quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Door het dolle heen? Op plaatje 3 zie ik je vriendje anders heel ongeïnteresseerd zitten..
Gefeliciteerd met je huisje meid, ik kom binnenkort wel lekker badderen!
In Rotterdam. Eén van de betere wijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:13 schreef Wupppie het volgende:
en waar staat dit paleis?
gefeliciteerd joh!
echt een mooi plekkie!
Oh, de buitenkant? Daar heb ik nog maar 1 foto van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:22 schreef popolon het volgende:
Waar is het omhulsel zeg maar?
Bassiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, er stond iemand voor die niet persé op FOK! hoeft. Vandaar.
Goed idee!quote:
Nee, er ligt al een vloer in. Het lijkt een beetje op zeil ofzo, weet niet echt wat het voor spul is. Maar het is dus een soort marmer effect, dat zijn de gele strepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef truttebosje het volgende:
ooooooooh ik dacht dat ik hier al gepost had.
nou ja in ieder geval gefeliciteerd met dat leuke huisje.
die vide is geweldig en het uitzicht ook.
verder ziet het er ook netjes uit allemaal.
ik vroeg me alleen af waat er in de badkamer op de vloer ligt.
is dat viezigheid, of of....wat is het?(die gele strepen)
Nee, er ligt al een vloer in. Het lijkt een beetje op zeil ofzo, weet niet echt wat het voor spul is. Maar het is dus een soort marmer effect, dat zijn de gele strepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef truttebosje het volgende:
ooooooooh ik dacht dat ik hier al gepost had.
nou ja in ieder geval gefeliciteerd met dat leuke huisje.
die vide is geweldig en het uitzicht ook.
verder ziet het er ook netjes uit allemaal.
ik vroeg me alleen af waat er in de badkamer op de vloer ligt.
is dat viezigheid, of of....wat is het?(die gele strepen)
Ja, hoofdkleur wordt wit. Want met zoveel lichtinval lijkt ons dat het mooiste. Verder zal de woonkamer met donkerbruine en limegroene tinten worden. In ieder geval één muur limegroen, en dan donkerbruine meubels waarschijnlijk. Het halletje gaat heel kitscherig barok zwart wit worden, met kroonluchter en al. De vide en keuken willen we doortrekken met de woonkamer, en de slaap en badkamer gaan waarschijnlijk beetje mediteraans worden, dus met oranje enzo. Nu nog lekker vaag uitgelegd, maar als het zover is, is het duidelijk te zien op de foto's.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef sanger het volgende:
Ziet er leuk uit allemaal!
Weten jullie al welke kleuren jullie willen enzo?
De hal en keuken/vide vloer zoals je zietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Leuk huisje, maaruh, is er iets van/aan/in/op het huis wat niet wit is??!
nee, ik benijd welquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef truttebosje het volgende:
oooh shirley....ik keek per ongeluk naar je onderschrift.
![]()
wat issie vreselijk onsmakelijk...en ik ben nu ookreuze benieuwd waar het over ging haha.
Uhm, ik heb nog geen kennis gemaakt met ze. Niet zo buurvriendelijk van me hé?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:53 schreef Skic. het volgende:
Tof. Hoe zijn je buren?
Jaaaa..nou ineens zijn we familie? Haha, no way!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Vissen? Ik kom vaak op bezoek, nichtje!
Ik zie helaas geen foto`s.Maar de rest ziet er top uit.Veel plezier met klussen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef Shirley het volgende:
Foto update!
[afbeelding]
Witte trapleuningen geschuurd en donkerbruin geverfd.
[afbeelding]
De wc fuchsia metallic geverd! M'n allereerste klus
[afbeelding]
Plafond moest en zou meegeverfd worden
[afbeelding]
In combi met de toffe vloer!
[afbeelding]
Woonkamer
[afbeelding]
Prachtig laminaat voor de woon én slaapkamer!
[afbeelding]
Alles afgeplakt voor het verfwerk wat komen gaat.
[afbeelding]
Kleine impressie van een deel van het kleurgebruik.
Van het weekend dus lekker bezig geweest en nog wat kleine inkopen gedaan zoals verf voor de trappen en bruine traptegels, en accessoires zijn belangrijk!.Vandaag verf aangeschaft voor de slaap en badkamer. Het wordt mooi donkeroranje in de slaapkamer, en een soort goudbeige metallic verf in de badkamer. Woensdag en vrijdag ben ik vrij, dus kan er ook weer veel gebeuren. Kan ik meteen weer inkopen gaan doen ook.![]()
Het komt niet echt lekker over op de foto's nee. Sowieso is foto 2 van de slaapkamer met mobiel genomen, dus kutkwaliteit. Maar het is heel mooi oranje, staat erg warm.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef Skic. het volgende:Wat is dat voor diarreekleur in je slaapkamer?
Okee, gelukkig. Pfieww.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het komt niet echt lekker over op de foto's nee. Sowieso is foto 2 van de slaapkamer met mobiel genomen, dus kutkwaliteit. Maar het is heel mooi oranje, staat erg warm.
Dat wordt de badkamer ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Oranje slaapkamer. Herkenbaar. Erg zonnig. Ik vind het wel een beetje zonde van je bad, dat je die hebt geverfd, maar goed. Ieder zijn meug
. Misschien is het "straks" écht keitof met alle accesoires en dergelijke
.
Huurwoning. Maar we hopen dat het ooit koop wordt, dan kunnen we het altijd nog naar onze smaak indelen, of vloertje in bouwen waar nu de vide is, maar dat zou ook gewoon nu kunnen als huurhuis. Dat hebben veel buren namelijk ook, en dan heb je er een extra kamer bij. Voor als er bv. gezinsuitbreiding komt.. Maar nu hebben we voorlopig de extra ruimte niet nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:16 schreef Omkron het volgende:
huur of koop?
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Shirley het volgende:
Oh, nog een leuk verhaaltje! Ik heb gister op de meest aparte wijze kennis gemaakt met de buren aan de rechterkant
Ik was in m;n eentje in het huis aan het afplakken (kan geen tape meer zien) en wilde even 2 vuilniszakken voor de deur in de kliko gooien. Dus ik naar buiten, zakken erin, vliegt de deur dicht doordat er boven raam en deur openstonden! Sta ik daar zonder sleutels of telefoon voor een dichte deur.Ik had eerder gezien dat de buren thuis waren, en ik bel aan, buuf doet open:
''Hallo, ik ben Shirley, de nieuwe buurvrouw, aangenaam''
''Hallo'' *handjeschudt*
''Uhm...ik heb misschien een gekke vraag, maar zou ik even via jullie balkon naar de mijne kunnen klimmen, ik heb mezelf namelijk buitengesloten''
''Ja hoor, kom maar binnen''
Nou, meteen ook maar aan de buurman voorgesteld die ineens een met verf besmeurde kleding, bezweet vrouwtje in z'n keuken zag staan, door naar slaapkamer, over het balkon heen
En toen was ik weer binnen. Gelukkig waren het relaxte mensen, maar wat een manier om je voor te stellen....![]()
Dat was mijn verhaaltje voor het slapen gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
Dank je!quote:
Ja, ik ben ook helemaal verliefd op de vide. Maar mocht er ooit ruimte nodig zijn, dan gaat het toch echt gebeuren, want de komende jaren wil ik daar helemaal niet weg, zit perfect!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:09 schreef DaMook het volgende:
Mooi huisje zeg.
En wat je zegt over de vide dicht maken voor een extra kamer zou ik niet doen, maarja ik vind een vide dan ook echt supertof
.
En die kennismaking met de buren is alleen maar leuk.Nu vriendlief nog maar een paar keer op vissen sturen met de mannen en het zit helemaal goed daar met de buren
![]()
.
Ja, de keuken is boven bij de vide. Op de vide komt de eethoek te staan, dus dan is wel makkelijk. Maar idd, als we visite in de woonkamer hebben oid, dan is het wel trap op en af ja. Maar nou had vriendje weer een idee om iets te bouwen vanaf boven om dat dan zo naar beneden te laten gaan, soort van trolley ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef vosss het volgende:
Heb ik dat nou goed en is de keuken boven bij de vide of hoe moet ik dat zien!?
Zoja, is dat dan niet lastig met eten ieders keer een trap af en op enzo?![]()
Mjah als het ooit echt nodig is dan natuurlijk wel, maar een vide is toch het beste wat je kunt hebben in een huisquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal verliefd op de vide. Maar mocht er ooit ruimte nodig zijn, dan gaat het toch echt gebeuren, want de komende jaren wil ik daar helemaal niet weg, zit perfect!
En idd, dat met de buren gaat wel goedkomen, over een tijdje met de housewarming mogen ze allemaal komen
Jaaa mooi hé? Appelgroen van Jan des Bouvriequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef paddy het volgende:
Die groene kleur is echt mooi! En vooral die groene lamp! Leen bank? Ik kon zo niet terugvinden wat voor bank jullie hebben besteld. Heb je daar een foto van? Ziet er mooi uit. En toen ik die foto zag van buiten zag ik een geheel . En wat die tafel betreft? Ach heb je straks weer iets nieuwsSuperveel geluk samen in jullie nieuwe huisje meid
Skillsquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
En kijk, zo ongeveer gaat de vide eruitzien als het af is. De lamp erboven heb ik al...
[afbeelding]
Moet die eethoek wel opschieten!
Dank je wel lieverd!
Prinsenland.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef ozzyat105 het volgende:
welke wijk is dit?
Ik wou er nog bij zetten ''Let niet op m'n Paint skills..'' En ja hoor! Ik kon erop wachtenquote:
Oké, dank jequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
TT even aangepast wegens vindbaarheid en duidelijkheid in de index.
Praxisquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef Marloes het volgende:
Mooi laminaat! Waar heb je dat vandaan?
Ikeaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef enter het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op je huisjes, netjes hoor.
Zelf ga ik ook een muursticker nemen, waar heb jij deze gekocht?
Ik ben al een beetje aan het napluizen geslagen, en heb op de site van IKEA al wat gevonden. Dus morgen met moeders naar IKEA en eens van dichtbij bekijken en hopelijk meenemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:18 schreef Marloes het volgende:
Bij de Hema hebben ze ook rolgordijenen, misschien dat het daar niet zo duur is?
Ik hoop het wel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:51 schreef Marloes het volgende:
Trouwens, zijn die muurstickers van Ikea wel geschikt voor vochtige ruimtes? Zoals de badkamer dus :p
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:48 schreef Shirley het volgende:
Jeetje...bijna 2 weken niks van me laten horen.
Nou, ik woon er ondertussen ook al zolang, en heb het reuze naar m'n zinWordt al een echt huisvrouwtje die wast, kookt en verzorgt.
![]()
Ja, ik sta soms ook van mezelf te kijken hoorquote:
Van de keukenkastjes alleen de voorkant beplakt, de rest is gewoon wit gebleven, steekt leuk af.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:56 schreef milagro het volgende:
Heel mooi, Shirley![]()
Envy envy envy
Ik vind vooral je wc echt prachtig![]()
Creatief, hoor
Heb je die keukenkastjes helemaal beplakt, of alleen de voorkant?
en nog 1 nieuwsgierigheidsvraagje : slaapt en eet je kat waar die ook poept? lekker makkelijkde mijne wilde dat absoluut gescheiden hebben allemaal
Op de Era's? Wat is dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Chav het volgende:
Ik weet waar jij woont (ok, niet welk nummer, dat dan weer net niet). Is wel anders dan Croos he!
Je kijkt wel op de Era`s he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef stinkie het volgende:
Zelfs de toiletverfrisser is op de kleur uitgezocht
Die 2 flats, die tegenover de manege staan. Er ligt ook een pleintje voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op de Era's? Wat is dat?
Maar anders zeker!
[..]
Ah, heten die zo? Ja dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef Chav het volgende:
[..]
Die 2 flats, die tegenover de manege staan. Er ligt ook een pleintje voor.
Dank je welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:43 schreef paddy het volgende:
Ik ben helemaal weg van je hal....Vooral wat je met de muur hebt gedaan
En wat heb je dat plakplastic er strak op geplakt! Tenminste lijkt wel zo. Mooi hoor
WC is ook heel lief ingericht
Ben benieuwd naar de volgende foto's!
OMG! JK! Hoe is het kerel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toemaar, vlakbij de Kralingse Plas ook nog.
Gefeliciteerd!
Jep, Oude Westen representin'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:43 schreef Shirley het volgende:
OMG! JK! Hoe is het kerel!
Jaja, ik woon gewoon op stand nuEn jij, ook nog steeds in the city?
Mijn geboortegrondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jep, Oude Westen representin'.
*W van vingers maakt*
Ah thanks! Heb even een vrijblijvende offerte aangevraagd. Kijken wat ze ervoor vragen qua prijs.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:08 schreef milagro het volgende:
check grindwacht.nl eens, Shirley.
zij repareren en reinigen dit soort vloeren ook, dus wellicht kunnen ze iets voor je betekenen
(of je hebt dat al gedaan, en ze betekenden niets)
Metallic muurverf van Jan des Bouvrie. Weet alleen de kleurnaam niet meer. Ik dacht roest, maar kan het ook fout hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:50 schreef hummus het volgende:
Wat een mooie kleur op de muur in je badkamer! Wat is dat voor verf?
Ja gaaf he? Het wordt precies zoals ik in gedachten hadquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Nouk het volgende:
Wow shir. Wat een mooi huisje zeg. Ik vind je hal echt zo mooi, en dat groen en oranje ook zeg! Wow. Die grote ramen zijn ook echt fantastisch. Ik kan me voorstellen dat je hier echt heel gelukkig bent.
.
.
Ik zei vanaf het begin af aan dat ik ergens wat roze wilde hebben. Op zich was de hele wc geeneens de bedoeling, maar in combinatie met de vloer en toen ik die verfkleur zag was ik verkocht, en zo kwam het hele idee tot stand. En hij vond de verf ook erg gaaf, dus had toestemming voor de wc, maar zegt bij iedere rondleiding daar ''en dit is Shirley's project.''quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef Nouk het volgende:
Ja bij mij ook al wel, maar nog niet helemaal. Maar bij jou is het zoo groot zeg. Hier wel wat minder groot maar in zo'n mooie buurt in A'dam mag je ook niet klagen.
Maar die muursticker vind ik toch wel erg leuk hoor. Misschien ga ik dat ook nog ergens gebruiken.
Is je man ook blij met z'n roze wc?
Hehehe ja hij moet wel stoer blijven natuurlijk. Ik vind die verf ook wel erg mooi hoor, ik doe hier weer erg goeie ideeen opquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zei vanaf het begin af aan dat ik ergens wat roze wilde hebben. Op zich was de hele wc geeneens de bedoeling, maar in combinatie met de vloer en toen ik die verfkleur zag was ik verkocht, en zo kwam het hele idee tot stand. En hij vond de verf ook erg gaaf, dus had toestemming voor de wc, maar zegt bij iedere rondleiding daar ''en dit is Shirley's project.''
Nou ben ik ook benieuwd naar jouw cribquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehehe ja hij moet wel stoer blijven natuurlijk. Ik vind die verf ook wel erg mooi hoor, ik doe hier weer erg goeie ideeen op.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:16 schreef Biogarde het volgende:
Je keukenset onder je keukenkastjes
Heb ik ook!![]()
Heb dat spul nu 2 jaar en is niet kapot te krijgen![]()
Veel plezier in je nieuwe huis. Ziet er top uit![]()
hehe, ik ook, Blokker toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:16 schreef Biogarde het volgende:
Je keukenset onder je keukenkastjes
Heb ik ook!![]()
Heb dat spul nu 2 jaar en is niet kapot te krijgen![]()
Veel plezier in je nieuwe huis. Ziet er top uit![]()
Shirley tochquote:Dat was zo leuk dat er meteen al politie aan de deur stond
Blokker rules!quote:
Fijn voor je.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Ik heb precies dezelfde lamp in mijn nieuwe huis staan, voor 5 hele euro's!
In de badkamer inmiddels niet echt. Sommige stukjes laten los van de muur en is er dan wel even tegenaan te plakken, maar binnenkort ga ik het even overtrekken en dan in dezelfde kleur als het bad oververven. Same effectquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:12 schreef enter het volgende:
Nieuwe foto's![]()
![]()
Blijven jullie deco stickers goed zitten? Ik wil ook zoiets namelijk![]()
Kom op! Beetje dezelfde kleur als je konijn! En echt, het went, ook voor een vent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Shirley, tof huis, maar die WC is echt too much.
Ieder z''n mening PPquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een vent die op zich op z'n gemak voelt op een roze plee is geen echte vent (meer).
Die plakdingen zijn wel okay trouwens, zou zoiets ook op een muur kunnen met wat structuur erop?
(soort van fijne spachtelputz is het volgens mij, nog een erfenis van de vorige bewoners.)
Ja, erg hé? Het ging allemaal wel door m'n hoofd heen, maar ik heb niet meer de behoefte om het te typen. Tijden veranderen PP..ik word volwassen ofzo...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ieuw Shirley, wat een vreselijk tam antwoord, had ik niet verwacht.
Tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb trouwens wel je plak-ding-in-de-gang-idee gejat. Heb alleen geen idee of dat fatsoenlijk gaat hechten op dat stuk vlies-behang.
Dank je. Ik ben er ook helemaal weg van. Al wil ik nog steeds een muur vol hebben met allerlei pagina's van 3 jaargangen BNN scheurkalenders. Hilarische weetjes, onzindingen en verhaaltjes. Vermaeck op den toilet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef Nouk het volgende:
Ik vind die wc wel echt heel erg tof.
Nog een beter ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
D'r moet eerst nog een stuk muur daar gesaust worden, en dat staat pas voor over een paar dagen op de planning. Maar als alles klaar is zullen de foto's zowieso wel ff in 't GPD verschijnen en zal ik je hier wel een linkje dumpen.
Ik ook wel, eig!quote:
Och, praat me er niet van, vertragingenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ook wel, eig!
Op de bovenverdieping is alles grotendeels klaar, en volgende week dinsdag komen ze een (groot) deel van de huiskamer meubels brengen.
Alleen 2 fauteuils zijn bijna 6 weken vertraagd en één kast hebben we pas gister besteld dus dat gaat ook nog wel ff duren. En we moeten nog steeds gordijnen uitzoeken voor de huiskamer.
Dat ken ik ja, ik ben het ook altijd overal mee eens. De prijs voor het oneens zijn is het me niet waardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef Shirley het volgende:
Whaha..kom ik dit ineens tegen in m'n AT!
NS!Hij is nog niet klaar hoor haha! Binnenkort aan beginnen.
En ik woon toch echt samen The6thgate, inmiddels is er alweer flink wat veranderd, maar vriendlief en ik waren het toch echt overal samen over eens.
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, ik ben het ook altijd overal mee eens. De prijs voor het oneens zijn is het me niet waard
Losser? Losser? Ik heb de hele week slavenarbeid vericht in de tuinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser?
Schiet eens op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zodra ik het mijne gevonden heb kan ik de resultaten laten zien[/sub]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |