Doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Lakai het volgende:
Three-Sixty VliP
doe ff op op youtube?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef hermanniet het volgende:
dit is trouwens mijn nieuwste wheelie, en ik ben er zo focking blij mee!!
ik oefen er al zeker twee jaar op
http://bart.vrijstijl.nl/nosespeeswalk.avi
N00bquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Cat_Byte het volgende:
luxeproblemen! ik durf niet eens in te droppen. bah
[ ] geschikt voor de landmachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Cat_Byte het volgende:
luxeproblemen! ik durf niet eens in te droppen. bah
ik wil landmacht-mensen wel eens zien indroppenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef Goofup het volgende:
[..]
[ ] geschikt voor de landmacht
[x] niet geschikt voor de landmacht![]()
dat zijn allemaal groentjesquote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Lakai het volgende:
[..]
ik wil landmacht-mensen wel eens zien indroppen
ja of ze duwen hun deck niet snel genoeg naar benedenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:04 schreef DCStyle het volgende:
Soort van, al blijft indroppen nog wel iets anders als je compleet "van bovenaf" begint.
T'is 90% ballen, en 10% kunnen.
Veel mensen maken de fout door, misschien onderbewust, naar achteren te hangen terwijl ze indroppen.
Het lijkt misschien een veiliger gevoel, maar geloof me, je kunt beter teveel naar voren hangen...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:50 schreef DCStyle het volgende:
maar wel een leuk miniramp runnetje!
ja nice in die mini.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:50 schreef DCStyle het volgende:
Area 51, vooral troep, maar wel een leuk miniramp runnetje!
http://video.google.com/videoplay?docid=-3115962460459696298
wat zondequote:Op woensdag 4 juli 2007 08:45 schreef Goofup het volgende:
Hmmm... ik zie die 'Hosoi'-zon op die Vans en moet gelijk terugdenken aan een t-shirt dat ik ooit had van Vision Street Wear. Daarop had ik handtekeningen van meerdere pros (ze waren bijeen bij Nike Air Attack in België ergens, jaren terug). Christion Hosoi stond ook op dat shirt.
Toen er kleine gaatjes in het shirt kwamen van het vele wassen, besloot mijn moeder hem, zonder het mij verder te vragen, weg te gooien.![]()
kan je niks importeren? of misschien via www.ebay.kmquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef luciferist het volgende:
kjfghselafadf
vuile tering mensen hier >.>
verhogen ze de prijs van de skateboards met 25.000 CFA 1 dag voor ik hem zou krijgen...
das een totaal 80 euro voor intertoysdeckje...
niet gekocht, wel een 9 maand oude suzuki motor.
haha wat een kut insecten daar gelukkig hebben we hier alleen bijtjes en miertjes en vliegjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef luciferist het volgende:
en dit vinden jullie ook wel grappig dunkt me:
http://i16.tinypic.com/4rcpytk.jpg brandwond nadat ik een insect platsloeg
bijtende substantie in het beestje...
die mieren hier worden gebruikt als hechtingen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:07 schreef ikJur het volgende:
haha wat een kut insecten daar gelukkig hebben we hier alleen bijtjes en miertjes en vliegjes
das een behoorlijke!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:49 schreef Goofup het volgende:
ik heb gister ook weer eens gerold. In area 51. Ging wel lekker.
Ze hadden zo'n hoge curb neergezet en daar heb ik nog nollie heelflip tailslide op gedaan
jij bent de filmer toch? skate je zelf ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:11 schreef gateh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cpTX0iTPOSE
gister weer chil geskate en dan komt er dan van
respect +1quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:49 schreef Goofup het volgende:
ik heb gister ook weer eens gerold. In area 51. Ging wel lekker.
Ze hadden zo'n hoge curb neergezet en daar heb ik nog nollie heelflip tailslide op gedaan
Thanks, ook Hermanniet (wel dus, hèquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:54 schreef Lakai het volgende:
[..]
das een behoorlijke!!
die tailslides liggen jou wel ofzo he?
wanneer is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef floydvisser het volgende:
gaan er nog mensen naar t wsr of de damn am?
heb er wel zin in zag vandaag reclame op de tv voor t wsr.
Zal wel een gigantische mierenhoop worden, maar op zich leuk initiatiefquote:het park blijft 4 dagen na de contest staan in ahoi en dan kunnen we allemaal vrij skaten!
![]()
marrokanen wilden vroeger altijd erop. Laat mij eens proberen met die baggerpoten van zequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef Rechterbal het volgende:
Wat hebben al die paupers en kutkinderen toch met mijn deck.
'Ik wil erop zitten'
Klojo's.![]()
Laat nooit iemand op je deckquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
marrokanen wilden vroeger altijd erop. Laat mij eens proberen met die baggerpoten van ze![]()
ik heb alleen ervaring met kleine kereltjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef Goofup het volgende:
we kunnen al bijna een verhalenbundel maken, luciferist
@hermanniet
Die Dave/David (weet niet meer zeker) is inderdaad razend enthousiast. Ik maak ook altijd wel een praatje met hem als ik daar kom. Goed dat hij zich zo inzet voor de skaters daar!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef luciferist het volgende:
[..]
maar die dave/david, das toch zo'n amerikaan?
en nog negert ook!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
ben jij (bijna?) 18? zie fobo.
ik dacht eerst dat je 12/14 was -_-'
Wrm?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
ben jij (bijna?) 18? zie fobo.
ik dacht eerst dat je 12/14 was -_-'
laast he vroeg iemand hoe oud ik was en hoeland ik al skate,quote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef Rechterbal het volgende:
Verbaast me zelf ook al dat ik 18 ben.
Tijd gaat snel joh. Vaag.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:41 schreef luciferist het volgende:
[..]
laast he vroeg iemand hoe oud ik was en hoeland ik al skate,
dus ik antwoord 18 en iets langer als jaartje.
bijna 20 en skate dus bijna 3 jaar
tijd gaat snel![]()
![]()
Ouwe lulquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef floydvisser het volgende:
k voel me ook 18 maar ben net wat ouder...
k skate al bijna 18 jaar..damn!
Pas op of ik stuur een MOD op je afquote:
k heb de voorraad op nul staan...klopt, morgen zou alles t moeten doen, van de week was de hele site ge-delete...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje offtopic maar Floyd, mn Amerikaanse homies melden me net dat je geen producten in je karretje kan doen op je site.
18 jaar oud en 18 jaar skaten? Ziekquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Goofup het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur een MOD op je af![]()
...oftewel: ik ben ook net over de 18 en skate ook bijna 18 jaar...
net boven de 18quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
18 jaar oud en 18 jaar skaten? Ziek![]()
iets met een negen jaquote:
ik lig nu al zeker 3 min dubbel van die smilyquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef hermanniet het volgende:
zeker lastig skateboarden zo: [afbeelding]
![]()
zei je gratis drank?quote:
Yes!!!! tenminste als ze dit jaar door schenken...quote:
slappelingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef krax het volgende:
Ik ging vandaag naar de skatebaan en werd in elkaar geslagen
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:59 schreef luciferist het volgende:
en dan qoute ik de verkeerde
komt door africa, don't blame me
Geen spectuculair verhaal vooraf?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:35 schreef krax het volgende:
Ik ging vandaag naar de skatebaan en werd in elkaar geslagen
Je liep langs hem, je kwam hem niet tegen dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:23 schreef thaWarhead het volgende:
Kwam vandaag Chris Cole tegen op Schiphol met een niet zo heel strak zittende broek. Het kan ook iemand zijn geweest die heel erg graag Chris Cole wil zijn.
echt speciaal voor jou gemaakt, ik moest 20 meter afdalen tijdens het klimmen, en ik beklim bergen zonder touwquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:37 schreef Rechterbal het volgende:
Ik raak trouwens weer uitgekeken op me skatespots![]()
Omg, te lijp. Dat je dat voor mij doetquote:Op zondag 22 juli 2007 21:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
echt speciaal voor jou gemaakt, ik moest 20 meter afdalen tijdens het klimmen, en ik beklim bergen zonder touw
african skatespot:
[afbeelding]
helaas heel steil naar beneden toe
edit:
bij nader inzien, ben ik speciaal voor jou de berg op geklommen, en die plantjes zijn grote bomen die beneden staan ja
en dit is dus jouw schuld7 uur lang in afrika midden onder de felle warme zon
![]()
zit er een heuse Hollander in het lijstje en schrijf je uitgerekend zijn naam verkeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 22:55 schreef thaWarhead het volgende:
Amsterdamn Am Results:
Final Results
1. John Dickson
2. Danny Cerezini
3. Alex Mizurov
4. David Loy
5. Shuriken Shannon
6. Justin Figueroa
7. Anthony Schultz
8. Donovan Piscopo
9. Riley Hawk
10. Sierra Fellers
11. Dustin Blauvelt
12. Leander Geeloed
Best Trick
1. Dylan Perry - Gap to Backside Noseblunt Slide
2. Sierra Fellers - Gap to Frontside Lipslide
3. Ruben Rodriguez - Gap to Frontside Feeble
Hurvey Haskins? (niet dat ik hem ken hoor, maar als ik op hun site kijk, lijkt die naam er het meest op)quote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een skater van het merk Hoodlum tegen die een demo in Duitsland gaf. Ik moest hem doorverwijzen naar de coffeeshop. Hij maakte varial kick en heelflips alsof het niks was, en perfecte 360 flips![]()
Husky nog wat.
zijn we ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:25 schreef Goofup het volgende:
Volgens mij had je trouwens al eens eerder laten vallen dat Leander voor jullie rijdt. Kun je trots op zijn!
Jup, dat is hem. Hij wist me trouwens nog te zeggen dat hij met een varial kickflip die te hoog ging, zijn voortand uit zijn bek stootte.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:59 schreef Goofup het volgende:
[..]
Hurvey Haskins? (niet dat ik hem ken hoor, maar als ik op hun site kijk, lijkt die naam er het meest op)
ik was er zaterdag en toen hij aan de bak moest werd hij herhaaldelijk opgeroepen maar is gewoon niet komen opdagenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:27 schreef Goofup het volgende:
Was Bastien er niet? Ik had hém eigenlijk weer bij de gouden plak verwacht, maar zie hem niet in de top 10 terug.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:46 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
ik was er zaterdag en toen hij aan de bak moest werd hij herhaaldelijk opgeroepen maar is gewoon niet komen opdagen![]()
Misschien dat er een paar wat teveel koffie ophadden in de coffeeshops?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:26 schreef floydvisser het volgende:
er hebben trouwens heel veel pro's niet geskate die eigenlijk al confirmed riders waren..
beetje vaag!
teveel koffie verkeerd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef Goofup het volgende:
[..]
Misschien dat er een paar wat teveel koffie ophadden in de coffeeshops?
Nice, he draaien de lagers?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Conekiller het volgende:
oh yeah
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja hoor, heel goed zelfs, is wat overtollige olie die eruit gelopen is die troepquote:
Is dit enkel downhill, of ook om mee te touren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Conekiller het volgende:
te koop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechts 75¤.
Waarom zo cheap? Ik heb het deck gehad dus hoef daar geen geld voor terug te hebben.
Tevens gebruik ik eigenlijk altijd m'n Axe + waren de invoerkosten van m'n Caften wat hoger dan gehoopt :S
Met 66mm ZigZags (83/86a splitduro) wedged Tracker RTS/X combo (Blauw/oranje bushings voor en rood/geel achter) + een extra set 86a Zig's
En builtin lagers.
Verzenden binnen NL 6¤
heb intressequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Conekiller het volgende:
te koop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechts 75¤.
Waarom zo cheap? Ik heb het deck gehad dus hoef daar geen geld voor terug te hebben.
Tevens gebruik ik eigenlijk altijd m'n Axe + waren de invoerkosten van m'n Caften wat hoger dan gehoopt :S
Met 66mm ZigZags (83/86a splitduro) wedged Tracker RTS/X combo (Blauw/oranje bushings voor en rood/geel achter) + een extra set 86a Zig's
En builtin lagers.
Verzenden binnen NL 6¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag geen geld uitgeven ivm mijn buitenlandse stage die veel kost
mail me even je bankrekeningnr, dan maak ik het over. het overmaken kan even duren, mijn collega heeft een motorongeluk gehad. waardoor ik grotendeels in het ziekenhuis verblijf.
sorry,quote:
chil filmpje, vooral dat stukje bij 4:32 is oke omdat mij dat zelf nog steeds niet lukt, ik kan absoluut geen evenwicht op die manier houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef hermanniet het volgende:
nieuw filmpje van mijn broer en mij.
flatland skate- en longboarden,
http://www.youtube.com/watch?v=dNusofYwti8
nu nog 80quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:18 schreef Conekiller het volgende:
@lucifer: stomme vraag maar wat weeg je ongeveer. Dan pas ik de bushings erop aan. Ben zelf namelijk
nogal een big guy dus het kan dat de boel veel te strak is zo
Oefenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
Skateboarden, bruut. Alleen jammer dat ik niet eens een ollie kan.
volgens mij bedoeld ie alleen dat ze een beetje tegen hun oude ideeen in gaan op deze manier..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:15 schreef Conekiller het volgende:
Er is niks mis met merken van een andere importeur te verkopen. Die HC/Left vete heeft al lang genoeg geduurt
daar had ik t niet over, miesj heeft nu niks meer met left te maken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Conekiller het volgende:
Het hele gebeuren is uitgegroeid uit een Vete tussen Micha en HC. Het was een persoonlijke kwestie die te ver is doorgeschoten.
Het imago was toel al Wij tegen HCalles wat we niet verkopen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:51 schreef Conekiller het volgende:
Het imago was toel al Wij tegen HC. Er was zelfs toen een voorvalletje dat Micha mensen die altijd bij HC kwamen gewoon negeerde als ze de zaak binnenkwamen (toen ze nog op de schiedamse vest zaten)
tevens verkochten ze toen ook gewoon snowboards. En een webshop is gewoon handig.
Ik wil eigenlijk nog steeds een offieciele verklaring van Capitol van Jon. Want alles via via horen is ook niks
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:42 schreef floydvisser het volgende:
mijn advies koop wat je wil waar je wil, maar luister niet naar alle verhalen die men over andere merken/winkels ophangt
Dat heb ik ook gehoort!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:31 schreef luciferist het volgende:
ik zou daar (mits tijd) helemaal geen problemen mee hebben om alleen bij floyd te kopen
lekker dagje treinendaar skaten
en ik heb gehoort dat floyd levenslange garantie geeft op decks, schoenen en trucks
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
er gaan roddels rond dat hij in de homo-prostitutie zit...
HARDvoor de zaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
er gaan roddels rond dat hij in de homo-prostitutie zit...
Ik denk dat een smurf jaloers kan zijn op de blauwe plek die hij daarvan krijgt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Conekiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22516/b3375787/index.html
jake brown valt vanaf 50feet bij de bigair. Je ziet zelfs z'n schoenen wegvliegen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik denk dat een smurf jaloers kan zijn op de blauwe plek die hij daarvan krijgt!
Een longboard? =Oquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef luciferist het volgende:
wat denk je ik koop voor 75 euro een bellenblaas en een verjaardagskaart zit er een skateboard bij
ik kreeg wel meer hoor maar dacht dat het wel overging. ongelezen de prullenbak inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef luciferist het volgende:
he conekiller,
wil je het de volgende keer prive houden?want daar voor is Private Message nu eenmaal...
ik kreeg pm van Ikjur (je weet wel die dude die mij altijd stalkt enzo)
met dit erin (link:http://xs318.xs.to/xs318/07323/lol-hax.JPG)
maar die tips waren naar jou gepmed, niet naar iemand andersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:ik kreeg wel meer hoor maar dacht dat het wel overging. ongelezen de prullenbak in
Ook die over de homo-ontmoetingsplekjes rond Lichtenvoorde
je weet die parkeerplaats he, in lichtenvoorde, waarover ik je gepmed had, je mag hem daar wel even "uitproberen"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
ik had dat ding trouwens ook wel willen hebbenlijkt me wel leuk dat longboarden.
haha nice dat schijnt geen fuck te kosten daar. Lekker tegen een hongerloontje pak op maat laten maken :pquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:11 schreef luciferist het volgende:
ik laat hier een paar pakken maken op maat, en dan een skatebag (voor skateboard dus) van dezelfde stof
casual skating
kost ong 45 euro :p excl stofquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:21 schreef ikJur het volgende:
[..]
haha nice dat schijnt geen fuck te kosten daar. Lekker tegen een hongerloontje pak op maat laten maken :p
wij noemen dat hoppenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef KaMo het volgende:
Yay fatsoenlijk into primo komen lukt me nu gelukkig =D
Dus zegmaar stilstaan er er zo inspringen (beide kanten)
s lastig met paint...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef ikJur het volgende:
[..]
gebruik dan voor de D op z'n minst dezelfde font
ja Ikjur is toch alleen maar aan het CS:S-enquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:18 schreef floydvisser het volgende:
[..]
s lastig met paint...
als je wil....![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
die letters zijn toch echt WIT
en dat doet grafische blabla vormgeving en dat word gesponserd met studiefinanciering
2 blauwe linkjes, 1 paarse, de paarse is tevens de middelstequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:48 schreef floydvisser het volgende:
Vet!![]()
die kop kan idd beter!
http://i139.photobucket.c(...)eshop/teamsite-1.jpg
http://i139.photobucket.c(...)p/wsr-babe-naked.jpg
misschien helpt deze ook wel!
http://i139.photobucket.c(...)kateshop/outleft.jpg
is geen typo is achterhoeksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja probeer je er maar uit te lullen
je staat gewoon voor lulvooral omdat ik je typo zo snel quote
en waar woon ik?quote:
maar dan zijn die letters zwart, en je weet wat zwart is in Engels?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef ikJur het volgende:
BLACK is geen typo ARIAL BLACK is arial in een bepaalde dikte, open je word maar eens
ben rechts handigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:52 schreef thaWarhead het volgende:
Dus rechtertieten mogen wel maar linkertieten niet?
heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef KaMo het volgende:
Ah godver!
Alles, maar dan ook alles onderbelicht!
Film, sluiterstijd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef luciferist het volgende:
[..]
heb ik ook altijd
ISO heel hoog zetten (1600), lange sluitertijd, laag diafragma...
loller, staat nog een typfout op ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:21 schreef luciferist het volgende:
[afbeelding]
zoiets moet het worden
ik wou het eerst zo maken alsof die skates om je nek hingen, maar das te moeilijk, vooral hier in afrika op een laptop (met een balletjesmuis, die nauwelijks reageert)
en geen gezeur of copyrights
haha iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
loller, staat nog een typfout op ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |