quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Zou M-M al zijn flauwgevallen?
Eet je wel goed?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nee hoor, het stelde niks voor
ow en ik had 5 minuten voor ik moest ff een broodje naar binnen gewerkt als alles wat ik tot nu toe op heb
![]()
en dat is je studentnummerquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.cs.uu.nl/technical/services/uu/
solis id en wachtwoord
Elke student en medewerker krijgt een extra username en password, aangeduid als solis-id en solis-wachtwoord.
Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nee hoor, het stelde niks voor
ow en ik had 5 minuten voor ik moest ff een broodje naar binnen gewerkt als alles wat ik tot nu toe op heb
![]()
Allemaal goed dus!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en mn bloeddruk was 80 om 140 ofzo en mn hb 8.3
Ik heb totaal geen honger, straks wel hoop ik.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen honger, straks wel hoop ik.
Klinkt als meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]het is wel een 1 gangendiner
![]()
nouja senseokoffie of thee na
Q.?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Is goedMoet zo nog wel ff bier kopen voor de koelkastafleveraar
Euhm... niet alles aanschaffen he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend. Alhoewel ik qua shirts nog wel even voorzien ben kan ik eigenlijk nog wel een paar nette overhemden gebruiken.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb juist een overschot, mijn kast puilt uit.![]()
Hoi Twist..quote:
Ik beloof dat ik mijn best zal doen om deze kleren te verslijten voor wij gaan shoppenquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... niet alles aanschaffen he?Blijft er niets meer over om voor te shoppen..
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
Hm, volgens mij ken ik geen bierdrinkende Arnhemmers. Of het moet Litso zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde laatst ook dat No Doubt weer tezamen komt. Zou wel tof zijn, mits ze niet doorgaan met de (grotendeels) bagger die Gwen Stefani solo maaktquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:45 schreef Litpho het volgende:
[quote]
Ik beloof dat ik mijn best zal doen om deze kleren te verslijten voor wij gaan shoppen.
/zucht..gaat wel..kwam vanmiddag in het ziekenhuis aan, is haar bed leeg.. ik schrok me rot...dat zag zo raar uit. Was ze voor onderzoeken naar beneden..ze had onverwachts koorts gekregen..quote:Hoe is het verder?.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef _Cara_ het volgende:
/zucht..gaat wel..kwam vanmiddag in het ziekenhuis aan, is haar bed leeg.. ik schrok me rot...dat zag zo raar uit. Was ze voor onderzoeken naar beneden..ze had onverwachts koorts gekregen..![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
je kent hem echt welIk geef het op. Al zal ik zometeen waarschijnlijk "Och ja" zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel schrikken ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan is het goed..
[..]
/zucht..gaat wel..kwam vanmiddag in het ziekenhuis aan, is haar bed leeg.. ik schrok me rot...dat zag zo raar uit. Was ze voor onderzoeken naar beneden..ze had onverwachts koorts gekregen..![]()
Er bestaan altijd nog meer truien/polo's/t-shirts/broeken etc.. Dus uitgeshopt, echt niet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm... niet alles aanschaffen he?Blijft er niets meer over om voor te shoppen..
![]()
Goedemiddag trouwens..
Ja dat vond ik ook..Maar goed het is afwachten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef Litpho het volgende:
[..]. Kunnen ze niet even een briefje op het hoofdkussen achterlaten voor dat soort gelegenheden?
remlof?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik geef het op. Al zal ik zometeen waarschijnlijk "Och ja" zeggen.
Vast welquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook..Maar goed het is afwachten..
Heb een kaars branden.helpt vast.
Ja echt.. was niet leuk..quote:
oh oke dat verklaart dan, want die ken je welquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een Ernemmer was.
Nee hoor je hebt niks gemist, ik heb weinig of niks gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef Memento-Mori het volgende:
over wie gaat het caraheb t gemist geloof ik?
shit!quote:
Nee, daar heb je je vakantiebestemmingquote:
Hetzelfde. Zal voorlopig ook wel zo blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja echt.. was niet leuk..
Hoest met je pa?
nou zo ver wou ik er niet voor gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, daar heb je je vakantiebestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |