abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50567779
Meer foto's van de verbouwing van onze badkamer:

Klik op de afbeelding om een normaal formaat te zien

[ Bericht 28% gewijzigd door Deepad op 18-06-2007 10:02:24 ]
pi_50568582
Update: Ik heb de trap in het weekend geschuurd en wit geverfd.

Ik heb ook de hoeklatjes geschilderd en deze gaat ik vanavond vastzetten. Aan de zijkant zie je namelijk nog de naad van de vloerbedekking:

[ Bericht 3% gewijzigd door Deepad op 18-06-2007 10:02:58 ]
pi_50568666
In het weekend ook even nieuwe foto's van onze achtertuin gemaakt:

Foto's oud:

Foto's nieuw:

pi_50568903
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Die vloerbedekking
Toen ze die vloerbedekking in de kamer kwamen leggen, schrok ik me rot Je zag toen alleen witte muren en een hele rode vloer....Ik dacht toen nog, wat hebben we nu weer uitgezocht!
pi_50569387
Hehe, wij hebben ongeveer een zelfde soort badkamer als jullie. De tegels zijn allen wat groter en die twee zwarte lijntjes zitten ook iets hoger. En natuurlijk die mooie spotjes in 't plafond.

Badkamers met witte tegels, twee zwarte lijntjes en spotjes in 't plafond.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_50569753
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, wij hebben ongeveer een zelfde soort badkamer als jullie. De tegels zijn allen wat groter en die twee zwarte lijntjes zitten ook iets hoger. En natuurlijk die mooie spotjes in 't plafond.

Badkamers met witte tegels, twee zwarte lijntjes en spotjes in 't plafond.
Het was alleen een ellende om dat plafond te maken We hebben een zadeldak en daardoor zit er een knik in het plafond. Maarja, na veel gemeet en gedenk is het gelukkig toch nog wat geworden

Maar inderdaad, witte tegels, twee zwarte lijntjes en spotjes in 't plafond.
pi_50583743
strakke tuin , alleen er bloeit niets ? zonder eigenlijk , mooi gras ook
pi_50586108
Wat mooi!

Die zwarte tegels!
pi_50606134
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Charisma het volgende:
strakke tuin , alleen er bloeit niets ? zonder eigenlijk , mooi gras ook
Er bloeien wel degelijk plantjes die bloeien, alleen zie je die niet goed op de foto's We hebben hortensia's, druiven en chrysanten. In de voortuin hebben we een rozentuintje en die bloeien nu ook goed.

Maar als we binnen klaar zijn, dan gaan we pas echt aan de de tuin beginnen. We willen hem helemaal anders gaan inrichten
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:37:58 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50606265
Ben weg van je tegels!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_50609341
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef Sanne het volgende:
Ben weg van je tegels!
Ik heb er nog 6 over?
pi_50718279
Ik heb de hoeklatjes ook op de trap gezet:

Oud (zonder hoeklatjes)

Nieuw (met hoeklatjes):

Totaalbeeld trap:

oud:

nieuw:

Ik moet nu alleen nog een mal maken voor een granieten blad op het muurtje naast de trap.....
pi_50961323
Update 29 juni 2007:

Het behang van de laatste 2 slaapkamers is verwijderd. In het weekend ga ik het witsel van het plafond afwassen en alle gaten dichten

Met behang:

Zonder behang:

Iemand nog een tip voor het dicht maken van die scheuren in de muur? Moet ik er een gaasband tussen zetten of kan ik het gewoon met Knauf dichtmaken?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 13:11:52 #64
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_50967855
Damn wat gaaf! IK had het in je fotboek ook al gezegt... maar t word echt onwijs mooi... wil je ruilen als t klaar is, mag jij in mijn flatje wonen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_51086847
Update 3 juli 2007

In het weekend het witsel van het plafond afgewassen

De barsten in de muur gedicht (dit was de grootste barst):

En de vloerbedekking en ondertapijt verwijderd:

Volgende weekend ga hetzelfde doen met de andere slaapkamer en gaat in nieuwe stopcontacten/lichtschakelaars plaatsen
pi_51087285
toevallig zelf ook al een jaar bezig met een huisje van 1957, gelukkig wel met een aannemer erbij. Hebben bijvoorbeeld ook de houten vloeren eruit gehaald. Buiten heb je ook nog een redelijke klus om de boel te moderniseren, niet dat dit niet kan zo maar om het echt af te maken zullen er nog wel wat euro'tjes tegenaan gegooid moeten wroden.
it's better to burn out than to fade away...
pi_51088092
ik moet me schamen......had ik hier ook nog niet gepost zeg.
mooi huis de badkamer en de tegels in de gang vind ik prachtig.
verder is het goed opgeknapt (ook al is het niet mijn smaak, maar ziet er goed en mooi afgewerkt uit)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:29:01 #68
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51093654
Leuk, die gedetailleerde voor- en na foto's.
Het is niet geheel mijn smaak maar ik vind het wel megamooi gedaan.

Veel woonplezier gewenst!!
... ♥ ik mis je ♥
pi_51152858
2 opmerkingen

1, wat een poepmooi huis hebben jullie er van gemaakt!

2, wat ga jij doen met die lichtschakelaar in de die slaapkamer ???? Die is dus EXACT wat ik nodig heb ......
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_51159834
Wowww helemaal geweldig zeg met al die voor en na foto's!
Dat zal ook wel motiverend werken
pi_51160108
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef truttebosje het volgende:
ik moet me schamen......had ik hier ook nog niet gepost zeg.
mooi huis de badkamer en de tegels in de gang vind ik prachtig.
verder is het goed opgeknapt (ook al is het niet mijn smaak, maar ziet er goed en mooi afgewerkt uit)
Je vind de badkamer en tegel mooi, maar het is niet jouw smaak. Dus dat betekent dat je die rode vloerbedekking niet mooi vind? Ik moest er in het begin ook aan wennen

Maar bedankt voor het compliment!
pi_51160196
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef Gompy58 het volgende:
2 opmerkingen

1, wat een poepmooi huis hebben jullie er van gemaakt!

2, wat ga jij doen met die lichtschakelaar in de die slaapkamer ???? Die is dus EXACT wat ik nodig heb ......
1) Dankjewel! Maar we zijn nog niet klaar

2) Ik weet nog niet wat ik met die lichtschakelaar ga doen. Ik de woonkamer hebben we die schakelaars laten zitten omdat ik het wel wat vond hebben. Op de eerste 2 slaapkamers heb ik ze moeten vervangen, omdat ze echt versleten waren...Ik denk dat we deze ook gaan vervangen, omdat het mooier lijkt als ik op de slaapkamers overal dezelfde schakelaars heb zitten. Maar dat weet ik nog niet zeker
pi_51160230
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Wowww helemaal geweldig zeg met al die voor en na foto's!
Dat zal ook wel motiverend werken
Nouja, ik krijg langzaam genoeg van al de geklus! Maar nog maar 2 slaapkamers en dan hebben we het ergste voor binnen achter de rug
pi_51160249
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef phluphy het volgende:
Leuk, die gedetailleerde voor- en na foto's.
Het is niet geheel mijn smaak maar ik vind het wel megamooi gedaan.

Veel woonplezier gewenst!!
Dankjewel!

Van welke stijl hou jij dan?
pi_51160327
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef lammegiraf het volgende:
toevallig zelf ook al een jaar bezig met een huisje van 1957, gelukkig wel met een aannemer erbij. Hebben bijvoorbeeld ook de houten vloeren eruit gehaald. Buiten heb je ook nog een redelijke klus om de boel te moderniseren, niet dat dit niet kan zo maar om het echt af te maken zullen er nog wel wat euro'tjes tegenaan gegooid moeten wroden.
Qua geld valt het wel mee hoor. Dat zal waarschijnlijk ook wel komen omdat we bijna alles zelf doen.

We willen buiten de oprit naar de garage breder maken en een nieuwe garagepoort. Verder willen we de tuin opnieuw gaan indelen/beplanten. Maar dat moeten we nog allemaal gaan uitwerken
pi_51188180
Zo mooi
Precies mijn droomhuis
pi_51188623
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef Deepad het volgende:

[..]

Je vind de badkamer en tegel mooi, maar het is niet jouw smaak. Dus dat betekent dat je die rode vloerbedekking niet mooi vind? Ik moest er in het begin ook aan wennen

Maar bedankt voor het compliment!
ik vind de vloerbedekking niks nee(de zwarte ook niet trouwens, de enige plek waar bij mij evt. nog vloerbedekking zou kunnen komen is in de slaapkamer en op de trap), en ik vind alles te strak.
en op de een of andere manier begint het bij me te kriebelen als ik het geheel zie.
ik kan niet precies zeggen wat er in mijn ogen aan scheelt.
het is meer een gevoel.
en ik vind een heel huis hetzelfde maken stiekem ook wel wat saai.
neemt niet weg dat het allemaal supernetjes gedaan is en echt opgeknapt is in vergelijking met eerst.
en er zijn heel veel mensen die het wel perfect vinden.
mijn smaak slaat vaak ook nergens op....ik doe vaak maar wat en maak het liefste elke ruimte heel anders.....soms wel dezelfde stijl maar dan toch heel anders vertaald, dus trek je van mij niks aan hoor.
als je jezelf er maar prettig voelt daar draait het om.
pi_51202482
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef truttebosje het volgende:

[..]

ik vind de vloerbedekking niks nee(de zwarte ook niet trouwens, de enige plek waar bij mij evt. nog vloerbedekking zou kunnen komen is in de slaapkamer en op de trap), en ik vind alles te strak.
en op de een of andere manier begint het bij me te kriebelen als ik het geheel zie.
ik kan niet precies zeggen wat er in mijn ogen aan scheelt.
het is meer een gevoel.
en ik vind een heel huis hetzelfde maken stiekem ook wel wat saai.
neemt niet weg dat het allemaal supernetjes gedaan is en echt opgeknapt is in vergelijking met eerst.
en er zijn heel veel mensen die het wel perfect vinden.
mijn smaak slaat vaak ook nergens op....ik doe vaak maar wat en maak het liefste elke ruimte heel anders.....soms wel dezelfde stijl maar dan toch heel anders vertaald, dus trek je van mij niks aan hoor.
als je jezelf er maar prettig voelt daar draait het om.
Wij hebben bewust voor die vloerbedekking gekozen omdat bijna elk huis tegenwoordig laminaat of tegels heeft. Dat vonden wij dan weer saai Dit ziet er tenminste een beetje anders uit dan normaal

We hebben het huis overigens niet overal hetzelfde gemaakt, want de hal is totaal anders dan de woonkamer en zelfs de slaapkamers lijken straks helemaal niet opelkaar De slaapkamers moeten eigenljk nog ingericht worden en er komt nog wat meer kleur bij (nu zijn zijn de muren gewoon wit geverfd en er ligt vloerbedekking, dus daardoor lijkt het nu nog behoorlijk saai). Het enige wat straks hetzelfde is dat er rode vloerbedekking in de slaapkamers en in de woonkamer ligt Maar het zal inderdaad wel strak ingericht worden

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak Ik was gewoon benieuwd waar jij dan van houdt, heb je misschien ook foto's van jouw inrichting?
pi_51206218
ik ben meer van het zeil/vinyl haha alhoewel ik nu toch mooie tegels voor mn keuken heb gekocht.
en ik heb op zich niks tegenvloerbedekking, maar als ik zie hoe er in mijn huis geleefd wordt met drie kids en 2 lompe volwassenen.....dan moet ik er niet aan denken.
als je hier kijkt zie je mijn huisje en mijn smaak

truttebosjes paleisje...nog lang niet klaar!!!

.....nog lang niet alles is trouwens aangepakt of naar mn zin. zal ook wel een 10-jarenplan worden hoor.
ik hou vooral van houtsnijwerk, en een beetje muffe oude meubels haha.
en ik hou van anders als anders....
mn aanstaande slaapkamer ga ik trouwens wel superstrak maken...is de bedoeling.
ik zou zeggen...kijkt en huivert en geef commentaar hihihi.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:46:17 #80
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_51428660
je hebt echt een schitterend huis!

ik droom ervan ook ooit ook voor mezelf (samen met vriendin) zo'n soortgelijk huis te kopen, en dit soort projecten uit te voeren

hulde !

Veel complimenten, en tevens een enorme TVP.!
Ex nihilo nihil fit
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:38:05 #81
161756 hierissiedan
second first impression
pi_51453969
nice!!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 08:01:51 #82
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_51454603
Mooi geklust Deepad!!
Alleen voor mij is het veeeeeeeeel te veeeeeel wit, maargoed, dat is niet jouw probleem

Maar de complimenten voor het kluswerk
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:31:00 #83
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51457796
Waw, dat ziet er allemaal heel goed uit. I love de voor en na foto's.
Tis niet mijn smaak (zoals dinges hierboven zegt, iets te wit, en ik heb ook de idee dat de huidige inrichting er snel gedateerd gaat uitzien), maar wat doet dat ertoe, ik kan me voorstellen dat jullie er erg blij mee zijn, en terecht.
pi_52724079
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 08:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mooi geklust Deepad!!
Alleen voor mij is het veeeeeeeeel te veeeeeel wit, maargoed, dat is niet jouw probleem

Maar de complimenten voor het kluswerk
Hoezo veel te wit?

Zoals ik al eerder schreef. De muren in de slaapkamers moeten nog worden afgewerkt door muurschilderingen/schilderijen en andere dingen. Dus dan valt het witte wel mee
pi_52724131
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:31 schreef MMach het volgende:
Waw, dat ziet er allemaal heel goed uit. I love de voor en na foto's.
Tis niet mijn smaak (zoals dinges hierboven zegt, iets te wit, en ik heb ook de idee dat de huidige inrichting er snel gedateerd gaat uitzien), maar wat doet dat ertoe, ik kan me voorstellen dat jullie er erg blij mee zijn, en terecht.
Hoezo gaat de huidige inrichting er snel gedateerd uitzien? Granieten tegels bestaan volgens mij al heel lang, en zwarte leren bankstellen en eetstoelen ook? Een zwart witte badkamer is volgens mij ook redelijk neutraal

Het is ook niet de bedoeling dat ik mijn heel leven met die inrichting moet doen
pi_52724152
Dit topic mogen jullie trouwens verwijderen.

Ik heb de foto's op een andere plek gezet en foto's kunnen in mijn Fobo bekeken worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')