And I feel fiiiiine...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
It's the end of the world as we know it!
Wie komen er allemaal dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
het wrodt wel proppen hier vanmiddag/vanavond![]()
Half uurtje tot een uurtje. Het hangt er vanaf of je bijna flauw valt of niet bij het bloed afnemen.... Bij mij dus een uur ongeveer...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Air hoe lang duurt zo'n keuring? (moet nog douchen en boodschappen doenen voor de keurng wordt dat krap maar als het te lang duurt ook
Nee, valt reuze mee. Ik had inderdaad niks gegeten van te voren. Echt een aanrader om even te doen van te voren!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Zoveel wordt er toch niet afgenomen? en iets eten is wel slim denk ik?
Bij de eerste keuring nemen ze een paar buisjes bloed af. Bij het echte doneerwerk sta je een halve liter af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoveel nemen ze dan af bij zo'n keuring en hoeveel bij het echte doneerwerk?
die vingerprikjes zijn naaaaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de eerste keuring nemen ze een paar buisjes bloed af. Bij het echte doneerwerk sta je een halve liter af.
Als je gaat voor doneren, krijg je wel eerst een kleine keuring door middel van een vingerprik. Daarmee meten ze je Hb gehalte. Ook meten ze dan je bloeddruk.
Voor iedere bloedgroep is er een bepaalde vraag. Het maakt in principe weinig uit voor hoe vaak je wordt opgeroepen. Bepaalde bloedgroepen komen maar beperkt voor, het aanbod is echter ook beperkt. Per saldo zul je dus net zo vaak een oproep kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
paar buisjes om bloedgroep te bepalen (geen flauw benul welke ik heb, straks ben ik totaal niet bruikbaar) en om bloedoverdraagbare ziektes te constateren
Ik ben overigens A+quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
paar buisjes om bloedgroep te bepalen
Als je echt interesse hebt, kun je informeren op 0800-256 33 22 65. Je bloed is voor je vermoeidheid al een aantal maal getest en daar is in principe niks mis mee, als ik het goed heb onthouden. Het advies is sowieso om alleen te doneren als je je goed voelt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik blijf er nog altijd over twijfelen, maar ik denk nog steeds dat het voorlopig sowieso onverstandig is.
Yup, je ontvangt een pasje waar het opstaat. (dat je vervolgens nooit meer hoeft te gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
wordt het ook verteld wel;ke bloedgroep je hebt?
Ze hebben idd nooit meer wat gevonden in m'n bloed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt interesse hebt, kun je informeren op 0800-256 33 22 65. Je bloed is voor je vermoeidheid al een aantal maal getest en daar is in principe niks mis mee, als ik het goed heb onthouden. Het advies is sowieso om alleen te doneren als je je goed voelt.
Even denken, is alweer een tijdje geleden...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
wat houydt de keuring door de arts verder eigenlijk in
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even denken, is alweer een tijdje geleden...
Invullen van de standaardvragenlijst. Die wordt de eerste maal uitgebreid doorgenomen met een arts. Dan krijg je volgens mij bloeddruk meten, vingerprik en afname van aantal buisjes bloed.
That's it volgens mij...
Wat vermoed je dan wat er mis gaat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar een halve liter ga ik denk ik echt niet trekken.
Zo'n vingerprikjes is zo voorbij toch.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]oke
vingerprikjes zijn wel vervelend
maar goed overleven we ook wel
Ik vind de vingerprik inderdaad vervelender dan de prik voor de donatie zelf... Zo'n venijnig prikje... Bwech...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]oke
vingerprikjes zijn wel vervelend
maar goed overleven we ook wel
Flauwvallen, de dagen/week erna heel naar zijn omdat ik me toch al constant zo ongeveer als een vaatdoek voel mèt al m'n bloed.quote:
Dat lijkt mij inderdaad een prima vraag om eerst even voor te leggen aan mensen die er echt verstand van hebben, voor je gaat doneren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Flauwvallen, de dagen/week erna heel naar zijn omdat ik me toch al constant zo ongeveer als een vaatdoek voel mèt al m'n bloed.
Gelukkig staat het ook op je dogtagquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, je ontvangt een pasje waar het opstaat. (dat je vervolgens nooit meer hoeft te gebruiken) Het staat ook op je oproepkaart, en het komt op de invulformulieren te staan die je bij iedere donatie mag invullen.
Die draag ik alleen in de slaapkamer...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig staat het ook op je dogtag.
Hey.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef Aarti het volgende:
goeiemiddag!
Mijn opa heeft ook zo;n ding voor bloedsuiker, weleens mee laten prikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind de vingerprik inderdaad vervelender dan de prik voor de donatie zelf... Zo'n venijnig prikje... Bwech...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij een beetje gerenommeerd bedrijf? Nee. Creditcards zijn een van de veiligste manieren om online te betalen.
Nog een reden om geen bloed te mogen geven!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef Memento-Mori het volgende:
mn vingers doen pijnRosa lag gister bij me op bed en druk te spelen met mn hand en te draaien en toen gleed ze van bed af en ja mijn hand was het enige dat in de buurt was om zich aan vast te grijpen
maar dat gaf uiteraard geen grip dus toen hing ze in mn vingers
Heb je er wel eens over nagedacht dat we dit soort dingen niet noodzakelijkerwijs hoeven te weten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die draag ik alleen in de slaapkamer...
mag sowieso al 9maanden nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een reden om geen bloed te mogen geven!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat we dit soort dingen niet noodzakelijkerwijs hoeven te weten?![]()
Stuur Rosa erop af... Trainen dat jachtinstinct!quote:
En wat was de conclusie van die gedachten?quote:
Wat? Dat is gewoon zo. Je bent zelden beter beschermd als koper dan wanneer je met cc betaalt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef AirwiN het volgende:
Kijk je even in de postgeschiedenis van Litpho, krijg je dit te zien:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Dat is gewoon zo. Je bent zelden beter beschermd als koper dan wanneer je met cc betaalt.
Jullie kunnen m'n kont kussen. Ik post wat ik wil. En hoe meer mensen zich geprovoceerd voelen, des te meer ik ervan geniet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En wat was de conclusie van die gedachten?![]()
Uiting van ergernis over Hollandsche "creditcards zijn eng, want ik heb wel eens wat gehoord"-mentaliteit, no doubt. Creditcards behoren tot de veiligste etc. etc. yadda yadda. Zo beter?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De inhoud ben ik het helemaal mee eens. De grammaticale fout vind ik Litpho onwaardig... Wat was er met je?
Dan had je maar een certificaat moeten regelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
Stomme SSH.
Relkloon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen m'n kont kussen. Ik post wat ik wil. En hoe meer mensen zich geprovoceerd voelen, des te meer ik ervan geniet!
Verkeerd verzonden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
De huurprijs van de voor sloop bestemde woonruimte van Mitros in Ondiep en Geuzenwijk die SSH Utrecht verhuurt aan studenten, gaat m.i.v. 1 mei omlaag.
Zie, niets over Hoograven op de ssh-site. Waarom krijgen wij dan een brief?!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiting van ergernis over Hollandsche "creditcards zijn eng, want ik heb wel eens wat gehoord"-mentaliteit, no doubt. Creditcards behoren tot de veiligste etc. etc. yadda yadda. Zo beter?.
Overduidelijk. Maar misschien dat iemand anders nog op dit weinig subtiele verzoek in gaat, ik voel me niet geroepen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen m'n kont kussen. Ik post wat ik wil.
Ik strijd met open vizier, niks klonen!quote:
Ja, dat wil je ons laten geloven, maar het is al geruime tijd duidelijk dat AirwiN gewoon een extra kloon is voor MissMSX.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik strijd met open vizier, niks klonen!
Geen kloon, wel een marionette...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat wil je ons laten geloven, maar het is al geruime tijd duidelijk dat AirwiN gewoon een extra kloon is voor MissMSX.
Een kloon met touwtjes. En een sexchange, blijkbaar.quote:
Ik heb nu ik op breedbandinternet ben overgestapt een hele reeks nieuwe emailadressen gekregen, dat biedt perspectieven wat klonen betreft bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik strijd met open vizier, niks klonen!
Succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens boodschapjes doen anders hebben TD, CL en ik geen etenen iets te eten halen zodat ik niet out ga bij die paar buisjes bloed
![]()
Gewoon met je eigen nick in KPD posten, doe ik ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nu ik op breedbandinternet ben overgestapt een hele reeks nieuwe emailadressen gekregen, dat biedt perspectieven wat klonen betreft bedenk ik me nu.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon met je eigen nick in KPD posten, doe ik ook!
Als Air daar achterbaks een kloon voor gebruikte was je achting ook al niet wat hij geweest was.quote:
Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid en openheid?quote:
Velen zijn je voorgegaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid en openheid?
Iemand moet het weten, en er waren verder geen vrijwilligers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Airwin moet zelf weten wat ie in KPD doet.
En ik ben te kortzichtig om daarvan te leren!quote:
Tss, dat zijn andermans fouten. Gegeven dat ik zo speciaal ben dat ik daar niet mee te vergelijken ben, hoe kan ik dan leren van hun fouten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben te kortzichtig om daarvan te leren!
Ik had het zelf kunnen zeggen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, dat zijn andermans fouten. Gegeven dat ik zo speciaal ben dat ik daar niet mee te vergelijken ben, hoe kan ik dan leren van hun fouten?
Eikels.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef Q. het volgende:
Na de zoveelste keer collega's die hardop mn weblog gaan voorlezen op het werk ben ik het zat, weg met dat ding.
Weer een reden om daar geen tijd in te steken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef Q. het volgende:
Na de zoveelste keer collega's die hardop mn weblog gaan voorlezen op het werk ben ik het zat, weg met dat ding.
Collega's?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Weer een reden om daar geen tijd in te steken.
Idemquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Hmm. Kreeg net een brief van de ssh dat de meeste huren zijn verlaagd sinds mei en dat ze het teveel betaalde gaan terugbetalen. Maar ik weet niets van een verlaagde huur, dus nu weet ik niet of ik blij of grumpy moet zijn met die stomme ssh. Als je huur niet is verlaagd en je krijgt zo'n brief dan baal je ook wel.
Erg triest... Tijd voor een leuk stukje over je collega's!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef Q. het volgende:
Het toont maar weer eens dat je geen dingen online moet gaan zetten, waarvan je niet wilt dat iedereen ze (hardop voor)leestquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erg triest... Tijd voor een leuk stukje over je collega's!
Of überhaupt ziet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens dat je geen dingen online moet gaan zetten, waarvan je niet wilt dat iedereen ze (hardop voor)leest.
Eigenlijk wilde ik hier een plaatje zetten van die mooie, glanzende vrucht van de eikenboom. Maar bij het googlen daarnaar kwam ik onderstaand plaatje tegen, die ik jullie niet wilde onthouden.quote:
Je weet dat dat een risico is dat je loopt. Ongeacht de inhoudelijke waarde van zo'n stukje, het is altijd makkelijk om dat ten overstaan van anderen te ridiculiseren. Makkelijk en goedkoop scoren, erg triest...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens dat je geen dingen online moet gaan zetten, waarvan je niet wilt dat iedereen ze (hardop voor)leest.
Omscholing. Of pochen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Q. het volgende:
Dan moet je wel ergens verstand van hebben, Burdie. En dat heb ik uiteraard niet. Behalve van bier.
Mag ik hier even zeer hartelijk om lachen?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat dat een risico is dat je loopt. Ongeacht de inhoudelijke waarde van zo'n stukje, het is altijd makkelijk om dat ten overstaan van anderen te ridiculiseren. Makkelijk en goedkoop scoren, erg triest...
Bierotheek? Gat in de markt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Q. het volgende:
Dan moet je wel ergens verstand van hebben, Burdie. En dat heb ik uiteraard niet. Behalve van bier.
Als je daarna even uitlegt waarom...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag ik hier even zeer hartelijk om lachen?!!
Omdat je hiermee mijns inziens de essentie van de R&P SC-reeks érg passend hebt verwoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daarna even uitlegt waarom...
Het leukste is natuurlijk dat wij allebei in Ondiep hebben gewoond en dat daar de huur wel omlaag gaat.quote:
Wat moet je nu met het soort posts die eigenlijk niet eens het aantal letters waard zijn om 'Onzin' te schrijven? Dilemma's, dilemma's.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat je hiermee mijns inziens de essentie van de R&P SC-reeks érg passend hebt verwoord.
En omdat er vanuit dat oogpunt alleen een hele grote gezamelijke "Mea Culpa" op z'n plek is.
En dit filmpje vond je het posten waard, omdat..?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Burdie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_D6Vtmdwo1I
Drie keer woordwaarde, lieve Litpho. Drie keer woordwaarde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat moet je nu met het soort posts die eigenlijk niet eens het aantal letters waard zijn om 'Onzin' te schrijven? Dilemma's, dilemma's.
Omdat ik niet snap dat mensen:quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dit filmpje vond je het posten waard, omdat..?
Als ik jou toch niet had om me aan dat soort dingen te herinnerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Drie keer woordwaarde, lieve Litpho. Drie keer woordwaarde.
Het enige wat je in zo'n geval hoeft te doen is: wegklikken en het vergeten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap dat mensen:
1. zich zo gedragen
2. het filmen
3. dit op youtube zetten.
Afgezien van sararaats kan ik mij geen voorval herinneren waarbij in de SC mensen bewust belachelijk werden / worden gemaakt op basis van hun gemoedstoestand of de inhoud van hun posts. En dat is juist hetgeen wat ik zo 'makkelijk' vind aan het voorval wat Q. noemt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat je hiermee mijns inziens de essentie van de R&P SC-reeks érg passend hebt verwoord.
En omdat er vanuit dat oogpunt alleen een hele grote gezamelijke "Mea Culpa" op z'n plek is.
Dat zeg ik ook dagelijks minstens drie keer tegen mezelf. Ik overweeg het zelfs op een tegeltje te laten drukken, zodat ik 't in de gang kan hangen. Of op het toilet, daar ben ik nog over in conclaaf met mezelf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had om me aan dat soort dingen te herinneren.
Okee, dan zien wij het verschillend. En dat mag. Prima.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van sararaats kan ik mij geen voorval herinneren waarbij in de SC mensen bewust belachelijk werden / worden gemaakt op basis van hun gemoedstoestand of de inhoud van hun posts. En dat is juist hetgeen wat ik zo 'makkelijk' vind aan het voorval wat Q. noemt.
Tijdens de singlesreeks was het wel erg hoor, dat kinderachtige gepest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van sararaats kan ik mij geen voorval herinneren waarbij in de SC mensen bewust belachelijk werden / worden gemaakt op basis van hun gemoedstoestand of de inhoud van hun posts. En dat is juist hetgeen wat ik zo 'makkelijk' vind aan het voorval wat Q. noemt.
Wat? "Als ik jou (mezelf) toch niet had om me aan dat soort dingen te herinnerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook dagelijks minstens drie keer tegen mezelf.
Jawel, maar is dat nu nog de sfeer? Ik zie het nauwelijks meer in ieder geval, en waar het gebeurt is het grotendeels binnen het kliekje en zelden echt gemeen(d) (voor zover ik kan zien).quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tijdens de singlesreeks was het wel erg hoor, dat kinderachtige gepest.
Singles ken ik alleen van toen het al over het vermeende hoogtepunt heen was. Er staat mij in ieder geval niks van bij...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tijdens de singlesreeks was het wel erg hoor, dat kinderachtige gepest.
Dan ben ik wel benieuwd wat jij anders ziet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, dan zien wij het verschillend. En dat mag. Prima..
Ik overweeg het ook op mijn voorhoofd te laten tattoëeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? "Als ik jou (mezelf) toch niet had om me aan dat soort dingen te herinneren"? Goed tegeltje
.
haaiquote:
Nee, ik vind de sc heel anders dan singles toen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel, maar is dat nu nog de sfeer? Ik zie het nauwelijks meer in ieder geval, en waar het gebeurt is het grotendeels binnen het kliekje en zelden echt gemeen(d) (voor zover ik kan zien).
Valsheid en laag natrappenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jij anders ziet?
Stop. Nu. Het is voor je bestwilquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef Aarti het volgende:
Ik probeer te begrijpen waar julliehet over hebben![]()
Er waren toen nog een paar andere mensen die voor van alles als perfect voorbeeld kunnen dienenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik vind de sc heel anders dan singles toen.
En ik lees net dat Airwin daar destijds niet bij was, derhalve kan het ook niet als voorbeeld dienen.
Ik denk bijvoorbeeld aan een zeker iemand die een tijdje van fok! weg is gebleven omdat het hier te bont werd. Of aan een zeker meisje met een vriendje die werkzaam is in de bouw, die zich ook redelijk heeft laten wegpesten. Zelfs de kano roept bepaalde herinneringen op... en dat zijn dan maar de 'obvious' voorbeelden; ik laat me zelf hier soms ook heel erg over de rooie gaan, omdat er gemakkelijk gescoord werd over dingen die ik post.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jij anders ziet?
Dat gebeurt, maar is absoluut niet de rode draad...quote:
Ik had de indruk dat die gewoon betere dingen te doen had, ook gegeven de manier waarop ze af en toe nog wel eens opduikt en dan probleemloos koetjes en kalfjes meepraat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of aan een zeker meisje met een vriendje die werkzaam is in de bouw, die zich ook redelijk heeft laten wegpesten.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat die gewoon betere dingen te doen had, ook gegeven de manier waarop ze af en toe nog wel eens opduikt en dan probleemloos koetjes en kalfjes meepraat.
Bloedgeven, hoe dan ook, is zoveel beter geschikt als rode draad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt, maar is absoluut niet de rode draad...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt, maar is absoluut niet de rode draad...
Dat dus. Of bovenstaande moet natuurlijk overkomen als groepsaanval op mensen met meer sociaal leven dan Q.quote:
Die zijn er niet, toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Of bovenstaande moet natuurlijk overkomen als groepsaanval op mensen met meer sociaal leven dan Q.
Het eerste voorbeeld ken ik niet, maar de rest ben ik het allemaal mee eens. Dat ondervang je denk ik alleen maar door strenger te modereren. Daarvan is aangegeven dat dat niet gaat gebeuren hier. Overigens vind ik het wel goed dat in het geval van sararaats clumsy_clown dat in de SC aan de kaak heeft gesteld. Wel te laat m.i., maar het was wel meteen voor alle aanwezigen duidelijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan een zeker iemand die een tijdje van fok! weg is gebleven omdat het hier te bont werd. Of aan een zeker meisje met een vriendje die werkzaam is in de bouw, die zich ook redelijk heeft laten wegpesten. Zelfs de kano roept bepaalde herinneringen op... en dat zijn dan maar de 'obvious' voorbeelden; ik laat me zelf hier soms ook heel erg over de rooie gaan, omdat er gemakkelijk gescoord werd over dingen die ik post.
"De gehele wereldbevolking" dus?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Of bovenstaande moet natuurlijk overkomen als groepsaanval op mensen met meer sociaal leven dan Q.
Je kunt ook zelf een vinger aan de pols houdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld ken ik niet, maar de rest ben ik het allemaal mee eens. Dat ondervang je denk ik alleen maar door strenger te modereren. Daarvan is aangegeven dat dat niet gaat gebeuren hier. Overigens vind ik het wel goed dat in het geval van sararaats clumsy_clown dat in de SC aan de kaak heeft gesteld. Wel te laat m.i., maar het was wel meteen voor alle aanwezigen duidelijk...
Ja, dat is dus een praktijkvoorbeeld van plagen in het kliekje, niet van vals natrappen. Of denk je echt dat Q. er wakker van gaat liggen als een dergelijke opmerking van hem tot zo'n resultaat gaat leiden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die zijn er niet, toch?
[/gemakkelijk gescoord praktijkvoorbeeld]
Volgens mij ook. Neemt niet weg dat er wel veel makkelijke grappen over bouwvakkers werden gemaakt...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat die gewoon betere dingen te doen had, ook gegeven de manier waarop ze af en toe nog wel eens opduikt en dan probleemloos koetjes en kalfjes meepraat.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een praktijkvoorbeeld van plagen in het kliekje, niet van vals natrappen. Of denk je echt dat Q. er wakker van gaat liggen als een dergelijke opmerking van hem tot zo'n resultaat gaat leiden?
Tuurlijk wel. Jij kan ons gelijk geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Burdie het volgende:
Maar we vervallen in dezelfde 'discussie' die we vaker hebben en waar we niet uit komen..
Ik doe er ook aan mee hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Neemt niet weg dat er wel veel makkelijke grappen over de bouwvakker werden gemaakt...
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Burdie het volgende:
Mijn punt was vooral dat ik het een beetje kort door de bocht vond om de collega's van Q triest te noemen, terwijl we er zelf ook aan doen.
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij kan ons gelijk geven.
geintje.
Ja. Jij mag datquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikziek
ben en heel erge hoofdpijn heb. En derhalve lichtelijk chagerijnig ben, en écht niet zit te wachten op dergelijke geintjes?
.
In het geval van sararaats heb ik mij afzijdig gehouden en er wat van gezegd toen ik het over de schreef vond gaan. In essentie zijn wij het wel met elkaar eens denk ik. Vanuit FOK worden er vooralsnog geen maatregelen genomen om de essentie aan te scherpen. Ik voel mij niet geroepen om daar het voortouw in te gaan trekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf een vinger aan de pols houden.
Maar we vervallen in dezelfde 'discussie' die we vaker hebben en waar we niet uit komen..
Van mij wel. Neemt alleen niet weg dat ik van mening ben dat jij mij ook enkele keren met nogal gemakkelijk geplaatste grapjes over de rooie hebt kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?
*aansluit*quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?
Vooralsnog? Ik bewonder je optimismequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef AirwiN het volgende:
Vanuit FOK worden er vooralsnog geen maatregelen genomen om de essentie aan te scherpen.
Migraine?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikziek
ben en heel erge hoofdpijn heb. En derhalve lichtelijk chagerijnig ben, en écht niet zit te wachten op dergelijke geintjes?
.
Als je het tijdsinterval maar groot genoeg stelt, dan is uiteindelijk niks geheel onwaarschijnlijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooralsnog? Ik bewonder je optimisme.
Jij bent soms gevoeliger voor plagen dan anders en het is nooit natrappen, hooguit niet de meest handig geplaatste grap. Hoe vaak ben ik er mee doorgegaan nadat je aangaf dat je er op dat moment niet om kon lachen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van mij wel. Neemt alleen niet weg dat ik van mening ben dat jij mij ook enkele keren met nogal gemakkelijk geplaatste grapjes over de rooie hebt kunnen krijgen.
* wijsheid bewondert *quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zeg niets, ik ga wat anders doen.
Grieperig, denk ik. Al weken trouwens, alleen ik geef er steeds maar niet aan toe.quote:
Toch wel een aantal keer. Soit, done is done. Uitgepraat, prima.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent soms gevoeliger voor plagen dan anders en het is nooit natrappen, hooguit niet de meest handig geplaatste grap. Hoe vaak ben ik er mee doorgegaan nadat je aangaf dat je er op dat moment niet om kon lachen?
Hmm, maar als het ook niet doorzet, en jij je nog steeds fit voelt (m.u.v. vandaag danquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grieperig, denk ik. Al weken trouwens, alleen ik geef er steeds maar niet aan toe.
Vandaag maar een klein beetje (ik hang in mijn pyama wat rond in huis), want heb vanavond een feestje.
Laat ik het hier dan maar op houden.quote:
Nouja, het zet niet echt door (niet van dat bah-ik-wil-alleen-maar-slapen-ziek) maar ik voel me ook niet echt fit. Steeds erg misselijk, licht in m'n hoofd, het gevoel dat ik ga flauwvallen met het gevoel dat ik moet overgeven. Het "ik stel me aan en ga gewoon door"-idee is gisteren echt uit m'n hoofd gepraat toen ik bij theatersport binnen kwam en ik begroet werd met een "hee! Gaat het wel? Je ziet echt enorm pips. Ga even zitten!"quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, maar als het ook niet doorzet, en jij je nog steeds fit voelt (m.u.v. vandaag dan) zie ik ook geen reden om echt ziek in bed te blijven.
Ben jij zelf niet een lichtend voorbeeld als het gaat om de eindeloze 'ga nou eens daten' grappen? Of heb je dat allemaal niet als zodanig opgevat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb de singles vanaf het begin meegemaakt en deze SC ook, en toch heb ik echt egen flauw idee over wie jullie het allemaal hebben in de voorbeelden. Of ik ben zo naïef dat het me destijds niet eens is opgevallen.
Pheno, fembol, sabrina1980.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb de singles vanaf het begin meegemaakt en deze SC ook, en toch heb ik echt egen flauw idee over wie jullie het allemaal hebben in de voorbeelden. Of ik ben zo naïef dat het me destijds niet eens is opgevallen.
Dat was geen grap hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zelf niet een lichtend voorbeeld als het gaat om de eindeloze 'ga nou eens daten' grappen? Of heb je dat allemaal niet als zodanig opgevat?
Eensgezindheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef Burdie het volgende:
En nu wil Litpho het er niet meer over hebben..
Of natrappen?quote:
] Serieuze onderwerpen in SC's
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen.
quote:
Ik kan het je in je huidige toestand afraden, je zou je balans kunnen verliezenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen.
Nee, hier wilde ik een hele grote bubba-neger voor vragen, met schoenen met stalen neuzen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan het je in je huidige toestand afraden, je zou je balans kunnen verliezen.
Sorry, maar als je met rust gelaten wil worden mag je opmerkingen als "een schop onder je hol kan je krijgen" voor je houden. Gooi dan maar met je laptop en vergeet vooral niet de wirelessverbinding stuk te maken, dat is voor alle partijen dan het beste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef Burdie het volgende:
Zie je nu zelf wat je doet, erop door gaan.
Ze moest om 15.30 pas geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Zou M-M al zijn flauwgevallen?
Misschien is ze wel heeeeeeeeeel erg zenuwachtig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze moest om 15.30 pas geloof ik.
Wellicht is ze dan aan het overgeven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heeeeeeeeeel erg zenuwachtig!![]()
CL isquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wellicht is ze dan aan het overgeven.
Dat is geloof ik meer iets voor CL.
En M-M d'r poesje aaien. Je begrijpt, ik ben jaloers...quote:
Ik kom gewoon ook... De Uithof ben ik maandag al tegen gekomen onderweg. Nou ja, de borden die naar De Uithof leiden!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Geheel terecht.
Ok, tot straks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ook... De Uithof ben ik maandag al tegen gekomen onderweg. Nou ja, de borden die naar De Uithof leiden!
quote:
Verstandig. Ik kom wel naar Utrecht, maar niet naar de Uithof.quote:
Waar ga je wel heen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verstandig. Ik kom wel naar Utrecht, maar niet naar de Uithof.
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef Q. het volgende:
Oh ja, Utrecht, moet ik zo ook nog naar toe.. HC, kleren kopen.
.
Arme jij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zit al twee dagen met een nummer van Solo in m'n hoofd!
10 minuten winkelen in HC is 10 minuten teveel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik in tien minuten, ik ben geen vrouw.![]()
Dat is ook weer waar maar ik heb wel even nieuwe kleren nodig, ik heb een chronisch klerentekort.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
10 minuten winkelen in HC is 10 minuten teveel.
Nee, nee, nee. Niet waar. Leugens!quote:
Vrouwentrekje.quote:
Ik heb nog een zomerjas nodig, dus ik ga daar even voor rondshoppen. En Broese onveilig maken.quote:
Hallo, 't gaat over Q...quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Niet waar. Leugens!
Te laat, de winterjassen hangen alweer in de winkels.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb nog een zomerjas nodig, dus ik ga daar even voor rondshoppen. En Broese onveilig maken.
quote:
Hoi.quote:
Neen, ik moet nog steeds zuinig doen, dus ik ontken dat er waar dan ook een sale is.quote:
Is dat die toko van die pantoffels?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neen, ik moet nog steeds zuinig doen, dus ik ontken dat er waar dan ook een sale is.
Sale is een mythe.
Bekend. Alhoewel ik qua shirts nog wel even voorzien ben kan ik eigenlijk nog wel een paar nette overhemden gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
ik heb wel even nieuwe kleren nodig, ik heb een chronisch klerentekort..
Ah okequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Neen, ik moet nog steeds zuinig doen, dus ik ontken dat er waar dan ook een sale is.
Sale is een mythe.
Tssss....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Te laat, de winterjassen hangen alweer in de winkels.
Dat moet je aan Aarti vragen.quote:
Wat is je maat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat moet je aan Aarti vragen.
Gelukkig staan ze er niet meer opquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat moet je aan Aarti vragen.
Shit, net nu Airwin ze me kadoo wilde gaan doen.quote:
Niks wat je met een mailtje niet kunt oplossen!quote:
Ik heb vooral broeken nodig, geloof dat ik er 2 of 3 heb die ik nog aan durf momenteel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Alhoewel ik qua shirts nog wel even voorzien ben kan ik eigenlijk nog wel een paar nette overhemden gebruiken.
schoenmaat: 39.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een mailtje niet kunt oplossen!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Shit, net nu Airwin ze me kadoo wilde gaan doen.
Die kunnen weer uit...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh nee, pyama's
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef Litpho het volgende:
Deze dan? Ben je direct van het onbegrip over je vermoeidheid af.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef Litpho het volgende:
Deze dan? Ben je direct van het onbegrip over je vermoeidheid af.
Ik heb niets tegen zulke pyama's, ik houd van pyama's. Dat is het probleem.quote:
*noteert*quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen zulke pyama's, ik houd van pyama's. Dat is het probleem.
AirwiNs geheugen heeft dat natuurlijk niet nodig, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Neee, niet noteren.
Ik heb juist een overschot, mijn kast puilt uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar maar ik heb wel even nieuwe kleren nodig, ik heb een chronisch klerentekort..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist een overschot, mijn kast puilt uit.![]()
quote:
Maar pas als je die uitpuilende kast hebt en dan nog niets hebt om aan te trekken hoeft er na te worden gedacht over een sexchange.quote:
Op dit moment acht ik de kans niet onwaarschijnlijk dat Plato en Q. gescheiden zijn bij de geboorte. De oorzaak is anders, maar hun uiteindelijke problemen zijn van vergelijkbaar kaliber...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar pas als je die uitpuilende kast hebt en dan nog niets hebt om aan te trekken hoeft er na te worden gedacht over een sexchange.
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Maar pas als je die uitpuilende kast hebt en dan nog niets hebt om aan te trekken hoeft er na te worden gedacht over een sexchange.
Ja, uiteindelijk zitten we in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dit moment acht ik de kans niet onwaarschijnlijk dat Plato en Q. gescheiden zijn bij de geboorte. De oorzaak is anders, maar hun uiteindelijke problemen zijn van vergelijkbaar kaliber...
Nog niet.quote:
Absoluut... De kans is immers ook aanwezig dat nixxx nog aanschuift als halfbroertje...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk zitten we in hetzelfde schuitje.![]()
Je kunt te ver gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... De kans is immers ook aanwezig dat nixxx nog aanschuift als halfbroertje...
quote:And Hulk not like the real-people porn either. Hulk feel like Bad Hulk. Hulk like porno with good story and chemistry between actors! Hulk like to see women treated with respect! Hulk respect women! Hulk not like to see porno men treat porno women so bad! Hulk wonder why no one has broken pipes anymore! No one call plumber! Gardener not comer over to sexy housewife to help ‘trim her bush’ anymore! There no tease at all! It just ‘Hey, what your name?’ and then right up the butthole! Hulk like the anal as much as the next Hulk, but Hulk pretty icked out by it now. Hulk think Hulk need to read Bible or something to balance out karma.
Ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Zou een solis-ID hetzelfde zijn als een studentnummer.
Anders kan ik een aantal formulieren nog steeds niet volledig invullen.
http://www.cs.uu.nl/technical/services/uu/quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Zou een solis-ID hetzelfde zijn als een studentnummer.
Anders kan ik een aantal formulieren nog steeds niet volledig invullen.
Ohja, internet, handig.quote:
Ik kon het niet vinden op qdesk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:12 schreef Q. het volgende:
Bah, internet.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Zou M-M al zijn flauwgevallen?
Eet je wel goed?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nee hoor, het stelde niks voor
ow en ik had 5 minuten voor ik moest ff een broodje naar binnen gewerkt als alles wat ik tot nu toe op heb
![]()
en dat is je studentnummerquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.cs.uu.nl/technical/services/uu/
solis id en wachtwoord
Elke student en medewerker krijgt een extra username en password, aangeduid als solis-id en solis-wachtwoord.
Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nee hoor, het stelde niks voor
ow en ik had 5 minuten voor ik moest ff een broodje naar binnen gewerkt als alles wat ik tot nu toe op heb
![]()
Allemaal goed dus!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en mn bloeddruk was 80 om 140 ofzo en mn hb 8.3
Ik heb totaal geen honger, straks wel hoop ik.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen honger, straks wel hoop ik.
Klinkt als meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]het is wel een 1 gangendiner
![]()
nouja senseokoffie of thee na
Q.?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Is goedMoet zo nog wel ff bier kopen voor de koelkastafleveraar
Euhm... niet alles aanschaffen he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Alhoewel ik qua shirts nog wel even voorzien ben kan ik eigenlijk nog wel een paar nette overhemden gebruiken.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist een overschot, mijn kast puilt uit.![]()
Hoi Twist..quote:
Ik beloof dat ik mijn best zal doen om deze kleren te verslijten voor wij gaan shoppenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... niet alles aanschaffen he?Blijft er niets meer over om voor te shoppen..
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
Hm, volgens mij ken ik geen bierdrinkende Arnhemmers. Of het moet Litso zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde laatst ook dat No Doubt weer tezamen komt. Zou wel tof zijn, mits ze niet doorgaan met de (grotendeels) bagger die Gwen Stefani solo maaktquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:45 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Ik beloof dat ik mijn best zal doen om deze kleren te verslijten voor wij gaan shoppen.
/zucht..gaat wel..kwam vanmiddag in het ziekenhuis aan, is haar bed leeg.. ik schrok me rot...dat zag zo raar uit. Was ze voor onderzoeken naar beneden..ze had onverwachts koorts gekregen..quote:Hoe is het verder?.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef _Cara_ het volgende:
/zucht..gaat wel..kwam vanmiddag in het ziekenhuis aan, is haar bed leeg.. ik schrok me rot...dat zag zo raar uit. Was ze voor onderzoeken naar beneden..ze had onverwachts koorts gekregen..![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
je kent hem echt welIk geef het op. Al zal ik zometeen waarschijnlijk "Och ja" zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel schrikken ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan is het goed..
[..]
/zucht..gaat wel..kwam vanmiddag in het ziekenhuis aan, is haar bed leeg.. ik schrok me rot...dat zag zo raar uit. Was ze voor onderzoeken naar beneden..ze had onverwachts koorts gekregen..![]()
Er bestaan altijd nog meer truien/polo's/t-shirts/broeken etc.. Dus uitgeshopt, echt niet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... niet alles aanschaffen he?Blijft er niets meer over om voor te shoppen..
![]()
Goedemiddag trouwens..
Ja dat vond ik ook..Maar goed het is afwachten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]. Kunnen ze niet even een briefje op het hoofdkussen achterlaten voor dat soort gelegenheden?
remlof?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik geef het op. Al zal ik zometeen waarschijnlijk "Och ja" zeggen.
Vast welquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook..Maar goed het is afwachten..
Heb een kaars branden.helpt vast.
Ja echt.. was niet leuk..quote:
oh oke dat verklaart dan, want die ken je welquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een Ernemmer was.
Nee hoor je hebt niks gemist, ik heb weinig of niks gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
over wie gaat het caraheb t gemist geloof ik?
shit!quote:
Nee, daar heb je je vakantiebestemmingquote:
Hetzelfde. Zal voorlopig ook wel zo blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja echt.. was niet leuk..
Hoest met je pa?
nou zo ver wou ik er niet voor gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, daar heb je je vakantiebestemming.
Ik kom wel langs hoor, desnoods niet zo lang.quote:
Australië...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zo ver wou ik er niet voor gaan
maar ik heb nog maar 6 landen over!
rusland, cuba, madagascar, jordanië, amerika en australië
er komt al schot in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |