Wat mij betreft wel. Maar kap eens met het verbaggeren van topics van anderen. Als het je niet aanstaat negeer het dan gewoon, is niet zo moeilijk hoor.quote:
oke beloofd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar kap eens met het verbaggeren van topics van anderen. Als het je niet aanstaat negeer het dan gewoon, is niet zo moeilijk hoor.
moeder Teresaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:26 schreef Double-Helix het volgende:
Jezus zelfs Hitler lijkt een moeder teresa in vergelijking met BG
Eeuwig neuken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je wat hebt aan een eeuwige maagd
dan krijg je in de hemel 144 maagdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je wat hebt aan een eeuwige maagd
Jij niet dan?quote:
creampie is ranzigquote:
Daar heb je gelijk iin moet ik zeggen,quote:
instant erectie killerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:45 schreef MASD het volgende:
[..]
als je je best doet kun je er een "tubgirl" van maken
Ik wil niet weten wat je definitie van "floeps" is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:49 schreef MASD het volgende:
[..]
ach, zo "floeps" tussen de billetjes vandaan
ook wel "squirt"genoemdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je definitie van "floeps" is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat je definitie van "floeps" is.
Doei Miguelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:53 schreef MASD het volgende:
hey swa's ik ga slapentot de volgende keer en anders tot over 2 maanden
Ach je achternaam is er nog niet gezet en die doe ik ook niet,wel een beetje en cliché Spaanse achternaamquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:57 schreef MASD het volgende:
[..]
nu kan mijn werkgever mij googlenik ga jullie ook missen
4 mins nog
hehequote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ach je achternaam is er nog niet gezet en die doe ik ook niet,wel een beetje en cliché Spaanse achternaam![]()
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga naar Grunn toe straks, meot even wat brengen
Ja, MASD stuurde een linkje in FoBo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:41 schreef Double-Helix het volgende:
bweheheh,heb je de reisverslag van een fokker topic gelezen?garppig topic!
hehe okequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, MASD stuurde een linkje in FoBo.
Ik wil ontopic reageren, maar ik ben nu even mijn verslag aan het afronden... Ik zal proberen om een paint te maken..
quote:
Okay, op werk he, draaiden zo Ding Ding Ding van Faluma ofzo. Ik moest in ieder geval zoeken op Faluma.quote:
fallusmaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, op werk he, draaiden zo Ding Ding Ding van Faluma ofzo. Ik moest in ieder geval zoeken op Faluma.
[afbeelding] Ik kan het niet vinden.
gezien en gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
fallusma![]()
,eh en deo nu hebben we vrede met die gozers niet aanvallen en meld je schade dan krijg je geld![]()
Trusten. Ik gaat dan ook maar eens onder den deken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:27 schreef Double-Helix het volgende:
maar ik ga nu wel slapen,tot morgen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:51 schreef enter het volgende:
Nog 1 dag met werk naar Amsterdam en dan paar uur slapen en dannnn VAKANTIE, dan moet ik jullie missen tot na mijn vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
vakantieeeeeee, daarna verhuizen!!
Rustig aan vriendjes![]()
NEEEEE!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:51 schreef enter het volgende:
Nog 1 dag met werk naar Amsterdam en dan paar uur slapen en dannnn VAKANTIE, dan moet ik jullie missen tot na mijn vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
vakantieeeeeee, daarna verhuizen!!
Rustig aan vriendjes![]()
Helleeuu.quote:
jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Helleeuu.
Is die Spanjaard in Frankrijk?.
LachPI ftw!!!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, hijs aan het neuqen met zijn chick
ja effe adem(piemel)pauze houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
, komt ie in z'n 5 minuten tijd dat ie voor zichzelf heeft hier?
Lief.
Hoax!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |