sorry,quote:
chil filmpje, vooral dat stukje bij 4:32 is oke omdat mij dat zelf nog steeds niet lukt, ik kan absoluut geen evenwicht op die manier houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef hermanniet het volgende:
nieuw filmpje van mijn broer en mij.
flatland skate- en longboarden,
http://www.youtube.com/watch?v=dNusofYwti8
nu nog 80quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:18 schreef Conekiller het volgende:
@lucifer: stomme vraag maar wat weeg je ongeveer. Dan pas ik de bushings erop aan. Ben zelf namelijk
nogal een big guy dus het kan dat de boel veel te strak is zo
Oefenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef -Trinity- het volgende:
Skateboarden, bruut. Alleen jammer dat ik niet eens een ollie kan.
volgens mij bedoeld ie alleen dat ze een beetje tegen hun oude ideeen in gaan op deze manier..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:15 schreef Conekiller het volgende:
Er is niks mis met merken van een andere importeur te verkopen. Die HC/Left vete heeft al lang genoeg geduurt
daar had ik t niet over, miesj heeft nu niks meer met left te maken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Conekiller het volgende:
Het hele gebeuren is uitgegroeid uit een Vete tussen Micha en HC. Het was een persoonlijke kwestie die te ver is doorgeschoten.
Het imago was toel al Wij tegen HCalles wat we niet verkopen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:51 schreef Conekiller het volgende:
Het imago was toel al Wij tegen HC. Er was zelfs toen een voorvalletje dat Micha mensen die altijd bij HC kwamen gewoon negeerde als ze de zaak binnenkwamen (toen ze nog op de schiedamse vest zaten)
tevens verkochten ze toen ook gewoon snowboards. En een webshop is gewoon handig.
Ik wil eigenlijk nog steeds een offieciele verklaring van Capitol van Jon. Want alles via via horen is ook niks
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:42 schreef floydvisser het volgende:
mijn advies koop wat je wil waar je wil, maar luister niet naar alle verhalen die men over andere merken/winkels ophangt
Dat heb ik ook gehoort!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:31 schreef luciferist het volgende:
ik zou daar (mits tijd) helemaal geen problemen mee hebben om alleen bij floyd te kopen
lekker dagje treinendaar skaten
en ik heb gehoort dat floyd levenslange garantie geeft op decks, schoenen en trucks
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
er gaan roddels rond dat hij in de homo-prostitutie zit...
HARDvoor de zaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
er gaan roddels rond dat hij in de homo-prostitutie zit...
Ik denk dat een smurf jaloers kan zijn op de blauwe plek die hij daarvan krijgt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Conekiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22516/b3375787/index.html
jake brown valt vanaf 50feet bij de bigair. Je ziet zelfs z'n schoenen wegvliegen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:21 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik denk dat een smurf jaloers kan zijn op de blauwe plek die hij daarvan krijgt!
Een longboard? =Oquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef luciferist het volgende:
wat denk je ik koop voor 75 euro een bellenblaas en een verjaardagskaart zit er een skateboard bij
ik kreeg wel meer hoor maar dacht dat het wel overging. ongelezen de prullenbak inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef luciferist het volgende:
he conekiller,
wil je het de volgende keer prive houden?want daar voor is Private Message nu eenmaal...
ik kreeg pm van Ikjur (je weet wel die dude die mij altijd stalkt enzo)
met dit erin (link:http://xs318.xs.to/xs318/07323/lol-hax.JPG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |