FTW!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Dolletjes he nixxx? dat we morgen gaan karaoke-en in Den Haag
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... De kans is immers ook aanwezig dat nixxx nog aanschuift als halfbroertje...
Ik ben wel in de buurt maar ik ga niet karaoke-en.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. jammer dat iik dan niet in de buurt ben.. ga mijn ouwelui weer eens opzoeken
Suflul!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel in de buurt maar ik ga niet karaoke-en.![]()
je gaat ze bespieden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel in de buurt maar ik ga niet karaoke-en.![]()
Ook niet. Ik heb morgen vrij en ik denk niet dat ik Scheveningen verlaat.quote:
Air heeft betere dingen te doenquote:
Dat heeft hij al wel eens gedaan, ooit zou dat moeten gaan wennenquote:
Weet ik, maar als inwoner van het stadsdeel Scheveningen maak ik graag onderscheid.quote:
Ik kan er helaas/gelukkig niet over meepraten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft hij al wel eens gedaan, ooit zou dat moeten gaan wennen.
Tss. Volgens mij zouden wij het best kunnen vinden. Als dat zo uitkomt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan er helaas/gelukkig niet over meepraten.![]()
Het zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. Volgens mij zouden wij het best kunnen vinden. Als dat zo uitkomt.
Of we zijn natuurlijk tegengesteld elitair, en dan wordt het gewoon nooit watquote:
Nee, dat niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of we zijn natuurlijk tegengesteld elitair, en dan wordt het gewoon nooit wat.
zeven is wel genoeg voor op 1 avond.. vooral als je ze zo snel achter elkaar drinktquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ik nog een Hertog Jan opentrekken of niet?
Het is pas mijn zesde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeven is wel genoeg voor op 1 avond.. vooral als je ze zo snel achter elkaar drinkt
nu pas?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo, morgen maar ff kaartjes voor lowlands kopen
Omdat jullie beiden niet botsen met mijn elitair gedrag...quote:
Beetje groot voor een eerstejaars.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fatsoenlijke koelkast![]()
Ben toch niet te laat?quote:
Ben jij elitair dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jullie beiden niet botsen met mijn elitair gedrag...
Alhoewel je natuurwlijk wel mee doet aan de Haagse apartheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jullie beiden niet botsen met mijn elitair gedrag...
nee hoor, alles moet erinquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beetje groot voor een eerstejaars.![]()
goed voor mekaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor ik heb m alleen al lang liggen
Ik heb een groter exemplaar, maar dat is nooit meer dan halfvol.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, alles moet erinen er zit een vriesvakje in ijsjes
genoeg bier voor jouquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel je natuurwlijk wel mee doet aan de Haagse apartheid.
wat heb jij eigenlijk met plato. Heb net "de ideale staat" binnen gekregen. Vandaar....quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een groter exemplaar, maar dat is nooit meer dan halfvol.
ik had een capingding maar daar kan geen anderhalveliterfles inquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een groter exemplaar, maar dat is nooit meer dan halfvol.
De term is wel aan erosie onderhevig zo...quote:
Toen ik dit account aanmaakte moest ik 'The Republic' lezen voor mijn studie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met plato. Heb net "de ideale staat" binnen gekregen. Vandaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |