We hebben het hier niet over Luke, maar over pappa Bill Walton. Dat was de center die Portland naar de enige titel leidde. Door blessures heeft hij echter nooit een heel seizoen kunnen spelen, want zelfs in kampioensjaar miste hij bijna 20 wedstrijden. iedereen in Portland denkt dat de ploeg met een fitte Walton meer titels had kunnen winnen.quote:
Nee sorry, ik pas, ik heb al teveel fantasy leagues lopen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef Colplay het volgende:
Geloof dat Popo bij Yahoo ook al een fantasyleague wil starten. En eentje vind ik wel weer genoeg...
Mensen die dan toch nog intresse hebben in een leuke league kunnen contact met me opnemen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee sorry, ik pas, ik heb al teveel fantasy leagues lopen.
AK-47 wil weg....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:25 schreef no-look het volgende:
Charlie Bell misschien naar de Heat! Miami heeft een offer gedaan, Milwaukee heeft tot maandag volgende week om het te matchen. Mocht dat niet gebeuren....
Lijkt mij dat my main man vertrokken is. J-Will, Smush, Wade, Cook, Quinn, Bell. Te veel personeel in de backcourt. En Jason zit in zijn laatste jaar en heeft een flink salaris wat aantrekkelijk kan zijn voor teams die willen re-builden ofzo. Ik ga de komende dagen filosoferen of ik dit goed nieuws vind en waar ik hoop dat hij terecht komt
Wat n ontzettend toffe avatarquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef Robertje het volgende:
Beter dan 2 zoals vorig seizoen....
Elson wel...maar Jensenquote:
Dit is wel de trade die het meeste zin heeft. PHX gaat er wel iets in achteruit in kwaliteit denk ik, maar krijgen wel een langer contract er voor terug. Salarissen kloppen wel ongeveer, dus als Utah er een goedkope speler bij doet, dan zou het kunnen. Ben benieuwd of PHX en UTH de trade aandurven. Marion wil zelf graag naar de Lakers.... Misschien dat ze een deal met drie teams uit kunnen werken, al zie ik natuurlijk liever Marion bij Utah.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef popolon het volgende:
Voor PHX en UTA zou het allebei een win-win situatie zijn.
Ja en aanvallend komt hij er bij PHX ook veel beter uit dan bij Utah. Kijk maar naar de serie van de Jazz tegen de Warriors toen het vooral rennen was. Ineens gingen de cijfers van Kirilenko flink vooruit. Benieuwd of Marion naar Salt Lake City wil. Niet echt de meest geliefde stad in de NBA.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef no-look het volgende:
Kirilenko > Marion
Allebei jankerds maar Andrei heeft écht goeie defence en dat is welkom in Phoenix.
Marion heeft ook niet zijn kleur mee in SLCquote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja en aanvallend komt hij er bij PHX ook veel beter uit dan bij Utah. Kijk maar naar de serie van de Jazz tegen de Warriors toen het vooral rennen was. Ineens gingen de cijfers van Kirilenko flink vooruit. Benieuwd of Marion naar Salt Lake City wil. Niet echt de meest geliefde stad in de NBA.
De wedstrijd van Kobe (81 punten) is vast nog wel als Torrent ergens te vinden. De wedstrijden van Rodman bij de Lakers, Mavs en Spurs lijken mij erg moeilijk te vinden op het internet als download.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef Poep_in_Fles het volgende:
Hoi mede NBA fansIk heb even een vraagje tussendoor. Het is een pittige vraag, maar ik probeer 't toch
![]()
Ik ben nog op zoek naar bepaalde NBA games. Heeft iemand hier games met Rodman bij de Mavs, Lakers of Spurs, games van Iverson als rookie, Kobe's 81p game van 2 seizoenen geleden of 50+ point games (maakt niet uit wie) van afgelopen seizoen, games van LeBron als rookie of Bulls games uit begin jaren '90?
Ik heb meer dan 1500 NBA games als ruilmateriaal.
Marion naar de Lakers? Hmmm... Marion is nou niet iemand die echt z'n eigen schot kan creëeren. Hij is echt iemand die door Nash in de positie wordt gebracht om een schot af te vuren, maar in z'n eentje een stuk matiger is. Het is dan wel iemand die het schot kan maken als Kobe hem de bal passed (eindelijk)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dit is wel de trade die het meeste zin heeft. PHX gaat er wel iets in achteruit in kwaliteit denk ik, maar krijgen wel een langer contract er voor terug. Salarissen kloppen wel ongeveer, dus als Utah er een goedkope speler bij doet, dan zou het kunnen. Ben benieuwd of PHX en UTH de trade aandurven. Marion wil zelf graag naar de Lakers.... Misschien dat ze een deal met drie teams uit kunnen werken, al zie ik natuurlijk liever Marion bij Utah.
Ik heb (of had) alle NBA Live games vanaf 1992, inclusief die van het Dreamteam in Barcelona op Sega. Alle Sega en N64 games heb ik niet meer, simpelweg omdat ik een paar jaar geleden alle verouderde consoles plus bijbehoren heb verkocht, maar op PC heb ik ze geloof ik nog wel vanaf 1998, of iets in die buurt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef Poep_in_Fles het volgende:
Hoi mede NBA fansIk heb even een vraagje tussendoor. Het is een pittige vraag, maar ik probeer 't toch
![]()
Ik ben nog op zoek naar bepaalde NBA games. Heeft iemand hier games met Rodman bij de Mavs, Lakers of Spurs, games van Iverson als rookie, Kobe's 81p game van 2 seizoenen geleden of 50+ point games (maakt niet uit wie) van afgelopen seizoen, games van LeBron als rookie of Bulls games uit begin jaren '90?
Ik heb meer dan 1500 NBA games als ruilmateriaal.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb (of had) alle NBA Live games vanaf 1992, inclusief die van het Dreamteam in Barcelona op Sega. Alle Sega en N64 games heb ik niet meer, simpelweg omdat ik een paar jaar geleden alle verouderde consoles plus bijbehoren heb verkocht, maar op PC heb ik ze geloof ik nog wel vanaf 1998, of iets in die buurt.
Het was gewoon mooie, humoristische proza, verpakt in ironische subtitels.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:
Wat is er zo grappig? Als je zijn post nog eens doorleest vraagt ie zelf naar games. Dat het eerder betrekking tot beeldmateriaal had voelde ik ook wel aan, maar omdat ie zelf het woord games gebruikte, voeld ik me toch effe geroepen te reageren.![]()
Prozac zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het was gewoon mooie, humoristische proza, verpakt in ironische subtitels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |