Wat mij betreft wel. Maar kap eens met het verbaggeren van topics van anderen. Als het je niet aanstaat negeer het dan gewoon, is niet zo moeilijk hoor.quote:
oke beloofd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar kap eens met het verbaggeren van topics van anderen. Als het je niet aanstaat negeer het dan gewoon, is niet zo moeilijk hoor.
moeder Teresaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:26 schreef Double-Helix het volgende:
Jezus zelfs Hitler lijkt een moeder teresa in vergelijking met BG
Eeuwig neuken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je wat hebt aan een eeuwige maagd
dan krijg je in de hemel 144 maagdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je wat hebt aan een eeuwige maagd
Jij niet dan?quote:
creampie is ranzigquote:
Daar heb je gelijk iin moet ik zeggen,quote:
instant erectie killerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:45 schreef MASD het volgende:
[..]
als je je best doet kun je er een "tubgirl" van maken
Ik wil niet weten wat je definitie van "floeps" is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:49 schreef MASD het volgende:
[..]
ach, zo "floeps" tussen de billetjes vandaan
ook wel "squirt"genoemdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je definitie van "floeps" is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je definitie van "floeps" is.
Doei Miguelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:53 schreef MASD het volgende:
hey swa's ik ga slapentot de volgende keer en anders tot over 2 maanden
Ach je achternaam is er nog niet gezet en die doe ik ook niet,wel een beetje en cliché Spaanse achternaamquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:57 schreef MASD het volgende:
[..]
nu kan mijn werkgever mij googlenik ga jullie ook missen
4 mins nog
hehequote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ach je achternaam is er nog niet gezet en die doe ik ook niet,wel een beetje en cliché Spaanse achternaam![]()
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga naar Grunn toe straks, meot even wat brengen
Ja, MASD stuurde een linkje in FoBo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:41 schreef Double-Helix het volgende:
bweheheh,heb je de reisverslag van een fokker topic gelezen?garppig topic!
hehe okequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, MASD stuurde een linkje in FoBo.
Ik wil ontopic reageren, maar ik ben nu even mijn verslag aan het afronden... Ik zal proberen om een paint te maken..
quote:
Okay, op werk he, draaiden zo Ding Ding Ding van Faluma ofzo. Ik moest in ieder geval zoeken op Faluma.quote:
fallusmaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, op werk he, draaiden zo Ding Ding Ding van Faluma ofzo. Ik moest in ieder geval zoeken op Faluma.
[afbeelding] Ik kan het niet vinden.
gezien en gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
fallusma![]()
,eh en deo nu hebben we vrede met die gozers niet aanvallen en meld je schade dan krijg je geld![]()
Trusten. Ik gaat dan ook maar eens onder den deken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:27 schreef Double-Helix het volgende:
maar ik ga nu wel slapen,tot morgen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:51 schreef enter het volgende:
Nog 1 dag met werk naar Amsterdam en dan paar uur slapen en dannnn VAKANTIE, dan moet ik jullie missen tot na mijn vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
vakantieeeeeee, daarna verhuizen!!
Rustig aan vriendjes![]()
NEEEEE!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:51 schreef enter het volgende:
Nog 1 dag met werk naar Amsterdam en dan paar uur slapen en dannnn VAKANTIE, dan moet ik jullie missen tot na mijn vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
vakantieeeeeee, daarna verhuizen!!
Rustig aan vriendjes![]()
Helleeuu.quote:
jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Helleeuu.
Is die Spanjaard in Frankrijk?.
LachPI ftw!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, hijs aan het neuqen met zijn chick
ja effe adem(piemel)pauze houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
, komt ie in z'n 5 minuten tijd dat ie voor zichzelf heeft hier?
Lief.
Hoax!quote:
Blowenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blow Blow Blow je dood, tot je sterren ziet!
Heroïne, Cocaïne en eenzakje wiet!
quote:De jongen heeft nog steeds moeite met zitten 'dankzij' de anale seks die de bonkige Schiedammer geregeld met hem had.
Ik ga je moeilijk laten zittenquote:
Salaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef miodzio het volgende:
Ik zag laatst een zwerver uit de prullenbak eten. Ik zei: "Doe je dat thuis ook"?
Ik wil sterven in mijn slaap, net als mijn grootvader. Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus
Ik zag laatst een zwerver uit de prullenbak eten. Ik zei: "Doe je dat thuis ook"?
Een mongool met een kaasschaaf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef murp het volgende:
het zit in een hoekje en het wordt steeds kleiner en steeds roder?
rara, wat is het?
quote:
ja ik weet,vraag dat maar aan yankeeland,ohnee die is er niet meerquote:
RIP aan de nabestaaden!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja ik weet,vraag dat maar aan yankeeland,ohnee die is er niet meer![]()
![]()
![]()
ja als je niet collect,en ja heb 200k bruto,maar bills betaal ik van het geld dat ik op 11 juli van shawn krijg,onze tech deal enzo,ik heb een heul schema gemaaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
krijg je rente voor wat je hebt?
nee je verliest niet,maar sparen moet je alleen doen als je in een keer wil groeien en back ups hebt,anders red je het nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoezo, dan maak je toch verlies als je niet collect?
of ik de rente meer als 100%?
ik wil in een keer groeienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:34 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee je verliest niet,maar sparen moet je alleen doen als je in een keer wil groeien en back ups hebt,anders red je het niet![]()
en je krijgt 10 procent rente(ik voel me joods
)
3?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1. Catholic Archbishop Colin Shiomi: boasts an excellent track record, having rapidly increased church attendances in his constituencies through the "Reaching God Through Guilt" program. Seen as a solid choice.
[Accept]
2. New Age thinker Al Hendrikson: a left-field candidate with some radical ideas. "For me, it's not about the name of your religion. It's about discovering your spirituality in whatever guise that takes. Some people call that a cult: I call it taking spirituality to the people."
[Accept]
3. Finally, there's Buffy Love. "If I am awarded the appointment, I will immediately resign," the ex-schoolteacher has declared. "Because, frankly, God is a big load of hokey. I'll be doing everyone a favor by just shutting up about it."
[Accept]
driemaal raden welke keuze ik neem?
schrijf je ook in in de 999.99 club,dan zullen ze je zo snel mogelijk naar 999.99 infra halen en dan gaan we om de beurt gelijk naar 2999 infra jumpenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil in een keer groeien, maar dan collect ik morgen nog, om mijn bills te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |