb.
oeh vet mooi!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een ketting gemaakt!!
[afbeelding]
voor meer van mijn creaties kijk maar hier: zelfgemaakte sieraden
tieten?quote:
heh.. moet ik dan ook naar die bolle Sun kijken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee wel mn daarmee verkregen tshirt, tieten komen op foktv
Idem voor koekjes/caramelijs.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:50 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een chocoladecroissant op maar ik heb nog steeds honger.
Whehe, heeeel herkenbaar. Ik heb ook wel eens iemand van x-factor BIJNA aangesproken. Ik fietste langs 'm en dacht toen: "heeeee, die ken ik" en net toen ik heel hard "hoooi" wilde roepen, en wilde afstappen, realiseerde ik me dat ik 'm van tv herkendequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou. Ik was even met m'n moeder naar Zutphen en toen mam, erg langzaam, achteruit van de parkeerplek aan het rijden was, kwam hij net voorbij lopen. Wild aan het gebaren en lachen naar ons (omdat het zo langzaam ging denk ik) en ik dacht: Hij komt me bekend voor, laat ik even zwaaien.
Pas daarna dacht ik: Nee gek, dat is Harm Edens, die ken ik helemaal niet in het echt.![]()
![]()
![]()
Fotoooooooooooo'squote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef TwistedDarling het volgende:
En ik heb 2 paar nieuwe schoenen gekregen van m'n moeder, dus ik kan weer fatsoenlijk over straat als ik wat netter voor de dag moet komen.
Precies, herken-impulsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Whehe, heeeel herkenbaar. Ik heb ook wel eens iemand van x-factor BIJNA aangesproken. Ik fietste langs 'm en dacht toen: "heeeee, die ken ik" en net toen ik heel hard "hoooi" wilde roepen, en wilde afstappen, realiseerde ik me dat ik 'm van tv herkende.
Bekende nederlanders....
Dat moet even wachten tot ik weer in Utrecht benquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat moet even wachten tot ik weer in Utrecht ben
1 paar klassieke pumps, zwart, wel met hak maar loopbaar.
1 paar zilveren ballerina's, maar ook heel netjes.
Dan regelen we dat toch gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:32 schreef Burdie het volgende:
[..]klinkt heel erg leuk!!!!
.
Ik wil ze binnenkort zien.
Jullie eigen woonkamer of een andere?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net een woonkamer behangvrij gemaakt.
"Een willekeurige woonkamer"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie eigen woonkamer of een andere?
Ik dacht aan de vele verhuizingen waar Annie het over had, niet geheel willekeurig dus.quote:
Onze eigen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie eigen woonkamer of een andere?
De laatste is in zichtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht aan de vele verhuizingen waar Annie het over had, niet geheel willekeurig dus.
Ik visualiseerde al een gretige Annie die bij een willekeurig huis naar binnen stormt om het behang van de muren in de woonkamer te halen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht aan de vele verhuizingen waar Annie het over had, niet geheel willekeurig dus.
Gelukkig maar, dat verhuizen is ook niet alles.quote:
Wel een ludieke actie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik visualiseerde al een gretige Annie die bij een willekeurig huis naar binnen stormt om het behang van de muren in de woonkamer te halen..
Precies. Maar het is echt afzien soms. Het is gewoon veel werkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat verhuizen is ook niet alles.
Ja, voor in 2020 ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik 'm in de planning zetten voor ontlastig?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |