Misschien dat er een paar wat teveel koffie ophadden in de coffeeshops?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:26 schreef floydvisser het volgende:
er hebben trouwens heel veel pro's niet geskate die eigenlijk al confirmed riders waren..
beetje vaag!
teveel koffie verkeerd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef Goofup het volgende:
[..]
Misschien dat er een paar wat teveel koffie ophadden in de coffeeshops?
Nice, he draaien de lagers?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef Conekiller het volgende:
oh yeah
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja hoor, heel goed zelfs, is wat overtollige olie die eruit gelopen is die troepquote:
Is dit enkel downhill, of ook om mee te touren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Conekiller het volgende:
te koop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechts 75¤.
Waarom zo cheap? Ik heb het deck gehad dus hoef daar geen geld voor terug te hebben.
Tevens gebruik ik eigenlijk altijd m'n Axe + waren de invoerkosten van m'n Caften wat hoger dan gehoopt :S
Met 66mm ZigZags (83/86a splitduro) wedged Tracker RTS/X combo (Blauw/oranje bushings voor en rood/geel achter) + een extra set 86a Zig's
En builtin lagers.
Verzenden binnen NL 6¤
heb intressequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Conekiller het volgende:
te koop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechts 75¤.
Waarom zo cheap? Ik heb het deck gehad dus hoef daar geen geld voor terug te hebben.
Tevens gebruik ik eigenlijk altijd m'n Axe + waren de invoerkosten van m'n Caften wat hoger dan gehoopt :S
Met 66mm ZigZags (83/86a splitduro) wedged Tracker RTS/X combo (Blauw/oranje bushings voor en rood/geel achter) + een extra set 86a Zig's
En builtin lagers.
Verzenden binnen NL 6¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag geen geld uitgeven ivm mijn buitenlandse stage die veel kost
mail me even je bankrekeningnr, dan maak ik het over. het overmaken kan even duren, mijn collega heeft een motorongeluk gehad. waardoor ik grotendeels in het ziekenhuis verblijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |