hmmm.. dat doet me denken aan een gabber schijnslag nietgevecht van mij:
Ik was samen met een vriend aan het skateboaren op een fietspad (truukjes over de put).
Ik zag ik de verte een scooter aankomen, dus pak mijn board op en ga netjes langs de kant staan tot die voorbij is.
Het was een scooter met twee gabbers erop en de gast die achterop zit, doet een schaduwbox naar mijn gezicht.
Ze rijden een tiental meters verder en komen weer terugrijden:
"Hé, je knipperde met je ogen; je bent bang!""Da's niet zo raar hé, als je net doet of je me slaat"
"oh, ben jij niet die gozer die altijd zo'n grote bek heeft?!"ik had weleens een 'kutskater' opmerking naar mijn hoofd geslingerd gekregen en een opmerking teruggegeven over een terminale ziekte en kale hoofden ![]()
"volgens mij ben ik niet degene met een grote bek. Ik ben hier gewoon aan het rollen. Jullie zijn hier ruzie aan het zoeken"
Ze werden een beetje link door dit antwoord en de ene ging achter mijn vriend aan die heel hard bleek te kunnen rennen
![]()
en de ander bleef achter om mij verder uit te dagen:
"sla dan, als je ruzie wilt, sla dan..."Ik sloeg niet en niet lang daarna kwam zjin vriend ook alweer aanlopen.
"Kom dan, nu heb je niet zo'n grote bek meer hè""ok, een voor een, maar dan mag je eerst die helm uit je hand gooien, of ben je een mietje?"
die ene:
"ja, ik ben een mietje!ik dacht: "kut! heb ik weer"
toen stopte er een auto in de buurt en waren ze allebei foetsie
een paar dagen daarna zag ik die ene gast nog, toen ik in de videotheek liep. Hij liep met een vriendinnetje en deed er alle moeite voor net te doen of hij mij niet zag. Zielig gewoon.
Die andere gozer heeft later nog in de bak gezeten, omdat hij na het uitgaan in een bedrugte bui een willekeurige voorbijganger voor zijn kop sloeg met zijn helm. Die gozer was bijna omgekomen, omdat ie bewusteloos in een sloot kwam of zoiets.
Bleek het achteraf een vriend van hem te zijn ook nog
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen: al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.