Zo kwam het wel over anders...quote:
ik heb hier meer last vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is een kwestie van smaak.
Jullie interpreteren het verkeerd.quote:
Jij laat teveel ruimte open voor interpretatie. Ik hoop dat je beleidsstukken beter zijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie interpreteren het verkeerd.![]()
Wij? Nooitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
The Internet, so lovely.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:
Chronisch aandachtstekort?quote:
Mits juist gedoseerd...quote:
Een goed beleidsstuk is juist multi-interpretabel, zodat de buitenstaander op het verkeerde been wordt gezet en de échte belanghebbenden tussen de regels door kunnen lezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat teveel ruimte open voor interpretatie. Ik hoop dat je beleidsstukken beter zijn...
En de misinterpretatie gaat vrolijk verderquote:
Uiteraard. Maar dat is met veel dingen zo.quote:
Zal ik je eens lekker krabbelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt overal jeuk.
het kwam over alsof je wilde zeggen dat ik dat zei om aandacht te krijgen ofzo, ik ben geen aandachtshoerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de misinterpretatie gaat vrolijk verder.
Was "behoefte aan aandacht?" minder in het verkeerde keelgat gevallen?
Sorryquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het kwam over alsof je wilde zeggen dat ik dat zei om aandacht te krijgen ofzo, ik ben geen aandachtshoer![]()
Zet "vergiffenis voor Litpho" maar gewoon op je boodschappenlijstje morgenquote:
Chocolade overdosis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt overal jeuk.
oke ik vergeef jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zet "vergiffenis voor Litpho" maar gewoon op je boodschappenlijstje morgen.
En terecht... chemische bende...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zal ik je eens lekker krabbelen.
Ik kan uiteraard niet voor jou specifiek spreken, maar er zijn in het verleden al wel mensen geweest die dat raadsel met succes hebben opgelostquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kan ik nu boos blijven op Litpho?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor jou specifiek spreken, maar er zijn in het verleden al wel mensen geweest die dat raadsel met succes hebben opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef eens een voorbeeld!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor jou specifiek spreken, maar er zijn in het verleden al wel mensen geweest die dat raadsel met succes hebben opgelost.
"Vroeger, toen ik nog echt een botte lul was..."quote:
Dat is geen specifiek voorbeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Vroeger, toen ik nog echt een botte lul was..."
Lees de R&P SC van afgelopen week maar door dan... Litpho in full effect!quote:
Het ging om de mensen die kwaad zijn gebleven. Bij mijn weten (maar ik ben uiteraard de laatste die dat soort dingen weet) zijn daar deze week geen van bij gekomen. Anders had ik "vroeger" ook niet gebruikt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees de R&P SC van afgelopen week maar door dan... Litpho in full effect!
zo veelquote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit kritiek op mijn welbespraaktheid?quote:
Je hebt inderdaad voort geborduurd op ouder werk ja...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ging om de mensen die kwaad zijn gebleven. Bij mijn weten (maar ik ben uiteraard de laatste die dat soort dingen weet) zijn daar deze week geen van bij gekomen. Anders had ik "vroeger" ook niet gebruikt.
Dat heb ik gemist! In welk topic moet ik kijken?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Zo belangrijk is het dan weer net niet...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist! In welk topic moet ik kijken?![]()
Ik heb het al gevonden.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar doe geen moeite Plato, dat was niets nieuws onder de zon. Tenminste, als ze bedoelen wat ik denk dat ze bedoelen.
Gamma!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar doe geen moeite Plato, dat was niets nieuws onder de zon. Tenminste, als ze bedoelen wat ik denk dat ze bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |