ja nice in die mini.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:50 schreef DCStyle het volgende:
Area 51, vooral troep, maar wel een leuk miniramp runnetje!
http://video.google.com/videoplay?docid=-3115962460459696298
wat zondequote:Op woensdag 4 juli 2007 08:45 schreef Goofup het volgende:
Hmmm... ik zie die 'Hosoi'-zon op die Vans en moet gelijk terugdenken aan een t-shirt dat ik ooit had van Vision Street Wear. Daarop had ik handtekeningen van meerdere pros (ze waren bijeen bij Nike Air Attack in België ergens, jaren terug). Christion Hosoi stond ook op dat shirt.
Toen er kleine gaatjes in het shirt kwamen van het vele wassen, besloot mijn moeder hem, zonder het mij verder te vragen, weg te gooien.![]()
kan je niks importeren? of misschien via www.ebay.kmquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef luciferist het volgende:
kjfghselafadf
vuile tering mensen hier >.>
verhogen ze de prijs van de skateboards met 25.000 CFA 1 dag voor ik hem zou krijgen...
das een totaal 80 euro voor intertoysdeckje...
niet gekocht, wel een 9 maand oude suzuki motor.
haha wat een kut insecten daar gelukkig hebben we hier alleen bijtjes en miertjes en vliegjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef luciferist het volgende:
en dit vinden jullie ook wel grappig dunkt me:
http://i16.tinypic.com/4rcpytk.jpg brandwond nadat ik een insect platsloeg
bijtende substantie in het beestje...
die mieren hier worden gebruikt als hechtingen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:07 schreef ikJur het volgende:
haha wat een kut insecten daar gelukkig hebben we hier alleen bijtjes en miertjes en vliegjes
das een behoorlijke!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:49 schreef Goofup het volgende:
ik heb gister ook weer eens gerold. In area 51. Ging wel lekker.
Ze hadden zo'n hoge curb neergezet en daar heb ik nog nollie heelflip tailslide op gedaan
jij bent de filmer toch? skate je zelf ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:11 schreef gateh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cpTX0iTPOSE
gister weer chil geskate en dan komt er dan van
respect +1quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:49 schreef Goofup het volgende:
ik heb gister ook weer eens gerold. In area 51. Ging wel lekker.
Ze hadden zo'n hoge curb neergezet en daar heb ik nog nollie heelflip tailslide op gedaan
Thanks, ook Hermanniet (wel dus, hèquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:54 schreef Lakai het volgende:
[..]
das een behoorlijke!!
die tailslides liggen jou wel ofzo he?
wanneer is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef floydvisser het volgende:
gaan er nog mensen naar t wsr of de damn am?
heb er wel zin in zag vandaag reclame op de tv voor t wsr.
Zal wel een gigantische mierenhoop worden, maar op zich leuk initiatiefquote:het park blijft 4 dagen na de contest staan in ahoi en dan kunnen we allemaal vrij skaten!
![]()
marrokanen wilden vroeger altijd erop. Laat mij eens proberen met die baggerpoten van zequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef Rechterbal het volgende:
Wat hebben al die paupers en kutkinderen toch met mijn deck.
'Ik wil erop zitten'
Klojo's.![]()
Laat nooit iemand op je deckquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
marrokanen wilden vroeger altijd erop. Laat mij eens proberen met die baggerpoten van ze![]()
ik heb alleen ervaring met kleine kereltjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef Goofup het volgende:
we kunnen al bijna een verhalenbundel maken, luciferist
@hermanniet
Die Dave/David (weet niet meer zeker) is inderdaad razend enthousiast. Ik maak ook altijd wel een praatje met hem als ik daar kom. Goed dat hij zich zo inzet voor de skaters daar!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:56 schreef luciferist het volgende:
[..]
maar die dave/david, das toch zo'n amerikaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |