De vorige bewoners waren 81 en 82 jaar oudquote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef kL0j00h het volgende:
Hiervoor woonde een paar bejaarden uit de oorlog?
Ja, deze foto's stonden in mijn Fotoboek op FOK! Als ik wat meer tijd heb, dan zet ik grotere foto's neer (had ik ook in de eerste post geschreven)quote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef dahei het volgende:
Zo te zien ben je wel goed bezig al zijn de foto's wel op postzegelformaat.
Rode vloerbedekkingquote:Op maandag 11 juni 2007 12:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Wow wat een verschil zeg die woon en eetkamer![]()
Wat ligt er in de woonkamer/eetkamer op de vloer? Vind het er erg mooi uitzien, heel warm van kleur zo![]()
Vind het erg mooi. Maar nu ben ik ook dol op vloerbedekking, in mijn vorige huis had ik ook mooie vloerbedekking liggen, maar dat vonden we niet meer praktisch toen we hier gingen wonen en inmiddels een kindje hadden.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:22 schreef Deepad het volgende:
[..]
Rode vloerbedekking![]()
Toen ze die hadden gelegd zag de woonkamer en eetkamer er ontzettend rood uitJe zag alleen maar witte muren en een rode vloer....Ik dacht toen nog "wat hebben we nu weer gedaan"
![]()
Maar met de meubels enzo ziet het er gelukkig wel mooi uit. We hebben toevallig afgelopen weekend ook de eerste 2 slaapkamers afgewerkt met die rode vloerbedekking![]()
Foto's komen binnenkort.....
Mijn vriendin heeft alles uitgezocht qua kleur enzo, ik heb het alleen maar mogen maken/leggen/vervenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vind het erg mooi. Maar nu ben ik ook dol op vloerbedekking, in mijn vorige huis had ik ook mooie vloerbedekking liggen, maar dat vonden we niet meer praktisch toen we hier gingen wonen en inmiddels een kindje hadden.
Dus toen maar laminaat genomen wat ik nog steeds niet echt mooi kan vinden.
Ja, je ziet inderdaad alles op die zwarte vloerbedekking, maarja dat wisten we van te vorenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Zoooo dat ziet er erg mooi uitLeuk ook dat het verschil tussen 'voor' en 'na' zo duidelijk is
![]()
In het eerste huisje waar ik bij mijn ex introk had hij ook zwarte (hoogpolige) vloerbedekking, wat een drama was dat zeg, je ziet er echt alles op![]()
Daarbij hou ik niet van zwart, dus ik was blij toen we gingen verhuizen en ik gewoon zelf de vloerbedekking en meubels kon uitzoeken.
Sindsdien heb ik ook niets zwarts meer in huis op een paar snoeren na.
Met de badkamer zijn we 7 weken bezig geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
Toffe wasbak btw![]()
Word je af en toe niet moedeloos van dat eindeloze geklus? En doe je ook echt alles zelf?
We zijn nu ongeveer een jaar bezig.....quote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef Forno het volgende:
Die foto's van de originele woonkamer. Het eikenhouten interieur is bijna mooi van lelijkheid.![]()
Nette verbouwing hoor, mijn complimenten. Hoe lang ben je al bezig?
Wacht waar eens totdat de trap helemaal afgewerkt is, dan ziet hij er een stuk strakker en mooier uitquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef Gompy58 het volgende:
ik zeg MOZES-KRIEBEL!!
Dat rode tapijt doet het perfect in de woonkamer, die tegels in het halletje achter, poepsjiek :-)
Minder vind ik de trapstoffering. Past wel bij het geheel maar die houten trap zag er op de foto niet verkeerd uit. Het ziet er iig allemaal echt mooi afgewerkt uit. Geen halfwerk enzo..
complimenten!
Maat van de wandtegels op de badkamer is 20 bij 40 cm en de vloertegels zijn 31,6 bij 31,6 cmquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef CollinDH het volgende:
Dat knapt enorm op !
Wat voor maat (merk) vloer/wandtegels heb je gebruikt in de badkamer ? Sanitair vind ik ook fraai.
Ochja, foto's van de buitenkant! Die ben ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:45 schreef sanger het volgende:
Heb je ook foto's van de buitenkant?
Het is nogal een verschil in stijl zegZiet er wel erg mooi uit moet ik zeggen
Als ik aan de laatste dingen ga beginnen, dan zal ik wel wat foto's plaatsenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
WOW! Ik vind het echt een schitterende verbouwing, je zult er inderdaad wel aardig wat tijd aan kwijt zijn, maar dan heb je er ook wel iets schitterends voor terug (om over waardestijging nog maar niet te spreken). Succes met de laatste dingen!
Nouja, ik gok dat als je het ooit wilt verkopen je er wel veel sneller een koper voor zult vinden... Mijn schoonbroer heeft pas een huis gekocht, in 1 straat stonden twee huizen, exact hetzelfde, te koop. Het ene huis was in dezelfde staat als jullie huis zoals het was, de ander volledig gemoderniseerd. Scheelde echt belachelijk veel in de verkoopprijs, hoeveel precies weet ik helaas niet meer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Deepad het volgende:
[..]
Als ik aan de laatste dingen ga beginnen, dan zal ik wel wat foto's plaatsen![]()
Tot nu toe vallen de verbouwingskosten nog behoorlijk mee hoor. We hadden een budget van EUR 20.000 (voor badkamer, hal, slaapkamers, trappen, kunstofkozijnen, verf, vloerbedekking,etc) en we hebben nog een behoorlijk bedrag over! Dus ik weet niet of die waardestijging zoveel isMaarja, dat maakt me eigenlijk ook niets uit, als wij het maar mooi vinden
![]()
Maar ik wil ook nog rolluiken laten plaatsen, maar ik weet niet hoe duur die zijn?
Dankjewel, maar we moeten nog redelijk veelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:00 schreef Katinkat het volgende:
Zo dit is echt wel een metamorfose....ziet er nu al geslaagd uit. Mijn complimenten!!
We moeten er eerst eens voor zorgen dat het hele af isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nouja, ik gok dat als je het ooit wilt verkopen je er wel veel sneller een koper voor zult vinden... Mijn schoonbroer heeft pas een huis gekocht, in 1 straat stonden twee huizen, exact hetzelfde, te koop. Het ene huis was in dezelfde staat als jullie huis zoals het was, de ander volledig gemoderniseerd. Scheelde echt belachelijk veel in de verkoopprijs, hoeveel precies weet ik helaas niet meer!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:58 schreef Deepad het volgende:
[..]
Maat van de wandtegels op de badkamer is 20 bij 40 cm en de vloertegels zijn 31,6 bij 31,6 cm
Het merk is aparici en ik dacht dat het de serie Summer heette (maar dat weet ik niet zeker). Het zijn in ieder geval witte wandtegels en zwarte vloertegels![]()
Graag gedaan! Succes met het maken van jullie badkamer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef CollinDH het volgende:
Dank !
Voor mijn eigen badkamer/WC denk ik aan een vergelijkbare stijl.
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Je tuin is groot! Ik ben jaloersDump je vriendin en neem mij, ik zorg wel voor het tuintje
![]()
![]()
![]()
Dit waren een week of 5-6 geleden alleen maar groene sprietjes:quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:45 schreef Deepad het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe goed ben je in het verzorgen van planten?....![]()
Als jij van groene sprietjes zo'n mooie bloemen kunt maken, dan dump ik mijn vriendin meteen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit waren een week of 5-6 geleden alleen maar groene sprietjes:
[afbeelding]
Aan de keuken hebben we gelukkig niet veel hoeven te doen (alleen nieuwe greepjes, want er zaten van die mooie gouden knoppen op de kasten). Maar ik zal van het weekend wat nieuwe foto's maken en het topic bijwerken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had het al in je fotoboek gezegd maar het ziet er echt ongelofelijk strak uit!Driedubbel respect. Ook nog foto's van de keuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |