'ya need some luck tho. Maar roy is super en ze zijn goed bezig het team perfect in te delen. Expecting much from 'emquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Ricard0j het volgende:
Blazers hebben het wel goed geregeld hoor. Vorig jaar LaMarcus Alridge en natuurlijk Brandon Roy. Nu no.1 pick, Greg Oden.
Natuurlijk gelukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:43 schreef jmac het volgende:
[..]
'ya need some luck tho. Maar roy is super en ze zijn goed bezig het team perfect in te delen. Expecting much from 'em![]()
2d pick: durant*doh*
J-Rich gaat weg bij GS.quote:Charlotte acquires Jason Richardson and the draft rights to Jermareo Davidson from Golden State in exchange for the draft rights to Brandan Wright.
Denk niet dat de Sonics dat doen. Geen enkele ploeg zit op Walker te wachten. Volgens ESPN was Walker niet te traden en Williams bijna niet te traden. Miami heeft maar weinig interessante spelers voor andere teams, dus ben benieuwd waar ze mee komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef BitetheBullet het volgende:
tvp'tje.
Rashard Lewis is wel interessant, zeker als het mogelijk is in een sign-and-trade Walker te dumpen in combinatie met bijvoorbeeld Haslem of Kapono + Wright
Die hebben ze nu dus in de persoon van Delfino. Erg goede verdediger.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:41 schreef no-look het volgende:
Williams is wel te traden hoor. Nog altijd een starting PG (al heeft hij wel een goede backup nodig) die zijn rol kan schikken tot pass-first. Bovendien loopt zijn contract na volgend jaar af, wat aantrekkelijk is.
Kapono is weg! 4 jaar, 24 miljoen dollar, naar Toronto. Ik snap het van de kant van Toronto niet. Kapono is offence, maar dat hebben ze al genoeg bij de Raps. Een defensive stopper zou ze echt kampioen van het oosten kunnen maken. Met Bosh, Ford, Bargnani en Mo'Pe heb je toch offence genoeg lijkt me.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:48 schreef popolon het volgende:
Derde pick van de Pistons pak ik nog even mee maar voor de rest blijft 't nu een raadsel.
Opvallendste trade tot nu toe is Allen naar Boston.
Hill en niet uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef Dunckie het volgende:
Daar is Hill ook goed genoeg voor, als hij niet uit elkaar valt.
Hill schijnt zelf een voorkeur te hebben voor de Phoenix Suns. Zij kunnen/willen niet meer bieden dan het minimum van 1,2 miljoen dollar per seizoen, maar geld heeft Hill natuurlijk al genoeg. Ben benieuwd of hij het tempo wel bij kan houden, maar extra ervaring zou wel goed zijn voor de ploeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hill en niet uit elkaar vallenDie man is een medisch proefkonijn... daar heeft volgens mij elke beginnende arts al eens aan mogen sleutelen...
De Nets gaan volgens mij niet voor het 09/10 seizoen terug naar NY.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ander opvallend nieuws is trouwens dat Derek Fisher zijn contract met de Jazz heeft ingeleverd om meer bij zijn dochter te kunnen zijn. Volgens Fisher zijn er maar zes steden waar de gezondheidszorg optimaal voor haar is, waar SLC dus niet bij zit. Fisher weet nog niet of hij doorgaat met zijn carriere, maar gezien zijn play-offs zal hij wel een contract ergens krijgen. Denk dat het een goede back-up voor Kidd en Carter bij de Nets zou zijn en New York is een stad waar Fisher natuurlijk graag heen gaat omdat zijn dochter daar nu al behandeld wordt.
Tsja, maar wanneer gaan ze daar weer eens bouwen aan een playoffwaardig team? Het is al jaren zwaar kut in NY.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:53 schreef no-look het volgende:
wel een mooie move van NY. Steve Francis, wat is die overbetaald/overschat zeg
Met Marbury, Crawford, (een fitte) Richardson, Randolph en Curry moeten ze de play-offs wel kunnen halen. Vraag is alleen of ze nu een keer goed kunnen samenspelen, want in potentie hebben ze het sterkste frontcourt in het oosten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, maar wanneer gaan ze daar weer eens bouwen aan een playoffwaardig team? Het is al jaren zwaar kut in NY.![]()
Filmpje werkt maar half zeg maar, 't geluid begint na een minuut weer overnieuw terwijl de beelden doorgaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Verkeerde topic, maar kon zo snel geen ander NBA topic vinden dat open was.
Erg leuk filmpje van TV Rijnmond met de Nederlandse ster Elson:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=44945
Onderaan kan je klikken en kijken. Het einde is leuk, als ie Footlocker in loopt op zoek naar een shirt met zijn naam.
Het voordeel van Williams is dat zijn contract volgend jaar afloopt. Dus een ploeg die onder de cap wil komen heeft misschien interesse in hem. Maar zal altijd wel in een multiplayer trade zijn, want geen enkele club zal de genoemde spelers 1 op 1 willen ruilen tegen J-Will. Daar zal echt wel wat meer vanuit Miami's kant tegenover moeten staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Robertje het volgende:
J-Will is over de top. Bibby is beter, Maggette ook. En ze zijn ook nog gezonder. Zelfs Mo Will. Wat heb je aan een speler die maar 75% van alle wedstrijden speelt (en niet kan verdedigen). Artest is een vreemde snuiter. Daar krijg je alleen problemen mee. Miami moet wel Walker kwijt zien te raken.
J-Will 61 wedstrijden gespeeld 10.9 punten.
Bibby alle 82 wedstrijden gespeeld. 17.1 punten
Maggette 75 wedstrijden gespeeld. 16.9 punten
Mo Will 68 wedstrijden (wel allemaal als starter) 17.3 punten
hahaha als je het over een contract hebt waar echt helemaal geen club op zit te wachten dan heb je het over Walker.quote:
En de Pistons doen het prima in de summer league.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dunckie het volgende:
He gaat lekker hoor die summerleague.....Oden doet niet meer mee, en Durant bakt er nog niet veel van.
Portland Trail Blazers center Greg Oden is scheduled to undergo a tonsillectomy to have his tonsils removed on Saturday, July 14.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dunckie het volgende:
He gaat lekker hoor die summerleague.....Oden doet niet meer mee, en Durant bakt er nog niet veel van.
Ja joh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef F1Bas het volgende:
Summerleague stelt verder weinig voor.
Nog altijd beter dan nederlands basketbal kijken dus boeiendquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef F1Bas het volgende:
Summerleague stelt verder weinig voor.
Je bedoelt onze vriend Joey Crawford.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef no-look het volgende:
Ik zeg dat het die clown was die Duncan eruit stuurde met die technische
Zal ik even mijn Lakers view geven:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef no-look het volgende:
De Heat heeft versterking op de PG-positie gehaald. Niemand minder dan...
trommelgeroffel...
Smush Parker!
Leuk voor de highlights, maar als dit de move was die de Heat wederom naar de finals moet brengen, zie ik het somber in.
In principe heeft een speler daar niets over te zeggen nee. Dat is een van de voorwaarden van het tekenen van het contract. Het is ook zo dat de nieuwe club het contract van de speler overneemt. In de praktijk werkt het soms iets anders. Zo heeft Garnett wel wat te zeggen over zijn toekomstige bestemming, omdat hij na het volgende seizoen free agent kan worden. Als hij niet in Boston wil spelen, kan hij dus na een jaar zijn contract opzeggen en heeft Boston een aantal talenten weggegeven aan Minnesota voor een jaar een topspeler. Dus zij zullen alleen een deal maken als Garnett wel echt in Boston wil spelen. Maar Minnesota kan hem in principe aan elke club slijten en Garnett heeft maar te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef Coelho het volgende:
Begrijp ik nou goed dat zo'n speler zelf niks in te brengen heeft, maar als een soort van prijs in de loterij weggegeven wordt? Wat nou als zo'n kerel fan is van club A en club B wil hem hebben? Mag hij dan nog weigeren?
Garnett heeft overigens momenteel geen invloed over zijn bestemming. De enige speler in de NBA die echt een beslissing kan maken bij een trade is Kobe Bryant, aangezien hij de enige is met een 'no-trade' clausule.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
In principe heeft een speler daar niets over te zeggen nee. Dat is een van de voorwaarden van het tekenen van het contract. Het is ook zo dat de nieuwe club het contract van de speler overneemt. In de praktijk werkt het soms iets anders. Zo heeft Garnett wel wat te zeggen over zijn toekomstige bestemming, omdat hij na het volgende seizoen free agent kan worden. Als hij niet in Boston wil spelen, kan hij dus na een jaar zijn contract opzeggen en heeft Boston een aantal talenten weggegeven aan Minnesota voor een jaar een topspeler. Dus zij zullen alleen een deal maken als Garnett wel echt in Boston wil spelen. Maar Minnesota kan hem in principe aan elke club slijten en Garnett heeft maar te gaan.
Indirect heeft Garnett wel enige invloed hoor over zijn bestemming, maar formeel heb je gelijk. En in het honkbal is het gebruikelijk dat spelers een no-trade clausule hebben, maar in de NBA kan dit bijna niet. Dit komt omdat de meeste toppers al snel een contractverlenging met hun ploeg afspreken. Kobe deed dit pas nadat hij free-agent werd en heeft hierdoor idd als enige zo'n clausule.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Garnett heeft overigens momenteel geen invloed over zijn bestemming. De enige speler in de NBA die echt een beslissing kan maken bij een trade is Kobe Bryant, aangezien hij de enige is met een 'no-trade' clausule.
Als draft pick heb je totaal geen invloed over waar je terecht komt. De lottery picks zijn dus echt lottery picks en de voorkeur van een team is niet echt van belang. Het enige wat je kunt doen is je contract niet tekenen... maar of dat nou zo goed is boor je carriére...Dan maar wachten tot je contract afgelopen is en je free agent wordt.
Je bent niet verplicht om te tekenen nee, maar het maakt het wel erg moeilijk voor je als je niet tekent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:00 schreef no-look het volgende:
Volgens mij ben je het niet verplicht hoor. Enig minpunt is dat je dan dat jaar niet voor een ander team uit mag komen.
Dat was de dreiging die Milwaukee boven het hoofd hing/hangt. Yi wil daar niet spelen en dreigt met een jaartje China als hij niet getrade wordt. Dan zit Milwaukee met lege handen.
Dit is inderdaad een erg goed punt. Bovendien, des te slechter de club, des te meer speeltijd er te verdienen valt als rookie. Als je dat naar die 4 jaar extrapoleert (ervan uitgaande dat je goed speelt) dan kun je een beter contract verwachten na 4 jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef Colplay het volgende:
Snap niet dat sommige spelers zo moeilijk doen. Ze krijgen echt supercontract als ze nog niets bewezen hebben. En na vier jaar kunnen ze naar de club die ze willen.
Seattle en Toronto zijn toch best mooie steden? Of valt dat tegen? Natuurlijk wil iedereen op het moment vooral bij Phoenix spelen, maar dat kan nu eenmaal niet. Denk dat heeeeeel veeeel supporters geen seconde na hoeven te denken als ze het contract van Yi bij de Bucks zouden krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een erg goed punt. Bovendien, des te slechter de club, des te meer speeltijd er te verdienen valt als rookie. Als je dat naar die 4 jaar extrapoleert (ervan uitgaande dat je goed speelt) dan kun je een beter contract verwachten na 4 jaar.
Ik snap best dat je liever niet naar Seattle, Utah of Toronto verhuist, maar het is je werk en je verdient er bakken geld mee!
En dan zo'n Yi die liever niet naar Milwaukee gaat... Tsja, dan blijf je maar lekker in China bij de PingPongs in de provincie Luu Saa![]()
Volgens mij hangt het allemaal van Garnett af. Geloof dat ze eerst een contractverlenging af willen spreken voor ze de trade definitief maken. Goede dienst die McHale zo aan zijn oude club bewijst. Snap Minnesota echt niet. Als ze dit voor de trade-deadline hadden gedaan hadden ze veel beter bod kunnen krijgen. Niet alleen van Celtics maar ook van andere clubs. Toen wilden ze geen beslissing nemen en nu doen ze het alsnog en krijgen er veel minder voor terug. Jefferson is natuurlijk een topper in wording, maar Gerald Green, Sebastian Telfair en Ryan Gomes zijn niet meer dan rotatiespelers, geen bouwstenen voor de toekomst. En dan nog twee picks naar Min., waarvan er een lottery-protected is en gezien de ploeg van de Celtics nu zal dat weleens midden twintig kunnen worden en Minnesota krijgt de eigen pick terug, dus dat is ook een beetje sigaar uit eigen door. Verder nog contract van Theo Ratliff dat na komend seizoen afloopt. Wel goed voor Minnesota om onder de cap uit te komen, maar of ze daar veel spelers mee zullen trekken is maar de vraag. Maar nu is wel duidelijk dat Minnesota aan het rebuilden is en de club zal nog wel veel spelers nu weg gaan doen op zoek naar zo veel mogelijk assets.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef ScienceFriction het volgende:
Garnett dus echt naar Boston nu? Ik lees het net op SI.com
Snap dat niet. McHale is duidelijk bezig met het bouwen van een kampioensploeg. Alleen in Bostonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
McHale wordt populairder met de dag.
Qua salaris had dat totaal niet gekund. Suns willen zo weinig mogelijk salary tax betalen (liefst geen dus). Met Garnett hadden ze dus zeer zeker salary tax moeten betalen, iets in de regionen van 15 miljoen... Ik snap wel dat je als owner niet in zo'n situatie terecht wilt komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:51 schreef Robertje het volgende:
Had Garnett het liefst in Phoenix zien landen.
Voor de draft was er nog wel een mogelijkheid, ook omdat de tradekicker van Garnett dan over twee seizoenen uitgespreid zou worden, in plaats van een. Maar de Suns wilden Stoudemire niet opgeven, maar alleen Marion (+ natuurlijk wat spelers om de contracten gelijk te maken). Had het erg mooi gevonden, maar voor de league is het wel goed dat er nog wat kwaliteit in oosten bijkomt. Misschien dat er nu weer een spannende NBA-final kan komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Qua salaris had dat totaal niet gekund. Suns willen zo weinig mogelijk salary tax betalen (liefst geen dus). Met Garnett hadden ze dus zeer zeker salary tax moeten betalen, iets in de regionen van 15 miljoen... Ik snap wel dat je als owner niet in zo'n situatie terecht wilt komen.
Hebben de Celtics nu nog wel spelers over?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef popolon het volgende:
KG is een Celtic.
Met Pierce, Allen en KG ineens een heel ervaren team. 3 heel ervaren spelers
5 vijf plus een draftpick of wat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hebben de Celtics nu nog wel spelers over?![]()
Misschien dat ze niet onmiddellijk het beste team zijn, maar zitten zeker bij de top vier. Miami en Detroit worden alleen maar ouder en minder, LeBron is nog steeds maar alleen. Verder heeft Chicago een leuke ploeg, maar missen net die ene speler die ze top maakt. Dus als Boston nog wat veteranen aan kan trekken voor een minimumsalaris staat er wel een titelkandidaat in het oosten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:00 schreef no-look het volgende:
ik moet het nog zien, ik ben geen onmiddelijke 'believer' hoor. Van de drie scoringsopties zullen er twee in productiviteit op achteruit gaan denk ik. Daarnaast hebben ze in Boston helemaal niks naast de drie sterren en daar win je geen championship mee. Je role-players moeten wel íets te brengen hebben.
Inderdaad, een droomtrio. Daar valt volgend seizoen het nodige vuurwerk van te verwachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef popolon het volgende:
KG is een Celtic.
Met Pierce, Allen en KG ineens een heel ervaren team.
De Knicks, ondanks hun spel, zitten redelijk vaak vol. Als je zeker weet dat je op 8 maart in NYC bent zou ik over een maadje of twee op de Knicks website kijken (of ticketmaster), zie ook:quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:53 schreef jmac het volgende:
Weet iemand of t 'makkelijk' is om kaarten te krijgen een paar weken vantevoren?
Wil op 8maart '08 naar New york vs TRAILBLAZERS maar vroeg me af hoe 't zit met availability. Mensen met ervaring: help me
Ja dacht ik al, aangezien ook veel toeristen (hear hear) de wedstrijden willen bezoeken tijdens hun bezoekje aan new york. En aangezien de match tegen portland al als highlight wordt genoemd (vanwege oden) zal 't wel snel volzitten. Heb iig nog niets gepland maar wou portland zo graag zien dit jaar dat new york als makkelijkste optie naar voren kwam vanwege 't tijdstip en de goedkope kosten. Reizen naar portland heeft me al n keer n fortuin gekost dus dat doe ik liever niet jaarlijksquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef popolon het volgende:
[..]
De Knicks, ondanks hun spel, zitten redelijk vaak vol. Als je zeker weet dat je op 8 maart in NYC bent zou ik over een maadje of twee op de Knicks website kijken (of ticketmaster), zie ook:
Regular Season Games
Individual game tickets for Knicks regular season home games will go on sale in the Fall of 2007, with ticket on-sale information to be released at a later date. Check back soon for more information.
Ben de afgelopen jaren ook in maart naar aantal NBA-wedstrijden geweest en meestal bestelden we de kaarten al in september, oktober. Dus gewoon site een beetje in de gaten houden vanaf september. Dan staat er snel genoeg wanneer de verkoop begint.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, aangezien ook veel toeristen (hear hear) de wedstrijden willen bezoeken tijdens hun bezoekje aan new york. En aangezien de match tegen portland al als highlight wordt genoemd (vanwege oden) zal 't wel snel volzitten. Heb iig nog niets gepland maar wou portland zo graag zien dit jaar dat new york als makkelijkste optie naar voren kwam vanwege 't tijdstip en de goedkope kosten. Reizen naar portland heeft me al n keer n fortuin gekost dus dat doe ik liever niet jaarlijks![]()
Ik zal ticketmaster wel in de gaten houden. Boek wel gewoon kaartjes als ze beschikbaar zijn. Mocht ik alsnog niet gedaan, dan heb ik hoogstens paar bucks weggesmeten.
Je kunt gerust tussen fans van andere teams inzitten, sterker nog, er is geen andere optie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:33 schreef jmac het volgende:
Nog even een 'noob' vraag: Kan je daar als fan van de tegenpartij gewoon tussen de knicks-fans zitten of is 't net als voetbal hier strict gescheiden? Kan me niet herinneren van het dagelijks kijken naar wedstrijden dat mensen echt apart worden gezet maar misschien heb ik 't verkeerd. (natuurlijk gedraag ik me wel normaal en zit ik niet om de 10 seconden een knicks-speler uit te schelden)
Heb ook alleen maar goede ervaringen. Afgelopen seizoen ben ik bij Dallas - Phoenix geweest en ben zelf fan van de Suns. Dus had ik mijn shirt van Nash aan naar de wedstrijd. Geen enkele supporter heeft er iets van gezegd, alleen andere Phoenix-supporters. Ook als we tijdens de wedstrijd Phoenix aan zaten te moedigen zei er niemand wat, alleen gesprek over waar we vandaan kwamen en waarom we voor Phoenix waren en zo. Dus is erg leuk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:33 schreef jmac het volgende:
Nog even een 'noob' vraag: Kan je daar als fan van de tegenpartij gewoon tussen de knicks-fans zitten of is 't net als voetbal hier strict gescheiden? Kan me niet herinneren van het dagelijks kijken naar wedstrijden dat mensen echt apart worden gezet maar misschien heb ik 't verkeerd. (natuurlijk gedraag ik me wel normaal en zit ik niet om de 10 seconden een knicks-speler uit te schelden)
moet ie écht niet doen. Ik las op een site dat hij ooit Payton en Malone heeft afgezeken omdat die een ring wilden halen met behulp van andere spelers (Lakers toendertijd). Zeg maar 'dag' naar je geloofwaardigheid als je naar Boston gaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Colplay het volgende:
De Celtics hebben Reggie Miller gevraagd om zijn carriere te hervatten. Ze willen hem hebben om 15 min. per avond te spelen als reserve. Miller overweegt het aanbod en heeft nog geen beslissing genomen.
Volgens de verhalen speelt hij nog veel op een iets lager niveau. Maar zal de komende maanden zeker flink aan de bak moeten om weer op NBA-niveau te komen. Dat is de reden dat hij twijfelt. Toch vind ik het wel mooi als toppers terug komen omdat ze het spel zo leuk vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:23 schreef no-look het volgende:
[..]
moet ie écht niet doen. Ik las op een site dat hij ooit Payton en Malone heeft afgezeken omdat die een ring wilden halen met behulp van andere spelers (Lakers toendertijd). Zeg maar 'dag' naar je geloofwaardigheid als je naar Boston gaat
Verder zal hij wel out of shape zijn, dan zijn 15 minuten op NBA niveau behoorlijk veel lijkt me.
Tsja.. het is een beetje dubbel, maar ik vind dat je na je 40e echt niet meer moet terugkomen... (Iets met MJ en zo..)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef Colplay het volgende:
[..]
Volgens de verhalen speelt hij nog veel op een iets lager niveau. Maar zal de komende maanden zeker flink aan de bak moeten om weer op NBA-niveau te komen. Dat is de reden dat hij twijfelt. Toch vind ik het wel mooi als toppers terug komen omdat ze het spel zo leuk vinden.
Ja snap wel wat je bedoelt, maar als ze het nog leuk vinden. Je moet geen wonderen van ze verwachten, maar dit soort spelers zijn op hun leeftijd nog altijd beter dan veel andere NBA-spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja.. het is een beetje dubbel, maar ik vind dat je na je 40e echt niet meer moet terugkomen... (Iets met MJ en zo..)
Denk niet dat er heel veel interesse is voor een backup-backup-center, een middelmatige PG en een dik en dik overbetaalde PF die op zijn retour is. Denk dat er weinig clubs zijn die een van de spelers zou willen, laat staan alle drie...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:20 schreef no-look het volgende:
O'Neal heeft ooit gezegd dat hij Wade beter heeft dan de relatie die hij met Penny had ofzoiets.
Ik voorzie nog een grote trade in Miami. Alle signings tot nu toe waren onverwacht, Riley is dus wel degelijk met vanalles bezig, en dit kan nooit DE offseason move zijn die redding gaat brengen. Doleac, J-Will en Walker voor.... iemand?
Contracten zijn wel goed ja, daar heb je gelijk in. Misschien dat Seattle of Minnesota interesse heeft. Maar met top 15 in de league bedoel je toch wel top 15 PG's he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef no-look het volgende:
de contracts zijn welkom. Een club die cap-space vrij wil maken heeft aan Doleac en J-Will een stel goeie, dat is 12 miljoen ofzo denk ik wat er dan volgend jaar vrijkomt. Walker, daar zit je twee jaar aan vast. En dat wil je niet inderdaad
Verder is een gezonde J-Will nog altijd top 15 in de league, schat ik zo
Miami is leuk bezig. Eerst Smush, nu Afernee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Robertje het volgende:
Miami signs Anfernee Hardaway. NBA wordt 40+
Ik geef hem 1 wedstrijd. Dan wordt ie geblesseerd en zit ie tot en met All Star Game alles uit. Daarna gaat het een paar wedstrijdjes goed en daarnaout for the rest of the season.
Nee dan is het goed. Denk dat hij een kampioenskandidaat goed kan helpen. Maar dat zijn salaris niet meer in verhouding staat met wat hij de laatste jaren gepresteerd heeft. Volgend jaar kan hij als free-agent natuurlijk echt naar elke ploeg als hij niet voor het geld kiest. Jij als grote fan een voorkeur?quote:
Nou dat willen ze wel, maar alle NBA-spelers hebben gezien dat de ploeg niet meer zo goed en veel te oud is. Dus kunnen ze niemand met kwaliteiten halen, omdat die liever ergens anders voor hun ring gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Robertje het volgende:
Volgens mij wil Miami geen kampioen worden
ik zou hem graag zien in een team dat geen ball-demanding speler als D-Wade heeft. Op papier is Jason de PG in Miami, in de praktijk is het driekwart van de tijd D-Wade die de aanval opzet of zelf gaat. Dat komt het spel van Williams niet ten goede. Daarmee wil ik trouwens geen afbraak doen aan Wade. Zonder hem had Jason nu geen chip.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Denk dat hij een kampioenskandidaat goed kan helpen. Maar dat zijn salaris niet meer in verhouding staat met wat hij de laatste jaren gepresteerd heeft. Volgend jaar kan hij als free-agent natuurlijk echt naar elke ploeg als hij niet voor het geld kiest. Jij als grote fan een voorkeur?
In het NFL topic kun je Guard wel even vragen. Die heeft wel wat dvd's gekocht bij Pontel (misschien checkt-ie dit topic ook wel)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef no-look het volgende:
even iets anders:
wie is er bekend met deze site: http://www.pontel.com/ ?
ze hebben een game, uit de Sacremento-dagen, van Jason met 18 punten en 18 assists. IK MOET DIE HEBBEN!!!!!!!
Randolph is weg, ze moeten wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:24 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik ben vandaag in Portland en je ziet overal de naam/het hoofd () van Greg Oden. Ze hebben wel een heel goede jonge kern bij de Blazers nu
![]()
Helaas weer San Antonio, alhoewel die wel oud worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:43 schreef Stansfield het volgende:
Wie schatten jullie het hoogst in voor de nba titel het komende seizoen?
Maar hopelijk halen zij de NBA Finals niet, maar Phoenix. Maar de westelijke play-offs zijn sowieso moeilijk te voorspellen. Blessures zullen daar een belangrijke rol gaan spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef Dunckie het volgende:
Ik hoop dat bosten een paar modale roleplayers weet op te trommelen, en dat de grote 3 dan heel blijven. Dan kunnen ze heel goed de finals halen. Alleen jammer voor ze dat San Antonio ook een big three heeft, met meer dan modale role players....
Weet ik. Met ze bedoelde ik eigenlijk San Antonio. Zie nu dat nogal verwarrend is. PHX - Boston zou idd wel leuke finale zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:39 schreef Dunckie het volgende:
@no-look: heb je een link naar dat artikel? Ben wel benieuwd. Bibby voor Williams zou ik wel doen als de heat er niks bij hoeft te doen, maar als ze Haslem ook erbij moeten geven dan niet.
@Colplay: Boston en Phoenix spelen niet in de zelfde conference dus kunnen ze gewoon tegen Phoenix in de Finals komen, iets dat ik wel zie zitten.
Heb ik met de Nuggets. Bijna geen move gemaakt op de markt, alleen Atkins dan (in hoeverre ik het weet). Nadruk zal denk ik toch gelegd worden op Iverson-Anthony.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
Ik wacht nog even op de pre-season games van Detroit voordat ik ze ergens plaats.
Zal me benieuwen met een vernieuwde bank vol rookies.
Nugs gaan het dit seizoen doen! Op afgelopen seizoen kan je ze niet afrekenen. Melo en AI hebben nog geen half seizoen samengespeeld, wat sowieso voor het ganse team telt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef no-look het volgende:
Nuggets vind ik op papier één van de sterkste teams in de lague. Nadruk op 'op papier'. Met Iverson en 'Melo in één team win je denk ik geen championship.
Je bedoelt over een aantal jaar als iedereen in die situatie zegt: Wacht, ik kijk de beelden wel even in 1080p op YoutubeHD 6.3...quote:Vanaf volgend seizoen ga ik trouwens de beste games opnemen/downloaden en op dvd branden. Lijkt me lachen om een hele verzameling te hebben en over een aantal jaar te kunnen zeggen: 'die game waar Kobe 91 punten scoorde? Wacht, ik haal hem even!' Of: 'Die game waarin Jason Williams zijn gloriedagen herleefde en 19 assists noteerde? Momentje hoor, heb hem gisteren nog vastgehad'.
Melo en AI op offensief vlak en Camby en Nêne op defensief vlak. Hoop dat K-Mart weer kan spelen, maar op oud niveau zou hij waarschijnlijk nooit meer komen. Hopelijk kan Karl er voor zorgen dat de verdediging steeds beter wordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Nugs gaan het dit seizoen doen! Op afgelopen seizoen kan je ze niet afrekenen. Melo en AI hebben nog geen half seizoen samengespeeld, wat sowieso voor het ganse team telt.
Denk er zelf ook aan, maar ja jammer dat ik dan in NL woonquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef no-look het volgende:
Nuggets vind ik op papier één van de sterkste teams in de lague. Nadruk op 'op papier'. Met Iverson en 'Melo in één team win je denk ik geen championship.
Vanaf volgend seizoen ga ik trouwens de beste games opnemen/downloaden en op dvd branden. Lijkt me lachen om een hele verzameling te hebben en over een aantal jaar te kunnen zeggen: 'die game waar Kobe 91 punten scoorde? Wacht, ik haal hem even!' Of: 'Die game waarin Jason Williams zijn gloriedagen herleefde en 19 assists noteerde? Momentje hoor, heb hem gisteren nog vastgehad'.
het waren er 81 ja, maar dat gaat verbroken worden tegen een slechter team dan de Raps.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk er zelf ook aan, maar ja jammer dat ik dan in NL woonmaar zijn vast wel genoeg torrents-site die ze online gooien (ik weet het, slecht).
Btw het waren er toch 81?
Sport1 only he. Verder gewoon via tvuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:02 schreef no-look het volgende:
[..]
het waren er 81 ja, maar dat gaat verbroken worden tegen een slechter team dan de Raps.
btw. Ik geloof niet dat er veel NBA-wedstrijden in de nabije toekomst legaal voor Nederlanders te bekijken zullen zijn. Te kleine markt, en David Stern en co laten youtube-taferelen niet toe. Op dvd branden is het devies.
Dat méén je toch niet serieus hoop ik .... ??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:15 schreef ForzaRob het volgende:
Verder kan Minnesota wel eens het Golden State van vorig seizoen worden.
Goede keus, Boston is nu een aardige conter in het oosten. En Miami brokkelt verder af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:30 schreef no-look het volgende:
Posey naar Boston. Om de een of andere reden vind ik dat beangstigend. Hij is echt een winnaar, die man gaat over lijken.
Had hem gezien.., zou helemaal grappig geweest zijn als ze er nog voor zorgde dat 1 van de 2 verkeerd neer kwam ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:26 schreef D-Wade het volgende:
ja, gaat over die fiba americas.
trouwens, wat een ego's blijven het toch ook binnen Team USA.
check is play 6:
http://www.youtube.com/watch?v=QVFP3iO1wZw
![]()
![]()
Kobe doet het ook niet slecht met z'n geweldige defensequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:19 schreef Ricard0j het volgende:
Moet zeggen dat 'Melo het wel super doet, als het om score gaat. Nu in de laatste wedstrijd ook nog 10 rebounds. Op naar de kwartfinale![]()
Klaar voor de titel dus dit seizoen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef Skeffie het volgende:
Nou de kogel is door de kerk... A-Lian (Yi Jianlian) speelt bij de bucks!!!!!
This game is not available on league pass in your area krijg ik alleen bij de hele matches.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef no-look het volgende:
NBA.com werkt bij niet meerDat wil zeggen: de filmpjes
Zegt dat NBA-tv niet in mijn regio of land beschikbaar isWhy the fuck heb ik dan altijd probleemloos kunnen kijken! Ik heb ook een account aangemaakt waarin ik aan een boulevard in Miami woon maar het helpt allemaal niet
Nee je moet ervoor betalen geloof ik. Highlights zijn wel gratis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef popolon het volgende:
Dus NBATV is alleen voor mensen in de VS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. manier![]()
Ja dacht ik dus ook. Collega van me heeft een abo op MLBTV, de kwaliteit is zeer redelijk te nomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:48 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Nee je moet ervoor betalen geloof ik. Highlights zijn wel gratis.
nóg een jaar GP wordt inderdaad erg pijnlijk. Ik hoop echt dat het 30 min. J-Will, 15 minuten Parker en 3 minuten Quinn wordt. En indien blessures mag GP het gat vullenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Begin toch het nare gevoel te krijgen dat Miami niks meer gaat doen dit offseason en wel kijkt waar het halverwege het seizoen staat.
Op zich geen heel slecht plan, omdat ze dan weten of ze echt te oud zijn, of dat ze de play-offs nog gaan halen, zodat ze veel salarissen kunnen dumpen of versterkingen halen.
Maar het zal niet om aan te zien zijn de eerste maanden![]()
Gary Payton komt zowieso niet terug.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef no-look het volgende:
[..]
nóg een jaar GP wordt inderdaad erg pijnlijk. Ik hoop echt dat het 30 min. J-Will, 15 minuten Parker en 3 minuten Quinn wordt. En indien blessures mag GP het gat vullen
Speelt penny bij de heat. Daar was ik vroeger echt fan van. Stoer dat hij weer met shaq speelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:36 schreef Toolmannetje het volgende:
Penny is toch een PG/SG?
Ben bang dat het daar net zo gaat als in Detroit. Eerste maand goed spelen en daarna alleen maar minder. Webber teert echt alleen nog maar op zijn naam uit het verleden....quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:28 schreef no-look het volgende:
C-Webb in Phoenix zou ik echt vet vinden. Wat mij betreft de best passende en één van de spectaculairste bigman in de game.
wat voor soort league? roto?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:07 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen die wat voelen voor een NBA FOK Yahoo Fantasy league?
Gewoon even kijken of er animo is.
quote:Oden To Miss Season
PORTLAND, Ore. -- Celebrated Trail Blazers rookie center Greg Oden, the No. 1 pick in the NBA draft, will miss the 2007-08 season after undergoing knee surgery Thursday.
Doctors found cartilage damage during an exploratory procedure, and team physician Dr. Don Roberts performed microfracture surgery to repair the damage.
"There are things about this that are positive for Greg," Roberts said in a statement posted on the Trail Blazers' Web site. "First of all, he is young. The area where the damage was is small and the rest of his knee looked normal. All those are good signs for a complete recovery from microfracture surgery."
Seven-footer Greg Oden will spend pretty much all of his first season in the NBA on the Trail Blazers' bench.
The 7-foot center is expected to be on crutches for up to eight weeks. A full recovery likely will take six to 12 months, general manager Kevin Pritchard said.
"Certainly this is a setback, but our future is still incredibly bright," Pritchard said. "Is it disappointing? Yes. However, this is a great core of talent and players of strong character and will continue to be."
Oden described the knee pain in an entry Tuesday on his personal blog:
http://www.yardbarker.com/users/gregoden
Oden becomes only the second player in the common draft (1966-present) to be selected No. 1 overall and not play in the year of his selection. David Robinson was drafted by San Antonio in 1987 but instead honored his naval commitment.
This is Oden's second health problem since the Blazers drafted him in June. He had a tonsillectomy in July after struggling in two Las Vegas summer league games.
Oden, despite being hampered by a wrist injury during his freshman (and only) season at Ohio State, averaged 15.7 points and 9.6 rebounds in leading the Buckeyes to the national championship game. He had 25 points and 12 rebounds in the title-game loss to Florida.
The Trail Blazers were the surprise winners of the NBA draft lottery and chose Oden over Texas forward Kevin Durant, who went to Seattle. Portland opens training camp on Oct. 2, and its regular-season opener is at San Antonio on Oct. 30.
We hebben het hier niet over Luke, maar over pappa Bill Walton. Dat was de center die Portland naar de enige titel leidde. Door blessures heeft hij echter nooit een heel seizoen kunnen spelen, want zelfs in kampioensjaar miste hij bijna 20 wedstrijden. iedereen in Portland denkt dat de ploeg met een fitte Walton meer titels had kunnen winnen.quote:
Nee sorry, ik pas, ik heb al teveel fantasy leagues lopen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef Colplay het volgende:
Geloof dat Popo bij Yahoo ook al een fantasyleague wil starten. En eentje vind ik wel weer genoeg...
Mensen die dan toch nog intresse hebben in een leuke league kunnen contact met me opnemen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee sorry, ik pas, ik heb al teveel fantasy leagues lopen.
AK-47 wil weg....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef no-look het volgende:
Charlie Bell misschien naar de Heat! Miami heeft een offer gedaan, Milwaukee heeft tot maandag volgende week om het te matchen. Mocht dat niet gebeuren....
Lijkt mij dat my main man vertrokken is. J-Will, Smush, Wade, Cook, Quinn, Bell. Te veel personeel in de backcourt. En Jason zit in zijn laatste jaar en heeft een flink salaris wat aantrekkelijk kan zijn voor teams die willen re-builden ofzo. Ik ga de komende dagen filosoferen of ik dit goed nieuws vind en waar ik hoop dat hij terecht komt
Wat n ontzettend toffe avatarquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef Robertje het volgende:
Beter dan 2 zoals vorig seizoen....
Elson wel...maar Jensenquote:
Dit is wel de trade die het meeste zin heeft. PHX gaat er wel iets in achteruit in kwaliteit denk ik, maar krijgen wel een langer contract er voor terug. Salarissen kloppen wel ongeveer, dus als Utah er een goedkope speler bij doet, dan zou het kunnen. Ben benieuwd of PHX en UTH de trade aandurven. Marion wil zelf graag naar de Lakers.... Misschien dat ze een deal met drie teams uit kunnen werken, al zie ik natuurlijk liever Marion bij Utah.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef popolon het volgende:
Voor PHX en UTA zou het allebei een win-win situatie zijn.
Ja en aanvallend komt hij er bij PHX ook veel beter uit dan bij Utah. Kijk maar naar de serie van de Jazz tegen de Warriors toen het vooral rennen was. Ineens gingen de cijfers van Kirilenko flink vooruit. Benieuwd of Marion naar Salt Lake City wil. Niet echt de meest geliefde stad in de NBA.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef no-look het volgende:
Kirilenko > Marion
Allebei jankerds maar Andrei heeft écht goeie defence en dat is welkom in Phoenix.
Marion heeft ook niet zijn kleur mee in SLCquote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja en aanvallend komt hij er bij PHX ook veel beter uit dan bij Utah. Kijk maar naar de serie van de Jazz tegen de Warriors toen het vooral rennen was. Ineens gingen de cijfers van Kirilenko flink vooruit. Benieuwd of Marion naar Salt Lake City wil. Niet echt de meest geliefde stad in de NBA.
De wedstrijd van Kobe (81 punten) is vast nog wel als Torrent ergens te vinden. De wedstrijden van Rodman bij de Lakers, Mavs en Spurs lijken mij erg moeilijk te vinden op het internet als download.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef Poep_in_Fles het volgende:
Hoi mede NBA fansIk heb even een vraagje tussendoor. Het is een pittige vraag, maar ik probeer 't toch
![]()
Ik ben nog op zoek naar bepaalde NBA games. Heeft iemand hier games met Rodman bij de Mavs, Lakers of Spurs, games van Iverson als rookie, Kobe's 81p game van 2 seizoenen geleden of 50+ point games (maakt niet uit wie) van afgelopen seizoen, games van LeBron als rookie of Bulls games uit begin jaren '90?
Ik heb meer dan 1500 NBA games als ruilmateriaal.
Marion naar de Lakers? Hmmm... Marion is nou niet iemand die echt z'n eigen schot kan creëeren. Hij is echt iemand die door Nash in de positie wordt gebracht om een schot af te vuren, maar in z'n eentje een stuk matiger is. Het is dan wel iemand die het schot kan maken als Kobe hem de bal passed (eindelijk)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dit is wel de trade die het meeste zin heeft. PHX gaat er wel iets in achteruit in kwaliteit denk ik, maar krijgen wel een langer contract er voor terug. Salarissen kloppen wel ongeveer, dus als Utah er een goedkope speler bij doet, dan zou het kunnen. Ben benieuwd of PHX en UTH de trade aandurven. Marion wil zelf graag naar de Lakers.... Misschien dat ze een deal met drie teams uit kunnen werken, al zie ik natuurlijk liever Marion bij Utah.
Ik heb (of had) alle NBA Live games vanaf 1992, inclusief die van het Dreamteam in Barcelona op Sega. Alle Sega en N64 games heb ik niet meer, simpelweg omdat ik een paar jaar geleden alle verouderde consoles plus bijbehoren heb verkocht, maar op PC heb ik ze geloof ik nog wel vanaf 1998, of iets in die buurt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef Poep_in_Fles het volgende:
Hoi mede NBA fansIk heb even een vraagje tussendoor. Het is een pittige vraag, maar ik probeer 't toch
![]()
Ik ben nog op zoek naar bepaalde NBA games. Heeft iemand hier games met Rodman bij de Mavs, Lakers of Spurs, games van Iverson als rookie, Kobe's 81p game van 2 seizoenen geleden of 50+ point games (maakt niet uit wie) van afgelopen seizoen, games van LeBron als rookie of Bulls games uit begin jaren '90?
Ik heb meer dan 1500 NBA games als ruilmateriaal.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb (of had) alle NBA Live games vanaf 1992, inclusief die van het Dreamteam in Barcelona op Sega. Alle Sega en N64 games heb ik niet meer, simpelweg omdat ik een paar jaar geleden alle verouderde consoles plus bijbehoren heb verkocht, maar op PC heb ik ze geloof ik nog wel vanaf 1998, of iets in die buurt.
Het was gewoon mooie, humoristische proza, verpakt in ironische subtitels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:
Wat is er zo grappig? Als je zijn post nog eens doorleest vraagt ie zelf naar games. Dat het eerder betrekking tot beeldmateriaal had voelde ik ook wel aan, maar omdat ie zelf het woord games gebruikte, voeld ik me toch effe geroepen te reageren.![]()
Prozac zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het was gewoon mooie, humoristische proza, verpakt in ironische subtitels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |