En wat was de conclusie van die gedachten?quote:
Wat? Dat is gewoon zo. Je bent zelden beter beschermd als koper dan wanneer je met cc betaalt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:16 schreef AirwiN het volgende:
Kijk je even in de postgeschiedenis van Litpho, krijg je dit te zien:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Dat is gewoon zo. Je bent zelden beter beschermd als koper dan wanneer je met cc betaalt.
Jullie kunnen m'n kont kussen. Ik post wat ik wil. En hoe meer mensen zich geprovoceerd voelen, des te meer ik ervan geniet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En wat was de conclusie van die gedachten?![]()
Uiting van ergernis over Hollandsche "creditcards zijn eng, want ik heb wel eens wat gehoord"-mentaliteit, no doubt. Creditcards behoren tot de veiligste etc. etc. yadda yadda. Zo beter?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De inhoud ben ik het helemaal mee eens. De grammaticale fout vind ik Litpho onwaardig... Wat was er met je?
Dan had je maar een certificaat moeten regelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
Stomme SSH.
Relkloon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen m'n kont kussen. Ik post wat ik wil. En hoe meer mensen zich geprovoceerd voelen, des te meer ik ervan geniet!
Verkeerd verzonden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef TwistedDarling het volgende:
De huurprijs van de voor sloop bestemde woonruimte van Mitros in Ondiep en Geuzenwijk die SSH Utrecht verhuurt aan studenten, gaat m.i.v. 1 mei omlaag.
Zie, niets over Hoograven op de ssh-site. Waarom krijgen wij dan een brief?!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiting van ergernis over Hollandsche "creditcards zijn eng, want ik heb wel eens wat gehoord"-mentaliteit, no doubt. Creditcards behoren tot de veiligste etc. etc. yadda yadda. Zo beter?.
Overduidelijk. Maar misschien dat iemand anders nog op dit weinig subtiele verzoek in gaat, ik voel me niet geroepen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie kunnen m'n kont kussen. Ik post wat ik wil.
Ik strijd met open vizier, niks klonen!quote:
Ja, dat wil je ons laten geloven, maar het is al geruime tijd duidelijk dat AirwiN gewoon een extra kloon is voor MissMSX.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik strijd met open vizier, niks klonen!
Geen kloon, wel een marionette...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat wil je ons laten geloven, maar het is al geruime tijd duidelijk dat AirwiN gewoon een extra kloon is voor MissMSX.
Een kloon met touwtjes. En een sexchange, blijkbaar.quote:
Ik heb nu ik op breedbandinternet ben overgestapt een hele reeks nieuwe emailadressen gekregen, dat biedt perspectieven wat klonen betreft bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik strijd met open vizier, niks klonen!
Succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga eens boodschapjes doen anders hebben TD, CL en ik geen etenen iets te eten halen zodat ik niet out ga bij die paar buisjes bloed
![]()
Gewoon met je eigen nick in KPD posten, doe ik ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nu ik op breedbandinternet ben overgestapt een hele reeks nieuwe emailadressen gekregen, dat biedt perspectieven wat klonen betreft bedenk ik me nu.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon met je eigen nick in KPD posten, doe ik ook!
Als Air daar achterbaks een kloon voor gebruikte was je achting ook al niet wat hij geweest was.quote:
Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid en openheid?quote:
Velen zijn je voorgegaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid en openheid?
Iemand moet het weten, en er waren verder geen vrijwilligers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Airwin moet zelf weten wat ie in KPD doet.
En ik ben te kortzichtig om daarvan te leren!quote:
Tss, dat zijn andermans fouten. Gegeven dat ik zo speciaal ben dat ik daar niet mee te vergelijken ben, hoe kan ik dan leren van hun fouten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben te kortzichtig om daarvan te leren!
Ik had het zelf kunnen zeggen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, dat zijn andermans fouten. Gegeven dat ik zo speciaal ben dat ik daar niet mee te vergelijken ben, hoe kan ik dan leren van hun fouten?
Eikels.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef Q. het volgende:
Na de zoveelste keer collega's die hardop mn weblog gaan voorlezen op het werk ben ik het zat, weg met dat ding.
Weer een reden om daar geen tijd in te steken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef Q. het volgende:
Na de zoveelste keer collega's die hardop mn weblog gaan voorlezen op het werk ben ik het zat, weg met dat ding.
Collega's?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Weer een reden om daar geen tijd in te steken.
Idemquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Hmm. Kreeg net een brief van de ssh dat de meeste huren zijn verlaagd sinds mei en dat ze het teveel betaalde gaan terugbetalen. Maar ik weet niets van een verlaagde huur, dus nu weet ik niet of ik blij of grumpy moet zijn met die stomme ssh. Als je huur niet is verlaagd en je krijgt zo'n brief dan baal je ook wel.
Erg triest... Tijd voor een leuk stukje over je collega's!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef Q. het volgende:
Het toont maar weer eens dat je geen dingen online moet gaan zetten, waarvan je niet wilt dat iedereen ze (hardop voor)leestquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erg triest... Tijd voor een leuk stukje over je collega's!
Of überhaupt ziet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens dat je geen dingen online moet gaan zetten, waarvan je niet wilt dat iedereen ze (hardop voor)leest.
Eigenlijk wilde ik hier een plaatje zetten van die mooie, glanzende vrucht van de eikenboom. Maar bij het googlen daarnaar kwam ik onderstaand plaatje tegen, die ik jullie niet wilde onthouden.quote:
Je weet dat dat een risico is dat je loopt. Ongeacht de inhoudelijke waarde van zo'n stukje, het is altijd makkelijk om dat ten overstaan van anderen te ridiculiseren. Makkelijk en goedkoop scoren, erg triest...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens dat je geen dingen online moet gaan zetten, waarvan je niet wilt dat iedereen ze (hardop voor)leest.
Omscholing. Of pochen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Q. het volgende:
Dan moet je wel ergens verstand van hebben, Burdie. En dat heb ik uiteraard niet. Behalve van bier.
Mag ik hier even zeer hartelijk om lachen?!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat dat een risico is dat je loopt. Ongeacht de inhoudelijke waarde van zo'n stukje, het is altijd makkelijk om dat ten overstaan van anderen te ridiculiseren. Makkelijk en goedkoop scoren, erg triest...
Bierotheek? Gat in de markt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Q. het volgende:
Dan moet je wel ergens verstand van hebben, Burdie. En dat heb ik uiteraard niet. Behalve van bier.
Als je daarna even uitlegt waarom...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag ik hier even zeer hartelijk om lachen?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |