Het studentenleven is vervelend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie. Zucht.
Jij bent hier!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Er is nog niets goeds aan te ontdekken, aan deze morgen.
Dank je Air, dat doet me goed.quote:
quote:
Vanavond naar Peter Gabriel! Verder nog weinig concreets. En jij?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog toffe plannen dit weekend?
Jawohl!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:17 schreef Q. het volgende:
Morgen naar Warner Brothers Movie world. Ook tof. Even mijn duits oefenen. "Ja! Jetz! Schnell!"
Er so von mein Warners Gebrüder Movie Welt, wass machst dus?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
NEIN!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:31 schreef Q. het volgende:
Er so von mein Warners Gebrüder Movie Welt, wass machst dus?
Ich so von ich habe im toch gekauft whe he he.
Bijna weekendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef tirannetje24 het volgende:
Laatste dagje
Morgen naar de Efteling
ja gelukkig wel.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Twee daagjes werken volgende week.
Je bent jaloers hè? Geef het maar toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
Tof.
Peter Gabriel vanavondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:05 schreef tirannetje24 het volgende:
Ga je nog wat leuks doen ?
Die is vriendelijk en beleefd iets verder uitgesteld dan ik zou willenquote:Heb je nou eindelijk je vakantie geregeld (althans je dagen om lekker van wat vrijheid te kunnen genieten ?)
aha, dat klinkt spannend vanavondquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Peter Gabriel vanavond.
[..]
Die is vriendelijk en beleefd iets verder uitgesteld dan ik zou willen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:13 schreef tirannetje24 het volgende:
ow jee, dat is jammer
is dr geen vervanging voor jou als je dr niet bent/ziek wordt ofzo ?
Natuurlijk, en ook dat jullie samen gaan wonenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent jaloers hè? Geef het maar toe.
Tsja, dat geluk van bovenaan de wachtlijst staan moet je maar net hebben. Als JD niet dit flatje had toegevoegd aan onze wishlist hadden we nu nog naast de Paupers gezeten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:35 schreef Sjowhan het volgende:
Natuurlijk, en ook dat jullie samen gaan wonen.
Niet het samen wonen, maar het verkrijgen van een huisje. Ik vermoed dat ik nog wel 5 jaar moet wachten voordat ik echt wat groters krijg, als ik zo woonzicht bekijk
De wereld kan er geen twee aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Nog een Lith. Hm.
Ja, en dan ook echt vier dagen voor de aanbiedingsdatum toegevoegd hè.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Tsja, dat geluk van bovenaan de wachtlijst staan moet je maar net hebben. Als JD niet dit flatje had toegevoegd aan onze wishlist hadden we nu nog naast de Paupers gezeten.
Your lack of enthusiasm is disturbing.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Nog een Lith. Hm.
Annie betwijfelt of dat zo blijft als ik in staat ben je te omsingelenquote:
Ik zit stiekem tequote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:51 schreef Litpho het volgende:
Your lack of enthusiasm is disturbing.
Ubertof.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:49 schreef JDude het volgende:
Ja, en dan ook echt vier dagen voor de aanbiedingsdatum toegevoegd hè..
Wel handig. Een Litpho voor elk die daar behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Annie betwijfelt of dat zo blijft als ik in staat ben je te omsingelen.
Vrijdagmiddaggedachtes are taking overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Wel handig. Een Litpho voor elk die daar behoefte aan heeft.
Wat zijn vrijdagmiddaggedachtes?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdagmiddaggedachtes are taking over
Verhip.quote:
Uh-oh.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdagmiddaggedachtes are taking over
Pure lust gedachtes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
Wat zijn vrijdagmiddaggedachtes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |