abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52636345
Jason Kidd + Kobe = WOW!!!!!

Achterlijke Mitch Kupchack die vast wilde houden aan Andrew Bynum

Té triest voor woorden...
pi_52637904
hehe ik las SF's post als eerst en dacht: 'is de trade dan TOCH doorgegaan?!?'

die demonstratie van showtime basketball was wel okay ja
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:14:03 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52637933
Volgens mij ging het over de plaatsing voor de OS, die wedstrijd was gisteren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52653358
ja, gaat over die fiba americas.

trouwens, wat een ego's blijven het toch ook binnen Team USA.
check is play 6:
http://www.youtube.com/watch?v=QVFP3iO1wZw
pi_52692673
Posey naar Boston. Om de een of andere reden vind ik dat beangstigend. Hij is echt een winnaar, die man gaat over lijken.
  maandag 27 augustus 2007 @ 06:03:39 #206
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52718555
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 09:30 schreef no-look het volgende:
Posey naar Boston. Om de een of andere reden vind ik dat beangstigend. Hij is echt een winnaar, die man gaat over lijken.
Goede keus, Boston is nu een aardige conter in het oosten. En Miami brokkelt verder af.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_52723170
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:26 schreef D-Wade het volgende:
ja, gaat over die fiba americas.

trouwens, wat een ego's blijven het toch ook binnen Team USA.
check is play 6:
http://www.youtube.com/watch?v=QVFP3iO1wZw
Had hem gezien.., zou helemaal grappig geweest zijn als ze er nog voor zorgde dat 1 van de 2 verkeerd neer kwam ofzo.
Maar dat kun je toch ook verwachten. Verder veel showbasketbal, zie je soms wel aantal mooie combinaties in .

Moet zeggen dat 'Melo het wel super doet, als het om score gaat. Nu in de laatste wedstrijd ook nog 10 rebounds. Op naar de kwartfinale
pi_52737224
Zijn er veel friendlies te zien op TVU etc? Ben geen expert, maar heb wel weer eens zin een potje te kijken....
pi_52737338
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:19 schreef Ricard0j het volgende:

Moet zeggen dat 'Melo het wel super doet, als het om score gaat. Nu in de laatste wedstrijd ook nog 10 rebounds. Op naar de kwartfinale
Kobe doet het ook niet slecht met z'n geweldige defense Het zijn niet de beste teams, maar zoals hij Barbosa uit de wedstrijd heeft gehouden is echt erg mooi om te zien.

DEFENSE!!!!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:16:26 #210
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_52780336
Nou de kogel is door de kerk... A-Lian (Yi Jianlian) speelt bij de bucks!!!!!
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_52780685
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef Skeffie het volgende:
Nou de kogel is door de kerk... A-Lian (Yi Jianlian) speelt bij de bucks!!!!!
Klaar voor de titel dus dit seizoen...

pi_52782416
NBA.com werkt bij niet meer Dat wil zeggen: de filmpjes

Zegt dat NBA-tv niet in mijn regio of land beschikbaar is Why the fuck heb ik dan altijd probleemloos kunnen kijken! Ik heb ook een account aangemaakt waarin ik aan een boulevard in Miami woon maar het helpt allemaal niet
pi_52784639
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef no-look het volgende:
NBA.com werkt bij niet meer Dat wil zeggen: de filmpjes

Zegt dat NBA-tv niet in mijn regio of land beschikbaar is Why the fuck heb ik dan altijd probleemloos kunnen kijken! Ik heb ook een account aangemaakt waarin ik aan een boulevard in Miami woon maar het helpt allemaal niet
This game is not available on league pass in your area krijg ik alleen bij de hele matches.

Highlights e.d. werken gewoon.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:23:43 #214
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52785258
Dus NBATV is alleen voor mensen in de VS?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:48:18 #215
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_52785823
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef popolon het volgende:
Dus NBATV is alleen voor mensen in de VS?
Nee je moet ervoor betalen geloof ik. Highlights zijn wel gratis.
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
pi_52786545
Zo was 't altijd toch al? Heb nog nooit gratis naar nba tv kunnen kijken. Behalve op de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
manier
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:22:10 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52786585
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:48 schreef Skeffie het volgende:

[..]

Nee je moet ervoor betalen geloof ik. Highlights zijn wel gratis.
Ja dacht ik dus ook. Collega van me heeft een abo op MLBTV, de kwaliteit is zeer redelijk te nomen.
pi_52787087
highlights doen het bij mij ook niet meer. Oude wel.

Zonde
pi_52807021
Begin toch het nare gevoel te krijgen dat Miami niks meer gaat doen dit offseason en wel kijkt waar het halverwege het seizoen staat.

Op zich geen heel slecht plan, omdat ze dan weten of ze echt te oud zijn, of dat ze de play-offs nog gaan halen, zodat ze veel salarissen kunnen dumpen of versterkingen halen.

Maar het zal niet om aan te zien zijn de eerste maanden
pi_52807209
LeBron 11/11 op fg vanacht, 26pts en dit allemaal in de 1ste helft.......

Melo speelde overigens niet mee.
pi_52808140
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Begin toch het nare gevoel te krijgen dat Miami niks meer gaat doen dit offseason en wel kijkt waar het halverwege het seizoen staat.

Op zich geen heel slecht plan, omdat ze dan weten of ze echt te oud zijn, of dat ze de play-offs nog gaan halen, zodat ze veel salarissen kunnen dumpen of versterkingen halen.

Maar het zal niet om aan te zien zijn de eerste maanden
nóg een jaar GP wordt inderdaad erg pijnlijk. Ik hoop echt dat het 30 min. J-Will, 15 minuten Parker en 3 minuten Quinn wordt. En indien blessures mag GP het gat vullen
pi_52808673
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef no-look het volgende:

[..]

nóg een jaar GP wordt inderdaad erg pijnlijk. Ik hoop echt dat het 30 min. J-Will, 15 minuten Parker en 3 minuten Quinn wordt. En indien blessures mag GP het gat vullen
Gary Payton komt zowieso niet terug.

Alleen de SF-positie is echt zwak bezet, dus het is hopen op een doorbraak van Wright of een comeback van Penny, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_52810540
hehe ik las de MiamiHerald fout. Daarin staat dat GP nog één jaar wil spelen. Maar ik verget erachter te lezen dat Riley gezegd heeft dat Payton waarschijnlijk niet terugkomt. Thank God.

Ik ben zeer benieuwd naar de Heat volgend seizoen. Een gezonde Wade, gezonde Shaq en gezonde J-Will (ik vraag nu erg veel, ik weet het) zie ik nog altijd als een top-team in het oosten.
pi_52810645
Penny is toch een PG/SG?
pi_52810741
Die kan door zijn lengte ook wel de 3 spelen. Ik ga er echter niet van uit dat hij veel impact op het veld zal hebben. Dorell Wright heeft vorig jaar briljante fases gehad, afgewisseld met 'minder goede'
pi_52811900
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:36 schreef Toolmannetje het volgende:
Penny is toch een PG/SG?
Speelt penny bij de heat. Daar was ik vroeger echt fan van. Stoer dat hij weer met shaq speelt.
pi_52812113
Ik hoop alleen maar dat ze Haslem niet opgeven voor Artest. Hij is namelijk een echte teamplayer die nauwelijks geblesseerd is en dat heb je nodig als Shaq/Wade/Williams allemaal 15 wedstrijden missen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:39:18 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52812498
Ze hadden Posey nooit moeten laten gaan. Een geweldige bankspeler. En dan smush als PG.

De gasten waar ze van af hadden gemoeten zijn er (nu) nog: Walker, Payton.
pi_52814501
Payton is al zo goed als weg (FA) en krijgt hooguit een minimum-contract.

Walker, tja, daar zitten ze nog 2 jaar aan vast. Maar als sixth man kan hij nog wel af en toe nuttig zijn.

Het is jammer dat Posey weg is, maar die 7 miljoen had ze ook weer een stuk minder flexibiliteit geboden.
pi_52814589
Posey is voor 3 miljoen bij Boston gaan spelen. Vind ik wel een stoere zet. Een flinke dot geld inleveren voor de kans op nog een chip. Ik gun het die kerel. Die fouls van hem op Hinrich en nog een Bull, heerlijk
pi_52822732
Ik ben niet erg vaak positief over Lebron James... maar zijn FG% tijdens het FIBA toernooi is echt belachelijk.... 78% of zo... Ik heb geen wedstrijd gezen, maa het is wel uitzonderlijk hoor.... alsof je een videospelletje speelt...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:59:14 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52823791
LBJ heeft in dit toernooi erg veel dunks, dat verklaar tmisschien wat.

Ook erg vaak coast-to-coast. ESPN zendt elke avond even een samenvatting uit.
pi_52823849
www.truehoop.com

hij heeft schijnbaar ook aan zijn schot gewerkt. Betere release van zijn schot met follow-through.
pi_52829707
De tegenstand op dit toernooi is wel érg matig, zelfs Argentinie zal ze dit jaar zonder de NBA-sterren niks maken.

trouwens, eergisteren liep er een kerel rond bij Puerto Rico die het voor elkaar kreeg om Prince,Howard,Melo én Kobe te blocken.
Melo viel ook nog op ze dikke reet na het dunken....
pi_53016403
Miami gaat het bejaardentehuis verder vullen, ze zijn kennelijk de favoriet om Allan Houston aan te trekken

Gelukkig wel iemand die 3-punters kan raken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:25:49 #236
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53031102
Het was eigenlijk al wel bekend maar toch, van een betrouwbare bron:

Sean Deveney of the Sporting News reports that Chris Webber is "out of the Pistons' plans." Deveney wrote on his Sporting News blog that the Pistons have made a commitment to keep minutes open for some of their young big men, including Jason Maxiell and Amir Johnson.

Goede zaak, laat die jonkies maar lekker spelen. C-Webb waarschijnlijk naar Dallas of Phoenix. Kan 'ie lekker meerennen daar.
pi_53031154
C-Webb in Phoenix zou ik echt vet vinden. Wat mij betreft de best passende en één van de spectaculairste bigman in de game.
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:36:14 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53032411
Beste passer wel maar spectaculair is het al jaren niet meer.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:07:03 #239
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53038947
Zijn er mensen die wat voelen voor een NBA FOK Yahoo Fantasy league?

Gewoon even kijken of er animo is.
pi_53039104
Psst, Popo, leuke vraag voor jou in de Sportquiz.

Fok's sportquiz # 37 Met strikvragen.

Schaamteloze TVP tevens
  maandag 10 september 2007 @ 08:08:37 #241
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_53066032
Fantasy league.. I'm in
pi_53066275
wat is het voordeel van yahoo tegenover NBA.com?

ik wil best meedoen, mag er iemand wel even een n00b-guide maken hoe dat allemaal gaat
  maandag 10 september 2007 @ 08:58:24 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_53066588
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:28 schreef no-look het volgende:
C-Webb in Phoenix zou ik echt vet vinden. Wat mij betreft de best passende en één van de spectaculairste bigman in de game.
Ben bang dat het daar net zo gaat als in Detroit. Eerste maand goed spelen en daarna alleen maar minder. Webber teert echt alleen nog maar op zijn naam uit het verleden....

O en ik ben op zich wel voor een fantasy league!
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_53073262
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:07 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen die wat voelen voor een NBA FOK Yahoo Fantasy league?

Gewoon even kijken of er animo is.
wat voor soort league? roto?
  maandag 10 september 2007 @ 15:58:19 #245
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53074784
Yahoo League, mede Yahoo omdat die gewoon goede fantasy sports hebben plus ze een 'prijzenkast' bijhouden.

Eén speler per team, weg is weg. dus niet dat iedereen Kobe en LBJ heeft in het team, dat zou wel erg saai zijn. Houdt in dat er dus ook een draft komt.
pi_53140482
Heb een private league bij de fantasy commissioner game van nba.com.
Ben nog op zoek naar NBA fans die wat ervaring hebben met fantasy games om mee te doen.
Als je intresse hebt stuur me even een mail.
  donderdag 13 september 2007 @ 15:02:32 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53146983
Ik pas trouwens, ik zit al in teveel fantasy leagues. NFL, NHL en MLB.

17 oktober weer naar de Pistons preaseason game in Grand Rapids: Nuggets @ Pistons. Leuke match.
pi_53147147
Ik ga begin maart naar NY-Detroit en NY-Cleveland. En misschien ook nog naar NY-Portland.

[ Bericht 0% gewijzigd door b.molenaar op 13-09-2007 16:34:02 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 23:09:03 #249
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_53159576
Blazers zullen nu wel balen
quote:
Oden To Miss Season
PORTLAND, Ore. -- Celebrated Trail Blazers rookie center Greg Oden, the No. 1 pick in the NBA draft, will miss the 2007-08 season after undergoing knee surgery Thursday.

Doctors found cartilage damage during an exploratory procedure, and team physician Dr. Don Roberts performed microfracture surgery to repair the damage.

"There are things about this that are positive for Greg," Roberts said in a statement posted on the Trail Blazers' Web site. "First of all, he is young. The area where the damage was is small and the rest of his knee looked normal. All those are good signs for a complete recovery from microfracture surgery."

Seven-footer Greg Oden will spend pretty much all of his first season in the NBA on the Trail Blazers' bench.

The 7-foot center is expected to be on crutches for up to eight weeks. A full recovery likely will take six to 12 months, general manager Kevin Pritchard said.

"Certainly this is a setback, but our future is still incredibly bright," Pritchard said. "Is it disappointing? Yes. However, this is a great core of talent and players of strong character and will continue to be."

Oden described the knee pain in an entry Tuesday on his personal blog:
http://www.yardbarker.com/users/gregoden

Oden becomes only the second player in the common draft (1966-present) to be selected No. 1 overall and not play in the year of his selection. David Robinson was drafted by San Antonio in 1987 but instead honored his naval commitment.

This is Oden's second health problem since the Blazers drafted him in June. He had a tonsillectomy in July after struggling in two Las Vegas summer league games.

Oden, despite being hampered by a wrist injury during his freshman (and only) season at Ohio State, averaged 15.7 points and 9.6 rebounds in leading the Buckeyes to the national championship game. He had 25 points and 12 rebounds in the title-game loss to Florida.

The Trail Blazers were the surprise winners of the NBA draft lottery and chose Oden over Texas forward Kevin Durant, who went to Seattle. Portland opens training camp on Oct. 2, and its regular-season opener is at San Antonio on Oct. 30.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_53159732
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')