quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Door het dolle heen? Op plaatje 3 zie ik je vriendje anders heel ongeïnteresseerd zitten..
Gefeliciteerd met je huisje meid, ik kom binnenkort wel lekker badderen!
In Rotterdam. Eén van de betere wijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:13 schreef Wupppie het volgende:
en waar staat dit paleis?
gefeliciteerd joh!
echt een mooi plekkie!
Oh, de buitenkant? Daar heb ik nog maar 1 foto van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:22 schreef popolon het volgende:
Waar is het omhulsel zeg maar?
Bassiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, er stond iemand voor die niet persé op FOK! hoeft. Vandaar.
Goed idee!quote:
Nee, er ligt al een vloer in. Het lijkt een beetje op zeil ofzo, weet niet echt wat het voor spul is. Maar het is dus een soort marmer effect, dat zijn de gele strepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef truttebosje het volgende:
ooooooooh ik dacht dat ik hier al gepost had.
nou ja in ieder geval gefeliciteerd met dat leuke huisje.
die vide is geweldig en het uitzicht ook.
verder ziet het er ook netjes uit allemaal.
ik vroeg me alleen af waat er in de badkamer op de vloer ligt.
is dat viezigheid, of of....wat is het?(die gele strepen)
Nee, er ligt al een vloer in. Het lijkt een beetje op zeil ofzo, weet niet echt wat het voor spul is. Maar het is dus een soort marmer effect, dat zijn de gele strepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef truttebosje het volgende:
ooooooooh ik dacht dat ik hier al gepost had.
nou ja in ieder geval gefeliciteerd met dat leuke huisje.
die vide is geweldig en het uitzicht ook.
verder ziet het er ook netjes uit allemaal.
ik vroeg me alleen af waat er in de badkamer op de vloer ligt.
is dat viezigheid, of of....wat is het?(die gele strepen)
Ja, hoofdkleur wordt wit. Want met zoveel lichtinval lijkt ons dat het mooiste. Verder zal de woonkamer met donkerbruine en limegroene tinten worden. In ieder geval één muur limegroen, en dan donkerbruine meubels waarschijnlijk. Het halletje gaat heel kitscherig barok zwart wit worden, met kroonluchter en al. De vide en keuken willen we doortrekken met de woonkamer, en de slaap en badkamer gaan waarschijnlijk beetje mediteraans worden, dus met oranje enzo. Nu nog lekker vaag uitgelegd, maar als het zover is, is het duidelijk te zien op de foto's.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef sanger het volgende:
Ziet er leuk uit allemaal!
Weten jullie al welke kleuren jullie willen enzo?
De hal en keuken/vide vloer zoals je zietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Leuk huisje, maaruh, is er iets van/aan/in/op het huis wat niet wit is??!
nee, ik benijd welquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef truttebosje het volgende:
oooh shirley....ik keek per ongeluk naar je onderschrift.
![]()
wat issie vreselijk onsmakelijk...en ik ben nu ookreuze benieuwd waar het over ging haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |