In Den Haag hebben we een duidelijk onderscheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
De term is wel aan erosie onderhevig zo...
Tussen import en echt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Den Haag hebben we een duidelijk onderscheid.![]()
thats it? Dacht ik een leuk gesprekspartner te hebben voor als ik het boek aan het lezen wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen ik dit account aanmaakte moest ik 'The Republic' lezen voor mijn studie.![]()
Ik weet best wat van politieke filosofie af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
thats it? Dacht ik een leuk gesprekspartner te hebben voor als ik het boek aan het lezen was![]()
Vergeet de Goudenregenstraat niet. Die scheiding zegt veel meer...quote:
Daar kan je in ieder geval lastig omheen.quote:
In dat deel van de stad kom ik nooit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de Goudenregenstraat niet. Die scheiding zegt veel meer...
De Karaokemeet vindt vast aan de verkeerde kant plaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kan je in ieder geval lastig omheen.
Dat is inderdaad wel spontaan de verkeerde kant. Waar de koningin ook gebleven is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Karaokemeet vindt vast aan de verkeerde kant plaats.
Waar is die karaokemeet eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel spontaan de verkeerde kant. Waar de koningin ook gebleven is.
ik ben geïnteresseerd in het feit dat plato democratie een van de meest verschrikkelijke bestuursvormen vind. Ik kan me daar wel in vindenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet best wat van politieke filosofie af.![]()
Ik ben het eens met Churchill:quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik ben geïnteresseerd in het feit dat plato democratie een van de meest verschrikkelijke bestuursvormen vind. Ik kan me daar wel in vinden![]()
The Thai Princessquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar is die karaokemeet eigenlijk?![]()
"Alle andere die geprobeerd zijn", als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
"Democratie is de slechtste regeringsvorm, op alle andere na".
Ik las "En CL ligt alweer in dr mandje uit zichzelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
The Thai Princess
En CL ze ligt alweer in dr mandje uit zichzelfze begint het te snappen
Gecombineerd met karaoke. Dit roept teveel beelden op die ik niet wil hebbenquote:
Nuanceverschil.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Alle andere die geprobeerd zijn", als ik me goed herinner.
Q. en MM vals zingende in een hoerenkast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gecombineerd met karaoke. Dit roept teveel beelden op die ik niet wil hebben.
Raamkaraokequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q. en MM vals zingende in een hoerenkast.![]()
Churchill was een lapzwans, maar de overwinnaar schrijft de geschiedenis, nietwaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Churchill:
"Het beste argument tegen democratie is een gesprek van vijf minuten met een doorsneeburger";
"Democratie is de slechtste regeringsvorm, op alle andere na".
ik ga niet zingen, ik kom voor het bierquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q. en MM vals zingende in een hoerenkast.![]()
zequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
The Thai Princess
En CL ze ligt alweer in dr mandje uit zichzelfze begint het te snappen
Ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik las "En CL ligt alweer in dr mandje uit zichzelfze begint het te snappen
"
.
Churchill was ontzettend intelligent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Churchill was een lapzwans, maar de overwinnaar schrijft de geschiedenis, nietwaar...
En door het bier ga je zingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga niet zingen, ik kom voor het bier
Was zijn middle name Sigmund toevallig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Churchill was ontzettend intelligent.
"Mevrouw wat bent u lelijk";
"En u bent dronken"
"Maar dat is morgen weer over".
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Churchill was ontzettend intelligent.
"Mevrouw wat bent u lelijk";
"En u bent dronken"
"Maar dat is morgen weer over".
![]()
![]()
![]()
Nee Leonard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was zijn middle name Sigmund toevallig?
Nouja, je hoofd past er misschien wel in.quote:
Jaja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:20 schreef CherryLips het volgende:
ik zit ook alleen maar foto's van anderen te beoordelen hoor.
Word je nog wat waard als ik er voldoende heb?quote:
ik heb zelf tot nu toe een 7.7quote:
Nou, niet dat het daar alleen aan ligt, maar jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb zelf tot nu toe een 7.7. moeten de andere wijven daar wel heel erg lelijk zijn.
Ik doe niet mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Word je nog wat waard als ik er voldoende heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |