Contracten zijn wel goed ja, daar heb je gelijk in. Misschien dat Seattle of Minnesota interesse heeft. Maar met top 15 in de league bedoel je toch wel top 15 PG's he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef no-look het volgende:
de contracts zijn welkom. Een club die cap-space vrij wil maken heeft aan Doleac en J-Will een stel goeie, dat is 12 miljoen ofzo denk ik wat er dan volgend jaar vrijkomt. Walker, daar zit je twee jaar aan vast. En dat wil je niet inderdaad
Verder is een gezonde J-Will nog altijd top 15 in de league, schat ik zo
Miami is leuk bezig. Eerst Smush, nu Afernee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Robertje het volgende:
Miami signs Anfernee Hardaway. NBA wordt 40+
Ik geef hem 1 wedstrijd. Dan wordt ie geblesseerd en zit ie tot en met All Star Game alles uit. Daarna gaat het een paar wedstrijdjes goed en daarnaout for the rest of the season.
Nee dan is het goed. Denk dat hij een kampioenskandidaat goed kan helpen. Maar dat zijn salaris niet meer in verhouding staat met wat hij de laatste jaren gepresteerd heeft. Volgend jaar kan hij als free-agent natuurlijk echt naar elke ploeg als hij niet voor het geld kiest. Jij als grote fan een voorkeur?quote:
Nou dat willen ze wel, maar alle NBA-spelers hebben gezien dat de ploeg niet meer zo goed en veel te oud is. Dus kunnen ze niemand met kwaliteiten halen, omdat die liever ergens anders voor hun ring gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Robertje het volgende:
Volgens mij wil Miami geen kampioen worden
ik zou hem graag zien in een team dat geen ball-demanding speler als D-Wade heeft. Op papier is Jason de PG in Miami, in de praktijk is het driekwart van de tijd D-Wade die de aanval opzet of zelf gaat. Dat komt het spel van Williams niet ten goede. Daarmee wil ik trouwens geen afbraak doen aan Wade. Zonder hem had Jason nu geen chip.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef Colplay het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Denk dat hij een kampioenskandidaat goed kan helpen. Maar dat zijn salaris niet meer in verhouding staat met wat hij de laatste jaren gepresteerd heeft. Volgend jaar kan hij als free-agent natuurlijk echt naar elke ploeg als hij niet voor het geld kiest. Jij als grote fan een voorkeur?
In het NFL topic kun je Guard wel even vragen. Die heeft wel wat dvd's gekocht bij Pontel (misschien checkt-ie dit topic ook wel)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:52 schreef no-look het volgende:
even iets anders:
wie is er bekend met deze site: http://www.pontel.com/ ?
ze hebben een game, uit de Sacremento-dagen, van Jason met 18 punten en 18 assists. IK MOET DIE HEBBEN!!!!!!!
Randolph is weg, ze moeten wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:24 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik ben vandaag in Portland en je ziet overal de naam/het hoofd () van Greg Oden. Ze hebben wel een heel goede jonge kern bij de Blazers nu
![]()
Helaas weer San Antonio, alhoewel die wel oud worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:43 schreef Stansfield het volgende:
Wie schatten jullie het hoogst in voor de nba titel het komende seizoen?
Maar hopelijk halen zij de NBA Finals niet, maar Phoenix. Maar de westelijke play-offs zijn sowieso moeilijk te voorspellen. Blessures zullen daar een belangrijke rol gaan spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef Dunckie het volgende:
Ik hoop dat bosten een paar modale roleplayers weet op te trommelen, en dat de grote 3 dan heel blijven. Dan kunnen ze heel goed de finals halen. Alleen jammer voor ze dat San Antonio ook een big three heeft, met meer dan modale role players....
Weet ik. Met ze bedoelde ik eigenlijk San Antonio. Zie nu dat nogal verwarrend is. PHX - Boston zou idd wel leuke finale zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:39 schreef Dunckie het volgende:
@no-look: heb je een link naar dat artikel? Ben wel benieuwd. Bibby voor Williams zou ik wel doen als de heat er niks bij hoeft te doen, maar als ze Haslem ook erbij moeten geven dan niet.
@Colplay: Boston en Phoenix spelen niet in de zelfde conference dus kunnen ze gewoon tegen Phoenix in de Finals komen, iets dat ik wel zie zitten.
Heb ik met de Nuggets. Bijna geen move gemaakt op de markt, alleen Atkins dan (in hoeverre ik het weet). Nadruk zal denk ik toch gelegd worden op Iverson-Anthony.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
Ik wacht nog even op de pre-season games van Detroit voordat ik ze ergens plaats.
Zal me benieuwen met een vernieuwde bank vol rookies.
Nugs gaan het dit seizoen doen! Op afgelopen seizoen kan je ze niet afrekenen. Melo en AI hebben nog geen half seizoen samengespeeld, wat sowieso voor het ganse team telt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef no-look het volgende:
Nuggets vind ik op papier één van de sterkste teams in de lague. Nadruk op 'op papier'. Met Iverson en 'Melo in één team win je denk ik geen championship.
Je bedoelt over een aantal jaar als iedereen in die situatie zegt: Wacht, ik kijk de beelden wel even in 1080p op YoutubeHD 6.3...quote:Vanaf volgend seizoen ga ik trouwens de beste games opnemen/downloaden en op dvd branden. Lijkt me lachen om een hele verzameling te hebben en over een aantal jaar te kunnen zeggen: 'die game waar Kobe 91 punten scoorde? Wacht, ik haal hem even!' Of: 'Die game waarin Jason Williams zijn gloriedagen herleefde en 19 assists noteerde? Momentje hoor, heb hem gisteren nog vastgehad'.
Melo en AI op offensief vlak en Camby en Nêne op defensief vlak. Hoop dat K-Mart weer kan spelen, maar op oud niveau zou hij waarschijnlijk nooit meer komen. Hopelijk kan Karl er voor zorgen dat de verdediging steeds beter wordquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Nugs gaan het dit seizoen doen! Op afgelopen seizoen kan je ze niet afrekenen. Melo en AI hebben nog geen half seizoen samengespeeld, wat sowieso voor het ganse team telt.
Denk er zelf ook aan, maar ja jammer dat ik dan in NL woonquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef no-look het volgende:
Nuggets vind ik op papier één van de sterkste teams in de lague. Nadruk op 'op papier'. Met Iverson en 'Melo in één team win je denk ik geen championship.
Vanaf volgend seizoen ga ik trouwens de beste games opnemen/downloaden en op dvd branden. Lijkt me lachen om een hele verzameling te hebben en over een aantal jaar te kunnen zeggen: 'die game waar Kobe 91 punten scoorde? Wacht, ik haal hem even!' Of: 'Die game waarin Jason Williams zijn gloriedagen herleefde en 19 assists noteerde? Momentje hoor, heb hem gisteren nog vastgehad'.
het waren er 81 ja, maar dat gaat verbroken worden tegen een slechter team dan de Raps.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk er zelf ook aan, maar ja jammer dat ik dan in NL woonmaar zijn vast wel genoeg torrents-site die ze online gooien (ik weet het, slecht).
Btw het waren er toch 81?
Sport1 only he. Verder gewoon via tvuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:02 schreef no-look het volgende:
[..]
het waren er 81 ja, maar dat gaat verbroken worden tegen een slechter team dan de Raps.
btw. Ik geloof niet dat er veel NBA-wedstrijden in de nabije toekomst legaal voor Nederlanders te bekijken zullen zijn. Te kleine markt, en David Stern en co laten youtube-taferelen niet toe. Op dvd branden is het devies.
Dat méén je toch niet serieus hoop ik .... ??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:15 schreef ForzaRob het volgende:
Verder kan Minnesota wel eens het Golden State van vorig seizoen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |