abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53681093
En na lange tijd weer een zooi foto's. Alleen is het nog steeds geen echt eindresultaat.. Maar zeker een goede impressie!

Woonkamer vanuit alle hoeken:

Draden moeten nog mooi weggewerkt worden...

M'n halfgare keuken

Eethoek (don't mind the mess)

Vanaf de vide gezien

En onze nieuwste huisdieren! De babybaardagamen naamloos en naamloos

Wie weet volgende keer foto's bij daglicht
Back in business.
pi_53685818
Die vide is echt 14.gif.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_53687357
Baardagaampjes .
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:40:20 #154
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53687515
Ik heb mijn trap net zo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_53710056
JK, ik ben er ook zeker trots op. Als het helemaal af is, is het echt een pronkstukje. Daarom staat m'n pc er ook

En Elegy, heb je er ook spijt van dat je het zo hebt gedaan? Het vangt teringveel stof en dat is heel snel te zien Ooit laat ik het helemaal bekleden
Back in business.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 00:47:19 #156
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53710500
Nou, eigenlijk niet Er zat eerst vloerbedekking op van de vorige bewoner en verder was de trap zwart geschilderd, dat maakte dat het een donker en muf hol werd. Nu liggen die tredes er bij mij nog maar net op dus dat scheelt misschien wel.

En ik woon alleen en heb verder geen huisdieren, dat scheelt al behoorlijk. Daarbij móet ik wel regelmatig stofzuigen (ongeveer 2x per week flink) omdat ik allergisch ben voor huismijt.

Helemaal laten bekleden is trouwens best duur.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:01:01 #157
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_53729963
zo!

over sfeer maken gesproken!
wat een paleis!
pi_53730144
geweldig

hoop dat ons eerste huisje ook zo mooi wordt, al wordt de wc onder geen beding roze
Ja doei.
pi_53766963
Nieuwe foto's

Blijven jullie deco stickers goed zitten? Ik wil ook zoiets namelijk
pi_53801971
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:12 schreef enter het volgende:
Nieuwe foto's

Blijven jullie deco stickers goed zitten? Ik wil ook zoiets namelijk
In de badkamer inmiddels niet echt. Sommige stukjes laten los van de muur en is er dan wel even tegenaan te plakken, maar binnenkort ga ik het even overtrekken en dan in dezelfde kleur als het bad oververven. Same effect ZIjn dus niet geschikt voor vochtige ruimtes. Voor de rest gewoon zorgen dat je een gladde ondergrond hebt, dan zit je goed.

En de rest bedankt voor de complimentjes
Back in business.
pi_53803373
Shirley, tof huis, maar die WC is echt too much.
Scheren is voor schapen!
pi_53803465
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Shirley, tof huis, maar die WC is echt too much.
Kom op! Beetje dezelfde kleur als je konijn! En echt, het went, ook voor een vent.
Back in business.
pi_53803571
Een vent die op zich op z'n gemak voelt op een roze plee is geen echte vent (meer).

Die plakdingen zijn wel okay trouwens, zou zoiets ook op een muur kunnen met wat structuur erop?
(soort van fijne spachtelputz is het volgens mij, nog een erfenis van de vorige bewoners.)
Scheren is voor schapen!
pi_53803806
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een vent die op zich op z'n gemak voelt op een roze plee is geen echte vent (meer).

Die plakdingen zijn wel okay trouwens, zou zoiets ook op een muur kunnen met wat structuur erop?
(soort van fijne spachtelputz is het volgens mij, nog een erfenis van de vorige bewoners.)
Ieder z''n mening PP

Enne...ik heb ook dat hele fijne in de hal. Op zich kan het wel, je ziet wel wat puntjes erdoorheen steken, als je er op let, maar het laat (vooralsnog) niet los.
Het beste blijft gewoon een gladde ondergrond. Staat ook op de verpakking.
Back in business.
pi_53805218
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ieder z''n mening PP
Ieuw Shirley, wat een vreselijk tam antwoord, had ik niet verwacht.
Scheren is voor schapen!
pi_53805548
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ieuw Shirley, wat een vreselijk tam antwoord, had ik niet verwacht.
Ja, erg hé? Het ging allemaal wel door m'n hoofd heen, maar ik heb niet meer de behoefte om het te typen. Tijden veranderen PP..ik word volwassen ofzo...
Back in business.
pi_53817336
Ik vind die wc wel echt heel erg tof.
pi_53826654
Ik heb trouwens wel je plak-ding-in-de-gang-idee gejat. Heb alleen geen idee of dat fatsoenlijk gaat hechten op dat stuk vlies-behang.
Scheren is voor schapen!
pi_53853870
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb trouwens wel je plak-ding-in-de-gang-idee gejat. Heb alleen geen idee of dat fatsoenlijk gaat hechten op dat stuk vlies-behang.
Tof!

Maak als het zit even een fotootje en post em hier dan?
Back in business.
pi_53853894
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef Nouk het volgende:
Ik vind die wc wel echt heel erg tof.
Dank je. Ik ben er ook helemaal weg van. Al wil ik nog steeds een muur vol hebben met allerlei pagina's van 3 jaargangen BNN scheurkalenders. Hilarische weetjes, onzindingen en verhaaltjes. Vermaeck op den toilet.
Back in business.
pi_53853907
D'r moet eerst nog een stuk muur daar gesaust worden, en dat staat pas voor over een paar dagen op de planning. Maar als alles klaar is zullen de foto's zowieso wel ff in 't GPD verschijnen en zal ik je hier wel een linkje dumpen.
Scheren is voor schapen!
pi_53853915
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
D'r moet eerst nog een stuk muur daar gesaust worden, en dat staat pas voor over een paar dagen op de planning. Maar als alles klaar is zullen de foto's zowieso wel ff in 't GPD verschijnen en zal ik je hier wel een linkje dumpen.
Nog een beter idee Ben benieuwd
Back in business.
pi_53853957
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:32 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nog een beter idee Ben benieuwd
Ik ook wel, eig!

Op de bovenverdieping is alles grotendeels klaar, en volgende week dinsdag komen ze een (groot) deel van de huiskamer meubels brengen.
Alleen 2 fauteuils zijn bijna 6 weken vertraagd en één kast hebben we pas gister besteld dus dat gaat ook nog wel ff duren. En we moeten nog steeds gordijnen uitzoeken voor de huiskamer.
Scheren is voor schapen!
pi_53854061
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ik ook wel, eig!

Op de bovenverdieping is alles grotendeels klaar, en volgende week dinsdag komen ze een (groot) deel van de huiskamer meubels brengen.
Alleen 2 fauteuils zijn bijna 6 weken vertraagd en één kast hebben we pas gister besteld dus dat gaat ook nog wel ff duren. En we moeten nog steeds gordijnen uitzoeken voor de huiskamer.
Och, praat me er niet van, vertragingen ...ben nog steeds bezig met van alles elke keer kopen, alleen nu is het spaargeld op, dus nu elke maand een paar dingen nog. Een huis is nooit af wordt me nu ook steeds vaker gezegd..
Back in business.
pi_85217139
Is de kinderkamer al klaar, S?
pi_85247100
Leuke topickick :D
pi_85247612
Jezus wat een oud topic, dacht dat ie recent was.

Overigens vermoed ik dat TS toch alleen ging wonen....jeetje no way dat ik m'n vriendin er zo'n vrouwenhuis van laat maken :')
Too much is never enough!
pi_85250793
Whaha..kom ik dit ineens tegen in m'n AT :D!
NS! :W Hij is nog niet klaar hoor haha! Binnenkort aan beginnen.
En ik woon toch echt samen The6thgate, inmiddels is er alweer flink wat veranderd, maar vriendlief en ik waren het toch echt overal samen over eens.
Back in business.
pi_85252810
S! O+

Ik verwacht wel wat foto's als de kamer klaar is.

:P
pi_85252938
Haha...voorlopig moeten we onze slaapkamer even opdelen en verbouwen tot babykamer.
Volgende maand horen we of we het huis kunnen kopen, dan kunnen er ingrijpendere verbouwingen plaats gaan vinden.
Back in business.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:53:08 #181
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_85254675
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef Shirley het volgende:
Whaha..kom ik dit ineens tegen in m'n AT :D!
NS! :W Hij is nog niet klaar hoor haha! Binnenkort aan beginnen.
En ik woon toch echt samen The6thgate, inmiddels is er alweer flink wat veranderd, maar vriendlief en ik waren het toch echt overal samen over eens.
Dat ken ik ja, ik ben het ook altijd overal mee eens. De prijs voor het oneens zijn is het me niet waard :{w
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_85255714
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat ken ik ja, ik ben het ook altijd overal mee eens. De prijs voor het oneens zijn is het me niet waard :{w
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser? :P
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:01:10 #183
19297 stinkie
pi_85258054
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Reese het volgende:

[..]

Losser? Losser? Ik heb de hele week slavenarbeid vericht in de tuin :{w maar dit is Shirley's topic. Zodra ik het mijne gevonden heb kan ik de resultaten laten zien
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_85258215
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Reese het volgende:

[..]

:D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:09:45 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_85258569
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef stinkie het volgende:

[..]

Zodra ik het mijne gevonden heb kan ik de resultaten laten zien[/sub]
Schiet eens op.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:37:16 #186
19297 stinkie