In de badkamer inmiddels niet echt. Sommige stukjes laten los van de muur en is er dan wel even tegenaan te plakken, maar binnenkort ga ik het even overtrekken en dan in dezelfde kleur als het bad oververven. Same effectquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:12 schreef enter het volgende:
Nieuwe foto's![]()
![]()
Blijven jullie deco stickers goed zitten? Ik wil ook zoiets namelijk![]()
Kom op! Beetje dezelfde kleur als je konijn! En echt, het went, ook voor een vent.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Shirley, tof huis, maar die WC is echt too much.
Ieder z''n mening PPquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een vent die op zich op z'n gemak voelt op een roze plee is geen echte vent (meer).
Die plakdingen zijn wel okay trouwens, zou zoiets ook op een muur kunnen met wat structuur erop?
(soort van fijne spachtelputz is het volgens mij, nog een erfenis van de vorige bewoners.)
Ja, erg hé? Het ging allemaal wel door m'n hoofd heen, maar ik heb niet meer de behoefte om het te typen. Tijden veranderen PP..ik word volwassen ofzo...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ieuw Shirley, wat een vreselijk tam antwoord, had ik niet verwacht.
Tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb trouwens wel je plak-ding-in-de-gang-idee gejat. Heb alleen geen idee of dat fatsoenlijk gaat hechten op dat stuk vlies-behang.
Dank je. Ik ben er ook helemaal weg van. Al wil ik nog steeds een muur vol hebben met allerlei pagina's van 3 jaargangen BNN scheurkalenders. Hilarische weetjes, onzindingen en verhaaltjes. Vermaeck op den toilet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef Nouk het volgende:
Ik vind die wc wel echt heel erg tof.
Nog een beter ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
D'r moet eerst nog een stuk muur daar gesaust worden, en dat staat pas voor over een paar dagen op de planning. Maar als alles klaar is zullen de foto's zowieso wel ff in 't GPD verschijnen en zal ik je hier wel een linkje dumpen.
Ik ook wel, eig!quote:
Och, praat me er niet van, vertragingenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ook wel, eig!
Op de bovenverdieping is alles grotendeels klaar, en volgende week dinsdag komen ze een (groot) deel van de huiskamer meubels brengen.
Alleen 2 fauteuils zijn bijna 6 weken vertraagd en één kast hebben we pas gister besteld dus dat gaat ook nog wel ff duren. En we moeten nog steeds gordijnen uitzoeken voor de huiskamer.
Dat ken ik ja, ik ben het ook altijd overal mee eens. De prijs voor het oneens zijn is het me niet waardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef Shirley het volgende:
Whaha..kom ik dit ineens tegen in m'n AT!
NS!Hij is nog niet klaar hoor haha! Binnenkort aan beginnen.
En ik woon toch echt samen The6thgate, inmiddels is er alweer flink wat veranderd, maar vriendlief en ik waren het toch echt overal samen over eens.
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, ik ben het ook altijd overal mee eens. De prijs voor het oneens zijn is het me niet waard
Losser? Losser? Ik heb de hele week slavenarbeid vericht in de tuinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Bevalt het, stinkie, de ketting een weekje wat losser?
Schiet eens op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zodra ik het mijne gevonden heb kan ik de resultaten laten zien[/sub]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |