Uhm, ik heb nog geen kennis gemaakt met ze. Niet zo buurvriendelijk van me hé?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:53 schreef Skic. het volgende:
Tof. Hoe zijn je buren?
Jaaaa..nou ineens zijn we familie? Haha, no way!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Vissen? Ik kom vaak op bezoek, nichtje!
Ik zie helaas geen foto`s.Maar de rest ziet er top uit.Veel plezier met klussen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef Shirley het volgende:
Foto update!
[afbeelding]
Witte trapleuningen geschuurd en donkerbruin geverfd.
[afbeelding]
De wc fuchsia metallic geverd! M'n allereerste klus
[afbeelding]
Plafond moest en zou meegeverfd worden
[afbeelding]
In combi met de toffe vloer!
[afbeelding]
Woonkamer
[afbeelding]
Prachtig laminaat voor de woon én slaapkamer!
[afbeelding]
Alles afgeplakt voor het verfwerk wat komen gaat.
[afbeelding]
Kleine impressie van een deel van het kleurgebruik.
Van het weekend dus lekker bezig geweest en nog wat kleine inkopen gedaan zoals verf voor de trappen en bruine traptegels, en accessoires zijn belangrijk!.Vandaag verf aangeschaft voor de slaap en badkamer. Het wordt mooi donkeroranje in de slaapkamer, en een soort goudbeige metallic verf in de badkamer. Woensdag en vrijdag ben ik vrij, dus kan er ook weer veel gebeuren. Kan ik meteen weer inkopen gaan doen ook.![]()
Het komt niet echt lekker over op de foto's nee. Sowieso is foto 2 van de slaapkamer met mobiel genomen, dus kutkwaliteit. Maar het is heel mooi oranje, staat erg warm.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef Skic. het volgende:Wat is dat voor diarreekleur in je slaapkamer?
Okee, gelukkig. Pfieww.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het komt niet echt lekker over op de foto's nee. Sowieso is foto 2 van de slaapkamer met mobiel genomen, dus kutkwaliteit. Maar het is heel mooi oranje, staat erg warm.
Dat wordt de badkamer ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Oranje slaapkamer. Herkenbaar. Erg zonnig. Ik vind het wel een beetje zonde van je bad, dat je die hebt geverfd, maar goed. Ieder zijn meug
. Misschien is het "straks" écht keitof met alle accesoires en dergelijke
.
Huurwoning. Maar we hopen dat het ooit koop wordt, dan kunnen we het altijd nog naar onze smaak indelen, of vloertje in bouwen waar nu de vide is, maar dat zou ook gewoon nu kunnen als huurhuis. Dat hebben veel buren namelijk ook, en dan heb je er een extra kamer bij. Voor als er bv. gezinsuitbreiding komt.. Maar nu hebben we voorlopig de extra ruimte niet nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:16 schreef Omkron het volgende:
huur of koop?
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Shirley het volgende:
Oh, nog een leuk verhaaltje! Ik heb gister op de meest aparte wijze kennis gemaakt met de buren aan de rechterkant
Ik was in m;n eentje in het huis aan het afplakken (kan geen tape meer zien) en wilde even 2 vuilniszakken voor de deur in de kliko gooien. Dus ik naar buiten, zakken erin, vliegt de deur dicht doordat er boven raam en deur openstonden! Sta ik daar zonder sleutels of telefoon voor een dichte deur.Ik had eerder gezien dat de buren thuis waren, en ik bel aan, buuf doet open:
''Hallo, ik ben Shirley, de nieuwe buurvrouw, aangenaam''
''Hallo'' *handjeschudt*
''Uhm...ik heb misschien een gekke vraag, maar zou ik even via jullie balkon naar de mijne kunnen klimmen, ik heb mezelf namelijk buitengesloten''
''Ja hoor, kom maar binnen''
Nou, meteen ook maar aan de buurman voorgesteld die ineens een met verf besmeurde kleding, bezweet vrouwtje in z'n keuken zag staan, door naar slaapkamer, over het balkon heen
En toen was ik weer binnen. Gelukkig waren het relaxte mensen, maar wat een manier om je voor te stellen....![]()
Dat was mijn verhaaltje voor het slapen gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
Dank je!quote:
Ja, ik ben ook helemaal verliefd op de vide. Maar mocht er ooit ruimte nodig zijn, dan gaat het toch echt gebeuren, want de komende jaren wil ik daar helemaal niet weg, zit perfect!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:09 schreef DaMook het volgende:
Mooi huisje zeg.
En wat je zegt over de vide dicht maken voor een extra kamer zou ik niet doen, maarja ik vind een vide dan ook echt supertof
.
En die kennismaking met de buren is alleen maar leuk.Nu vriendlief nog maar een paar keer op vissen sturen met de mannen en het zit helemaal goed daar met de buren
![]()
.
Ja, de keuken is boven bij de vide. Op de vide komt de eethoek te staan, dus dan is wel makkelijk. Maar idd, als we visite in de woonkamer hebben oid, dan is het wel trap op en af ja. Maar nou had vriendje weer een idee om iets te bouwen vanaf boven om dat dan zo naar beneden te laten gaan, soort van trolley ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef vosss het volgende:
Heb ik dat nou goed en is de keuken boven bij de vide of hoe moet ik dat zien!?
Zoja, is dat dan niet lastig met eten ieders keer een trap af en op enzo?![]()
Mjah als het ooit echt nodig is dan natuurlijk wel, maar een vide is toch het beste wat je kunt hebben in een huisquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal verliefd op de vide. Maar mocht er ooit ruimte nodig zijn, dan gaat het toch echt gebeuren, want de komende jaren wil ik daar helemaal niet weg, zit perfect!
En idd, dat met de buren gaat wel goedkomen, over een tijdje met de housewarming mogen ze allemaal komen
Jaaa mooi hé? Appelgroen van Jan des Bouvriequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef paddy het volgende:
Die groene kleur is echt mooi! En vooral die groene lamp! Leen bank? Ik kon zo niet terugvinden wat voor bank jullie hebben besteld. Heb je daar een foto van? Ziet er mooi uit. En toen ik die foto zag van buiten zag ik een geheel . En wat die tafel betreft? Ach heb je straks weer iets nieuwsSuperveel geluk samen in jullie nieuwe huisje meid
Skillsquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
En kijk, zo ongeveer gaat de vide eruitzien als het af is. De lamp erboven heb ik al...
[afbeelding]
Moet die eethoek wel opschieten!
Dank je wel lieverd!
Prinsenland.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:20 schreef ozzyat105 het volgende:
welke wijk is dit?
Ik wou er nog bij zetten ''Let niet op m'n Paint skills..'' En ja hoor! Ik kon erop wachtenquote:
Oké, dank jequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
TT even aangepast wegens vindbaarheid en duidelijkheid in de index.
Praxisquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef Marloes het volgende:
Mooi laminaat! Waar heb je dat vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |