Omdat je hiermee mijns inziens de essentie van de R&P SC-reeks érg passend hebt verwoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daarna even uitlegt waarom...
Het leukste is natuurlijk dat wij allebei in Ondiep hebben gewoond en dat daar de huur wel omlaag gaat.quote:
Wat moet je nu met het soort posts die eigenlijk niet eens het aantal letters waard zijn om 'Onzin' te schrijven? Dilemma's, dilemma's.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat je hiermee mijns inziens de essentie van de R&P SC-reeks érg passend hebt verwoord.
En omdat er vanuit dat oogpunt alleen een hele grote gezamelijke "Mea Culpa" op z'n plek is.
En dit filmpje vond je het posten waard, omdat..?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Burdie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_D6Vtmdwo1I
Drie keer woordwaarde, lieve Litpho. Drie keer woordwaarde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat moet je nu met het soort posts die eigenlijk niet eens het aantal letters waard zijn om 'Onzin' te schrijven? Dilemma's, dilemma's.
Omdat ik niet snap dat mensen:quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dit filmpje vond je het posten waard, omdat..?
Als ik jou toch niet had om me aan dat soort dingen te herinnerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Drie keer woordwaarde, lieve Litpho. Drie keer woordwaarde.
Het enige wat je in zo'n geval hoeft te doen is: wegklikken en het vergeten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat ik niet snap dat mensen:
1. zich zo gedragen
2. het filmen
3. dit op youtube zetten.
Afgezien van sararaats kan ik mij geen voorval herinneren waarbij in de SC mensen bewust belachelijk werden / worden gemaakt op basis van hun gemoedstoestand of de inhoud van hun posts. En dat is juist hetgeen wat ik zo 'makkelijk' vind aan het voorval wat Q. noemt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat je hiermee mijns inziens de essentie van de R&P SC-reeks érg passend hebt verwoord.
En omdat er vanuit dat oogpunt alleen een hele grote gezamelijke "Mea Culpa" op z'n plek is.
Dat zeg ik ook dagelijks minstens drie keer tegen mezelf. Ik overweeg het zelfs op een tegeltje te laten drukken, zodat ik 't in de gang kan hangen. Of op het toilet, daar ben ik nog over in conclaaf met mezelf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had om me aan dat soort dingen te herinneren.
Okee, dan zien wij het verschillend. En dat mag. Prima.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van sararaats kan ik mij geen voorval herinneren waarbij in de SC mensen bewust belachelijk werden / worden gemaakt op basis van hun gemoedstoestand of de inhoud van hun posts. En dat is juist hetgeen wat ik zo 'makkelijk' vind aan het voorval wat Q. noemt.
Tijdens de singlesreeks was het wel erg hoor, dat kinderachtige gepest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van sararaats kan ik mij geen voorval herinneren waarbij in de SC mensen bewust belachelijk werden / worden gemaakt op basis van hun gemoedstoestand of de inhoud van hun posts. En dat is juist hetgeen wat ik zo 'makkelijk' vind aan het voorval wat Q. noemt.
Wat? "Als ik jou (mezelf) toch niet had om me aan dat soort dingen te herinnerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook dagelijks minstens drie keer tegen mezelf.
Jawel, maar is dat nu nog de sfeer? Ik zie het nauwelijks meer in ieder geval, en waar het gebeurt is het grotendeels binnen het kliekje en zelden echt gemeen(d) (voor zover ik kan zien).quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tijdens de singlesreeks was het wel erg hoor, dat kinderachtige gepest.
Singles ken ik alleen van toen het al over het vermeende hoogtepunt heen was. Er staat mij in ieder geval niks van bij...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tijdens de singlesreeks was het wel erg hoor, dat kinderachtige gepest.
Dan ben ik wel benieuwd wat jij anders ziet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, dan zien wij het verschillend. En dat mag. Prima..
Ik overweeg het ook op mijn voorhoofd te laten tattoëeren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? "Als ik jou (mezelf) toch niet had om me aan dat soort dingen te herinneren"? Goed tegeltje
.
haaiquote:
Nee, ik vind de sc heel anders dan singles toen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel, maar is dat nu nog de sfeer? Ik zie het nauwelijks meer in ieder geval, en waar het gebeurt is het grotendeels binnen het kliekje en zelden echt gemeen(d) (voor zover ik kan zien).
Valsheid en laag natrappenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jij anders ziet?
Stop. Nu. Het is voor je bestwilquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef Aarti het volgende:
Ik probeer te begrijpen waar julliehet over hebben![]()
Er waren toen nog een paar andere mensen die voor van alles als perfect voorbeeld kunnen dienenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik vind de sc heel anders dan singles toen.
En ik lees net dat Airwin daar destijds niet bij was, derhalve kan het ook niet als voorbeeld dienen.
Ik denk bijvoorbeeld aan een zeker iemand die een tijdje van fok! weg is gebleven omdat het hier te bont werd. Of aan een zeker meisje met een vriendje die werkzaam is in de bouw, die zich ook redelijk heeft laten wegpesten. Zelfs de kano roept bepaalde herinneringen op... en dat zijn dan maar de 'obvious' voorbeelden; ik laat me zelf hier soms ook heel erg over de rooie gaan, omdat er gemakkelijk gescoord werd over dingen die ik post.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat jij anders ziet?
Dat gebeurt, maar is absoluut niet de rode draad...quote:
Ik had de indruk dat die gewoon betere dingen te doen had, ook gegeven de manier waarop ze af en toe nog wel eens opduikt en dan probleemloos koetjes en kalfjes meepraat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of aan een zeker meisje met een vriendje die werkzaam is in de bouw, die zich ook redelijk heeft laten wegpesten.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat die gewoon betere dingen te doen had, ook gegeven de manier waarop ze af en toe nog wel eens opduikt en dan probleemloos koetjes en kalfjes meepraat.
Bloedgeven, hoe dan ook, is zoveel beter geschikt als rode draad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt, maar is absoluut niet de rode draad...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt, maar is absoluut niet de rode draad...
Dat dus. Of bovenstaande moet natuurlijk overkomen als groepsaanval op mensen met meer sociaal leven dan Q.quote:
Die zijn er niet, toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Of bovenstaande moet natuurlijk overkomen als groepsaanval op mensen met meer sociaal leven dan Q.
Het eerste voorbeeld ken ik niet, maar de rest ben ik het allemaal mee eens. Dat ondervang je denk ik alleen maar door strenger te modereren. Daarvan is aangegeven dat dat niet gaat gebeuren hier. Overigens vind ik het wel goed dat in het geval van sararaats clumsy_clown dat in de SC aan de kaak heeft gesteld. Wel te laat m.i., maar het was wel meteen voor alle aanwezigen duidelijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan een zeker iemand die een tijdje van fok! weg is gebleven omdat het hier te bont werd. Of aan een zeker meisje met een vriendje die werkzaam is in de bouw, die zich ook redelijk heeft laten wegpesten. Zelfs de kano roept bepaalde herinneringen op... en dat zijn dan maar de 'obvious' voorbeelden; ik laat me zelf hier soms ook heel erg over de rooie gaan, omdat er gemakkelijk gescoord werd over dingen die ik post.
"De gehele wereldbevolking" dus?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Of bovenstaande moet natuurlijk overkomen als groepsaanval op mensen met meer sociaal leven dan Q.
Je kunt ook zelf een vinger aan de pols houdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld ken ik niet, maar de rest ben ik het allemaal mee eens. Dat ondervang je denk ik alleen maar door strenger te modereren. Daarvan is aangegeven dat dat niet gaat gebeuren hier. Overigens vind ik het wel goed dat in het geval van sararaats clumsy_clown dat in de SC aan de kaak heeft gesteld. Wel te laat m.i., maar het was wel meteen voor alle aanwezigen duidelijk...
Ja, dat is dus een praktijkvoorbeeld van plagen in het kliekje, niet van vals natrappen. Of denk je echt dat Q. er wakker van gaat liggen als een dergelijke opmerking van hem tot zo'n resultaat gaat leiden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die zijn er niet, toch?
[/gemakkelijk gescoord praktijkvoorbeeld]
Volgens mij ook. Neemt niet weg dat er wel veel makkelijke grappen over bouwvakkers werden gemaakt...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat die gewoon betere dingen te doen had, ook gegeven de manier waarop ze af en toe nog wel eens opduikt en dan probleemloos koetjes en kalfjes meepraat.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een praktijkvoorbeeld van plagen in het kliekje, niet van vals natrappen. Of denk je echt dat Q. er wakker van gaat liggen als een dergelijke opmerking van hem tot zo'n resultaat gaat leiden?
Tuurlijk wel. Jij kan ons gelijk geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Burdie het volgende:
Maar we vervallen in dezelfde 'discussie' die we vaker hebben en waar we niet uit komen..
Ik doe er ook aan mee hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Neemt niet weg dat er wel veel makkelijke grappen over de bouwvakker werden gemaakt...
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Burdie het volgende:
Mijn punt was vooral dat ik het een beetje kort door de bocht vond om de collega's van Q triest te noemen, terwijl we er zelf ook aan doen.
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij kan ons gelijk geven.
geintje.
Ja. Jij mag datquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikziek
ben en heel erge hoofdpijn heb. En derhalve lichtelijk chagerijnig ben, en écht niet zit te wachten op dergelijke geintjes?
.
In het geval van sararaats heb ik mij afzijdig gehouden en er wat van gezegd toen ik het over de schreef vond gaan. In essentie zijn wij het wel met elkaar eens denk ik. Vanuit FOK worden er vooralsnog geen maatregelen genomen om de essentie aan te scherpen. Ik voel mij niet geroepen om daar het voortouw in te gaan trekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf een vinger aan de pols houden.
Maar we vervallen in dezelfde 'discussie' die we vaker hebben en waar we niet uit komen..
Van mij wel. Neemt alleen niet weg dat ik van mening ben dat jij mij ook enkele keren met nogal gemakkelijk geplaatste grapjes over de rooie hebt kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?
*aansluit*quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?
Vooralsnog? Ik bewonder je optimismequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef AirwiN het volgende:
Vanuit FOK worden er vooralsnog geen maatregelen genomen om de essentie aan te scherpen.
Migraine?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikziek
ben en heel erge hoofdpijn heb. En derhalve lichtelijk chagerijnig ben, en écht niet zit te wachten op dergelijke geintjes?
.
Als je het tijdsinterval maar groot genoeg stelt, dan is uiteindelijk niks geheel onwaarschijnlijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooralsnog? Ik bewonder je optimisme.
Jij bent soms gevoeliger voor plagen dan anders en het is nooit natrappen, hooguit niet de meest handig geplaatste grap. Hoe vaak ben ik er mee doorgegaan nadat je aangaf dat je er op dat moment niet om kon lachen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van mij wel. Neemt alleen niet weg dat ik van mening ben dat jij mij ook enkele keren met nogal gemakkelijk geplaatste grapjes over de rooie hebt kunnen krijgen.
* wijsheid bewondert *quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zeg niets, ik ga wat anders doen.
Grieperig, denk ik. Al weken trouwens, alleen ik geef er steeds maar niet aan toe.quote:
Toch wel een aantal keer. Soit, done is done. Uitgepraat, prima.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent soms gevoeliger voor plagen dan anders en het is nooit natrappen, hooguit niet de meest handig geplaatste grap. Hoe vaak ben ik er mee doorgegaan nadat je aangaf dat je er op dat moment niet om kon lachen?
Hmm, maar als het ook niet doorzet, en jij je nog steeds fit voelt (m.u.v. vandaag danquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grieperig, denk ik. Al weken trouwens, alleen ik geef er steeds maar niet aan toe.
Vandaag maar een klein beetje (ik hang in mijn pyama wat rond in huis), want heb vanavond een feestje.
Laat ik het hier dan maar op houden.quote:
Nouja, het zet niet echt door (niet van dat bah-ik-wil-alleen-maar-slapen-ziek) maar ik voel me ook niet echt fit. Steeds erg misselijk, licht in m'n hoofd, het gevoel dat ik ga flauwvallen met het gevoel dat ik moet overgeven. Het "ik stel me aan en ga gewoon door"-idee is gisteren echt uit m'n hoofd gepraat toen ik bij theatersport binnen kwam en ik begroet werd met een "hee! Gaat het wel? Je ziet echt enorm pips. Ga even zitten!"quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, maar als het ook niet doorzet, en jij je nog steeds fit voelt (m.u.v. vandaag dan) zie ik ook geen reden om echt ziek in bed te blijven.
Ben jij zelf niet een lichtend voorbeeld als het gaat om de eindeloze 'ga nou eens daten' grappen? Of heb je dat allemaal niet als zodanig opgevat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb de singles vanaf het begin meegemaakt en deze SC ook, en toch heb ik echt egen flauw idee over wie jullie het allemaal hebben in de voorbeelden. Of ik ben zo naïef dat het me destijds niet eens is opgevallen.
Pheno, fembol, sabrina1980.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb de singles vanaf het begin meegemaakt en deze SC ook, en toch heb ik echt egen flauw idee over wie jullie het allemaal hebben in de voorbeelden. Of ik ben zo naïef dat het me destijds niet eens is opgevallen.
Dat was geen grap hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zelf niet een lichtend voorbeeld als het gaat om de eindeloze 'ga nou eens daten' grappen? Of heb je dat allemaal niet als zodanig opgevat?
Eensgezindheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef Burdie het volgende:
En nu wil Litpho het er niet meer over hebben..
Of natrappen?quote:
] Serieuze onderwerpen in SC's
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen.
quote:
Ik kan het je in je huidige toestand afraden, je zou je balans kunnen verliezenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen.
Nee, hier wilde ik een hele grote bubba-neger voor vragen, met schoenen met stalen neuzen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan het je in je huidige toestand afraden, je zou je balans kunnen verliezen.
Sorry, maar als je met rust gelaten wil worden mag je opmerkingen als "een schop onder je hol kan je krijgen" voor je houden. Gooi dan maar met je laptop en vergeet vooral niet de wirelessverbinding stuk te maken, dat is voor alle partijen dan het beste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef Burdie het volgende:
Zie je nu zelf wat je doet, erop door gaan.
Ze moest om 15.30 pas geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Zou M-M al zijn flauwgevallen?
Misschien is ze wel heeeeeeeeeel erg zenuwachtig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze moest om 15.30 pas geloof ik.
Wellicht is ze dan aan het overgeven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heeeeeeeeeel erg zenuwachtig!![]()
CL isquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wellicht is ze dan aan het overgeven.
Dat is geloof ik meer iets voor CL.
En M-M d'r poesje aaien. Je begrijpt, ik ben jaloers...quote:
Ik kom gewoon ook... De Uithof ben ik maandag al tegen gekomen onderweg. Nou ja, de borden die naar De Uithof leiden!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Geheel terecht.
Ok, tot straks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ook... De Uithof ben ik maandag al tegen gekomen onderweg. Nou ja, de borden die naar De Uithof leiden!
quote:
Verstandig. Ik kom wel naar Utrecht, maar niet naar de Uithof.quote:
Waar ga je wel heen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verstandig. Ik kom wel naar Utrecht, maar niet naar de Uithof.
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef Q. het volgende:
Oh ja, Utrecht, moet ik zo ook nog naar toe.. HC, kleren kopen.
.
Arme jij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zit al twee dagen met een nummer van Solo in m'n hoofd!
10 minuten winkelen in HC is 10 minuten teveel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik in tien minuten, ik ben geen vrouw.![]()
Dat is ook weer waar maar ik heb wel even nieuwe kleren nodig, ik heb een chronisch klerentekort.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
10 minuten winkelen in HC is 10 minuten teveel.
Nee, nee, nee. Niet waar. Leugens!quote:
Vrouwentrekje.quote:
Ik heb nog een zomerjas nodig, dus ik ga daar even voor rondshoppen. En Broese onveilig maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |