abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:43:23 #51
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51098452
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef Dunckie het volgende:
Daar is Hill ook goed genoeg voor, als hij niet uit elkaar valt.
Hill en niet uit elkaar vallen Die man is een medisch proefkonijn... daar heeft volgens mij elke beginnende arts al eens aan mogen sleutelen...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:14:42 #52
67205 Colplay
How you doin??
pi_51099446
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Hill en niet uit elkaar vallen Die man is een medisch proefkonijn... daar heeft volgens mij elke beginnende arts al eens aan mogen sleutelen...
Hill schijnt zelf een voorkeur te hebben voor de Phoenix Suns. Zij kunnen/willen niet meer bieden dan het minimum van 1,2 miljoen dollar per seizoen, maar geld heeft Hill natuurlijk al genoeg. Ben benieuwd of hij het tempo wel bij kan houden, maar extra ervaring zou wel goed zijn voor de ploeg.
Orlando heeft de opvolger van Hill al binnen, want Lewis heeft een overeenkomst bereikt met de Magic voor een maximumcontract. dat houdt volgens mij in dat Darko naar een nieuwe club mag zoeken.

Ander opvallend nieuws is trouwens dat Derek Fisher zijn contract met de Jazz heeft ingeleverd om meer bij zijn dochter te kunnen zijn. Volgens Fisher zijn er maar zes steden waar de gezondheidszorg optimaal voor haar is, waar SLC dus niet bij zit. Fisher weet nog niet of hij doorgaat met zijn carriere, maar gezien zijn play-offs zal hij wel een contract ergens krijgen. Denk dat het een goede back-up voor Kidd en Carter bij de Nets zou zijn en New York is een stad waar Fisher natuurlijk graag heen gaat omdat zijn dochter daar nu al behandeld wordt.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_51107287
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:14 schreef Colplay het volgende:

[..]

Ander opvallend nieuws is trouwens dat Derek Fisher zijn contract met de Jazz heeft ingeleverd om meer bij zijn dochter te kunnen zijn. Volgens Fisher zijn er maar zes steden waar de gezondheidszorg optimaal voor haar is, waar SLC dus niet bij zit. Fisher weet nog niet of hij doorgaat met zijn carriere, maar gezien zijn play-offs zal hij wel een contract ergens krijgen. Denk dat het een goede back-up voor Kidd en Carter bij de Nets zou zijn en New York is een stad waar Fisher natuurlijk graag heen gaat omdat zijn dochter daar nu al behandeld wordt.
De Nets gaan volgens mij niet voor het 09/10 seizoen terug naar NY.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:55:18 #54
67205 Colplay
How you doin??
pi_51107413
Nee maar NY - NJ is best te doen
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:09:55 #55
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51107981
Ik zou Fisher wel weer graag terug zien bij de Lakers. Past goed in de triangle, is verdedigend goed en heeft natuurlijk al een lange tijd in LA gespeeld
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:34:52 #56
67205 Colplay
How you doin??
pi_51111693
LA lijkt me ook een van de steden waar hij op doelt waar hij wil wonen. Maar willen de Lakers niet rebuilden na t vertrek van Kobe
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:26:51 #57
117098 Hathor
Effe niet
pi_51113916
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:53 schreef no-look het volgende:
wel een mooie move van NY. Steve Francis, wat is die overbetaald/overschat zeg
Tsja, maar wanneer gaan ze daar weer eens bouwen aan een playoffwaardig team? Het is al jaren zwaar kut in NY.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51114778
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, maar wanneer gaan ze daar weer eens bouwen aan een playoffwaardig team? Het is al jaren zwaar kut in NY.
Met Marbury, Crawford, (een fitte) Richardson, Randolph en Curry moeten ze de play-offs wel kunnen halen. Vraag is alleen of ze nu een keer goed kunnen samenspelen, want in potentie hebben ze het sterkste frontcourt in het oosten.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:59:16 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51114979
http://hoopshype.com/rumors.htm

Ik word elke dag weer duizelig van het aantal geruchten, blijft een goede site trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_51121364
wel irritant dat ctrl-f er niet handig werkt. Ik zoek altijd naar Miami
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:54:27 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51136275
Starting roster van het Pistons summer league team:

PG- Stuckey
SG- Afflalo
SF- Amir Johnson
PF- Maxiell
C- Samb

Lekkere starting five, spectaculaire spelers. Zal zeker de league wat gaan volgen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:31:07 #62
67205 Colplay
How you doin??
pi_51191904
Hill voor twee jaar naar de Suns. Verdient in die twee jaar in totaal 3,8 miljoen. Goede deal voor PHX. Het is niet bekend wat dit voor gevolgen heeft voor de rest van het roster en de Garnett-trade.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:18:21 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51194305
Moet 't nog zien, Rose kreeg ook geen speeltijd bij de Suns terwijl beide spelers op dezelfde plek kunnen spelen.

Hill kan 't tempo niet bijhouden denk ik.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:00:21 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51221167
Billups.
pi_51234408
Verkeerde topic, maar kon zo snel geen ander NBA topic vinden dat open was.

Erg leuk filmpje van TV Rijnmond met de Nederlandse ster Elson:

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=44945

Onderaan kan je klikken en kijken. Het einde is leuk, als ie Footlocker in loopt op zoek naar een shirt met zijn naam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:07:53 #66
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_51236268
WTF is dat met Billups. Eerst zeggen dat er geen deal is en dan zeggen dat er wel een deal is. Tja...Hill, leuke speler en lekker goedkoop. Maar of ie mee gaat rennen
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:01:53 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51239471
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:49 schreef methodmich het volgende:
Verkeerde topic, maar kon zo snel geen ander NBA topic vinden dat open was.

Erg leuk filmpje van TV Rijnmond met de Nederlandse ster Elson:

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=44945

Onderaan kan je klikken en kijken. Het einde is leuk, als ie Footlocker in loopt op zoek naar een shirt met zijn naam.
Filmpje werkt maar half zeg maar, 't geluid begint na een minuut weer overnieuw terwijl de beelden doorgaan.
pi_51259906
Oh, da's vreemd... Hier deed ie het wel goed. Heb je wel het einde kunnen zien?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51260336
Iemand 't tv-prog van SHAQ gezien . Gaat ie dikkerdjes in trainingskamp stoppen.

En 't geluid van rijnmond doet t hier ook niet. Hij gaat zichzelf na 30sec hele tijd herhalen
pi_51261535
Miami is nu serieus bezig met Mo Williams van Milwaukee.

Zou een goede aanvulling zijn op de PG, maar waarschijnlijk is de mid-level niet genoeg.

Sign-and-trade voor Walker dan maar?
pi_51262805
dat zou, vanuit Riley's kant, de trade van de eeuw zijn, nu al

Ik ben zeer benieuwd naar de moves van Miami. Er is ook naar buiten gekomen dat ze actief bezig zijn geweest Artest en Maguette te halen. Helaas geen van beiden gelukt. Ik zou Artest wel eens in Miami willen zien, naast my main man dan hè. Die hoef ik namelijk niet in Sac te zien zolang Bibby er speelt. Want hij is en blijft een starting-spot waardige guard.
pi_51285524
Jason's naam wordt inmiddels genoemd voor drie mogelijke bestemmingen, in een trade:

Sacremento, Miami krijgt Artest. Zou ik best vet vinden als Bibby optieft.
Clippers, Miami krijgt Magette. Hmm, not sure.
Milwaukee, voor Mo Williams. YUK!!!

Liefst zie ik hem gewoon in Mia, maar iets zegt me dat dat er niet meer in zit
  maandag 9 juli 2007 @ 14:17:44 #73
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_51290475
J-Will is over de top. Bibby is beter, Maggette ook. En ze zijn ook nog gezonder. Zelfs Mo Will. Wat heb je aan een speler die maar 75% van alle wedstrijden speelt (en niet kan verdedigen). Artest is een vreemde snuiter. Daar krijg je alleen problemen mee. Miami moet wel Walker kwijt zien te raken.

J-Will 61 wedstrijden gespeeld 10.9 punten.
Bibby alle 82 wedstrijden gespeeld. 17.1 punten
Maggette 75 wedstrijden gespeeld. 16.9 punten
Mo Will 68 wedstrijden (wel allemaal als starter) 17.3 punten
  maandag 9 juli 2007 @ 14:40:49 #74
67205 Colplay
How you doin??
pi_51291356
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Robertje het volgende:
J-Will is over de top. Bibby is beter, Maggette ook. En ze zijn ook nog gezonder. Zelfs Mo Will. Wat heb je aan een speler die maar 75% van alle wedstrijden speelt (en niet kan verdedigen). Artest is een vreemde snuiter. Daar krijg je alleen problemen mee. Miami moet wel Walker kwijt zien te raken.

J-Will 61 wedstrijden gespeeld 10.9 punten.
Bibby alle 82 wedstrijden gespeeld. 17.1 punten
Maggette 75 wedstrijden gespeeld. 16.9 punten
Mo Will 68 wedstrijden (wel allemaal als starter) 17.3 punten
Het voordeel van Williams is dat zijn contract volgend jaar afloopt. Dus een ploeg die onder de cap wil komen heeft misschien interesse in hem. Maar zal altijd wel in een multiplayer trade zijn, want geen enkele club zal de genoemde spelers 1 op 1 willen ruilen tegen J-Will. Daar zal echt wel wat meer vanuit Miami's kant tegenover moeten staan.
  maandag 9 juli 2007 @ 14:52:50 #75
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_51291800
Walker dus.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:18:28 #76
67205 Colplay
How you doin??
pi_51292566
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:52 schreef Robertje het volgende:
Walker dus.
hahaha als je het over een contract hebt waar echt helemaal geen club op zit te wachten dan heb je het over Walker.
pi_51293896
Nee dat zal Dorell Wright of misschien Udonis Haslem zijn. Verder is een healthy J-Will één van de betere guards in de league, daar ben ik nog altijd van overtuigd. Beter dan Mo Williams in ieder geval. En zijn defence is niet geweldig maar ook niet zo dramatisch, dat wordt vaak overdreven.
pi_51347255
He gaat lekker hoor die summerleague.....Oden doet niet meer mee, en Durant bakt er nog niet veel van.
Ik weet het ook niet
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:15:10 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51347572
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dunckie het volgende:
He gaat lekker hoor die summerleague.....Oden doet niet meer mee, en Durant bakt er nog niet veel van.
En de Pistons doen het prima in de summer league.

Rookie Stuckey met 27 gisteren.
pi_51347588
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:00 schreef Dunckie het volgende:
Portland Trail Blazers center Greg Oden is scheduled to undergo a tonsillectomy to have his tonsils removed on Saturday, July 14.

Dr. Don Newell will perform the procedure at The Vancouver Clinic in Vancouver, Wash., and recovery time is expected to be between two and three weeks

http://www.youtube.com/watch?v=ZbgepARu7-c

Someeeeeeeboddyyyy saaaaay : we want Greg Oden

de aankomst van 'm alleen al in 't centrum. Ik zie de nieuwe speler van PSV zo nog niet begroet worden

In de herfst ga ik weer nieuwe trip plannen naar the states op 't moment dat de blazers er moeten spelen, zodat ik 'm live kan aanschouwen (en roy natuurlijk). Jammer dat Portland vanaf Nederland bijna de duurste bestemming is vorige keer was ik ook 'n vermogen kwijt.

[ Bericht 9% gewijzigd door jmac op 11-07-2007 01:22:05 ]
pi_51348146
Summerleague stelt verder weinig voor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 11 juli 2007 @ 01:46:39 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51348167
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef F1Bas het volgende:
Ja joh.

Gewoon leuk om te zien, alle teams met hun rookies en eventuele try-outs.
pi_51348297
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef F1Bas het volgende:
Nog altijd beter dan nederlands basketbal kijken dus boeiend

[ Bericht 9% gewijzigd door jmac op 11-07-2007 20:44:09 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:10:32 #84
67205 Colplay
How you doin??
pi_51385469
Darko Milicic voor drie jaar naar de Grizzlies. Darko is nog steeds geen ster, maar wel jong en misschien dat het ooit nog een keer gaat komen bij hem. Wel een aardige versterking voor de ploeg, die er nu op papier met Gasol nog best aardig uitziet.
pi_51463452
Ik ben niet zo onder de indruk van Darko, tot nu toe ieder geval.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51505669
zit nu Washington tegen Milwaukee te kijken. Best leuke wedstrijd met vette highlights Ik had eerder moeten ontdekken dat die Summerleague wel vet is
pi_51581775
Eindelijk!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:00:48 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51664674
pi_51664811
Stuckley en Johnson zien er goed uit.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:05:39 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51664865
Yep, Pistons zijn drastisch aan het verjongen met het oog op de komende jaren. Goede zaak.
pi_51667515
NBA: FBI onderzoekt gokkende arbiter

De federale politie van de Verenigde Staten, de FBI, heeft een onderzoek geopend naar een arbiter uit basketbalcompetitie NBA. De scheidsrechter - die niet bij naam genoemd wordt - zou de afgelopen twee jaar gewed hebben op wedstrijden die hij zelf leidde, zo meldt de New York Post.
De krant baseert zich op een anonieme bron binnen de FBI. De NBA reageerde summier op het bericht. 'Wij zijn door de FBI, waar wij nauw mee samenwerken, gevraagd niet te reageren over deze zaak op dit ogenblik', zo leest het persbericht van de basketballiga.

De scheidsrechter zou volgens de bron een gokprobleem hebben en zou contacten hebben met de georganiseerde misdaad. De inzetten van zijn weddenschappen zouden in de duizenden dollars gelopen zijn en zouden in de seizoenen 2005-2006 en 2006-2007 plaatsgevonden hebben.
pi_51676471
Ik zeg dat het die clown was die Duncan eruit stuurde met die technische
pi_51678228
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:09 schreef no-look het volgende:
Ik zeg dat het die clown was die Duncan eruit stuurde met die technische
Je bedoelt onze vriend Joey Crawford.

nee, het gaat om Tim Donaghy die bij o.a Game #3 van Spurs-Suns als official was en waarin hij in de 2de helft Stoudemire aardig uit de wedstrijd hield.

[ Bericht 6% gewijzigd door D-Wade op 20-07-2007 23:11:18 ]
  zondag 22 juli 2007 @ 15:39:48 #94
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51719720
Het lijkt me allemaal zo lastig te bewijzen welke calls hij maakte die de wedstrijd hebben beïnvloed. Het is één ding om te bewijzen dat hij heeft gewed op zijn eigen wedstrijden om de point spread te beïnvloeden, maar hoe bewijs je welke call specifiek de wedstrijd heeft beïnvloed? Was et de foul in de 2e helft en de technical in de 4e? Etc...

Bovendien zijn "experts" het soweiso al nooit met elkaar eens tijdens wedstrijden met de calls. De één vindt iets een goede call, terwijl de ander de ref een kluns vindt (let em play!).

En de media is ook wel enorm hypocriet in deze zaak. Ze vragen zich af waarom de NBA niet eerder acie heeft ondernomen tegen deze scheids en dat de Feds de eerste zijn... Pardon? Ik heb er nooit wat over gelezen in de media, dus dat het ook de NBA is ontgaan lijkt me dan best logisch.

Achteraf lullen is makkelijk, maar de pers zelf heeft er ok niets van gemerkt. Dan is het makkelijk praten. Zij zijn tochh ook "experts"? Waarom hebben zij het dan niet naar buiten gebracht?
  zondag 22 juli 2007 @ 18:18:09 #95
67205 Colplay
How you doin??
pi_51724949
Goede column op dit vlak van Bill Simmons. Hij haalt een aantal wedstrijden aan waar Donaghy de leiding had en waar bjzondere dingen gebeurden. Zoals een 39-8 verhouding vrije worpen waarbij de spread net gehaald werd. Natuurlijk komt ook de beladen serie aan bod. Interessant om die wedstrijden nog een keer te bekijken:

http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/070722&lpos=spotlight&lid=tab1pos1
pi_51724955
ja, maar bij sommige duels was het toch wel heel opvallend.
bv bij Knicks-Heat in februari kregen de Knicks 39fts tegenover 8 van Heat en ook nog is technische op Riley en Rothstein.
NY was in dat duel 4.5pts favoriet en ze wonnen met 99-93.
pi_51918044
De Heat heeft versterking op de PG-positie gehaald. Niemand minder dan...

trommelgeroffel...

Smush Parker!

Leuk voor de highlights, maar als dit de move was die de Heat wederom naar de finals moet brengen, zie ik het somber in.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:28:48 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51918121
In LA zijn ze blij dat ze van hem af zijn.

Met Smush kom je er wel. Z'n zevende team in zes jaar.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:50:04 #99
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51923008
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef no-look het volgende:
De Heat heeft versterking op de PG-positie gehaald. Niemand minder dan...

trommelgeroffel...

Smush Parker!
Leuk voor de highlights, maar als dit de move was die de Heat wederom naar de finals moet brengen, zie ik het somber in.
Zal ik even mijn Lakers view geven:

en
  maandag 30 juli 2007 @ 10:12:25 #100
67205 Colplay
How you doin??
pi_51953089
Volgens de geruchten zijn Minnesota en Boston weer in gesprek over een trade van KG. Deze zou gebouwd moeten worden om Jefferson en Ratliff. Ben benieuwd of het ze nu wel lukt. Naar verluidt zou Garnett niet meer heel afwijzend tegenover Boston staan. Het mooiste zou zijn als het een ruil tussen drie teams wordt met Phoenix, maar denk niet dat dit financieel mogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')