Woestijnen zijn gaaf. Tot je er in de buitenlucht met windkracht 7 in geslapen hebt, en wakker werd met je mond vol met woestijnquote:
dat de liefde die wij voelen nooit verloren zal gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Görüsmeyelim.
Vertaling: mijn turks laat me in de steek en ik weet niet goed wat je zei, dus zeg ik dit maar.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
dat de liefde die wij voelen nooit verloren zal gaan![]()
klinkt ineens een stuk minder romantisch
quote:
ja waarom doe je dat dan ook.... daar zijn mooie hotels voor uitgevondenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Woestijnen zijn gaaf. Tot je er in de buitenlucht met windkracht 7 in geslapen hebt, en wakker werd met je mond vol met woestijn
nogmeer dan een kardinaal een koorknaapje liefheeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het was maar een test om te zien of je me waarlijk liefhebt..
Getverquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
nogmeer dan een kardinaal een koorknaapje liefheeft
Als je de strekking maar snaptquote:
Ja en Nee. Ik ben moslim, niet altijd even praktiserend maar wel moslim. En of je moslim word, mag je helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die snap ik hoor.
Ben je trouwens moslim? En zou ik moslima moeten worden als ik met je huw?
Okee, allemaal even nodig voor in het zwarte boekje. Je staat erin hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja en Nee. Ik ben moslim, niet altijd even praktiserend maar wel moslim. En of je moslim word, mag je helemaal zelf weten
het zwartje boekje? vertel eens....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, allemaal even nodig voor in het zwarte boekje. Je staat erin hoor!
jij gaat niet op vakantie hoor ik...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef Djep het volgende:
waar ga jij heen op vakantie?
naar 299
oh je was vorig jaar toch ook naar 299?
nee vorig jaar was ik naar 199
moet je echt doen,hoor, 299 is echt heel mooi
ja ik wil al heel lang naar 299
![]()
ga je naar 299?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
jij gaat niet op vakantie hoor ik...
nee daar ben ik vorig jaar geweest. Ga nu naar 199quote:
Pff, malibu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef Burdie het volgende:
Zou grote hoeveelheden Malibu helpen tegen hoofdpijn?
why would that be?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:
raki is dangerous
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oooooh *jaloers*. Wonen ze in de buurt?
Mijn mama is vandaag jarig trouwens.
100% controle. Je bepaald zelf hoeveel je drink en hoe snel je drinktquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
je word er te snel te dronken van
Beetje jammer van die kikkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pff, malibu.![]()
RakiZelfs spiderman drinkt het!
[afbeelding]
Haha wat goed zeg, een moeder die kan smssenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!
10 Minuten fietsen ofzo van me vandaan.. Mam smsde me vanmiddag of ik niet zou willen komen eten. Kon dat niet afstaan, omdat ze 't ook in een sms had gezet [afbeelding]
maar raki is als tequilla!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
100% controle. Je bepaald zelf hoeveel je drink en hoe snel je drinkt
Gelukkig is het feestje hier praktisch om de hoekquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar raki is als tequilla!
je denkt oooww ik kan er nog wel een hebben!
en dan stap je van je kruk en baf
dat doe je 2 keer, daarna niet meer denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar raki is als tequilla!
je denkt oooww ik kan er nog wel een hebben!
en dan stap je van je kruk en baf
kikker? welke kikkerquote:
Huh nu zie ik em welquote:
Jordanië is leuk voor een weekje, niet veel langer. Cuba is gaaf, maar niet als je van veel comfort en goed eten houdt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben zo slim geweest om te kijken of de data me wel uit komen en ik hou over:
amerika, australië, jordanië en cuba
en een dikke misschien bij madagascar en nieuw zeeland
Weten wij meteen onze positie weer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:26 schreef Burdie het volgende:Hallo
!
Mijn chaperone voor vanavond is wat verlaat, dus ik kom jullie nog even vervelen.
Kitten van M-M.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
later vandaagvrijdag zitten we (Q Ik en adere fokkers in den haag te karaoke-en
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |