Blowenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blow Blow Blow je dood, tot je sterren ziet!
Heroïne, Cocaïne en eenzakje wiet!
quote:De jongen heeft nog steeds moeite met zitten 'dankzij' de anale seks die de bonkige Schiedammer geregeld met hem had.
Ik ga je moeilijk laten zittenquote:
Salaquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef miodzio het volgende:
Ik zag laatst een zwerver uit de prullenbak eten. Ik zei: "Doe je dat thuis ook"?
Ik wil sterven in mijn slaap, net als mijn grootvader. Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus
Ik zag laatst een zwerver uit de prullenbak eten. Ik zei: "Doe je dat thuis ook"?
Een mongool met een kaasschaaf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef murp het volgende:
het zit in een hoekje en het wordt steeds kleiner en steeds roder?
rara, wat is het?
quote:
ja ik weet,vraag dat maar aan yankeeland,ohnee die is er niet meerquote:
RIP aan de nabestaaden!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja ik weet,vraag dat maar aan yankeeland,ohnee die is er niet meer![]()
![]()
![]()
ja als je niet collect,en ja heb 200k bruto,maar bills betaal ik van het geld dat ik op 11 juli van shawn krijg,onze tech deal enzo,ik heb een heul schema gemaaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
krijg je rente voor wat je hebt?
nee je verliest niet,maar sparen moet je alleen doen als je in een keer wil groeien en back ups hebt,anders red je het nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoezo, dan maak je toch verlies als je niet collect?
of ik de rente meer als 100%?
ik wil in een keer groeienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:34 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee je verliest niet,maar sparen moet je alleen doen als je in een keer wil groeien en back ups hebt,anders red je het niet![]()
en je krijgt 10 procent rente(ik voel me joods
)
3?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
1. Catholic Archbishop Colin Shiomi: boasts an excellent track record, having rapidly increased church attendances in his constituencies through the "Reaching God Through Guilt" program. Seen as a solid choice.
[Accept]
2. New Age thinker Al Hendrikson: a left-field candidate with some radical ideas. "For me, it's not about the name of your religion. It's about discovering your spirituality in whatever guise that takes. Some people call that a cult: I call it taking spirituality to the people."
[Accept]
3. Finally, there's Buffy Love. "If I am awarded the appointment, I will immediately resign," the ex-schoolteacher has declared. "Because, frankly, God is a big load of hokey. I'll be doing everyone a favor by just shutting up about it."
[Accept]
driemaal raden welke keuze ik neem?
schrijf je ook in in de 999.99 club,dan zullen ze je zo snel mogelijk naar 999.99 infra halen en dan gaan we om de beurt gelijk naar 2999 infra jumpenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wil in een keer groeien, maar dan collect ik morgen nog, om mijn bills te betalen
voor wat?quote:
Eerst Dortmund, daar logeren en de rest weten we nog niet, ik wil ook graag naar Parisquote:Op zondag 1 juli 2007 00:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor wat?
en waar ga je chillen in duitsland?
naar?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:45 schreef Leia het volgende:
Ik ga ook niet drinken want ik moet morgen ook heul veul rijden![]()
Staat ie al online?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:25 schreef enter het volgende:
"Housewitz" filmpje
haha ok, stom!!quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ken ik, ik lees ook wel eens GeenStijl,.
Ik doelde meer op je reclame clipje.
Ik wil negert babies maken met jou.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:57 schreef enter het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Komt goed, ik zorg wel voor de intelligentie.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:02 schreef enter het volgende:
[..]
Ik wil alleen lieve en slimme kinderen, die slimmer zijn dan mama![]()
1 of 5? Dus mocht je per ongeluk voor de 2e keer zwanger raken dan moet je er daarna nog expres 3?quote:
Echt wel, alleen de rest is saai en afwezigquote:Op zondag 1 juli 2007 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me de tering en voel me kut, dus zijn jullie gezellig?
scherp hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 01:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1 of 5? Dus mocht je per ongeluk voor de 2e keer zwanger raken dan moet je er daarna nog expres 3?
Mori en ik hebben ook nog een leuk filmpje, omgquote:Op zondag 1 juli 2007 01:09 schreef Leia het volgende:
http://break.com/index/hot-chick-dancing7.html![]()
Ik ga peuk roken en daarna pitten
Zijn hond is lief héquote:Op zondag 1 juli 2007 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
slaap lekker leia en doe de hond een knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |