Je bent een vrouw he, eerst doen, dan pas denken!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:10 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie.. ik wou niet openen.. waarom let ik ook niet op..muts!
Ja echt..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een vrouw he, eerst doen, dan pas denken!
Ik ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
Maar ben toch blij dat ik een vrouwbeestje ben..![]()
ja bij mij niet zo hoog dit keer...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Australië...Staat ook op mn lijstje..
Verrassend.quote:
Lees: voorspelbaar!quote:
quote:
Tof!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want ik ben er al eens geweest... maar niet in dat stuk dus daarom mag ie er op
ja New York staat er ook tussen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil ook sowieso nog een keer terug naar NYC .... asap!![]()
En naar Rome.. en...en..en..en..![]()
ik ook!quote:
waarom alleen als je nooit trouwt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:53 schreef Terreros85 het volgende:
zit ook hardop te mijmeren over reisbestemmingen. Ik ben bezig met een lijst van plekken waar ik heen wil als ik nooit trouw. Dan ga ik de hele lijst af
Weet je hoeveel geld een vrouw kost?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom alleen als je nooit trouwt?
het is namelijk een hele lange lijstquote:
of een reislustige vrouw.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:06 schreef liefie_ het volgende:
rijke vrouw trouwen?
nu al beginnen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
het is namelijk een hele lange lijst![]()
als ik wel trouw, wordt het de beknopte versie![]()
1. zeelandquote:
Kleine greep: Montreal, Washington DC, Californie, Midden Amerika, Cuba, Suriname, Japan, Krugerpark, volledige stilte in de Australische woestijn, Taj Mahal, Surhuisterveen en many more.quote:
Helaas is mijn hart al bezet, vooralsnog. Maar ik zal je in mijn zwarte boekje noteren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Terreros85 het volgende:
Rijke en reislustige vrouw, nog beter![]()
woestijnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kleine greep: Montreal, Washington DC, Californie, Midden Amerika, Cuba, Suriname, Japan, Krugerpark, volledige stilte in de Australische woestijn, Taj Mahal, Surhuisterveen en many more.
Europa probeer ik nu al te doen. Dat is als arme student ook best mogelijk![]()
Rijke en reislustige vrouw, nog beter![]()
hoeveel wachtenden zijn er voor mequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas is mijn hart al bezet, vooralsnog. Maar ik zal je in mijn zwarte boekje noteren..
In het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens kan ik daar helaas geen uitspraak over doen. Maar ik zal contact met u opnemen, zodra u aan de beurt bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
hoeveel wachtenden zijn er voor me![]()
iyiyim askim, sen nasilsin?quote:
birtanem bizim aramizdaki ask hic bir zaman bitmez.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef Burdie het volgende:
[..]askim? Artik aramizda hersey bitti
.
Bende iyiyim.
die staat ook op de lijst hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:
waarom de australische woestijn dan?
de sahara is veel mooier
Görüsmeyelimquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
birtanem bizim aramizdaki ask hic bir zaman bitmez.![]()
Woestijnen zijn gaaf. Tot je er in de buitenlucht met windkracht 7 in geslapen hebt, en wakker werd met je mond vol met woestijnquote:
dat de liefde die wij voelen nooit verloren zal gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Görüsmeyelim.
Vertaling: mijn turks laat me in de steek en ik weet niet goed wat je zei, dus zeg ik dit maar.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
dat de liefde die wij voelen nooit verloren zal gaan![]()
klinkt ineens een stuk minder romantisch
quote:
ja waarom doe je dat dan ook.... daar zijn mooie hotels voor uitgevondenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Woestijnen zijn gaaf. Tot je er in de buitenlucht met windkracht 7 in geslapen hebt, en wakker werd met je mond vol met woestijn
nogmeer dan een kardinaal een koorknaapje liefheeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was maar een test om te zien of je me waarlijk liefhebt..
Getverquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
nogmeer dan een kardinaal een koorknaapje liefheeft
Als je de strekking maar snaptquote:
Ja en Nee. Ik ben moslim, niet altijd even praktiserend maar wel moslim. En of je moslim word, mag je helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die snap ik hoor.
Ben je trouwens moslim? En zou ik moslima moeten worden als ik met je huw?
Okee, allemaal even nodig voor in het zwarte boekje. Je staat erin hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja en Nee. Ik ben moslim, niet altijd even praktiserend maar wel moslim. En of je moslim word, mag je helemaal zelf weten
het zwartje boekje? vertel eens....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, allemaal even nodig voor in het zwarte boekje. Je staat erin hoor!
jij gaat niet op vakantie hoor ik...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef Djep het volgende:
waar ga jij heen op vakantie?
naar 299
oh je was vorig jaar toch ook naar 299?
nee vorig jaar was ik naar 199
moet je echt doen,hoor, 299 is echt heel mooi
ja ik wil al heel lang naar 299
![]()
ga je naar 299?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
jij gaat niet op vakantie hoor ik...
nee daar ben ik vorig jaar geweest. Ga nu naar 199quote:
Pff, malibu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Burdie het volgende:
Zou grote hoeveelheden Malibu helpen tegen hoofdpijn?
why would that be?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:
raki is dangerous
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oooooh *jaloers*. Wonen ze in de buurt?
Mijn mama is vandaag jarig trouwens.
100% controle. Je bepaald zelf hoeveel je drink en hoe snel je drinktquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
je word er te snel te dronken van
Beetje jammer van die kikkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pff, malibu.![]()
RakiZelfs spiderman drinkt het!
[afbeelding]
Haha wat goed zeg, een moeder die kan smssenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!
10 Minuten fietsen ofzo van me vandaan.. Mam smsde me vanmiddag of ik niet zou willen komen eten. Kon dat niet afstaan, omdat ze 't ook in een sms had gezet [afbeelding]
maar raki is als tequilla!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
100% controle. Je bepaald zelf hoeveel je drink en hoe snel je drinkt
Gelukkig is het feestje hier praktisch om de hoekquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar raki is als tequilla!
je denkt oooww ik kan er nog wel een hebben!
en dan stap je van je kruk en baf
dat doe je 2 keer, daarna niet meer denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar raki is als tequilla!
je denkt oooww ik kan er nog wel een hebben!
en dan stap je van je kruk en baf
kikker? welke kikkerquote:
Huh nu zie ik em welquote:
Jordanië is leuk voor een weekje, niet veel langer. Cuba is gaaf, maar niet als je van veel comfort en goed eten houdt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben zo slim geweest om te kijken of de data me wel uit komen en ik hou over:
amerika, australië, jordanië en cuba
en een dikke misschien bij madagascar en nieuw zeeland
Weten wij meteen onze positie weer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:26 schreef Burdie het volgende:Hallo
!
Mijn chaperone voor vanavond is wat verlaat, dus ik kom jullie nog even vervelen.
Kitten van M-M.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
later vandaagvrijdag zitten we (Q Ik en adere fokkers in den haag te karaoke-en
![]()
)
FTW!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dolletjes he nixxx? dat we morgen gaan karaoke-en in Den Haag
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... De kans is immers ook aanwezig dat nixxx nog aanschuift als halfbroertje...
Ik ben wel in de buurt maar ik ga niet karaoke-en.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. jammer dat iik dan niet in de buurt ben.. ga mijn ouwelui weer eens opzoeken
Suflul!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel in de buurt maar ik ga niet karaoke-en.![]()
je gaat ze bespieden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel in de buurt maar ik ga niet karaoke-en.![]()
Ook niet. Ik heb morgen vrij en ik denk niet dat ik Scheveningen verlaat.quote:
Air heeft betere dingen te doenquote:
Dat heeft hij al wel eens gedaan, ooit zou dat moeten gaan wennenquote:
Weet ik, maar als inwoner van het stadsdeel Scheveningen maak ik graag onderscheid.quote:
Ik kan er helaas/gelukkig niet over meepraten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft hij al wel eens gedaan, ooit zou dat moeten gaan wennen.
Tss. Volgens mij zouden wij het best kunnen vinden. Als dat zo uitkomt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan er helaas/gelukkig niet over meepraten.![]()
Het zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. Volgens mij zouden wij het best kunnen vinden. Als dat zo uitkomt.
Of we zijn natuurlijk tegengesteld elitair, en dan wordt het gewoon nooit watquote:
Nee, dat niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of we zijn natuurlijk tegengesteld elitair, en dan wordt het gewoon nooit wat.
zeven is wel genoeg voor op 1 avond.. vooral als je ze zo snel achter elkaar drinktquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ik nog een Hertog Jan opentrekken of niet?
Het is pas mijn zesde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeven is wel genoeg voor op 1 avond.. vooral als je ze zo snel achter elkaar drinkt
nu pas?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo, morgen maar ff kaartjes voor lowlands kopen
Omdat jullie beiden niet botsen met mijn elitair gedrag...quote:
Beetje groot voor een eerstejaars.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fatsoenlijke koelkast![]()
Ben toch niet te laat?quote:
Ben jij elitair dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jullie beiden niet botsen met mijn elitair gedrag...
Alhoewel je natuurwlijk wel mee doet aan de Haagse apartheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jullie beiden niet botsen met mijn elitair gedrag...
nee hoor, alles moet erinquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beetje groot voor een eerstejaars.![]()
goed voor mekaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor ik heb m alleen al lang liggen
Ik heb een groter exemplaar, maar dat is nooit meer dan halfvol.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, alles moet erinen er zit een vriesvakje in ijsjes
genoeg bier voor jouquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel je natuurwlijk wel mee doet aan de Haagse apartheid.
wat heb jij eigenlijk met plato. Heb net "de ideale staat" binnen gekregen. Vandaar....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een groter exemplaar, maar dat is nooit meer dan halfvol.
ik had een capingding maar daar kan geen anderhalveliterfles inquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een groter exemplaar, maar dat is nooit meer dan halfvol.
De term is wel aan erosie onderhevig zo...quote:
Toen ik dit account aanmaakte moest ik 'The Republic' lezen voor mijn studie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met plato. Heb net "de ideale staat" binnen gekregen. Vandaar....
In Den Haag hebben we een duidelijk onderscheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
De term is wel aan erosie onderhevig zo...
Tussen import en echt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Den Haag hebben we een duidelijk onderscheid.![]()
thats it? Dacht ik een leuk gesprekspartner te hebben voor als ik het boek aan het lezen wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen ik dit account aanmaakte moest ik 'The Republic' lezen voor mijn studie.![]()
Ik weet best wat van politieke filosofie af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
thats it? Dacht ik een leuk gesprekspartner te hebben voor als ik het boek aan het lezen was![]()
Vergeet de Goudenregenstraat niet. Die scheiding zegt veel meer...quote:
Daar kan je in ieder geval lastig omheen.quote:
In dat deel van de stad kom ik nooit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de Goudenregenstraat niet. Die scheiding zegt veel meer...
De Karaokemeet vindt vast aan de verkeerde kant plaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kan je in ieder geval lastig omheen.
Dat is inderdaad wel spontaan de verkeerde kant. Waar de koningin ook gebleven is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Karaokemeet vindt vast aan de verkeerde kant plaats.
Waar is die karaokemeet eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel spontaan de verkeerde kant. Waar de koningin ook gebleven is.
ik ben geïnteresseerd in het feit dat plato democratie een van de meest verschrikkelijke bestuursvormen vind. Ik kan me daar wel in vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet best wat van politieke filosofie af.![]()
Ik ben het eens met Churchill:quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik ben geïnteresseerd in het feit dat plato democratie een van de meest verschrikkelijke bestuursvormen vind. Ik kan me daar wel in vinden![]()
The Thai Princessquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar is die karaokemeet eigenlijk?![]()
"Alle andere die geprobeerd zijn", als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
"Democratie is de slechtste regeringsvorm, op alle andere na".
Ik las "En CL ligt alweer in dr mandje uit zichzelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
The Thai Princess
En CL ze ligt alweer in dr mandje uit zichzelfze begint het te snappen
Gecombineerd met karaoke. Dit roept teveel beelden op die ik niet wil hebbenquote:
Nuanceverschil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Alle andere die geprobeerd zijn", als ik me goed herinner.
Q. en MM vals zingende in een hoerenkast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gecombineerd met karaoke. Dit roept teveel beelden op die ik niet wil hebben.
Raamkaraokequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q. en MM vals zingende in een hoerenkast.![]()
Churchill was een lapzwans, maar de overwinnaar schrijft de geschiedenis, nietwaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Churchill:
"Het beste argument tegen democratie is een gesprek van vijf minuten met een doorsneeburger";
"Democratie is de slechtste regeringsvorm, op alle andere na".
ik ga niet zingen, ik kom voor het bierquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q. en MM vals zingende in een hoerenkast.![]()
zequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
The Thai Princess
En CL ze ligt alweer in dr mandje uit zichzelfze begint het te snappen
Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik las "En CL ligt alweer in dr mandje uit zichzelfze begint het te snappen
"
.
Churchill was ontzettend intelligent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Churchill was een lapzwans, maar de overwinnaar schrijft de geschiedenis, nietwaar...
En door het bier ga je zingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga niet zingen, ik kom voor het bier
Was zijn middle name Sigmund toevallig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Churchill was ontzettend intelligent.
"Mevrouw wat bent u lelijk";
"En u bent dronken"
"Maar dat is morgen weer over".
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Churchill was ontzettend intelligent.
"Mevrouw wat bent u lelijk";
"En u bent dronken"
"Maar dat is morgen weer over".
![]()
![]()
![]()
Nee Leonard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was zijn middle name Sigmund toevallig?
Nouja, je hoofd past er misschien wel in.quote:
Jaja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:20 schreef CherryLips het volgende:
ik zit ook alleen maar foto's van anderen te beoordelen hoor.
Word je nog wat waard als ik er voldoende heb?quote:
ik heb zelf tot nu toe een 7.7quote:
Nou, niet dat het daar alleen aan ligt, maar jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb zelf tot nu toe een 7.7. moeten de andere wijven daar wel heel erg lelijk zijn.
Ik doe niet mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Word je nog wat waard als ik er voldoende heb?
Jij bent dan ook bepaald niet lelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb zelf tot nu toe een 7.7. moeten de andere wijven daar wel heel erg lelijk zijn.
Ik krijg net een serie van vier vrouwen achter elkaar met bruidsjurk aan. Subtiele manier om duidelijk te maken wat je wilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:20 schreef CherryLips het volgende:
ik zit ook alleen maar foto's van anderen te beoordelen hoor.
was dat eenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bepaald niet lelijk.![]()
er zitten ook wel hele moeilijke tussen hoor, dan kan ik echt niet kiezen. op de negatieve manier.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg net een serie van vier vrouwen achter elkaar met bruidsjurk aan. Subtiele manier om duidelijk te maken wat je wil.
Een constatering.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
was dat eencomplimentje
van
plato
?
Je kan de pagina ook gewoon herladen. Soms wil je gewoon niet kiezen tenslottequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er zitten ook wel hele moeilijke tussen hoor, dan kan ik echt niet kiezen. op de negatieve manier.
Wil jij dan niet nog trouwen in 2007?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg net een serie van vier vrouwen achter elkaar met bruidsjurk aan. Subtiele manier om duidelijk te maken wat je wil.
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan de pagina ook gewoon herladen. Soms wil je gewoon niet kiezen tenslotte.
63 keerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:31 schreef Litpho het volgende:
Hoeveel keer zijn jouw foto's trouwens bekeken, CL? Ik kom aan 7,6 voor 493 keer.
Ik ben niet ontevreden.
Ik denk dat mijn moeder, die na 26 jaar dit jaar weer gaat trouwen, het niet helemaal op prijs gaat stellen als ik daar de aandacht van afleidquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dan niet nog trouwen in 2007?![]()
Doe niet zo negatief CL.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
63 keer. maar die foto staat er pas sinds maandag op geloof ik.
Ze is vast dolgelukkig als haar zoon gaat trouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder, die na 26 jaar dit jaar weer gaat trouwen, het niet helemaal op prijs gaat stellen als ik daar de aandacht van afleid.
Zet anders je chocomaskerfoto eropquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
63 keer. maar die foto staat er pas sinds maandag op geloof ik.
Vast wel. Ook in 2008quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is vast dolgelukkig als haar zoon gaat trouwen.![]()
Eerder. Zolang het maar later is. Dus.quote:
"We are staying up, we are staying up!".quote:
7.8. Wat zegt de Oost-Duitse Jury?quote:
Ik kanje antwoord niet echt volgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eerder. Zolang het maar later is. Dus.
Dat 2008 eerder waarschijnlijk is. Zolang het maar later is dan 2007. Dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kanje antwoord niet echt volgen.![]()
O, we zien de uitnodiging wel tegenmoet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat 2008 eerder waarschijnlijk is. Zolang het maar later is dan 2007. Dus.
Je bent altijd negatief over jezelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoezo negatief? het is een constatering. Hij staat er amper drie dagen op.
en ik hoor 20 credits te krijgen omdat ik jou heb opgegeven en die heb ik dus nietquote:
maar nu even nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent altijd negatief over jezelf.![]()
Daten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:40 schreef CherryLips het volgende:
ik leer het wel.
O ja, we gingen trouwen in Scheveningen.quote:
een man die overal aan denktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, we gingen trouwen in Scheveningen.![]()
Ik ga morgen het strand alvast inspecteren.![]()
...schreef ze terwijl ze mij wegstemdequote:
Tweede extra foto uit haar fotoboek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Welke foto heeft ze er staan dan?
gesoepte foto van carmen electra.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Welke foto heeft ze er staan dan?
ha tof ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, we gingen trouwen in Scheveningen.![]()
Ik ga morgen het strand alvast inspecteren.![]()
Het studentenleven is vervelend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie. Zucht.
Jij bent hier!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Er is nog niets goeds aan te ontdekken, aan deze morgen.
Dank je Air, dat doet me goed.quote:
quote:
Vanavond naar Peter Gabriel! Verder nog weinig concreets. En jij?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog toffe plannen dit weekend?
Jawohl!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:17 schreef Q. het volgende:
Morgen naar Warner Brothers Movie world. Ook tof. Even mijn duits oefenen. "Ja! Jetz! Schnell!"
Er so von mein Warners Gebrüder Movie Welt, wass machst dus?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
NEIN!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:31 schreef Q. het volgende:
Er so von mein Warners Gebrüder Movie Welt, wass machst dus?
Ich so von ich habe im toch gekauft whe he he.
Bijna weekendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef tirannetje24 het volgende:
Laatste dagje
Morgen naar de Efteling
ja gelukkig wel.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Twee daagjes werken volgende week.
Je bent jaloers hè? Geef het maar toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
Tof.
Peter Gabriel vanavondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:05 schreef tirannetje24 het volgende:
Ga je nog wat leuks doen ?
Die is vriendelijk en beleefd iets verder uitgesteld dan ik zou willenquote:Heb je nou eindelijk je vakantie geregeld (althans je dagen om lekker van wat vrijheid te kunnen genieten ?)
aha, dat klinkt spannend vanavondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Peter Gabriel vanavond.
[..]
Die is vriendelijk en beleefd iets verder uitgesteld dan ik zou willen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef tirannetje24 het volgende:
ow jee, dat is jammer
is dr geen vervanging voor jou als je dr niet bent/ziek wordt ofzo ?
Natuurlijk, en ook dat jullie samen gaan wonenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent jaloers hè? Geef het maar toe.
Tsja, dat geluk van bovenaan de wachtlijst staan moet je maar net hebben. Als JD niet dit flatje had toegevoegd aan onze wishlist hadden we nu nog naast de Paupers gezeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
Natuurlijk, en ook dat jullie samen gaan wonen.
Niet het samen wonen, maar het verkrijgen van een huisje. Ik vermoed dat ik nog wel 5 jaar moet wachten voordat ik echt wat groters krijg, als ik zo woonzicht bekijk
De wereld kan er geen twee aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Nog een Lith. Hm.
Ja, en dan ook echt vier dagen voor de aanbiedingsdatum toegevoegd hè.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, dat geluk van bovenaan de wachtlijst staan moet je maar net hebben. Als JD niet dit flatje had toegevoegd aan onze wishlist hadden we nu nog naast de Paupers gezeten.
Your lack of enthusiasm is disturbing.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Nog een Lith. Hm.
Annie betwijfelt of dat zo blijft als ik in staat ben je te omsingelenquote:
Ik zit stiekem tequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:51 schreef Litpho het volgende:
Your lack of enthusiasm is disturbing.
Ubertof.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef JDude het volgende:
Ja, en dan ook echt vier dagen voor de aanbiedingsdatum toegevoegd hè..
Wel handig. Een Litpho voor elk die daar behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie betwijfelt of dat zo blijft als ik in staat ben je te omsingelen.
Vrijdagmiddaggedachtes are taking overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Wel handig. Een Litpho voor elk die daar behoefte aan heeft.
Wat zijn vrijdagmiddaggedachtes?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdagmiddaggedachtes are taking over
Verhip.quote:
Uh-oh.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdagmiddaggedachtes are taking over
Pure lust gedachtes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zijn vrijdagmiddaggedachtes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |