quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, wij hebben ongeveer een zelfde soort badkamer als jullie. De tegels zijn allen wat groter en die twee zwarte lijntjes zitten ook iets hoger. En natuurlijk die mooie spotjes in 't plafond.![]()
Badkamers met witte tegels, twee zwarte lijntjes en spotjes in 't plafond.![]()
Er bloeien wel degelijk plantjes die bloeien, alleen zie je die niet goed op de foto'squote:Op maandag 18 juni 2007 17:25 schreef Charisma het volgende:
strakke tuin , alleen er bloeit niets ? zonder eigenlijk , mooi gras ook![]()
Je vind de badkamer en tegel mooi, maar het is niet jouw smaak. Dus dat betekent dat je die rode vloerbedekking niet mooi vind?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef truttebosje het volgende:
ik moet me schamen......had ik hier ook nog niet gepost zeg.
mooi huis de badkamer en de tegels in de gang vind ik prachtig.
verder is het goed opgeknapt (ook al is het niet mijn smaak, maar ziet er goed en mooi afgewerkt uit)
1) Dankjewel! Maar we zijn nog niet klaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef Gompy58 het volgende:
2 opmerkingen
1, wat een poepmooi huis hebben jullie er van gemaakt!
2, wat ga jij doen met die lichtschakelaar in de die slaapkamer ???? Die is dus EXACT wat ik nodig heb ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja, ik krijg langzaam genoeg van al de geklus!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Wowww helemaal geweldig zeg met al die voor en na foto's!
Dat zal ook wel motiverend werken![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef phluphy het volgende:
Leuk, die gedetailleerde voor- en na foto's.![]()
Het is niet geheel mijn smaak maar ik vind het wel megamooi gedaan.
Veel woonplezier gewenst!!
Qua geld valt het wel mee hoor. Dat zal waarschijnlijk ook wel komen omdat we bijna alles zelf doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef lammegiraf het volgende:
toevallig zelf ook al een jaar bezig met een huisje van 1957, gelukkig wel met een aannemer erbij. Hebben bijvoorbeeld ook de houten vloeren eruit gehaald. Buiten heb je ook nog een redelijke klus om de boel te moderniseren, niet dat dit niet kan zo maar om het echt af te maken zullen er nog wel wat euro'tjes tegenaan gegooid moeten wroden.
ik vind de vloerbedekking niks nee(de zwarte ook niet trouwens, de enige plek waar bij mij evt. nog vloerbedekking zou kunnen komen is in de slaapkamer en op de trap), en ik vind alles te strak.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef Deepad het volgende:
[..]
Je vind de badkamer en tegel mooi, maar het is niet jouw smaak. Dus dat betekent dat je die rode vloerbedekking niet mooi vind?![]()
Ik moest er in het begin ook aan wennen
![]()
Maar bedankt voor het compliment!
Wij hebben bewust voor die vloerbedekking gekozen omdat bijna elk huis tegenwoordig laminaat of tegels heeft. Dat vonden wij dan weer saaiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:30 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik vind de vloerbedekking niks nee(de zwarte ook niet trouwens, de enige plek waar bij mij evt. nog vloerbedekking zou kunnen komen is in de slaapkamer en op de trap), en ik vind alles te strak.
en op de een of andere manier begint het bij me te kriebelen als ik het geheel zie.
ik kan niet precies zeggen wat er in mijn ogen aan scheelt.
het is meer een gevoel.
en ik vind een heel huis hetzelfde maken stiekem ook wel wat saai.
neemt niet weg dat het allemaal supernetjes gedaan is en echt opgeknapt is in vergelijking met eerst.
en er zijn heel veel mensen die het wel perfect vinden.
mijn smaak slaat vaak ook nergens op....ik doe vaak maar wat en maak het liefste elke ruimte heel anders.....soms wel dezelfde stijl maar dan toch heel anders vertaald, dus trek je van mij niks aan hoor.
als je jezelf er maar prettig voelt daar draait het om.
Hoezo veel te wit?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mooi geklust Deepad!!
Alleen voor mij is het veeeeeeeeel te veeeeeel wit, maargoed, dat is niet jouw probleem
Maar de complimenten voor het kluswerk
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:31 schreef MMach het volgende:
Waw, dat ziet er allemaal heel goed uit. I love de voor en na foto's.
Tis niet mijn smaak (zoals dinges hierboven zegt, iets te wit, en ik heb ook de idee dat de huidige inrichting er snel gedateerd gaat uitzien), maar wat doet dat ertoe, ik kan me voorstellen dat jullie er erg blij mee zijn, en terecht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |