Je bent een vrouw he, eerst doen, dan pas denken!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:10 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie.. ik wou niet openen.. waarom let ik ook niet op..muts!
Ja echt..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een vrouw he, eerst doen, dan pas denken!
Ik ook!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
Maar ben toch blij dat ik een vrouwbeestje ben..![]()
ja bij mij niet zo hoog dit keer...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Australië...Staat ook op mn lijstje..
Verrassend.quote:
Lees: voorspelbaar!quote:
quote:
Tof!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want ik ben er al eens geweest... maar niet in dat stuk dus daarom mag ie er op
ja New York staat er ook tussen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil ook sowieso nog een keer terug naar NYC .... asap!![]()
En naar Rome.. en...en..en..en..![]()
ik ook!quote:
waarom alleen als je nooit trouwt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:53 schreef Terreros85 het volgende:
zit ook hardop te mijmeren over reisbestemmingen. Ik ben bezig met een lijst van plekken waar ik heen wil als ik nooit trouw. Dan ga ik de hele lijst af
Weet je hoeveel geld een vrouw kost?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom alleen als je nooit trouwt?
het is namelijk een hele lange lijstquote:
of een reislustige vrouw.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:06 schreef liefie_ het volgende:
rijke vrouw trouwen?
nu al beginnen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
het is namelijk een hele lange lijst![]()
als ik wel trouw, wordt het de beknopte versie![]()
1. zeelandquote:
Kleine greep: Montreal, Washington DC, Californie, Midden Amerika, Cuba, Suriname, Japan, Krugerpark, volledige stilte in de Australische woestijn, Taj Mahal, Surhuisterveen en many more.quote:
Helaas is mijn hart al bezet, vooralsnog. Maar ik zal je in mijn zwarte boekje noteren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Terreros85 het volgende:
Rijke en reislustige vrouw, nog beter![]()
woestijnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Kleine greep: Montreal, Washington DC, Californie, Midden Amerika, Cuba, Suriname, Japan, Krugerpark, volledige stilte in de Australische woestijn, Taj Mahal, Surhuisterveen en many more.
Europa probeer ik nu al te doen. Dat is als arme student ook best mogelijk![]()
Rijke en reislustige vrouw, nog beter![]()
hoeveel wachtenden zijn er voor mequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas is mijn hart al bezet, vooralsnog. Maar ik zal je in mijn zwarte boekje noteren..
In het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens kan ik daar helaas geen uitspraak over doen. Maar ik zal contact met u opnemen, zodra u aan de beurt bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
hoeveel wachtenden zijn er voor me![]()
iyiyim askim, sen nasilsin?quote:
birtanem bizim aramizdaki ask hic bir zaman bitmez.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef Burdie het volgende:
[..]askim? Artik aramizda hersey bitti
.
Bende iyiyim.
die staat ook op de lijst hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef liefie_ het volgende:
waarom de australische woestijn dan?
de sahara is veel mooier
Görüsmeyelimquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
birtanem bizim aramizdaki ask hic bir zaman bitmez.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |