Van mij wel. Neemt alleen niet weg dat ik van mening ben dat jij mij ook enkele keren met nogal gemakkelijk geplaatste grapjes over de rooie hebt kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?
*aansluit*quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik mij vriendelijk edoch beleefd uitsluiten van deze 'we'?
Vooralsnog? Ik bewonder je optimismequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef AirwiN het volgende:
Vanuit FOK worden er vooralsnog geen maatregelen genomen om de essentie aan te scherpen.
Migraine?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, mag ik even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ikziek
ben en heel erge hoofdpijn heb. En derhalve lichtelijk chagerijnig ben, en écht niet zit te wachten op dergelijke geintjes?
.
Als je het tijdsinterval maar groot genoeg stelt, dan is uiteindelijk niks geheel onwaarschijnlijk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooralsnog? Ik bewonder je optimisme.
Jij bent soms gevoeliger voor plagen dan anders en het is nooit natrappen, hooguit niet de meest handig geplaatste grap. Hoe vaak ben ik er mee doorgegaan nadat je aangaf dat je er op dat moment niet om kon lachen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van mij wel. Neemt alleen niet weg dat ik van mening ben dat jij mij ook enkele keren met nogal gemakkelijk geplaatste grapjes over de rooie hebt kunnen krijgen.
* wijsheid bewondert *quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zeg niets, ik ga wat anders doen.
Grieperig, denk ik. Al weken trouwens, alleen ik geef er steeds maar niet aan toe.quote:
Toch wel een aantal keer. Soit, done is done. Uitgepraat, prima.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent soms gevoeliger voor plagen dan anders en het is nooit natrappen, hooguit niet de meest handig geplaatste grap. Hoe vaak ben ik er mee doorgegaan nadat je aangaf dat je er op dat moment niet om kon lachen?
Hmm, maar als het ook niet doorzet, en jij je nog steeds fit voelt (m.u.v. vandaag danquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grieperig, denk ik. Al weken trouwens, alleen ik geef er steeds maar niet aan toe.
Vandaag maar een klein beetje (ik hang in mijn pyama wat rond in huis), want heb vanavond een feestje.
Laat ik het hier dan maar op houden.quote:
Nouja, het zet niet echt door (niet van dat bah-ik-wil-alleen-maar-slapen-ziek) maar ik voel me ook niet echt fit. Steeds erg misselijk, licht in m'n hoofd, het gevoel dat ik ga flauwvallen met het gevoel dat ik moet overgeven. Het "ik stel me aan en ga gewoon door"-idee is gisteren echt uit m'n hoofd gepraat toen ik bij theatersport binnen kwam en ik begroet werd met een "hee! Gaat het wel? Je ziet echt enorm pips. Ga even zitten!"quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, maar als het ook niet doorzet, en jij je nog steeds fit voelt (m.u.v. vandaag dan) zie ik ook geen reden om echt ziek in bed te blijven.
Ben jij zelf niet een lichtend voorbeeld als het gaat om de eindeloze 'ga nou eens daten' grappen? Of heb je dat allemaal niet als zodanig opgevat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb de singles vanaf het begin meegemaakt en deze SC ook, en toch heb ik echt egen flauw idee over wie jullie het allemaal hebben in de voorbeelden. Of ik ben zo naïef dat het me destijds niet eens is opgevallen.
Pheno, fembol, sabrina1980.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef CherryLips het volgende:
ok, ik heb de singles vanaf het begin meegemaakt en deze SC ook, en toch heb ik echt egen flauw idee over wie jullie het allemaal hebben in de voorbeelden. Of ik ben zo naïef dat het me destijds niet eens is opgevallen.
Dat was geen grap hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zelf niet een lichtend voorbeeld als het gaat om de eindeloze 'ga nou eens daten' grappen? Of heb je dat allemaal niet als zodanig opgevat?
Eensgezindheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:37 schreef Burdie het volgende:
En nu wil Litpho het er niet meer over hebben..
Of natrappen?quote:
] Serieuze onderwerpen in SC's
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen.
quote:
Ik kan het je in je huidige toestand afraden, je zou je balans kunnen verliezenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kan je krijgen.
Nee, hier wilde ik een hele grote bubba-neger voor vragen, met schoenen met stalen neuzen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan het je in je huidige toestand afraden, je zou je balans kunnen verliezen.
Sorry, maar als je met rust gelaten wil worden mag je opmerkingen als "een schop onder je hol kan je krijgen" voor je houden. Gooi dan maar met je laptop en vergeet vooral niet de wirelessverbinding stuk te maken, dat is voor alle partijen dan het beste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef Burdie het volgende:
Zie je nu zelf wat je doet, erop door gaan.
Ze moest om 15.30 pas geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Zou M-M al zijn flauwgevallen?
Misschien is ze wel heeeeeeeeeel erg zenuwachtig!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ze moest om 15.30 pas geloof ik.
Wellicht is ze dan aan het overgeven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heeeeeeeeeel erg zenuwachtig!![]()
CL isquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wellicht is ze dan aan het overgeven.
Dat is geloof ik meer iets voor CL.
En M-M d'r poesje aaien. Je begrijpt, ik ben jaloers...quote:
Ik kom gewoon ook... De Uithof ben ik maandag al tegen gekomen onderweg. Nou ja, de borden die naar De Uithof leiden!quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Geheel terecht.
Ok, tot straks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ook... De Uithof ben ik maandag al tegen gekomen onderweg. Nou ja, de borden die naar De Uithof leiden!
quote:
Verstandig. Ik kom wel naar Utrecht, maar niet naar de Uithof.quote:
Waar ga je wel heen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verstandig. Ik kom wel naar Utrecht, maar niet naar de Uithof.
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:12 schreef Q. het volgende:
Oh ja, Utrecht, moet ik zo ook nog naar toe.. HC, kleren kopen.
.
Arme jij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zit al twee dagen met een nummer van Solo in m'n hoofd!
10 minuten winkelen in HC is 10 minuten teveel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik in tien minuten, ik ben geen vrouw.![]()
Dat is ook weer waar maar ik heb wel even nieuwe kleren nodig, ik heb een chronisch klerentekort.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
10 minuten winkelen in HC is 10 minuten teveel.
Nee, nee, nee. Niet waar. Leugens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |